pátek 27. července 2012

Catrice paletka stínů Never Let Me Go!

Dneska tu mám další tip z drogerie. Na tuhle paletku mě nalákala Minimalist Lady, samotnou by mě asi nenapadlo si jí koupit, protože v drogeriích se obecně po očních stínech moc nedívám :). Líbila se mi hlavně díky nenápadným odstínům, které se nikdy neztratí.




Jednotlivé odstíny asi není potřeba popisovat, fotky odpovídají realitě. Nejvíce pigmentované jsou oba tamvé stíny, které obsahují i zlaté třpytečky, které ale bohužel trochu opadávají pod oko. Světlejší stíny jsou na tom s pigmentací o něco hůře, ale není to žádná tragédie :) Výdrž s bází je dobrá, bez báze mi moc dlouho nevydrží (ale to je u mě bohužel normální, protože se mi hodně mastí víčka). Stíny trochu práší, ale jsou hezky jemné a dobře se s nimi maluje. Cena 119Kč, seženete v drogeriích, kde mají stojany s Catrice kosmetikou.



Nahoře je foto ve stínu, dole na sluníčku.


Objevilo se i srovnání odstínů s Naked paletnou od UD. No, moc se to porovnávat nedá (podle mě), jedinou jakžtakž schodu vidím s odstínem hustle, ale jinak jsem se při srovnání moc do barvy nechytla :) Hlavně s UD se to nedá porovnávat co se kvality a pigmentace stínů týče, protože ty Catrice paletku naprosto převálcovaly :)




Paletka není vůbec špatná. Když pominu fakt, že třpytky ze stínů trochu opadávají (což ale dělají i stíny dražších značek), tak to není vůbec špatný kup :) Jako najdete mnohem kvalitnější stíny, o tom žádná, ale na drogerkové poměry je to fajn :) Jaké máte vy zkušenosti s Catrice paletkami?

15 komentářů:

  1. Já od Catrice žádnou paletku nemám. Tahle má sice krásné barvičky, ale je to spíš taková klasika, podobné odstíny už mám:-) Nejvíc se těším, až do ČR dorazí ta nová kolekce Coolibri! (Teda aspoň doufám, že dorazí:-))
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  2. Mila: určitě nejsou barvy nic extra, spíš takový základ, co se hodí ke všemu :) Ne že bych podobných odstínů neměla už tunu, ale chtěla jsem mít asi víc zásob :) Jinak taky doufám, že Coolibri dorazí, protože bych si ráda koupila ty jejich voděodolné tužky na oči :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mám tu samou paletku, ale v odstínu Go Green - Take Me! a jsem s ní moc spokojená, používám z ní bílý a šedý stín. Je pravda, že třpytky opadávají, ale zase mi stíny dobře drží celý den :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ja mam od Catrice jen lak na nehty:( U nas stojan Catrice nemáme a když se někam dostanu, tak nemám čas si to pořádně prohlédnout, ale už to musím napravit:D
    Víc se mi ale tentokrát líbí stíny z paletky UD:)

    OdpovědětVymazat
  5. Díky za tip. Krásné přirozené barvy. Tu musím mít :-)

    OdpovědětVymazat
  6. farby pekné, len škoda tej pigmentácie.

    OdpovědětVymazat
  7. Z této kosmetiky ještě nic nemám a jak to vidím, tak asi pořizovat nebudu. Zatím jsem spokojená se stíny Dior.

    OdpovědětVymazat
  8. Catrice mám akorát laky a jsou moc fajn. Tahle paletka vypadá pěkně, ale na fotce se mi víc líbí naked :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám jednu z kolekce Welcome to Las Vegas, jsou to tři tmavé stíny a zlatý. Díky tomu, že nejsou moc pigmentované tak se s tím dá hezky a nenápadě namalovat na den. Na večer se to pak musí ho rozblendit aby to mělo trochu efekt :).

    OdpovědětVymazat
  10. Na fotce vypadá pěkně, ale Naked od UD se mi líbí víc. :)

    OdpovědětVymazat
  11. celkom pekné farby má:)))) ale naked je lepšia na fotos...

    http://petush-book.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já mám paletky z nejake starsi limitky London a Berlin a ty jsou moc fajn:) Krome stinu jsou v nich i tvarenky a docela me prekvapily!

    OdpovědětVymazat
  13. Já od Catrice mám jednu paletku (název nevím, ta v tom čtvrtkovém pouzdře :D) a přesně jak píšeš - s pigmentací je to bída.. ale za ty peníze - co by zas člověk mohl chtít :) Tahle má moc pěkné barvy v zemitých tónech :)

    OdpovědětVymazat
  14. Paletka je úžasná, kromě toho většího světlého stínu, ten by mi asi moc neseděl. Ještě jsem se do Rossmanna, kde mají Catrice nevypravila :D

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá hezky, jen mi přijde nepraktické, že toho nejsvětlejšího stínu je tam nejméně...já ho většinou v podobných paletkách spotřebuju nejdříve, protože ho používám na celé víčko a pod obočí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)