čtvrtek 19. července 2012

ARTDECO Bronzing Glow Blusher

Jedna z položek na mém seznamu přání odškrtnuta! A úplnou náhodou. Za normálních okolností bych si za nějakých 550Kč tento rozjasňovač-bronzer-tvářenku v jednom od Artdeca nechala asi ujít. Kdyby mi ovšem kamarádka nedala svůj poukaz na nákup, který jí od Marionnaud přišel a který podle jejích slov stejně nepotřebuje :) No to víte, udělalo mi to velikou radost. Takže jsem ve výsledku doplatila jen 2 stovky a to už mi přišla adekvátní cena. Jedná se o limitovanou edici, takže s článkem jsem nechtěla příliš dlouho otálet (co kdyby se někomu líbila a pak už jí nemohl sehnat, že? :) Krásu tohoto líčidla si můžete prohlédnout i u Sofastars.

Jak název napovídá, tento produkt je vlastně takové 3 v jednom. Já ho považuju nejvíc asi za tvářenku (se třpytkami), jako bronzer ani tolik ne. Používám všechny barvy smíchané dohromady, i když tomto případě by šlo používat odstíny zvlášť. Docela se Artdecu povedl i obal, teda spíš tu kresbu mám na mysli. Bohužel mě trochu zklamalo zavírání, u kterého mám pocit, že ho pokaždé ulomím, než se dostanu dovnitř a balení otevřu. Působí na mě trochu laciným dojmem a dalo by se na tom určitě zapracovat. Jinak se mi dezén pudru moc líbí. Tvářenka (budu jí tak prostě říkat) malinko práší, ale jinak je pěkně pigmentovaná a stačí tváře jen lehce přejet a barva je dostatečně sytá. Výdrž je velice dobrá,sedím v práci už 10 hodin, dívám se do zrcadla a je stejně pěkná, jako když jsem jí ráno nanášela :) Kromě blbého otvírání a nic moc ceny mě nenapadá nic špatného. Pokud se vám líbí odstíny tvářenek ala Orgasm, bude tohle něco pro vás.





Stíny jednotlivě




Všechny barvy po smíchání - podle mě krásná růžová barvička se zlatým odleskem



Zaujala vás tato limitka? Líbí se vám značka Artdeco? :)

23 komentářů:

  1. Krasnej :). Ja si zas udelala radost tvarenkou od Clinique za pulku :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá naprosto neodolatelně. Jak balení, tak barvičky. Štěstí, žes dostala kupon. Jak říkáš v úvodu, za těch pětset je to přeci jenom drahá hračička :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ano, chodim okolo neho odkedy je v predaju, ale bezna MOC je podla mna prilis vysoka. Ty si mala stastie na dobru kupu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Lucifrid: doufám, že se nám s ní taky pochlubíš :)

    Francois: jako 550Kč je opravdu dost, i když je krásná, tak v mé mysli se to jaksi neslučuje s touhle značkou :)

    lučiak: byla to spíš náhoda, nějak jsme se bavily a kamarádka mi říká, ať si udělám radost, že ona to stejně nevyužije, jinak bych si to určitě nekoupila :) a nic jiného se mi v Marionnaud nelíbilo

    OdpovědětVymazat
  5. Já jí sháněla a v několika Marionnaud na mě slečny koukaly jak na slabomyslnou, že je to dávno vyprodaná limitka..

    OdpovědětVymazat
  6. Liny: v Praze? to není možné, víc jak týden jí nemám :) že by se po ní tak rychle zaprášilo? zkus si zavolat do nějakých méně frekventovaných prodejen :)

    OdpovědětVymazat
  7. jéé ty jí máš taky! :D :) je moc hezká, ale ta cena už tak moc ne (pro mě :D)

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem se po ní taky dívala, ale na obličeji mi příjde naprosto totožná s pruhovanou limitkou od Chanelu takže jsem ji tam nechala, aby udělala radost někomu jinnému :).

    Vždycky jsem si myslela, že kosmetika je moje obsese, ale jak vidím, jsou na tom jedinci i hůře :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mně se taky moc líbí design, ale soudím, že na mě to bude až moc růžovoučké a trochu víc zlatolesklé, než unesu :) Cena mi nepřijde až tak hrozná, i když v ruce jsem to neměla. Ale když to porovnám s bronzero-tvářenkami jiných značek... ujde to.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  10. To je pokoukáníčko... já už bych si ho pořídila nejradši jenom proto, jak hezky vypadá :)

    OdpovědětVymazat
  11. :D tak už ji máš jo? a já pořád nevím, já mám právě taky poukaz do Marionnaud na 250Kč, ale asi to nechám na něco jiného, tvářenek mám dost;)

    OdpovědětVymazat
  12. Natálje: já jsem byla cenou trochu nemile překvapená, možná jsem divná, ale na Artdeco mi to přijde dost, ale asi můj subjektivní dojem :)

    Martina: tahle má zlatý odlesk, to ten Chanel nemá (jestli teda myslíme ten stejný). ale ve své podstatě je taky růžová tvářenka, no :)

    Verunka:já jsem asi divná, ale mě fakt cena přijde vysoká (vzhledem ke značce), nebýt té poukazky, nejdu do ní :)

    Spiced Chocolate: kouká se na ní pěkně, to máš pravdu :) ale mě se líbí i její barva, takže jen na ozdobu jí nemám :)

    OdpovědětVymazat
  13. vypadá opravdu dobře :-) za ty 2stovky paráda!

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy: pochlubím :)

    Liny: a co Douglas? T6am jsem jí taky viděla.

    OdpovědětVymazat
  15. to vyzerá skvelo :!

    http://wehateloverscompany.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  16. Ty jo, je nádherná!! Jak obal, tak po otevření! S tou slevou, se kterou jsi ji měla, bych ji brala taky hned :))

    http://svetpodles.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy, jenom teda otázka... teď, když ji máš vyzkoušenou, tak by sis ji za tu plnou cenu koupila nebo ne? :D Já nějak furt nevím, asi jsem čekala, že je to víc bronzer.. což teda evidentně ne :)

    OdpovědětVymazat
  18. Markvitka: těžká otázka :) dejme tomu, že tohle je jedna z nejlevnějších tvářenek co mám. nechci aby to znělo nějak nabubřele, ale mám radši dražší tvářenky a mezi těmi levnějšími jsem nikdy oblíbence nenašla. každopádně upřímně víc jak 300Kč bych za ní ze svého asi nedala :) je krásná, je to limitka to jo, ale v mých očích větší cenu asi nemá :) jsem hrozná, když to takhle říkám...a bronzer to spíš není, ten podíl hnědé je malý, takže jestli chceš vyloženě bronzer, asi bych se poohlédla jinde :) třeba od Sephory nejsou špatné a nejsou ani drahé :)

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy nemáš zkušenost se stíny Artdeco? Po tom, co používám jejich bázi pod oční stíny a vyhovuje mi, tak bych chtěla tuto značku prozkoumat trochu víc. Nejvíc mě lákají právě stíny.
    http://navlastnikuzi.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  20. Stannah: přiznám se, že vůbec zkušenost nemám :) nikdy jsem je nezkoušela a po pravdě mě ani tolik nelákaly :)

    OdpovědětVymazat
  21. och, tebe velmi pristane, ale ja mam prirodzene cervene lica, takze si na nic nemozem davat..:(

    OdpovědětVymazat
  22. vyzerá krásne, od Artdeco mám len bázu pod tiene a s tou som spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  23. Od Artdeco mám bázi pod oční stíny a jsem s ní naprosto spokojená. Nechápu, proč jsem si ji nekoupila hned a místo toho zkoušela různé "báze" levnějšího charakteru. No, musím se naučit, že i u kosmetiky platí, že čím dražší tím kvalitnější (jako u bot třeba).

    Stannah: Od Artdeco jsem si na zkoušku koupila stíny č. 51 a jsem spokojená. Drží perfektně. Nejsem na kosmetiku (tu dražší, kvalitnější) zrovna ujetá, takže nemůžu srovnat s dražšími značkami, ale po vyzkoušení artdeco stínů se už na ty "drogerkové" stíny dívám mnohem víc skepticky (co se výdrže na víčku týče, je to opravdu někde jinde).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)