úterý 17. července 2012

Douglas XL-XS řada

Možná si ještě pamatujete na první článek o Douglas řadě XL - XS. Dneska tu máme pokračování a další 3 produkty z této řady. Jak už asi víte, většina produktů této řady je k dostání buď ve velkém XL nebo malém XS balení. Tentokrát jsem sáhla po tom menším balení na zkoušku, abych si sama ověřila, jestli bude později stát za to pořídit i větší balení. A jak mé zkoušení dopadlo?


Na zkoušku jsem vzala mini balení osvěžujích ubrousků za 39Kč. Během léta nosím sebou v kabelce neustále nějaké kapesníčky a hojně je používám. Mini balení je výhodou, na druhou stranu se dají podobné balení sehnat i od jiných značek za nižší cenu. Ubrousky jsou prostě úplně obyčejné, není na nich nic zázračného (očekává někdo z vás po ubrouscích něco extra? :). Mají příjemnou parfemaci, jsou tak akorát vlhké a netrhají se. Nic víc, nic míň. Příště si je asi pořizovat nebudu, protože jak jsem už říkala, podobná balení seženete i za polovinu ceny těchto. Pokud vám na ceně nezáleží, tak si je klidně pořiďte a samy uvidíte, jestli za to stojí :)



Další co mě lákalo vyzkoušet byl oční gel. Jelikož nebyly dostupné žádné testry, tak jsem si předem krém/gel nemohla ani vyzkoušet. Škoda, protože bych si ho jinak asi ani nepořídila. Co mi na krému nejvíc vadí je jeho příliš tekutá konzistence. Sice nejsem na oční krémy nijak náročná, ale čím víc jsem jich vyzkoušela, tím víc zjišťuji, že tekuté u mě příliš nebodují. A tento je opravdu hodně tekutý a není mi to pod očima příjemné. Jaksi necítím potom pocit úlevy a hydratatce. Spíš než gelem bych ho nazvala krémem, protože do gelu má daleko. No, a rozjasňovačí efekt také nulový, žádnou změnu jsem nezaznamenala. Parfemace je neutrální, což je u očních krémů normální a žádané. Balení v tubičce se mi líbí, krém má úzký hrot, kterým se dobře dávkuje. Škoda té konzistence. Můžu vám říct, že oční krém Ziaja za skoro třetinovou cenu tento spolehlivě převálcuje a je mnohem lepší. Za mě bohužel nedoporučuji.




Poslední z tria výrobků jsou deo ubrousky. Na léto taky dobrá věc. Ubrousky jsou po jednom balené v extra sáčcích a jsou tak praktické na cestování nebo do kabelky. Musím uznat, že ubrousky vážně pěkně voní. Na můj vkus jsou možná trochu mokřejší, ale neberu to vyloženě jako nějaký problém :) Na druhou stranu jsem si nevšimla nějakého extra deo účinku. Přijdou mi jako jiné vlhké ubrousky, který v případě potřeby podpaží otřete. Myslím, že lepší je sebou po kabelkách tahat nějaký mini deodoratn ve spreji
, než se složitě osvěžovat ubrousky. Efekt je podle mě lepší s klasickým deodotantem.
Nechci ubrousky úplně zavrhovat, ale přijde mi, že stejné to bude jako když se budete chtít osvěžit jakýmkoliv vlhkým ubrouskem :) Takže ani tyto ubrousky si více pořizovat nebudu.




Zajímalo by mě, jestli máte vy samy nějakou zkušenost s touto řadou, případně jestli vám některé výrobky z ní vyhovují? Sama za sebe vám dneska asi vyloženě žádný z přípravků nedoporučím, ale ani vás nechci úplně odrazovat (možná jen od očního krému). Za mě to dneska vyhrály asi osvěžující ubrousky.

11 komentářů:

  1. kdybych neměla ty ubrousky koupené daleko výhodněji (dětské nivea - 63 kusů za 6é korun), tak bych asi vyzkoušela tyhle :) a já je používám k odlíčení očí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Zkušenosti žádné a zatím mě nic z této řady nenalákalo...

    OdpovědětVymazat
  3. skvela recenzia...ja ziadne skusenosti s touto radou nemam, ale asi by ma najviac sklamal ten ocny gel...od obruskov necakam nic extra, ale ked uz si kupujem ocny gel, alebo krem, chcem vidiet vysledky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja ty deo ubrousky nosim do letadla, kam me se sprejem nepusti:-)

    OdpovědětVymazat
  5. No nic moc viď :D tak nějak by se asi dala tahle recenze shrnout :)) Ale ráda jsem si početla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Myslím, že bez těchto tří věcí můžu v klidu žít dále :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já ty jejich deo ubrousky miluju, jsou sice drahé, ale pro mě docela praktické kvůli tomu, že jsou balené po jednom... a ta jejich vůně... :)

    OdpovědětVymazat
  8. Zkoušela jsem odličovací ubrousky, měla jsem je (vlastně ještě mám) v obrovském balení. V případě nouze pomůžou, někdy jsou mi i příjemné, neutrální parfemace by pro mě bylo velké plus, nicméně tyhle mi voní spíše jako desinfekce. A co hůř, jsem po nich poměrně upatlaná a chci se znova umýt... Takže žádná sláva:( Veronika

    OdpovědětVymazat
  9. A já ty ubrousky taky zkoušela - jenom v malém sice a asi takhle: odlíčí bezvadně, to všechna čest, možná lépe než kdejaký jiný poctivý odličovák (a to vč. gelových linek Essence - šly dolů úplně samy!), ale... no... zkrátka mě malinkato škrabaly a obličej jsem po nich měla trochu citlivý, no prostě jakoby poškrabaný a lehce pálivý. Zřejmě i něco ze složení nebylo úplně košer. Což je zvláštní, protože moje kůže je jinak celkem hroch - nevadí jí nic, můžu se matlat čím chci a neosypu se po ničem (honem zaklepat, ať ze mě do týdne není citlivka na cokoliv!).
    Takže asi dobrý, i když bych byla opatrná a používala fakt jen v nouzi.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. S touto řadou mám docela zkušenost a přijde mi dobrá :) Používala jsem odličovací vodu a byla moc příjemná. Tak jsem si hned včera koupila další + odličovač na oči :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)