středa 25. července 2012

Inglot Duraline a pigmenty

Protože je teď akce v obchodech Inglot na nákup pigmentů, ráda bych vám dneska jeden ukázala. Při nákupu 3 kusů pigmentů získáte Duraline zdarma. A co to vlastně Duraline je? Čtěte dále a dozvíte se to :)




To, že Inglot nabízí asi milion odstínů pigmentů už asi víte (podívat se můžete např. zde). Je tedy velice náročné si vybrat ty nejhezčí :) Na první pohled mě uchvátily tyto fialovo-zlaté. Omlouvám se, že foto je trochu mázlé, ale pigmenty plné třpytek se fotí špatně. Níže jsem se pokusila vyfotit pigment rozetřený. Barva se mění a je fialová se zlatými odlesky (trochu mi evokuje barvu Gateau ze Sleek paletky Oh so special). Vážně se mi moc líbí a nevím co víc bych k ní dodala :) Nejsem sice pigmentový odborník a mé zkušenosti jsou zatím slabší, každopádně ale jako laik jsem s těmito pigmenty spokojená. Barva je sytá, výrazná a dobře drží. Mám mít na pigmenty ještě nějaké požadavky? Máte vy samy zkušenost s nějakými nekvalitními pigmenty? Ráda se poučím :) Cena 320 Kč (2g). Neobsahují parabeny, nejsou testovány na zvířetech a obsahují 90% čistého pigmentu.





Duraline je transformační kapalina, která změní jakkýkoliv pudrový stín (pigment) v tekutou konzistenci. Pigmenty samozřejmě můžete používat i na sucho, ale tímto způsobem lépe drží. Jak vidíte, díky praktickému kapátku je manipulace s Duraline snadná a rychlá. Níže jsem vám vyfotila, jak zhruba vypadá míchání pigmentů. Duraline můžete použít i jako podklad pod líčení očí a potřít jí oční víčko. Cena 200Kč (9ml).




Kovovou destičku jsem vám ukazovala už v článku zde. V případě míchání pigmentů s Duraline je to opravdu praktická věc :) Stačí jedna pidi kapička Duraline, vedle toho nasypat trochu pigmentů a štětečkem začít míchat. Nejlepší je po troškách přidávat pigment k Duraline. Tak si nejlépe vytvoříte konzistenci podle vašich představ :) Mě na tohle mixování vyhovuje syntetický zkosený štětec. Duraline i pigmetů stačí opravdu malé množství, není potřeba plýtvat :) Když si umícháte konzistenci podle vašich představ, stačí pak už jen aplikovat na oči (klidně i zbytek těla). Jen co pigment uschne, už ho jen tak něco dolů nesundá a celodenní výdrž je zaručená. Barva je navíc ještě mnohem intenzivnější.




To by bylo ve zkratce asi všechno. Chtěla jsem případným zájemcům ukázat pigmenty i Duraline v akci, kdyby náhodou chtěly využít současné výhodné nabídky v Inglotu :) Budu ráda, když mi prozradíte, jaké pigmenty rády používáte vy a jestli jste už slyšely o Duraline.


PS: děkuji PR oddělení značky Inglot za poskytnutí pigmentů i Duraline a čestně vám slibuji, že dnes prezentuje své názory a zkušenosti s tímto výrobkem :)

21 komentářů:

  1. to vypadá úžasně! :) ty pigmenty z Inglotu mají skvělé barvy :)

    OdpovědětVymazat
  2. Přesně tenhle pigment mám už asi tři roky a tu barvu úplně miluju :-)

    OdpovědětVymazat
  3. MOc hezký článek jen by mě zajímalo kde ty Inglot obchody jsou....? :(

    OdpovědětVymazat
  4. Já si dovolím položit poněkud tupou otázku :-) K čemu vlastně pigmenty slouží? Jaká je jejich výhoda oproti běžným stínům?

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná barva, při nejbližší návštěvě Prahy musím do prodejny zavítat:)

    OdpovědětVymazat
  6. Ja se priznam, ze pigment nemam jeste ani jeden. Si rikam, ze dokud se nenaucim vykouzlit nejake pekne stiny se stinama, tak nema cenu kupovat pigmenty. Ale jako vypada to krasne a ta barvicka by me asi taky dostala :).

    OdpovědětVymazat
  7. Tak o tomhle slyšim úplně prvně, ale hned jsem se zamilovala :) Ty další barvy vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  8. och...skoda, preskoda, ze som zo slovenska :( a na inglot si tak musim nechat zajst chut...

    OdpovědětVymazat
  9. Slyším o Duralinu poprvé, ale zní to opravdu zajímavě! Škoda že mám Inglot tak daleko.. :(

    OdpovědětVymazat
  10. Pigmenty jsem doposud nepoužívala, ale po přečtení tvého článku nad nimi začínám uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zajímavé o tom jsem ještě neslyšela :) Pigmenty jsou hezké, ale já sama bych si je asi nepořídila, protože bych je určitě hned vysypala :D nezná se mi to praktické ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. ty pigmenty mají moc hezkou barvu! :) a to druhý je dobrá vychytávka!

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá skvěle..takže až pojedu do Prahy vím kam jít..:D

    OdpovědětVymazat
  14. Teda tenhle odstín je úžasný! Já s pigmenty nejsem kámoška a ani na tohle míchání bych neměla v 95% čas a trpělivost, ale kdo si chce vyhrát, tak určitě supr věc :))

    OdpovědětVymazat
  15. Tak o Duraline slyším poprvé, to zní jako super pomocník. Zatím doma žádné pigmenty nemám, mám pocit že bych nevěděla co pořádně s nimi. Budu tuhle bariéru muset asi taky prolomit:))
    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Marion: Inglot má zatím jen jeden obchod a to v Praze na Chodově v obchodním centru :)

    cosmetics: pigmenty jsou sytější a intenzivnější než klasické stíny a můžeš je používat na celé tělo (jako tvářenku nebo třeba na rty) :)

    Flabgee: a to kdybys je viděla všechny pohromadě, to je teprve něco :) fakt si člověk nedokáže vybrat :)

    Tina: já věřím, že se časem otevře možnost nakupovat i pro slečny ze Slovenska :)

    Michelle: to mě těší :)

    Markvitka: když není čas, tak Duraline nepoužívám a stíny rozetřu na oči jen na obyčejnou bázi :) taky nemám každý den na míchání :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nedokázal by tu někdo porovnat Duraline se sealing gelem od Illamasqy? Ill. je sice moje srdeční záležitost, ale ceny úplně lidové nejsou.. a tu paletku asi nutně potřebuju! :)

    OdpovědětVymazat
  18. pigmenty používám od MAC, ale duraline, destička i míchání mě teda nápadem dost baví :) asi to zajdu omrknout ;)

    OdpovědětVymazat
  19. Trochu jsem si posteskla, líbilo by se mi vedle sebe srovnání čistého pigmentu a pigmentu smíchaného s Duraline. Pro tu intenzitu, případně udělat test otěruvzdornosti, smývatelnosti... no, asi si moc vymýšlím, že? :D
    Ty pigmenty bych brala všechny, i ty co jsou určené na tělo. Takových barev, až oči přecházejí! <3 Neumím si ani vybrat. A Duraline bych taky ráda prubla.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  20. Eiwen: ráda bych porovnala, ale s Illamasqou mám nulovou zkušenost :(

    Moora: viď, je to zábava :) škoda, že na to není čas denně ...

    Verunka: měla jsem je vyfocené obě, ale byly to dost mázlé fotky, takže až bude čas je znovu vyfotit, doplním je a dám vědět třeba na fb :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)