neděle 1. července 2012

Best of June

První den nového měsíce a je tu opět přehled mých oblíbených a často používaných kosmetickcýh přípravků. Jako vždy v závorkách přikládám odkazy na již recenzované produkty, tam kde nic není, se článek připravuje :) Pokud už jste podobné články také psaly, klidně mi to komentáře pošlete odkaz, ráda se podívám i na vaše oblíbence :)


Tááákže....dekorativní kosmetika:




1) Guerlain by Emilio Pucci - rozjasňující perly Méteorités (zde)

2) Sephora laky na nehty (zde)

3) Inglot Slim gel rtěnka (zde)

4) Manhattan Soft Mat Loose Powder (zde)

5) Victoria´s Secret rozjasňující báze (zde)

6) Chanel Luminous Bronzing Powder (zde)

7) Crazy Rumors balzám na rty (zde)

8) Inglot oční stíny Freedom System (zde)



1) Lirene hydratační tonikum (zde)

2) Dermacol Aqua Beauty gel-krém (zde)

3) Dr.Popov Panthenol (zde)

4) Dove Natural Touche deodorant

5) Sephora sprchový gel (zde)

6) Illuminating Serum By Fama (zde)

7) L´Occitane šampon pro barvené vlasy (zde)


A protože létu je tu, nesmím zapomenout ani na opalovací přípravky a jeden ochranný sprej na vlasy :)

1) Avéne solární reflexe

2) Balea ochranný sprej na vlasy

3) Ziaja olej na opalování



Tentokrát se do oblíbenců měsíce zařadily i dva parfémy (resp.parfém a kolínská voda). Eternity Summer od Calvina Kleina je voňavá vzpomínka na odlet ze San Francisca a Eau Ravissante od L´Occitane je velice svěží a na léto ideální.


Tak to je vše :) Nevím jak vás, ale mě strašně baví rekapitulace posledních několika týdnů, člověk si pak lépe uvědomí, co vlastně potřebuje a co mu vyhovuje nejvíce :) Máte někdo vlastní zkušenost s některými z výše uvedených výrobků?

10 komentářů:

  1. ja mám takéto články veľmi rada! len tak ďalej! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super rekapitulace...je fajn, že to dáš takhle pěkně dohromady, je to pak mnohem přehlednější :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. moc hezké! hlavně nad tou dekorativkou slintám :D

    OdpovědětVymazat
  4. líbí se mi ty rozjasňující perly, ty jsem vždycky chtěla :D a Lirene tonikum mě taky láká :)

    OdpovědětVymazat
  5. Sampon Loccitane miluju. Dosly mi vzorky, uz jsem musela koupit plne baleni. Asi zkusim tu Baleu ochranu na vlasy :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vždy ma najviac zaujíma dekoratívna kozmetika :) Ja som ešte takýto článok nerobila, pretože každý mesiac používam veľmi veľa vecí a často to striedam :)

    OdpovědětVymazat
  7. Hydratační tonikum od Lirene jsem si před pár dny pořídila, protože už mi dochází můj Ryor, tak jsem na něj zvědavá ;).

    OdpovědětVymazat
  8. jsem moc ráda, že se vám shrnutí líbí :)

    pyšná princezna: dej pak vědět, jak si s ním spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nemáš zkušenost s levnějšími perly, třeba s těmi z Avonu? Já mám jak rozjasňující, tak ty bronzové a zajímalo by mě, jestli se liší od těch drahých :)

    OdpovědětVymazat
  10. S: ty od Avonu jsem měla před lety a upřímně mi přišly k ničemu, protože mi skoro nebarvily. Jestli si to dobře pamatuju, tak je to pudr, ne rozjasňovač, ale levnější má teď nově v nabídce Body Shop, Mila o nich teď nedávno psala http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/lily-cole-nadherna-labutenka.html

    měla jsem i nějaké od Oriflamu tuším, ale po těch jsem se zase leskla jak diskokoule :) Nezkoušela jsem jich zase tolik, abych mohla říct, že levné jsou k ničemu a jen ty drahé jsou dobré :) nejlepší je to vyzkoušet na vlastní kůži v parfumerii a pak se rozhodnout, jestli za to stojí. Ty Guerlain jsou spíš pro lepší pocit, vidět na sto honů taky nejsou a určitě si lidi v MHD neřeknou, jéé ta má na obličeji Guerlain :) Takže fakt záleží :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)