středa 4. července 2012

Dermacol Aqua Beauty gel-krém

Značku Dermacol mám jak víte velice ráda. Proto mě vždy potěší, když se dozvím o připravovaných novinkách, které by se brzy měly objevit i v regálech drogerií. A protože jsem se dlouho v drogerii nemohla hydratačního krému dočkat, objednala jsem si ho zde. Nicméně mám pocit, že v DM jsem už krém zahlédla. Když mi balíček dorazil domů, první co jsem vytáhla byl právě krém. A co mě strašně překvapilo, byla jeho obří velikost. Respektive v porovnání s jinými Dermacol krémy nebo séry, co doma mám. 50ml není nijak neobvyklá velikost, spíš standard, ale oproti 15ml séru je obří.



Hydratační gel-krém je vhodný pro všechny typy pleti na den i noc. Konzistence mi přijde o malinko víc krémovější a je velice lehká a nemastná. Po použití se krém rychle do kůže vpíjí a pokožka je jemná na dotek. Tím, že je krém tak lehký se hodí určitě spíš na léto a během zimy by mi asi nestačil. Hydratace je spíš průměrná, řekněme, že jsem měla možnost vyzkoušet mnohem méně i mnohem více hydratační krémy a tento je tak někde uprostřed. Určitě nechci naznačovat, že by byl špatný, ale po tom co jsem si přečetla sáhodlouhý popis krému jsem očekávala asi trochu víc. Pod make-up na léto je Aqua Beauty ideální a dostačující, ale myslím, že sušší pleti by nestačil a dostatečně jí nehydratoval. Silný nápis" 24h hydratace" je trochu nadnesený a určitě s ním tedy nesouhlasím. Zatím jsem neměla tu čest vyzkoušet krém, který bych cítila celý den a měla pocit hydratované pleti od rána do večera. To je asi to samé, jako nápis 25h na Rimmel make-upu nebo 48h na deodorantech Garnier - podobná marketingová utopie řekla bych :)


Sama za sebe bych krém doporučila spíš všem se smíšenou až mastnou pletí. Krém je ve skleněné lahvičce a je poměrně těžký. Dávkování pumpičkou je dobré a snadno vytlačíte i menší množství krému. Vůně je spíš neutrální, v dáli je něco cítit, možná okurka, ale to bych nerada někoho mystifikovala :) Rozhodně necítím žádné kytičky ani ovoce. Někomu by možná mohlo trochu vadit, že není vidět, jak rychle krém ubývá, protože je lahvička přelepená celá fólií. Jinak musím říct, že se mi velice líbí obal krému a modro-bílá kombinace na mě působí svěžím dojmem :)


Pro někoho, kdo nerad čte dlouhé popisy od výrobce, nechť následující odstavec radši přeskočí :)

Aktivní látky:

  • AQUAXYL™ - hydratační komplex, který optimalizuje zásoby vody v pokožce, snižuje její ztráty a zlepšuje její vzhled,
  • kyselina hyaluronová – výrazné hydratační účinky (není absorbována do kůže, ale vytváří na jejím povrchu tenký film, který má schopnost vázat na sebe značné množství vody ze vzduchu),
  • kalpariane – olejový extrakt z hnědé mořské řasy s vysokým obsahem esenciálních mastných kyselin obnovuje elasticitu epidermis a významně redukuje činnost elastázy a kolagenázy, čímž napomáhá pokožce zachovat si jemnost a pružnost,
  • makadamiový olej – skvělé regenerační účinky, podporuje schopnost přirozené hydratace kůže zevnitř a napomáhá ji udržovat pružnou, vláčnou a elastickou,
  • shea butter (máslo karité) – v kosmetice oblíbená přírodní látka získávaná z oříšků stromu máslovníku pokožku hydratuje, regeneruje a zklidňuje,
  • vitamín E - má výrazné antioxidační účinky projevující se ve schopnosti stabilizace přirozeného kožního filmu, který je ochranným pláštěm naší pokožky, zlepšuje reliéf pokožky a zvyšuje enzymatickou aktivitu v pokožce,
  • olivový olej – zklidňuje podrážděnou pokožku, snižuje alergické reakce,
  • extrakt z okurky – velmi příjemné osvěžující, zjemňující a adstringentní účinky.

Účinky:

  • dokonale hydratovaná pleť po celých 24 hodin,
  • okamžitě viditelná hydratace již po první aplikaci,
  • snižuje ztrátu vody v pokožce tím, že zvyšuje syntézu ceramidů v pokožce,
  • pleť vypadá mladistvě a zdravě, je svěží a perfektně hydratovaná,
  • celkově zlepšuje vzhled pokožky, která je viditelně vyhlazená, jemná a hydratovaná již po první aplikaci,
  • optimalizuje zásoby vody v pokožce - testy in vivo potvrdily okamžitý i dlouhodobý hydratační efekt,
  • odlehčená textura optimalizuje rovnováhu hydratace v pleti a zpomaluje známky stárnutí,
  • celkově zlepšuje vzhled kůže - pokožka je viditelně vyhlazená, jemná a znatelně hydratovaná již po první aplikaci.

Složení krému, jeho konzistence a porovnání velikosti. Oproti séru (15ml) je krém (50ml) docela obr.



Krém můžu doporučit všem, kteří na léto hledají lehké krémy a neočekávají super hydrataci. Pokud vám obecně Dermacol vyhovuje a máte vyzkoušené jeho výrobky, tak vás tato novinka asi potěší. Pokud ho nikdy nevyzkoušíte, svět se asi nezboří a budete moci žít plnohodnotně dál. Kdybych ho měla posoudit sama za sebe, tak mu dám tam 7 bodů z 10 :) Na jednu stranu mi vyhovuje, je příjemný, cenově dostupný ale na druhou stranu to není hydratační vrchol toho, co si můžete namazat na obličej. Opět trochu nesourodý závěr, ale nevím jak lépe to vyjádřit :)


Zkoušely jste ho už? Láká vás nebo třeba Dermacol obecně nemáte rády? :)

18 komentářů:

  1. Pěkná recenze. Bohužel pleťová kosmetika od Dermacolu mi nikdy neseděla:-( A tento krém na mě působí trochu lacině oproti jejich ostatním...

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Priznam se, ze kremy od Dermacolu me nelakaji, ale zas ty jejich kremy na ruce ano. Zatim porad nejsem rozhodnuta, jaky zkusite, nejlepe bych vzala vsechny :).

    OdpovědětVymazat
  3. já mám dermacol ráda, jenže mám teď doma tolik věcí, že bych to nestíhala používat. navíc mi moc nevyhovují tyto gel-krémy..

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé ... Já od Dermacolu ještě nic pečujícího nemám takže nemůžu nijak posoudit ale určitě zajímavý článek :) .

    OdpovědětVymazat
  5. Na leto hľadám nejaký ľahký hydratačný krém a keďže mám zmiešanú pleť, tento vyzerá záujímavo. Asi ho vyskúšam. S Dermacolom nemám skúsenosti, takže uvidíme :)

    OdpovědětVymazat
  6. dermacol me nelaka..mam tu hydratacni emulzi od benefitu a nemuzu se ji nabazit :D asi zatim to nejlepsi, co jsem vyzkousela :)

    OdpovědětVymazat
  7. já mám dermacol docela ráda a opravdu miluju všechny gel-krémy... nemůže být tvoje nespokojenost způsobená tím, že gely oprvadu jen hydratují ale moc nemastí?
    moje zkušenost je taková, že gelu musím použít víc, než krému, ale pak je výsledek naprosto bezkonkurenční...nesmí se šetřit....

    jinak ale jako obvykle dobrá recenze, mě jsi navnadila

    OdpovědětVymazat
  8. Míša: a to mě se zase líbí :) na mě trochu obyčejně působí spíš ty krémy v kelímku, ale 100 lidí, 100 chutí :)

    M: jestli ho pak vyzkoušíš, tak dej vědět, jestli jsi byla spokojená :)

    efCZa: mě konzistence vyhovuje, ale podle popisu jsem čekala intenzivnější a dlouhodobější hydrataci. a zkoušela jsem dát na obličej větší vrstvu a stejně pořád stejné :) určitě není špatný, ale někdy jsou očekávání větší, než pak výsledek :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá docela zajímavě, ale já nemám mastnou pleť, takže novinka by bohužel pro mě vhodná nebyla. Dermacol mám jinak docela ráda, ne všechny výrobky mi od nich samozřejmě vyhovují, ale myslím, že je to docela dobrá značka:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá dobře,asi si pro nho do drogérie zajdu protože na léto něco takového potřebuju,něco lehkého co se rychle vpije do pokožky a tenhle krém na mě zapůsobil tak děkuju za tip :) jinak s výrobky od Dermacolu nemám moc zkušenost ale tohle určitě vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  11. Na tento krémik poslednú dobu čítam vcelku kladné recenzie. Na leto môže byť fajn, asi ho vyskúšam. ;)

    OdpovědětVymazat
  12. věci od dermacolu mě většinou překvapí :) kupuju si ráda jejich výrobky a nad tímto gelo-krémem uvažuju taky :) myslím , že do něj zainvestuju :)

    OdpovědětVymazat
  13. Diky, uz vim, co dalsiho koupim... Dermacol je snad jedina znacka (jak pletovka tak dekorativka), ktera mi opravdu sedi.

    OdpovědětVymazat
  14. Mě dostává údajná výdrž antiperspirantů Fa - 72 hodin ! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Mila: některé jejich výrobky jsou skvělé, najdou se nějaké, co mi nesedly, ale to je tak u každé značky :)

    ter+natália: dejte vědět, jestli si ho pořídíte a jestli jste spokojené :)

    pokij: nechtěla bych jet MHD s někým, kdo má za sebou 72h. s jedním nástřikem deodorantem :))

    OdpovědětVymazat
  16. S Dermacolem mám pár zkušeností, zatím mě žádný jejich přípravek nenadchl tak, že bych si ho kupovala víckrát. Spíš využívám toho, že výrobky od Dermacolu bývají čas od času jako příloha v časopisech - tak to je pak zkouším :)

    http://mujbajecnysvet.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Má to nějaké SPFko?? Pořád hledám cosi pro svou pleť, co bych mohla používat přes den, kdy se nejdu patlat tónovákem nebo BBčkem, a co mě nezmastí a má to jakous-takous ochranu, prostě nějaký normální krém na běžné použití pro normální až mastnou pleť. Zatím se mi nedaří :(
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  18. A nemohl by se tady časem objevit i článek na další hydratační krémy, když říkáš, že jsi jich vyzkoušela "mnohem méně i mnohem více hydratačních"?? Ještě jsem totiž neobjevila žádný dostatečně hydratující na zimu a tak by se mi (a myslím, že by nás mohlo být víc) nějaký takový tip hodil abych věděla po čem jít a čemu se vyhnout :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)