pátek 6. července 2012

Bobbi Brown Shimmer Brick

Dneska si někdo možná bude myslet, že jsem porušila svojí zásadu již více nenavštětovat stojany Bobbi Brown (po mé neslavné minulé návštěve) v naší zemi. Ale zklamu všechny rýpaly a ze své zásady jsem neslevila. Shimmer Brick jsem si pořídila od Ály za velice lidovou cenu (odkaz pro další zájemce o další kusy jsem vám dávala na fb). Tímto bych jí ráda ještě jednou poděkovala, že jsem si díky ní mohla odškrtnout jednu ze svým vysněných položek na mém imaginárním kosmetickém seznamu :) Nebýt této "akční" nabídky asi bych si ho jen tak nepořídila, protože to nebyla položka na prvních příčkách seznamu.

Vybrala jsem si odstín Pink Quartz, který se mi zdál celkem univerzální a mé pleti nejbližší.








Obal je pro BB typický, černý a elegantní. Čtvercové balení je poměrně bytelné a zavírání dobře drží. Uvnitř je zrcátko, ale rozjasňovač se prodává bez aplikátoru. Balení není úplně nejmejší a po kabelkách ho tedy nenosím. Tento rozjasňující pudr můžete používat buď samostatně jako rozjasňovač (lícní kosti, pod obočí, hrana nosu atd.) nebo přes vaší tvářenku. Přiznám se, že ho používám většinou samostatně a líbí se mi to tak nejvíc. Odstín mi sednul myslím dobře, a tím, že jsem opravdu světlá se nemusíte bát ani vy ostatní bledulky :) Žádné tmavé skvrny se nekonají. Na tvářích je pudr opravdu velice lesklý a barva je jednolitá. Pudr je velice pevně slisovaný, téměř nepráší ale i přes to všechno se velice dobře nanáší a konzistence je skvělá. Stačí trochu přetřít tváře a barva je dostatečně sytá a pigmentovaná. Opravdu jsem ještě takovou zvláštní konzistenci u žádného pudru nebo tvářenky neviděla. Používám mix všech barev, na piplání se s jednotlivými proužky nemám moc náturu :) No, takže až dosud bylo všechno krásné a sluníčkové. Balení, odstín i konzistence na jedničku. Ale kámen úrazu je v mém přípradě výdrž! Říkám záměrně v mém případě, protože zjevně vzhledem k mému typu pleti je výdrž mizerná. A opravdu mě to tak mrzí, protože je Shimmer Brick jinak skvělý. Víc jak 4 hodiny se na tvářích neudrží. A to jsem zkoušela různé kombinace pudrů, make-upů i počasí :) Prostě 3-4 hoďky maximálně a pak už tváře vypadají že se lesknou jako když nejsou přepudrované. Barva se úplně ztratí a není po ní ani stopa. Očekávala jsem asi větší zázrak od takové značky. Veliká škoda, protože jinak bych musela tento rozjasňovač pasovat mezi své top oblíbence. Nicméně každý máme jinou kůži i schopnost na ní uržet líčila, takže např. taková Levandule je nadšená a Shimmer Brick jí drží celý den. Přesvědčit se o tom můžete zde.



Jednotlivé odstíny


Výsledný odstín po smíchání všech barev. Zlatá béžovo-bronzová barva (jak jen jí lépe popsat? Možná s kapičkou růžové, ale jen naprosto minimálně)



Kdyby nebylo té špatné výdrže, tak jsem naprosto spokojená a nemám jedinou výhradu (možná kromě běžné ceny v obchodě). Jako nechci tvrdit, že vám Shimmer Brick nechci doporučit k vyzkoušení, to určitě ne, ale jen říkám mé dojmy a špatnou výdrž v mém případě nemůžu přehlížet. Ale tak někomu může držet parádně celý den, dejte mi vědět v komentářích, jestli s ním máte zkušenosti a jestli vám drží lépe. Něco mi říká, že bude téměř nemožné ho vypotřebovat, protože i po tolika použití se tváří naprosto netknutě a nově :) Znovu bych si ho už asi nekoupila, vzhledem k ceně a k faktu, že na mě nedrží. Holt své rozjasňující favority mám od jiných značek. I přesto ale věřím, že se najde spoustu těch, které Shimmer Brick milují.

Patříte k nim? Máte s ním osobní zkušenost?

23 komentářů:

  1. Sice ho nemám, ale počátku se mi zamlouval, že bych o něm uvažovala. Přijde mi ale příliš lesklý.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten vypadá krásně, zrovna nedávno jsem se dívala na novou kolekci a po Shimmer Bricku jsem taky pokukovala. Na tváři vypadá opravdu výborně a myslím, že s výdrží (nemám mastnou pleť) by to u mě asi bylo o něco lepší!:-) A všimla jsem si změny profilové fotky! Moc se mi líbí!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, pěkná recenze. Kde jsi prosím odkazovala na další kusy? Nemůžu to najít. Díky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je nádherný!! Něco takového si pro sebe představuju jakožto rozjasňovač...

    OdpovědětVymazat
  5. ta barvička vypadá celkem dobře :) škoda té výdrže, to bych u BB nečekala :)

    OdpovědětVymazat
  6. na mňa je príliš lesklý :)

    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  7. In your face: lesklý opravdu je, ale když se ho dá decentně, nevypadá to zle :)

    Mila: jéé, děkuji :) myslím, že na sušší pleti by asi držel lépe, holt mám v tomhle trochu pech :)

    Vesper: to jsem odkazovala už tak 4 týdny zpátky, Ála už všechny prodala

    Natálje: taky jsem čekala lepší výdrž :)

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělá recenze..vypadá opravdu skvěle!!;)

    OdpovědětVymazat
  9. super odstín

    jinak ta barva vypadá dost podobně jako Nars Copacabana multistick - kdybys chtěla něco s delší výdrží (aspoň mně přijde, že drží celý den) ... i když tahle je možná přece jen trochu víc do růžova (takže i přes podobnost mě nenechává chladnou :D)

    OdpovědětVymazat
  10. Moora: ten rozjasňovač NARS v tyčince jsem si nedávno zkoušela a strašně mě překvapilo, že není mastný a takový ten rozmatlávací, takže někdy v daleké budoucnosti bych do něj možná i šla :) otázkou je teda opět ta výdrž, ale budu to muset vyzkoušet :)

    OdpovědětVymazat
  11. Budu za rýpala, ale hned od úvodu článku bych dala, co je to za výrobek. V kosmetice se tolik nevyznám a než jsem si přečetla po třech fotkách ve druhém odstavci že je to rozjasňovač, tak už mě to přestalo bavit. To jen tak tip pro příště, protože se sem chodí i nezasvěcení čtenáři.

    OdpovědětVymazat
  12. Klára: to si klidně rýpni :) já myslela, že z názvu výrobku (shimmering..) je jasné, o co se jedná a beru to tak, že kdo si chce o tom přečíst, čte to celé a ne že si přečte tři řádky, nechce čekat na konec, tak to zakplapne :) ale beru to jako námět na zlepšení a pokusím se na to příště myslet :)

    OdpovědětVymazat
  13. No jak jsem psala, kosmetice se moc nevěnuju, takže zrovna tohle slovíčko v zásobě nemám a ráda si přečtu celou recenzi ale k výrobku, který mě zajímá, což jsem si u tohohle nebyla jistá, když jsem nevěděla o co jde ;)

    OdpovědětVymazat
  14. aha, tak ty ses ta, co mi ho vyfoukla, jsem si to hned myslela :D ale nevadi, zase tak nutne ho nepotrebuju..nedavno jsem si koupila shimmer waves z body shopu, je to trosku podobny rekla bych a jsem spokojena :)

    OdpovědětVymazat
  15. Alce: já ti ho určitě nevyfoukla :) tenhle ani v eshopu nebyl, byly tam jiné odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  16. aha, ono jich bylo vic? no tak to jsem zase neco prosvihla :D

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy tak to je super, jsem moc ráda za tento článek! Líbí se mi snad víc než ten můj (mám snad Pink Rose). Ale výdrž se mi nezdá tak špatná. Brzy také chystám článek, tak je porovnáme. :))

    OdpovědětVymazat
  18. Popravdě by mě to ani tolik nemrzelo, být tebou. Podle fotek, co jsi tu doposud publikovala, máš spoustu lepších a přirozeně vypadajících rozjasňovačů. Tento je na mě (aspoň dle fotky) naprosto nepřirozenej a příliš hrubej, lesklej...

    Ale chápu, že to zamrzí, když si člověk něco koupí a očekává od toho něco, co se nekoná. Holt se to stane, to je život :) Mě osobně teda shimmer bricky nikdy moc nelákaly.

    OdpovědětVymazat
  19. Mia: děkuji :) těším se na tvoje srovnání, typuju, že nemáš tak mastnou pleť a možná ti lépe drží, jako Levanduli :)

    Dashulka: je určitě nejlesklejší ze všech co mám, dala jsem trochu silnější vrstvu, aby to na fotce bylo vidět, ale máš pravdu, že mé nejmilovanější rozjasňovače jsou fakt jiné :)

    OdpovědětVymazat
  20. Rendy, děkuji za odkaz ze kterého lze vydedukovat že na mně drží celý den, ale asi to bude mou sušší pletí. Nicméně musím říct, že mi vyhovuje naprosto 100%, dokonce se mě ženské ptají co mám za tvářenku(já osobně ho používám až na nějakou barevnou tvářenku, na hervaně je krásný)...když jsou teď ty vedra, nemaluju se vůbec, kdyby jo, určitě by na mně nedržel, hrozně se potím.

    OdpovědětVymazat
  21. krásný, jaká je cena u nás v obchodě, dík moc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)