úterý 24. července 2012

Fialové linky Kiko a Sephora

Za poslední měsíc jsem si pořídila dvoje nové oční linky a obě ve fialové barvě. Tak jsem si řekla, že je použiju dohromady a co z toho vylezlo právě teď vidíte :) Nevím jak vás, ale mě během parného léta občas nebaví používání očních stínů a často je nahradím barevnými linkami. Přijde mi to rychlé a stejně efektní. Máte to taky tak?



Kiko tužku (číslo 106) jsem pořídila v Berlíně a je z kolekce Active Colours, která je inspirovaná olympiádou v Londýně. Všechny produkty jsou taky voděodolné a spojují je výrazné barvy. Nejvíc mě zaujala právě tato fialová verze. Je krásně měkká a dobře kreslí. O voděodolnosti by se jakžtakže dalo hovořit, ale žádná linka, kterou si nakreslíte tužkou vám nevydrží perfektní a nerozmazaná celý den. Po několika hodinách se prostě malinko rozmázne a chce jí trochu oživit. Žádné drama, mám to tak s většinou tužek na oči, takže ani tahle nevybočuje nijak z davu :)



Druhou fialkou je tužka ze Sephory. Je to lila fialová s modrým shimmerem. Koupila jsem jí ve výprodeji za 100Kč, což je podle mě férový kup :) Mají v nabídce více odstínů, tak se doporučiji poohlédnout v Sephorách. Na Harfě měli dobrý výběr a spoustu kusů :) Tužka je také krásně měkká, dobře kreslí a barva je výrazná. S výdrží je na tom podobně jako výše zmiňovaná Kiko tužka. Zkoušela jsem jí při plavání v bazénu a musím říct, že se nijak nerozmazala, ale po hodině a půl v chlorované vodě ztratila trochu na intenzitě :) Tak nějak jsem to očekávala, ale hlavně, že se ani jedna tužka nerozmazává.



A tady výsledek na oku. Jeden odstín je málo, tak jsem použila oba a docela se mi to líbí :) Ale mám stále co dohánět, co se techniky týče, takže omluvte křivé provedení :)



Kombinace dvou barev očních linek se mi líbí a když si představím, jaké krásné kombinace by šly vytvořit třeba s gelovými linkami od Inglotu (zelené jsem vám ukazovala zde), tak mám chuť si nakoupit více barev :) Co vy a barevné oční linky? Používáte, nepoužíváte? Baví vás?

28 komentářů:

  1. Prosím prosím, oprav si ve slově vidíte tu strašnou hrubku :-) Nechci rýpat, ale to opravdu bije do očí!
    Abych nebyla OT - mně by to absolutně neslušelo, ale k Tobě tyhle barvy skvěle jdou a vypadá to zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  2. Rendy, vidět viset!

    Ale jinak - tohle líčení očí ti MOC sedne a je to o 100 % lepší než černá linka, kterou nosíš normálně. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Simone: děkuji za upozornění :) takový překlepy jsou ostudný :) ať žije -vy ve všech slovech :)))

    S: opraveno :) nechápu, jak taková hrubka prošla korekturou :))) jinak děkuji, černou jsem teď na léto vysadila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle barva ti moc sluší! Já na barevné linky moc nejsem, k mé barvě očí se hodí málokterá, ale občas použiju smaragdově zelenou nebo tmavě modrou.

    OdpovědětVymazat
  5. In your face: děkuji :) a jakou máš barvu očí? :) já bych zase třeba modrou asi nemohla nosit :) A nebo se na to prostě vykašlat, co mi sluší a co ne a nosit to, co se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teď se je zrovan učím používat :))) ale ty tvé vypadají nádherně ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. na barevných linkách se mi líbí, že nejde tolik vidět, když něco přetáhneš.. to u řerné a mojí šikovnosti se bohužel říct nedá :-( :-D

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné barvy, na tu světlou asi mrknu, minule jsem koupila v Sephoře tužku,tester ok, ale tužka tvrdá jak něco, tak mi tu leží :(

    OdpovědětVymazat
  9. linka vypadá úžasně, tahle barva ti moc sluší :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám z barevnách jenom modrou, ale zato je velmi často používaná.. a po tomhle článku se teda budu muset podívat po dalších! :D líčení se mi moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná kombinace, asi vím, jak se dneska nalíčím :) Používám linky všech barev, černá mi někdy přijde opravdu moc tvrdá pro pěkný letní den :)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to sluší. Asi první tvoje fotka, kterou já vidím a nemáš černé linky. Vím, že si říkala, že se jich nevzdáš, ale bez nich ti to podle mě sluší víc. Fialovou miluji, takže tohle mě opravdu nadchlo. Já ale bohužel na tužky nejsem, opravdu to s nimi moc neumím, takže já používám stíny i přes léto.

    OdpovědětVymazat
  13. Barevné tužky nemám, ale chci si pořídit bronzovou jumbo od Sephory a líbí se mi na horním víčku širší linky (alespoň na mě). Jinak si dělám barevnou linku ze stínu z paletky Sleek.
    Ta fialová ti sluší a být tebou zkusím i gelové od Inglotu. :)

    OdpovědětVymazat
  14. marion: děkuji moc :) taky se to učím a mám stále co dohánět :)

    Violets: u téhle můžu potvrdit, že je krásně měkká. Někdy se mi stane, že chce tužku nejdřív trochu rozmalovat a pak kreslí dobře :)

    Curly-katie: děkuji moc :) jste moc hodné!

    Reny: já si černou dávám jen na spodní linku a fakt spíš jen z pocitu, abych nebyla "vyblitá" :)

    Stannah: děkuju :) já se vnímám asi jinak, mě fakt někdy přijde, že oči vyniknou až s tou spodní černou linkou :) teď na léto je v šuplíku a používám všechny možné barvy, ale nikdy černou asi úplně nezatratím :) Jinak já fialovou taky miluju :)

    Veronika: jumbo od Sephory mám moc ráda, ale je fakt, že tenkou linku s ní člověk neudělá :) Tak já Ingloťcké už zkoušela, ale chtěla bych mít více odstínů, musím časem dokoupit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Moc ti sluší jiná barva linek než ta tvoje černá. Je to veliký rozdíl:)!

    OdpovědětVymazat
  16. Wow! Vypadá to úžasně. Zkusila bych rovněž obyč černou linku a tímhle to jen prozářit. Myslím, že by to byl přímo magický pohled:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Krásné, ta tužka se sephory má fakt krásnou barvu:-)

    OdpovědětVymazat
  18. nenosím vůbec, zatím - když jsem totiž zkoušela tyrkysovou linku od MUFE a viděla na prodavačce, jak skvěle vypadá k jinak černýmu líčení, tak ji prostě chci! :)

    tohle ti sluší, a ačkoli miluju černý linky, tak bych řekla, že ti to (podle fotek) sluší víc, než jen ta klasicky černá na dolním víčku (možná bych ji k tomuhle ještě zkusila doplnit)

    OdpovědětVymazat
  19. A ja som nasla ceruzku, ktora sa neotlaca, nemizne jej intenzita, aj ked je nanesena ako ocny tien na celom viecku, a aj po pretancovanej noci v maximalne horucom prostredi drzi rano ako pribita a clovek vyzera, akokeby sa nalicil a teraz len niekam isiel (test prebehol minimalne 3x) - je to P2 vysuvatelna ceruzka, mam konkretne elektricku modru, a nedam na nu dopustit !!! P2 znacka je dostupna vo vsetkych DM drogeriach v Nemecku.

    OdpovědětVymazat
  20. podobny styl licenia som nasla dneska v jednom starom casaku, hned som, ze to musim vyskusat..a co nenajdem tu:) krasne!

    OdpovědětVymazat
  21. ja som este dobre farebne linky este nemala, co je vyslovene skoda, lebo by som ich urcite nosila casto...

    OdpovědětVymazat
  22. Barevné linky mám ráda. Nejčastěji teda nosím černé nebo stříbrné, ale když mám náladu, tak i fialový právě si maluju, modrý uplně vyjímečně a zelený myslim nemám, ty tekuté zelené vypadají božsky!! :)) Až jednou budu bohatší, tak si je zakoupím :))

    OdpovědětVymazat
  23. Farebne linky som ešte namala..no ked som teraz zbadala moju oblubenu fialovu som očarena..ta Kiko sa mi neskutočne páčii !!

    OdpovědětVymazat
  24. Já mám tu Sephoráckou a vůbec ji nepoužívám, přijde mi moc světlá... ale nenapadlo mě ji takhle zkombinovat, tak to někdy zkusím :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Ja moc linky v tužke nepoužívam. Radšej gélové alebo v pere!

    http://stoker-dewy.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)