pondělí 9. července 2012

Inglot AMC Eyeliner gel

Už jste asi zjistily, že na gelové (a jiné) oční linky nejsem moc expert. Uznávám, že jsem na precizní aplikaci tenoučké a rovné linky prostě moc velké dřevo a klepou se mi ruce. Obdivuju všechny slečny, které si umí vykreslit precizní linky a díky nim si i dopomoci k sexy pohledu. Nicméně i přes tuto nepřízeň osudu a mou nešikovnost jsem objevila malý zázrak v kelímku! Asi mi to neuvěříte, dokud samy nevyzkoušíte, ale fakt vám nekecám :) AMC Eyeliner gel od Inglotu jsou zatím ty nejlepší linky, co jsem vyzkoušela. Musím uznat, že i Fluidline od MAC nejsou tak dobré (podle mě samozřejmě).


Linky jsou klasicky v plastovém kelímku. Na tom není nic zajímavého :) Možná kdyby byly linky ve skleněném obalu, působily by luxusnějším dojmem. Výběr je z 20 odstínů (vybere si fakt každý) a cena je 260Kč. Linky jsou voděodolné (vyzkoušeno) a po 60 sekundách zaschnou tak, že se vám ani po 12hodninách v práci nehnou (ověřeno). Ze začátku jsem tedy měla problém, že se mi linky obtiskávaly na horní víčko, ale to jsem je nenechala dostatečně zaschnout, takže na to pozor. Po minutě s linkami nehne nic kromě olejového odličovače :) A vážně se ani neobtiskávají, což se mi někdy stávalo i s jinými voděodolnými linkami. Zároveň je ale barva linky stále pěkná, nevyschne, tak že by se pak drolila, popraskala nebo dělala hrudky. Linka jde použít i jako oční stín nebo si s ní můžete malovat kdekoliv po těle jako bodypainting. K nanášení používám buď zkusený štěteček od Essence nebo zahnutý od Alverde. Pokud byste chtěly štětce přímo od Inglotu, tak jsou to čísla 31T (zkosený) nebo 30T (ohnutý).

Odstín 85 je sytá hráškově zelená barva, která je po zaschnutí matná. Moc se mi tento odstín líbí, myslím, že k mým hnědým očím jde dobře a pěkně je zvýrazní. Navíc během léta příliš oční stíny nepoužívám, takže barevné linky jsou ideální. Stačí chvilička a jste nalíčené a vydrží vám na očích celý den. Linky jsou krásně měkké, krémové a hladké, štětečec po nich klouže sám, i v tomto ohledu jsou zatím ty nej, které jsem vyzkoušela. Jednou přejedete a na oku si namaluje dostatečně sytou linku. A jako nic od Inglotu neobsahují linky žádné parabeny.


Barva je krásně sytá už po prvním přejetí štětcem


Omlouvám se za první foto, kde mám linku i na řasách :) Zkoušela jsem jí když už jsem byla nalíčená a malovala tak usilovně, až jsem jí měla všude :)


Co více dodat? Jsem ohromená, protože i takové nemohlo jako já může vesele malovat, bude ho to bavit a ještě to bude držet na svém místě. Značka ideál :) Ne, vážně vám linky z celého srdce můžu doporučit k vyzkoušení, protože jsou podle mě prostě skvělé! O linkách jste si mohly přečíst např. i u Verunek zde. Fakt mě nenapadá jediné negativum! Možná fakt, že nemám doma více odstínů :) Ne, vážně mi přijdou jako dobrá investice vzhledem k jejich ceně, výdži, všestrannému použití a výběru krásných barev!

Otázka na konec - jaké jsou vaše oblíbené gelové/tekuté/pudrové/krémové linky na oči? Zkoušel jste někdo přímo tyto?

PS: děkuji PR oddělení značky Inglot za poskytnutí linek a čestně vám slibuji, že dnes prezentuje své názory a zkušenosti s tímto výrobkem :)

30 komentářů:

  1. Díky Rendy za recenzi! Pořídila jsem si teď od Sofastars linky Bobbi Brown, uvidíme, až je vyzkouším. Zatím jsem používala Essence ale už po měsíci používání mi bylo jasné, že chci víc. Jako nejsou špatné, ale jsou hodně měkké, nemaluje se mi s nimi moc dobře...určitě je zrecenzuju. Tyhle Inglot mě zaujaly dávno a vypadá to, že na ně konečně dojde řada! Sice nejsem příznivce ostrých barviček (moc mi nesluší), ale nejspíš pořídím nějaké hnědé, hnědošedé nebo hnědošedofialové...musím ještě prozkoumat barevnou nabídku :).

    OdpovědětVymazat
  2. ta barva je úplně skvělá, určitě vyzkouším .))

    OdpovědětVymazat
  3. In your face:určitě dej vědět, jestli je pak pořídíš, jestli souhlasíš s mým názorem :) já myslím, že vzhledem ke své ceně strčí do kapsy své dražší konkurenty a kvalitou se jim vyrovnají, ne-li předčí :)

    Curly-katie: a počkej, až uvidíš ty ostatní krásné barvy :)

    OdpovědětVymazat
  4. Rendy, jestli ty si nemehlo, ja jsem ultra nemehlo. Si me zase namlsala :).

    OdpovědětVymazat
  5. ty jsou strašně krásné! :O určitě jdou na wishlist!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Lucifrid: to bych se hádala :) jsem fakt úplně levá, potřebovala bych nějaký kurz kreslení linek...nebo si koupit takové ty šablonky na to :)

    OdpovědětVymazat
  7. barva se mi líbí moc, musím co nejdřív do Inglotu :D, chci se podívat hlavně po stínech, gelové linky mi zatím naprosto vyhovují od Essence :)

    OdpovědětVymazat
  8. barva v kelimku je super, ale na oci bych si to teda nikdy nedala...ovsem nejakou umirnenejsi barvu asi vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  9. Cerne linky muzu doporucit ty od elfu, vim ze ma na tuhle znacku kazdy svuj nazor, ale cerne linky jsou podle me skvele (jine odstiny uz tak bozi nejsou), take mi vzdycky vydrzi cely den,

    OdpovědětVymazat
  10. fakt mají 20 odstínů? no to je super a ta cena taky není tak hrozná, když srovnám třeba s MAC nebo Bobbi Brown.. asi po létě zavítám do Inglotu..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Barva je to tedy rozhodně krásná a na léto jako dělaná!

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy, mohla bych se zeptat, kolik linky stojí?:))

    OdpovědětVymazat
  13. Vážně jsou nejlepší na světě...inglot mě líčil když jsme pro ně rozdávala letáky a jejich líčení je nejlepší prostě.)

    OdpovědětVymazat
  14. To je šílená barva! (ale super šílená)

    OdpovědětVymazat
  15. pááni, tak ty snad budu muset vyzkoušet. a ta barva je nádherná!!! :-)

    OdpovědětVymazat
  16. já vždycky lituju, že mám celkem zapadlá víčka (ne moc, ale ano) takže jsem se nikdy ani nijak nesnažila naučit se tyhle linky :D
    a barva je krásná!! :)

    OdpovědětVymazat
  17. krasna farba, a uplne sa hodi k tvojim hnedym ockam! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Petra: 270Kč :)

    lálilá: musím souhlasit, drží fakt skvěle :)

    S: mě třeba ty krvavě rudé nebo žluté přišly krutější :))

    Natálje: já mám zas na prd víčka, a pomalu a jistě mi padají dolů, ale to mi nezabrání v tom je nosit :)

    Katze: děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jeminé, ta farba je užásna..strašne ma zaujala :) Pristane ti :)

    OdpovědětVymazat
  20. Stejnou práci odvedou i linky od essence za 70Kč :)

    OdpovědětVymazat
  21. Kassenka: bohužel neodvedou :) mám je taky a kdyby udělaly stejnou službu, nepíšu, že tyhle jsou nejlepší, co mám :)

    OdpovědětVymazat
  22. To je barvička! :) Já právě taky nedokážu vytvořit žádnou krásnou linku, tak si pomáhám fixem od essence, ale možná bych šla i do barevných, už se těším až pojedu do Prahy, že si nakoupím! :))

    OdpovědětVymazat
  23. Teda ta barva je vážně úplně dokonalá!!! :)

    OdpovědětVymazat
  24. Tak to je super, že takhle drží, ale za 1, já linky vůbec nepoužívám a za 2, v téhle zelné barvě bych vypadala jak blázen :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Díky za zmínku, Rendy ;)
    Ta barva je úžasná. Skoro upřednostňuju barevné linky před stíny, protože se stíny je větší patlačka, když to člověk chce hezky vystínovat a nehodit jednu barvu na celé oko. S linkou je to raz-dva a jako doplněk k oblečení to poslouží stejně skvěle. Máš pravdu, že ta nabídka barev je dechberoucí, nikde jinde jsem takový barevný rozsah u očních linek neviděla... achjoo, asi si budu muset nějaké pořídit, když je ty i Verča tak chválíte :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  26. Ach jo, at uz je konecne Inglot i v Brne, jinak si budu muset udelat kosmeticky vylet do Prahy :) Barva je naprosto uzasna a slusi ti. A jestli takhle vypada linka namalovana nemehlem, tak uz nicemu nerozumim...

    OdpovědětVymazat
  27. Jé, tak tahle barvička mě baví! Používám jen černý linky, ale říkám si, jestli náááhodou není čas na změnu ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  28. Děkuji:)) ta cena mě hodně mile překvapila! Jakmile zavítám do Prahy, pro jedny si hned půjdu, líbili by se mi hnědé:))

    OdpovědětVymazat
  29. ta farba vyzera nadherne...prosim ta, kedze som zo slovenska, nemas pre mna nejaky tip, ci sa daju tie linky od inglotu objednat online? diky moc!

    OdpovědětVymazat
  30. Tina: existuje jeden nelegální e-shop, ale s českým Inglotem nemá co dělat. tak jedině, že by ti to někdo koupil v Praze a poslal a nebo napsat zastoupení Inglotu, jestli by to nešlo nějak zařídit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)