úterý 31. července 2012

Benefit Hello Flawless Oxygen Wow make-up

První setkání s tímto make-upem od Benefitu proběhlo už letos v San Franciscu. K nákupu v Benefitu jsem dostala poměrně slušnou zásobu vzorečků a samozřejmě jsem je hned vyzkoušela. Nutno dodat, že mi vážně sednul a doteď nechápu, proč jsem si ho už tam rovnou nekoupila. Takže když mi přišel balíček s výhrou ze soutěže byla jsem neuvěřitelně šťastná, že jsem tam měla i Hello Flawless!



Jak už jsem říkala, make-up mi sednul nejen svojí jemnou texturou, ale i odstínem. Na ruce možná vypadá trochu dožluta, ale foto mate a je zkreslené a na obličeji je to mnohem lepší :) Jako u jiných make-upů, i tady určitě vyzkoušejte samy na sobě, protože koupit make-up jen tak naslepo je docela odvaha.
A co dalšího se mi na něm líbí?

- není mastný, po použití se nelesknu a používám jen minimum pudru pro zmatnění
- má SPF 25 a nejvyšší stupeň ochrany (PA +++)
- má střední krytí (větší nedokonalosti ale nezakryje)
- je velice jemný, na obličeji nemáte pocit vrstvy a nepřirozené masky
- pumpička je na dávkování praktická a hlavně s ní jde dobře manipulovat a dostanete z ní i malé množství make-upu
- odstín se dobře přizpůsboí pleti
- make-up má dobrou výdrž, nezalézá do pórů ani neoxiduje
- obal je lehký a plastový
- je bez parfemace
- pleť pěkně hydratuje a obsahuje speciální hydratační složku (občas pod něj ani nepoužiju krém)

Je vážně těžké najít chyby na něčem, co vám vyhovuje a líbí se vám i po vizuální stránce. Když jsem si pročítala názory jiných uživatelek na oficiálních stránkách, tak někdo si stěžoval na příliš žluté odstíny nebo malé krytí. Vesměs jsou ale reakce jásavé a opěvující. Je to tak ale se vším, nikdo nevyrábí produkty, které sednou bezmezně všem :)



Na výběr je celkem z 9 odstínů, tento je nejsvětlejší. Na celou škálu se můžete podívat např. sem. Make-up má celkem tekutou konzistenci a mě osobně se s ním pracuje dobře. Pro rozetření používám jak prsty, tak stippling brush. Tím, že je na obličeji tak lehoučký, vůbec mi nevadí ho používat ani teď během léta. Obličej pěkně barevně sjednotí, menší nedostatky také zakryje, ale nečekejte super neprodyšné krytí. Líbí se mi také rozjasňující schopnost, obličej je potom vážně "flawless" :) Make-up není úplně matný, spíš polomatný, moc se mi ten efekt na obličeji líbí a ráno se tím pokaždé kochám (někdy jsou rána fakt těžká a v 5 hodin člověk nikdy nevypadá k světu, dokud nějaký make-up nepoužije :) Nevýhodou je jeho vyšší cena (cca 950Kč). Nicméně mě osobně tento make-up zaujal a vyhovuje mi víc jak všechny make-upy od M.A.C a Diora dohromady (co jsem kdy mohla vyzkoušela). Samozřejmě to beru ze svého pohledu a make-upy jsou velice individuální záležitost :)





Mě si make-up už dávno získal a sama za sebe ho považuji za jeden z nejlepších a nejpřirozenějších, co jsem kdy měla. Vyhovovat bude asi těm z vás, které mají raději menší (střední) krytí, tekutou konzistenci a rozjasnění pleti. Pokud hledáte super krytí tak tohle asi nebude to pravé pro vás. Na léto mi vyhovuje, na zimu ho ale asi vystřídám za nějaký více krycí a hutnější make-up. Pokud vás z popisu trochu zaujal, doporučuji zajít do Sephory a poprosit o vzoreček. Zkušenosti jsou holt nepřenosné a co si člověk sám nevyzkouší, tak neposoudí :)

Máte ho některá z vás? Nebo jste měly možnost ho vyzkoušet? :)

16 komentářů:

  1. Rendy, uplne stejna zkusenost :). Tak lehky make-up jsem na sobe jeste nemela :). Neni super kryci, ale to bych ani nechtela, na to mam korektor. Vubec nemam pocit, ze bych na sobe neco mela, kdyz ho mam. A prezije i cviceni. Sice to z vas tece, make-up rucnikem setrete nejaky, ale stejne na vas zustane a nemate pocit, ze jste bez nej. S clankem vrele souhlasim :). Jen dodam, ze diky castym akcim v Sephoře na Hlaváku lze koupit samozřejmě levněji, já ho měla za 600 Kč :).

    OdpovědětVymazat
  2. Na tenhle makeup koukám už dlouho. Pár věcí právě od Benefitu mám a od tohoto makeupu mě akorát odrazují rozporuplné recenze jiných blogerek a vyšší cena :( Je tedy super, že ti takhle dobře sednul :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Rendy, ty máš snad všechno, na co si vzpomenu :) Moc si mě tímhle článkem zase potěšila.
    Mám na tebe jeden dotaz, zatím jsem Benefitem nepolíbená, ale ráda bych to změnila a nějak nevím, co si koupit nejdřív. Chtěla bych vyzkoušet řasenku, make-up, tvářenku, lesk na rty (ten ale asi počká). Čím bych měla podle tebe začít a co je pro tebe od Benefitu top? Je to právě tenhle make-up, na kterém jsi vlastně nenašla chybičku? Mně by žluté podtony vyhovovaly, krytí teď moc nepotřebuju.. tak to taky vypadá jak ideál :) Asi si zajdu do té Sephory pro vzorek :))

    OdpovědětVymazat
  4. měla jsem vzoreček a přišel mi takovej nic moc... odstín na ěm moc tmavej a moc dožluta. Co se týkalo ostatnich vlastností tak mi nepřišel špatnej, ale prostě od make-upu za litr bych čekala větší ,,wow"

    OdpovědětVymazat
  5. Lucifrid: tak to mě těší, že na něj máme stejný názor. Určitě je dobrý si počkat na akci třeba 2+1 nebo nějakou slevu :)

    Michelle: s tou cenou se to dá, když člověk narazí na nějakou tu akci :) přečti si schválně názory slečen pod tímto make-upem na oficiálních stránkách a uvidíš :) nejlepší je vždycky vyzkoušet vzoreček sama na sobě

    Markvitka: to mě moc těší :) uff, těžká otázka :) tvářenky mám dvě (Hervana a Bella Bamba) a obě mám ráda a podle mě má Benefit tvářenky kvalitní a vydrží milion let. Rozjasňovače to samé :) Řasenka u mě vede They´re real nad BadGal. Je těžké říct, co je top :) Možná ty tvářenky a rozjasňovače. Porefessional taky miluju a je to velký pomocník :) Možná počkej, až bude v prodeji ten nový set, kde je jak Porefessional, boi ing korektor, hello flawless make-up a ještě ten samý pudr http://tosemilibiaprotototadyje.blogspot.cz/2012/07/benefit.html na ten osobně se moc těším :) ale make-up určitě vyzkoušej, nebo se nech rovnou slečnama nalíčit, to je nejlepší, protože se každému líbí něco jiného

    OdpovědětVymazat
  6. Suzie: to já si říkala u vzorečku asi 3 různých Dior make-upů, za co člověk platí ty tisíce :) každému sedne něco jiného no :)

    OdpovědětVymazat
  7. make-up vypadá opravdu pěkně! líbí se mi design obalu i tvůj kladný popis. podobně nadšená jsem byla z 123 od Bourjois. škoda jen, že tento má plasový obal, to já mám raději skleněné.

    OdpovědětVymazat
  8. presne taketo make upy mam rada, asi ho vyskusam, ked miniem svoj sucasny, takze diky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak tato recenzia ma jemne nakopla k tomu, aby som ho vyskusala, zatial mam vsak par adeptov na skusanie doma, takze to tak skoro nebude..

    OdpovědětVymazat
  10. ten chci hrozně moc, je na mě ale taky hrozně moc drahý:D

    OdpovědětVymazat
  11. tento make-up som dostala ako odporucany pri kupe MUFE HD, slecna v Sephore mi prekvapivo nasla spravny odtien a z make.upu som bola nadsena, avsak nechcela som ist do Benefitu kedze som nepekne zareagovala na ich Get Even pudr (male vyrazky po celej tvari).
    ale ako make-up je skvely, odstiny dozlta su skvele lebo castokrak mam problem s odstinom doruzova. krytie je uplne postacujuce a vydrz dobra.
    inak v Lekarni na Florenci akce Sensibio H20 1+1 zdarma ak by mal niekto cestu okolo :) )mozno je to aj inde, neorientujem sa na Biodermu)

    OdpovědětVymazat
  12. Mne prisel jako jen drqzsi Bourjois Healthy Mix s mensi vydrzi. :-D Ale tak aspon, ze nekomu muze spokojene slouzit ;-)

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Rendy tvuj blog sleduji uz dlouho, ale pisu az teď. Mam skutecne rada tvoje kvalitni recenze, ktere mi casto poradi :). Bohuzel co se týče Hello Fawless mam s nim hodne spatnou zkusenost - kolem ust mi hrozne oxidoval (to žadny make-up doteď nikdy neudelal) a na mne vypadal jak maska. A kdyz jsem ho po mesici otevrela tak smrdel jak nejaka chemikalie - jako benzin nebo petrolej, proste se to ani nedalo nanest na oblicej :(. Nevsimla jsi si zmeny v parfemaci v tvem make-upu? dík za odpoveď

    OdpovědětVymazat
  14. Remielia: určitě nejde generalizovat na všechny a co sedne mé pleti nevyhovuje 10 dalším, je to tak se vším. Ale můj make-up nemá žádnou parfemaci, nic necítím, ani konzistence není vadná. Vím, že když make-up přišel na náš trh, slečna v Sephoře mi říkala, že má v sobě nějaké živé organismy, které okysličují pleť a musí být proto i ve speciálním balení (obal samotného make-upu). To je jediné, co mě napadá ohledně tvého popisu, že by se v make-upu něco zkazilo, ale být tebou, šla bych ho reklamovat do obchodu, kde jsi ho koupila. A šla si ověřit, že se všechny jejich testry chovají tak jako ten tvůj. Občas člověk může narazit na vadný kus a věřím, že mu to pak zkazí celý dojem z výrobku. Ale já jsem s ním vážně moc spokojená a sednul mi výborně :) Dej kdyžtak vědět, co jsi vypátrala nebo reklamovala :)

    OdpovědětVymazat
  15. Tak uz tusim z ceho by mohl pramenit ten smrad, ja jsem si totiz make-up prendala do mensi lahvicky na dovolenou, takze je mozne ze mimo lahvicky mi to zesmradlo, kvuli tem organismum. Diky za zajimavou informaci :) Aspon vim co se s nim asi stalo.

    OdpovědětVymazat
  16. podle popisu to vypadá jako make-up přesně pro mě...musím někde splašit vzorek :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)