pondělí 2. července 2012

Co jsem si přivezla z výletu

Po pár dnech volna vás opět zdravím :) Někdo z vás to uhádl a tipnul, že jsem byla v Berlíně. Tentokrát vás ani žádnými fotkami oblažovat nebudu, protože jsem vám je ukazovala zhruba před rokem a akorát bych se opakovala a stejně si myslím, že zrovna Berlín není z těch evropských metropolí, které by stály za neustále ukazování :) Kéž by se vyplnil komentář jedné z vás a já se vypravila na cestu Berlín-Amsterdam-Londýn. To asi někdy jindy příště. Navíc do Londýna míří brzy přítel a dostane asi nákupní seznam toho, co mi pořídit :) (btw.uvítám všechny vaše tipy na to, co si z UK dovézt, co u nás není zatím tolik k sehnání, protože s tím beztak máte víc zkušeností než já, takže vám budu moc vděčná :) Tentokrát jsem ani neměla čas fotit obchody, protože na chození po nich jsem měla minimum času a většinu věcí jsem měla nějaký čas dopředu už vybraných. Tentokrát byla výhoda, že jsem přesně věděla kam pro co zajít. Takže nemohla chybět návštěva NIVEA HOUSU, KIKA, DMka atd. Pořídila jsem si pár kosmetických novinek, o kterých vám poreferuji hned jak je pořádně ozkouším.

Z dekorativky jsem pořídila novinku BB Cream Loreal (původní nápad pořídit nový BB od Maybelline jsem zavrhla okamžitě po vyzkoušení - hrozné odstíny, krytí menší než špatný tónující krém a podivná vůně). Takže Loreal to vyhrál a pokud se chystáte taky k západním sousedům, tak ho určitě omrkněte. Vyplatí se tam víc, než ho kupovat po e-shopech, kde je drahý. V drogerii jsem se nemohla rozhodnout co vzít, protože jen té dekorativky tam mají oprati nám tolik! Takže volba padla na osvědčené Color Tattoo (která u nás už mají být, ale stále jsem je nikde nepotkala), pak jsem v akci sehnala mé oblíbené lesky Maybelline, které v přepočtu vyšly na 29Kč za kus. Balzám od Labella s vůní pink guave má již nový design obalu a pak jsem taky sáhla po pěkné zapečené tvářence od P2, která byla tak moc levná, že jsem jí tam nemohla nechat (připomíná mi mé oblíbené od Bourjois). Zatím jsou mé zkušenosti s touto značkou nulové, ale údajně je to dekorativka pro DM drogerii :)


Prodejnu KIKO jsem samozřejmě nemohla vynechat. Strašně mě mrzí, že stále není k dostání u nás, takže kdykoliv jedu někam, kde jí mají, tak se zásobuji. A jelikož slevy jsou už v plném proudu, ukořištila jsem i něco z výprodeje. Konkrétně tyto dvě paletky (každá za 6,99 eur). Jedna je paletka očních stínů a druhá je třpytivý pudr/tvářenka. U obou se mi líbí origami design a dobrá pigmentace. Pokud se chystáte třeba do Německa, určitě se skočte podívat, ve slevách mají fakt spoustu výrobků a všeho bylo dost :) Pak mě zaujala ještě voděodolná, nádherně měkká kajalová tužka na oči z limitované olympijské kolekce. Všechny výrobky byly krásně barevné a voděodolné. Poslední jsem se rozhodla vyzkoušet ještě tekutý korektor. O všem postupně poreferuji :) Poslední je balzám z limitované kolekce od Catrice, o které jsem se zatím nikde nedočetla a jejíž název je Coolibri. Každopádně v ní byly ještě pěkné tužky na oči, které jak jsem zjistila až později byly tak voděodolné, že mi zdobily ruku ještě dva dny :) Jestli se k nám někdy kolekce dostane, na ty tužky si ještě posvítím. Foto kolekce máte např. zde.



Mé oblíbené watershine lesky! Krásně voní, nelepí a na rtech jsou moc příjemné. A i u nás stojí pár korun.



V Nivea Housu jsem se tentokrát zastavila hlavně kvůli nákupům kosmetiky pro miminko, které v rodině očekáváme :) Teda ne že bych já osobně nějaké čekala, ale tento rok se stanu pyšnou tetou, takže jsem kromě kosmetiky přivezla i tunu plínek, ubrousků a olejíčků :) Měli akci, že při nákupu nad 10 eur získáte německý fotbalový dres a když si pak ještě vytáhnete tu správnou piksličku s krémem, tak získáte velkou Nivea tašku. Měla jsem asi kliku, protože jsem vyhrála i tašku a další mini Nivea krém :) Ale vyhráli to i kamarádi, takže šance je asi fakt veliká. Pro sebe jsem pořídila Creme peeling, který jsem u nás ještě neviděla (ale klidně mě opravte, jestli se mýlím) a úžasně vonící sprcháč a tuhé mýdlo na ruce. Mini krémy si vozím na ruce do kabelky.




V DMku jsem doplnila zásoby mého milovaného Palmolive sprcháče, který je tam asi tak o polovinu levnější než u nás a taky jednu novinku od Balei - sprcháč Funky Jungle. Taky jsem ho u nás zatím neviděla a moc mi voněl, tak jsem ho přihodila do košíku. Duo deodorantů jsem dostala jako dárek, značku vůbec neznám, ale byla to nějaká reklamní kampaň a všem na ulici dva rozdávali (a na léto se do kabelky hodí). Pomyslnou třešničkou je BIO krém od Garnieru. protože se v tom upřímně moc nevyznám, tak nechci tvrdit, že je to super bio nebo přírodní atd. Takže až o něm někdy budu psát, nafotím vám krabičku ze všech stran a samy si na to udělejte názor. Podle složení to osobně nepoznám a s nikým se hádat nebudu :)




Připravované novinky od Garnier Fructis. V drogerii jsem neměla tolik času, takže jsem se po něm ani pořádně nepodívala a trochu si za to teď nadávám. Takže jestli někdo jezdíte často do Německa (či jinam) nakupovat, tak mi dejte určitě vědět, jestli jste ho už někde viděly a je k dispozici :)



A malá sladká tečka v podobě vanilkové coly a nových čokolád Milka v příchutí Oreo a Daim. Ááách, proč se tohle neprodává i u nás?? Může mi to někdo prosím vysvětlit? :)



No, tak to je všechno :) Já si konečně odpočinula, vůbec se mi nechce do práce a těším se na tento týden, kdy nás čekají státní svátky a mě dalších 6 dní volna. Jupí! A taky to zatím vypadá, že moje letní dovolená by mohla proběhnout v listopadu :) Takže jestli přežiju současná vedra, mám se alespoň na co těšit :) Kam vyrážíte na dovolenou vy? A máte některý z výrobků, které jsem si pořídila? Budu ráda za vaše dobré rady a zkušenosti :)


PS: kdyby se chtěl někdo z vás podívat, tak zde je malý rozhovor se mnou :)



29 komentářů:

  1. No, jak mi poradila Cerna Moora, vanilkovou colu maji tady - http://potr-vavra.wz.cz/index.html. Asi se tam dneska stavim :D. Zbytek jeste pak okomentuju, mazu do prace :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Ta paletka/blusher od KIKO vyzera vyborne!

    OdpovědětVymazat
  4. oreo milka ? co jeto za dábelsky skvostnou věc? ! ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. teda, tolko veci som si nekdy nedosniesla z ziadneho vyletu :)


    Súťaž o lak na nechty od Catrice a holografické samolepky na nechty. Prosím pripojte sa. Ďakujem :)

    http://dorota-art.blogspot.sk/2012/07/giveaway-o-catrice-samolepky-na.html

    OdpovědětVymazat
  6. Skvelý nákup! Ach, kedy sa aj nám dostane väčšieho výberu v drogériách...?

    OdpovědětVymazat
  7. Skvelé vecičky :) a tá milka :))



    stromcekystastia.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. loreal bb cream som videla na jednom letisku, ale odstrasil ma ked som ho otvorila, tak som ho tam radsej nechala:)

    OdpovědětVymazat
  9. Milka Oreo? Já ti tááák závidim!:-) Oreo mám hrozně ráda a doufám, že se tahle novinka dostane i k nám...:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  10. V Anglii Illamasqu ( prodejce maj na webu, jsou i jinde nez v londyne), soap and gloory, benefit byval levnejsi... no a cokoliv mas pocit ze potrebujes s boots:)

    OdpovědětVymazat
  11. Páni :) tolik věcí :)
    Také se chystám si pořídit BB krém od Loreálu :) Četla jsem na něj zatím samé pozitivní recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Martina: je to ďábelská kombinace! kéž by se to prodávalo i u nás :)

    Natália: někdy je to k pláči a říkám si to samé. doufám, že se to jednou změní a sortiment bude širší :)

    evie: on může odstrašit tím svým bílým vzhledem, protože se pigmenty v něm uvolní až po natření na obličej

    Mila: taky doufám :) je fakt výborná!

    Lilili: na boots už vyhlížím a pár věcí mám vybraných, ale spoustu značek neznám, tak jsem si říkala, jestli o něco zásadního nepřocházím

    Magdalena: zatím je můžu jen potvrdit, po pár dnech používání se zdá být vážně dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  13. téda, ty sis toho dovezla :) líbí se mi kosmetika Kiko, ale určitě jsem hodně zvědavá na recenzi na výrobek od Garnier s certifikátem ECOCERT! doufám, že ho upřednostníš a napíšeš o něm co nejdříve :) no ale zase na druhou stranu ... tady ho stejně asi neseženu :)

    OdpovědětVymazat
  14. jéé tak už jsem zvědavá na recenze některých výrobků!

    a taky nechápu, proč u nás mají tak malý výběr (ať kosmetiky nebo právě jídla..)

    OdpovědětVymazat
  15. Daim Milka je ta nejlepší věc na světě ♥ Kupujem domů vždycky celé krabice,když jedeme do Německa :D Jinak máš pravdu, P2 je v Německu něco jako S-he u nás,akorát kvalitou je o hodně výš :)

    OdpovědětVymazat
  16. Moc pěkně sis nakoupila :))) Já měla jet s kámoškou v květnu do Berlína, ale bohužel zájezd byl málo obsazený a zrušil se :-/ Takže se tam budeme muset vypravit někdy nejspíš na vlastní pět tak jako do Drážďan, které jsou pro nás ale o dost lépe dostupnější :) Co se týče té kosmetiky tak mě teď celkem mrzí, že jsem si nějak nevšimla v DM tvářenky od té značky P2, protože jsem si od ní pořídila bronzer a zatím jsem ho nějak moc nezkoušela, ale zdá se velmi dobrý a navíc krásně voní. A hrozně mě taky točí, když vyjede člověk kousek za hranice a vidí ten jiný, větší sortiment :-X taky se vždycky rozčiluji proč sakra u nás tohle není?! A to se týká jak kosmetiky tak jídla ... všechno prostě :-/ Já třeba Coca Colu moc nepiju, ale tahle vanilková chutná i mě ... takže prodávat jí u nás asi bych si jí celkem často kupovala :) Každopádně se těším na recenze ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Eddie: joo, nakoupila bych všeho kartony, kdyby to šlo :)

    angellovely-things: do Berlína je to taky docela kousek, ale kvůli obchodům by mi stačily Drážďany :) taky si říkám, proč kousek od hranic prodávají tak jiné a lepší věci a na nás výrobci kašlou. kdyby to bylo někde daleko od nás, tak neřeknu, ale tohle je takový kousek a jen to DMko vypadá úplně jinak!

    OdpovědětVymazat
  18. ahoj, aktualnejsem v nemecku, a asi to tu budu muset lip projit, kdyz tu mame takove poklady. :D Jinak BB krem od Lorealu -- zkousela jsem vzorek a prisel mi, ze vubec nekryje, jaky mas nazor ty?

    OdpovědětVymazat
  19. také jsem byla o víkendu v Německu, vezla jsem toho tolik, tolik drogerie atd.. určo bude článek na mém blogu :)ú

    Jinak ty čokolády.. nalákala si mě, jdu si pro oříškovou milku do skříňky:D

    OdpovědětVymazat
  20. achjoo já u nás chci KIKO :/..paletky sou překrásný..jinak vanilková cola je prostě nejlepší a zaujala mě Oreo Milka, asi pověřím tatínka :)

    OdpovědětVymazat
  21. No BB-čko vyzerá fajn a asi si ho kúpim. Taktisto značka KIKO. Vôbec som o nej nepočula ale tie paletky sú krásne!!A ta milka je čistá provokácia :D

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  22. V UK drogerkách bych určitě nepřecházela MUA značku. Většina výrobků kolem libry, paletky očních stínů za 4 (jedna z novinek je dokonalá kopie UD Naked) a za okouknutí stojí i značka 17 a No.7.
    Já jsem se hodně těšila na MAC, ale ty ceny mě odradily. Je to levnější než v ČR o tom žádná, ale hitparáda to také není. Ale určitě stojí za to se stavit v Lush obchůdku, ceny jsou o poznání nižší a sortiment je o poznání širší.

    OdpovědětVymazat
  23. Ten bb cream je pecka mám ho také:)

    OdpovědětVymazat
  24. Týjo toho je ! :) Už se těším na recenze ! :)

    OdpovědětVymazat
  25. super úlovky :)

    colu ti už poradila Luci, tak já akorát dodám, že garnier je přírodní, protože má ecocert (psáno na krabičce) - jeden z certifikátů, podle kterých se určuje "přírodní" kosmetika (pokud prostě nějaký výrobek má tohle, tak už ani nic prokazatelnějšího mít nemůže)

    OdpovědětVymazat
  26. Milku bych si tady v ČR už nikdy nekoupila chutná úplně jinak v porovnání třeba s tou z Německa :(.

    OdpovědětVymazat
  27. ty čokolády Milka jsem si (právě tyhle dvě) objednala z českého webu, který prodává německé zboží :-) Ovšem tu Milku Daim jsem si teď dovezla do zásoby i z Islandu (společně třeba i se sušenkami OREO máčenými v bílé čokoládě!! Na krabičce je přitom i český text - složení apod.)
    Co dodat, prostě ČR je odpadkový koš Evropy, tady se prostě téměř nic dobrého a kvalitního nesežene, to ví každý soudný člověk :-( I zahraniční Lidly prodávají mnohem kvalitnější jídlo než tady u nás a na nakupující v nich se nepohlíží jako na socky (jak jsem se již několikrát dozvěděla v této zemi).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)