neděle 15. července 2012

Co mě v poslední době zaujalo a co bych chtěla

Po nějaké době jsem vám připravila malý přehled toho, co mě v kosmetickém světě zaujalo a co bych jednoho dne i já sama chtěla vlastnit. Záměrně říkám jednoho dne, protože jsem se zařekla, že si teď dlouho nic nekoupím a obchody budu obcházet obloukem :)




A aby se mi to lépe pamatovala, nedávno jsem si udělala takový malý seznam svých přání, které bych si postupně chtěla koupit. Už jsem si teda dvě položky koupila, protože se jedná o limitované kolekce a třeba za měsíc bych je už asi těžko sehnala :) A co bych teda někdy ráda ještě měla ve sbírce?

- Artdeco Bronzing Glow Blusher
- Essence efektový lak z kolekce Snow White
- štětce Real Techniques
- připravovanou novinku Lancome Hypnose Star řasenku
- Calvin Klein Sheer Beauty
- nový lak od Essence (design se mi líbí více jak u těch původních)
- balzám na rty BALMI (připomíná mi balzámy EOS)
- rozjasňovač Chanel z připravované podzimní kolekce
- nový lesk Dandelion od Benefitu
- sadu štětců z kolekce MAC Illustrated Collection
- více stínů Inglot


A teď už pár novinek z drogerií a parfumerií, které mě za poslední dobu zaujaly. Pravidelní čtenáři facebooku už většinu asi znají, takže to bude asi spíš pro ty, co fb nesledují.

Nové laky Dermacol mají podle mě líbivý design a konečně to někoho napadlo, protože ty staré byly fakt příšerné a laciné. Nově jsou v nabídce i kapky Rapid Dry na urychlení zasychání laku.

Ač já sama parfémy Dior nemám ráda a nikdy jsem mezi nimi nenašla své oblíbence, tak musím říct, že novinky Dior Eau Sensuelle a Eau Fraiche mě vážně moc voní! Konečně něco pro můj nos, protože doteď mi většina jejich parfémů pasovala jen k bohatýrským ruským paničkám, které milují, když se za nimi jejich vůně táhne ještě tři kilometry :) Milovníci Dior parfémů mi to snad odpustí...


Na přelomu srpna a září se můžeme pokochat novými kazetkami od Benefitu. Konkrétně tato se bude prodávat ve třech barevných variantách a já sama můžu říct, že je to úplně první paletka (obecně) kde bych využila opravdu všechny produkty a neměla pocit, že nějaké mám jenom do počtu, protože jsou součástí sady. Kazetek bude více, přečíst si o nich můžete např. zde.


(web)


Essence připravuje v rámci trend kolekce i pigmenty. Jestli se k nám ale dostanou jsem zatím nikde nevyčetla. Pokud by k nám dorazily, asi bych neodolala a nějaké vyzkoušela :)

Ani Urban Decay nezahálí a oblaží nás novou paletkou Smoked. Pro mě je teda i tak stále hezčí a použitelnější Naked paletka. Smoked pro mě obsahuje příliš mnoho tmavých barev, které bych nevyužila. Na druhou stranu pro někoho je Naked moc obyč a barevně nudná, takže by zalíbení mohl najít v této :)



O novince Douglas - nalepovacích očních linkách jsem s vámi debatovala na facebooku před pár dny a vaše názory se hodně liší. Pro někoho zajímavý doplněk, pro někoho zbytečnost. Doporučená cena má být 249Kč, což je podle mě dost teda, zvlášť pokud budou linky jen na jedno použití. Zde se můžete podívat na video, kde jsou ty samé linky, ale od Diora. Na podobné focení nebo speciální akce je to určitě zajímavé, ale na denní nošení si to nedovedu představit :) Máte s nimi někdo už zkušenost?

A co máte vy na svém seznamu přání? :)


32 komentářů:

  1. Už se nemůžu dočkat laků od Essence, ty barvy jsou fakt hodně zajímavý.. a o jejich pigmentech slyším poprvé, ale vůbec bych se nezlobila, kdyby dorazily i k nám! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Artdeco Bronzing Glow Blusher mám v merku už nějakou dobu, pořád kolem ní brousím a nevím jestli ji potřebuji nebo ne, problém je, že v Brně je už ve většině Marionnaud už vyprodaná :((

    OdpovědětVymazat
  3. Me by se líbila ta paletka od Benefitu s dandelionem :) ale tahle samozřejmě taky.
    Laky vypadají moc hezky, ale ty pigmenty mě moc nelákají, ale kdo ví, třeba si je nakonec pořídím :D

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Taky se těším na essence laky :) nemáš tušení v jaký cenový relaci se bude pohybovat ta paletka benefit?

    OdpovědětVymazat
  5. zaujala mě ta řasenka od Lancome, ale to už tak nějak celkově řasenky od této značky :) jen stále nejsem rozhodnutá, jestli to nebude fatální chyba dát tolik pěněz "jen" za řasenku :D :-/

    já si teď momentálně chci pořídit nový bb cream od skin79 a taky nějakou lepší tvářenku, třeba od Bourjois :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně mě nadchla ta paletka od benefitu, vypadá vážně úžasně, jen by mě zajímala cena :/ Nevím prosimtě kolik se tak bude pohybovat ? Děkuju

    OdpovědětVymazat
  7. Violets: je fakt povedená, ale buď v klidu, v Praze je už taky skoro všude fuč :(

    Cant.be.perfect+Monika: ptala jsem se, ale ještě nemají ceny určené. Ale tipuju, že cena se bude pohybovat jako u jiných podobným paletek, co mají v nabídce.

    Natálje: mě se strašně líbí ten její obal :) já jsem strašně spokojená s Lancome Doll Eyes a když vidím, jak dlouho mi drží, tak se cenově vyplatí víc jak řasenky z drogerie, které stojí třeba 250Kč ale za dva měsíce letí do koše, protože se nedají už použít. Navíc když použiješ slevy, co jsou v Sephoře často, tak z 690Kč to jde rázem dolů :)

    OdpovědětVymazat
  8. nalepovací oční linky ? to je hodně zlváštní, to si neumim představit ! :D

    OdpovědětVymazat
  9. Jsou to vážně užasné věci, nejvíce mě zaujala ta sada od benefit, takhle by měly vypadat všechny paletky, ne aby tam strkaly věci kterých se nemůžou zbavit.

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem zvědavá na novinky od Essence, těch pigmentů bych se ráda dočkala. Chanelovské lahůdky se mi taky moooc líbí, ale jsou za mým finančním rozhraním, takže si nechám zajít chuť ;-)
    A od Diora se mi vůně líbí tak půl napůl, ale zrovna ty novinky mě brutálně zklamaly, jsou naprosto generické a nerozeznatelné od většiny mainstreamové produkce v parfumeriích. No fakt, po 5 minutách jsem nevěděla, která je která na tom papírku :D Ale já jsem poněkud náročná, pokud jde o vůně... 8-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  11. Celvina Kleina mám. Dostala jsme ho jako dárek.. sice mam radši sladší vůně.. ale neni špatný =)

    OdpovědětVymazat
  12. Rendy a nevíš prosím, kdy k nám dorazí MAC Illustrated Collection? HOOOODNĚ mě zaujala :-D
    ale na FB MACu ještě není a na maccosmetics.com taky ne :-( kde jsi a to přišla?
    díky moc :-*

    OdpovědětVymazat
  13. Budu se muset začít obloukem vyhýbat tvému blogu! Při každém druhém článku se slyším nahlas říkat "Tohle fakt potřebuju!" a "Jak jsem mohla žít 20 let bez ...". Z výše uvedeného mě láká jen rozjasňovač od Chanelu, který budu muset oželet, mám jich doma asi 20, balzám Balmi a lesk Dandelion, ale jelikož mám na cestě 2 lesky Guerlain budu se muset kronit a do Sephory radši ani nejít, stejně už mám mnohostránkový seznam věcí, které fakt nutně potřebuji na kolej :D

    OdpovědětVymazat
  14. Tie laky od Dermacol ma tiež v DM zaujali :) Čo sa týka tých pigmentov od essence, tak tam som hlavne zvedavá na tú podkladovú bázu, ktorá by sa mala k nim tiež predávať... Ak sa môžem spýtať, nevieš o nejakom podklade, na ktorom by dobre držali pigmenty, ale hlavne trblietky na oči? Na youtube často vidím, že niečo také používajú, ale ja som to ešte nikde nevidela... Ďakujem!

    OdpovědětVymazat
  15. u těch essence pigmentů mi něco říká, že to nebude žádná sláva

    OdpovědětVymazat
  16. super vyber :) ten chanel pudrik mam taky na wishlistu, v bootsu sbiram body jako blazen, abych si ho mohla poridit nekdy na podzim (pokud ho teda budou mit :/) me od dioru vonel vzdy jenom addict, ale minuly tyden jsem k nim sla vymenit rasenku a strikla jsem si ten fialovej (jmeno si nepamatuju) a kazdy se me pak ptal, cim to vonim, ze je to uzasny, tak si ho asi poridim :). Ruzovej calvin klein voni nejlip, chtela jsem si ho poridit, ale vyhral lanvin jako vzdy, takova moje klasika..co me vubec nelaka jsou lesky od benefitu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Většina věcí mě zaujala taktéž, nicméně nejvíc to - jak to, že nevím o tvé fb stránce??? bože, jsem to ale špatný čtenář, stydím se a jdu napravit! :))

    OdpovědětVymazat
  18. No jo, štětce Real Techniques jsou mým tajným snem :))

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj Rendy. Štětce Real Technique okukuju už hodně dlouho. Jen mě tak napadlo, že kdyby jsi je někdy objednávala, že bych se přidala a podělili byschom se o poštovné.

    OdpovědětVymazat
  20. Od Real Techniques jsem vyzkoušela snad všechny štětce (at žijí dlouhé pobyty v UK a jejich Boots), ale musím souhlasit se Sofastars, že jejich Starter kit na oči je vynikající, štětce na tvář spíše podprůměrné. Každopádně i jejich kvalita je za tu cenu velmi příznivá.

    OdpovědětVymazat
  21. tak to sa tesim z tych urcyhlovacich kvapiek Dermacol:) a nad RT stetcami premyslam, ale zatial som sa k nim nerozhupala..a o "balmi" som zatial nepocula, najprv som podla obrazku myslela, ze su to tie eos:)

    OdpovědětVymazat
  22. máme stejné předsevzetí co se týče nákupů kosmetiky ;), stejně bych ale ráda zkusila ty essence pigmenty :D

    OdpovědětVymazat
  23. Vidím, že kosmetikou žiješ. I já samozřejmě používám kosmetiku, poslední dobou jsem se ale začala zajímat o kosmetiku, která není testována na zvířatech. Moc Tě prosím.. nechceš o ní napsat článek? Pokud ano, tak se mi ozvi a já Ti dám seznam kosmetických značek, které ZARUČENĚ netestují na zvířatech.. Nebuď prosím lhostejná. Musíme s tím něco dělat! Každý ale musíme začít u sebe!...

    OdpovědětVymazat
  24. Verunka: tak vy jste přes parfémy odbornice a jen tak si asi něco nekoupíte :) já v tom nejsem takový fajnšmekr, takže neocenim ušlechtilé složené atd. na mě je to většinou síla a nedělá mi to dobře, takže jsem zajásala, že první Dior, který mi voní a nezvedá mi to žaludek :)))

    M*: to bych taky ráda věděla, Temptalia psala něco o podzimu, doufám, že se dostane sada/kolekce k nám, protože se mi strašně líbí! bude to teda asi pálka, ale asi bych to obětovala :)

    Martina: ani nevíš, jak mě takové ohlasy těší :) ale mám to samé, jdu na jiné blogy a říkám si sakra to chci! :))

    kesa: Dermacol měl takovou spešl bázi pod třpytky a taky podobnou bázi prodává Too Faced. A i Inglot má takovou vodičku Duraline, která z pigmentů udělá voděodolné nebo se dá použít na oko jako podklad pod ně :)

    Jája: to vůbec nevylučuju :) ale i tak bych je ráda omrkla a chtěla vyzkoušet :)

    Alce: jak vůbec fungujou ty Boots body? Ještě jsem s tím neměla žádnou zkušenost :)

    Adelaide: já právě dala seznam příteli, protože jede do Londýna a chci aby mi v Boots nějaké štětce nakoupil. Chci je zkusit a kdyby se mi zalíbily, tak bych je klidně pak někdy nakoupila po netu a dala bych vědět :)

    Eiwen: Boots bych si přála i u nás :) Nad tou sadou přemýšlím, ale nevím, nevím :)

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, musis si zridit karticku v boots a pri kazdym nakupu ti na ni nactou body (musis ji mit s sebou samozrejme), za kazdou £1 jsou 4 body a za ty body pak muzes nakupovat..takze zalezi jak moc nakupujes..taky maji ruzny akce, ze ti treba za jeden nakup tech bodu nactou dvakrat tolik atd., a ted maji nove, ze muzes na tu kartu nakupovat i na ebay, oasis a v dalsich obchodech online, ale tam ti daji jen 1 bod za £1..me osobne se to treba libi, sice jim musis dat svoje osobni udaje, ale me to nijak v tomto pripade nevadi..tu kartu ti daji v kazdym boots, a mozna se to da i nejak udelat online, ale nejsem si jista..

    OdpovědětVymazat
  26. Také se těším na laky od Essence.. Mám je ráda, ale ty malinké 5 ml vůbec nevydrží :(( Jestliže dám víc vrstev, hned je pryč..

    OdpovědětVymazat
  27. Poison na tebe za ty slova o Diorovi :D já tam mám hned několik srdcovek, i když je pravda, že to nejsou lehké vůně - na druhou stranu, jejich výdrž je nepřekonatelná, osobně nesnáším, když se navoním a za půl hodiny už nic necítím - a to se mi s Addictem rozhodně nestane :D

    pokud bys chtěla něco nenáročného, tak určitě růžové a světlé odnože Addictu, to jsou povedené ovocné/květinové vůně, Chance taky ujde a J´Adore je taky lehký parfém

    OdpovědětVymazat
  28. Alce: děkuju :) no, kvůli jednomu nákupu to asi nemá moc cenu zřizovat, ale kdybych tam někdy jela na delší dobu, tak by se to možná vyplatilo, takže díky za osvětu :)

    Moora: já myslela spíš ty Poison parfémy, ty fakt nedávám :) žádný z nich na sobě nesnesu a jiné mě tolik nezaujaly, abych si je třeba koupila :) ale tohle mě tak mile překvapilo, že přemýšlím, že bych si ten fialový i koupila :) ale pro fajnšmekry jsou asi úplně obyč a neuspokojí je :)

    OdpovědětVymazat
  29. Mna teda všetky tieto produkty zaujali :))Až na ten parfem.. od essence tie laky su uplne užasne a tie pigmenty tiež..už vidim ako neodolam :)

    OdpovědětVymazat
  30. :)) Poison se mi líbí ten nejklasičtější fialový, to je nádherná silná vůně (ale zrovna z tohohle věřím, že by dost lidí omdlévalo :D)
    Modrý, Pure, je celkem nic moc, voní podobně jako Night Obsession od CK, která se dá koupit za pár kaček
    Hypnotic, červený, no, ten jsem fakt chtěla mít ráda, ale nešlo, bez ohledu na vůli mi v něm něco strašně vadí, vždycky šel

    takže ono to s těmi Poisony není tak lehké ;)

    každopádně - zkoušela jsi něco z letních polévaček z řady Escale a ... ? Krom toho, že mají nádherné elegantní flakony, tak jsou to sice lehké, ale velmi dobře složené vůně, netuctové - teď bude zase nová (už 4.), krásně zelená, moc se na ní těším

    odnože Addictu sice pro fajnšmekry nebudou to pravé ořechové, ale i tak to nejsou špatné vůně, pořád je to Dior :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)