pátek 1. června 2012

Zahraj si s agentkou Spygal!



Přijala jsem poslání stát se tajnou BENEagentkou! Má tajná mise začíná právě teď...






Chtěly byste mí taky tak vzrušující práci? Zajímá mě, kam byste se chtěly podívat při své tajné misi vy? A protože jsem ta nejhodnější agentka, tak jedna z vašich odpovědí vyhraje dárek - POREFESSIONAL od Benefitu! Na otázku můžete odpovídat až do 5.6.2012 (do 20:00). Zúčastnit se může kdokoliv, stačí se podepsat a k vaší odpovědi přidat i mail na vás. Pokud by vás zajímalo více o tomto produktu, podívejte se zde, kde jsem o něm psala. Brzy se dozvíte více....

PS: svou šanci na výhru zvýšíte pokud budete mými pravidelnými čtenáři, v tom případě můžete zanechat další komentář s přezdívkou, pod kterou mě přes GFC sledujete :)


Lovu zdar dámy a brzy se můžete těšit na pokračování mise :)





421 komentářů:

  1. Chtěla bych se podívat do New Yorku...
    Ella

    Ella@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee :)). Ja bych se rada mrkla opet do Londyna (pro tajne agenty jak stvoreny :D), do New Yorku, Washingtonu (to same :D), Chicaga (prolezt ty mrakodrapy, i kdyz Spygal by z nich skocila padakem nebo je zdolala jinak :D) a samozrejme do San Francisva, domova Spygal :). Pak i Australie (Sydney, ale nejlepe cela), krasne Maroko, Svedsko... je, toho by bylo :).

    lucifrid@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěla bych se podívat do Shanghaie. Moc pěkná soutěž!!!

    Betty

    betty15@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych se chtěla podívat domů.... cizinu si "užívám" dnes a denně.
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Chtěla bych se podívat do továrny, kde se dělají výrobky Benefit :)
    aga.hauerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jako agentka bych se chtěla podívat do San Franciska, protože nejen, že odtamtud Benefit pochází, ale prý je to krásné město s vlastním joie de vivre :). Můj mail je nuf.nuf@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Londýn a New York, určitě :)
    zuzana.rainkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych se rozhodně chtěla podívat do Thajska, to je můj velký sen a byla bych ráda, kdyby se mi někdy splnil! Těším se na pokračování

    Krista

    kristina.markova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Moc bych chtěla projet část Ameriky. Vidět New York, sochu svobodu apod. Toto mě hodně láká. Ale zatím se zúčastním tajné mise do Holandska o prázdninách. =)

    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ja do Ameriky :))

    vanda.dolinkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. No přece do vesmíru! :DD :))
    miadoxanska zavináč email tečka cz

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych se jednou chtěla podívat na Maledivy

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky, ráda bych se podívala na svou tajnou misi na BALI :))

    OdpovědětVymazat
  14. Strašně ráda bych se podívala na Seychely, myslím, že tam by bylo radost udělat tajnou misi :))

    lucievodehnalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Na Island!
    k.amortova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Na Maledivy :) ivanariskova@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  17. To já bych se ráda podívala mužům do mozku, abych se dozvěděla, co si o nás (ženách) myslí a tak obecně co si vůbec myslí. Mohla bych je tak alespoň lépe pochopit :D Samozřejmě tak, aby o tom nevěděli.

    Tak takhle si já představuju opravdu tajnou misi! :D

    Jinak k cestování mě strašně láká Kuba. Bohužel jsem zatim nenarazila na nikoho kdo, by se mnou sdílel takové nadšení pro Kubu, aby se mnou jel.

    Monika
    nik@email.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Na své tajné misi bych se ráda podívala do San Francisca, New Yorku, Londýna, Kodaně, Říma, Paříž, Tokia, na Maledivy,... je toho spousta.

    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Při své misi bych se ráda podívala na východní pobřeží USA, už dlouho mi to tam láká, ale zatím bohužel nebyl čas ani finanace. Tak doufám, že brzy se tam podívám. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Na svoji tajnou misi bych se rada podivala do Japonska, neb mi to prijde velmi inspirativni zeme.... a dale by to byl asi mozek meho muze ;-))

    barapolach@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Čauky mňauky,
    kdybych byla předurčená k tajné misi, určitě bych byla ráda vyslána do Ústí nad Labem!

    sidonie.gorgeous@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Můj sen je jednou "prozkoumat" Transsibiřskou magistrálu v Rusku :)))
    angellovely-things@email.cz
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. Netoužím po ničem víc než navštívit Polsko.

    j.zubrikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. nějaká obrovská metropole, nebo nějaký opuštěný ostrov.... něco úplně jiného, než kde žiju... stotisícové české město :-)
    stranecka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  25. New York, California, Egypt :)

    lady.esoteric@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Norsko
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  27. No já si už 3 roky plánuji New York, takže tam :)

    alybeautylife@gmail.com

    aly-beauty-life.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. San Francisko nebo Australie

    OdpovědětVymazat
  29. Kdybych byla na misy ráda bych se podívala do Japonska abych prozkoumala jejich kulturu a zvyky, do domu nějaké americké celebrity protože by mě zajímalo jak opravdu žijí, do nějaké země třetího světa, protože si myslím že lidi opravdu posílají v posledních letech peníze na pomoc, tak bych ráda viděla jak jim tam pomáhají. A do amerických drogerii protože co jsem viděla u tebe na fotkách to byl opravdu ráj oproti místní tetě:D
    Luckaa.v@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Do New Yorku, Los Angeles :)

    V.Sindelarova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  31. možná trošku netradičně ale Bombaj neboli Mumbaí,jako šesté největší město světa, bych tam měla hodně práce plus to prostředí, ten jiný styl....

    sam87@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. okružná cesta po afrike :) a ak by som sa mohla vrátiť aj v čase, tak navštívim faraónov
    veronika.bejdova163@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. možná trošku netradičně ale Bombaj neboli Mumbaí,jako šesté největší město světa, bych tam měla hodně práce plus to prostředí, ten jiný styl....

    sam87@seznam.cz

    grrr zapomněla jsem sa podepsat:D
    tak na další misi

    Sam:)

    OdpovědětVymazat
  34. Chtěla bych do Peru! :)
    mischa.b@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Island, Gronsko a Faerske ostrovy :-D Je to vsetko blizko pri sebe, tak vsetko naraz v jednom turnuse :-P.

    VeVe
    imperfectwonderland@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Na Měsíc :)

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. S benefitom by som sla kdekolvek, kde by trebalo chranit jeho cest pred lotrami! Taky Bangkok by nebol odveci, Kapske mesto by dost potesilo, na Madagaskare sa to zlocincami len tak hemzi, tak by tam trebalo spravit poriadky, a priznajme si - suostrovie Java-Sumatra-kalimantan-Sulawesi znie dostatocne agentsky, vsak ? Navzdy bude lutovat ten, ktory rukou siahne na nase spolocne stastie!

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  38. Jako agentka bych procestovala celý svět!!
    Začala bych třeba v Americe, pak bych zjistila, že to co hledám je třeba ve Francii, pak do Japonska, Rusko, Austrálie, Brazílie, pak třeba znova Amerika atd. (možná bych se dostala i na vesmírnou základnu!!!). Po cestě bych určitě našla nějakého skvělého parťáka co by mě na mé misi doprovázel....
    kis.sik.bl@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. já bych se ráda podívala na Nový Zéland :-)

    Petra Obdržálková: petra.obdrzalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  40. Moje tajna mise by vedla na Bali.
    Pry je to raj na zemi.. Myslim, ze by stalo za to, to zkontrolovat ;-)

    sonikkrticka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. Třeba do Japonska změřit síly s Yakuzou :)
    Nebo do Dánska.

    mar.zackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  42. já bych chtěla umět cestovat časem a podívat se zpět do dne, kdy jsem porodila dcerku, a pochovat si ji v náručí hned po narození .. nechci se moc rozepisovat, ale byla jsem tehdy v narkóze, následně na ARO a dcerku (která byla na speciálním ARO pro novorozence dokonce v jiném městě) jsem uviděla poprvé až po 14 dnech

    OdpovědětVymazat
  43. aha, můj kontakt :-)
    nymph.maple@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Jela bych po jižní Americe - Lima, Buenos Aires, Bogota, Rio.
    pilnl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Rozhodně by to byla Paříž, už jsem tam byla, je to dávno, ale krátce, moc si přeji podívat se tam znova. Kdyby byla cesta spojena s prací s kosmetikou Benefit, tak to už bych ke štěstí asi ani víc nepotřebovala:)

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Benefit je super, takhle spolupráce určitě taky..ale dneska jsem otevřela 3 blogy a na všech, nekecám na všech je tohle...no, nevím...

    OdpovědětVymazat
  47. Moje miss by vedla nejlépe po Kanárských ostrovech..přes moře a krásné pláže.

    Peta.3@email.cz

    OdpovědětVymazat
  48. já bych brala nějakou misi, při které bych mohla honit padoucha po celém světě :D především přes Čínu (honička po čínské zdi by byla fajn) nebo přes afriku (tam by to bylo trošku dobrodružnější, protože by agenta honil i nějaký lev) pak třeba do Ameriky podívat se na Grand Canyon a taky do Říma, kam bych se chtěla v nejbližší době podívat nejvíc. nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Asi bych se podívala na Djerbu, teď je tady hnusně takže tajná mise u moře v teple by se šikla :D
    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. strašně bych chtěla do new yorku, paříže, na maledivy, seyschely, nový zéland... je toho opravdu hodně :D
    sarka.berounska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Strááááááášně moooc ho chci!! A taky Benetint a Hervanu,bohužel to by bylo peněz na mensi dovolenou v čechách :((..no a kam bych se chtěla podívat? To snad ani nejde napsat..chtěla bych vidět tolik zemí..od rájů uprostřed oceánů až po extra obrovský města :))..myslím , že je obrovská škoda, že člověk během svyho života pozná tak málo zemí..a závidím všem komu se poštěstí co nejvíc cestovat..
    terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Moje mise by vedla na Nový Zéland mezi ovce, kde nejsou skoro žádný lidi, to by byla krása na chvíli. :)

    leenjaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  53. Rozhodně by moje kroky vedly do tajné "Benefití" továrny, která by ležela na malém ostrůvku uprostřed moře a stovky kilometrů okolo ní by se linuly ty nejvábnější vůně kosmetiky. Tam bych se mohla kochat nejrůznějšími krabičkami, tubičkami a samozřejmě jejich skvostnými obsahy :) ....a mise by byla splněna :)chichi
    chamulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Rozhodně a jedině Jihoafrická republika! Tam by se mi agentilo fajnově :))
    tamtahamta@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Určitě do Francie nebo New Yorku a nebo na Mars :_D. sk8jtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  56. za oceán :)
    michaela.vajova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Bora Bora :)
    hronovamar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. Chtěla bych na tajnou misi do Paříže, tiše jako fantom opery... 8-)
    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Azory, příjezd parníkem... ach, to by byla krása

    efik zavinac centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Jednoznačně do Austrálie a hlavou dolů. :)

    siberia06@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. Ráda bych se koukla do Japonska, konkrétně Tokyo :)
    sharisesis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. ..no a rada by som sa pozrela na viacero miest.. lákajú ma veľké metropoly v Amerike, Ázii ..ale takisto miesta ako Rím, Paríž, Egypt :) ..a ešte veľmi exotické krajiny! Hlavne nejaký opustený ostrov by bol skvelý :D

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. New York je moj sen! :o)
    makeupwithkatze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  64. Jako agentka bych jela pod stan v čechách, nikdy nevíme jaká příležitost se nám kde naskytne :)
    simkovabarbora zavináč seznam tečka cz

    OdpovědětVymazat
  65. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  66. Na tajnou misi bych ráda zavítala do Bangkoku či Pekingu :) Možná Syndey nebo San Francisco..Ale jako SPYGAL bych musela být vždy perfektně připravená na vše, třeba i na safari či poušť :))) a třeba se mi poštěstí a mise bude splněna :D
    bjk.baju@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  67. Indie mě láká ale vlastně každá exotická země by byla něčím zajímavá a nevšední.
    Ksilhanova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Do minulosti.
    mina@minaandanailpolish.com

    OdpovědětVymazat
  69. Sri Lanka ! :D ZNOVU , a pokudmozno naporad, byla to nadhera... !

    Lucienne131@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. ja by som isla ako tajna agentka na nejaky panensky ostrov z krasnymi bielymi plazami kde by som sa zamiesala medzi domorodcov a popri praci agentky by som si uzila dovolenku :-P

    martina_stefancova@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. Já bych se podívala kamkoliv, kam by mě povolali zachraňovat a řešit problémy s takovou pletí, jakou mám i já =D

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Chtěla bych se podívat do všech kosmetických kufříků na této planetě.
    levanduleodlutense@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Kdybych mohla mít tak skvělou práci, ráda bych se podívala na Mars! Muži jsou prý z Marsu a já bych je všechny okouzlila dokonalou pletí díky Porefessional :-) e.eliasova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Můj sen je podívat se do Brazílie na karneval v Rrrrrioo!!!!
    (ale jedině s Danem (Ne)Konečníkem
    :-))
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Chtěla bych navštívit tvoji kosmetickou skrýš-tolik kosmetiky na jednom místě jsem neviděla snad ani ve vlajkové prodejně Sephora v Paříži :)

    smile.martina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Na tajnou misi bych jela na Island...jeliokz je tam docela liduprazdno, byla bych opravdu docela tajna ... a pri te namahave praci bych si uzila termalu a super prirody :)

    OdpovědětVymazat
  77. Chtela bych do Tokia :) Laka me Vychodni a Jihovychodni Asie :) Jejich historie, tradice a kultura me fascinuje ...

    OdpovědětVymazat
  78. Jo, to má tak někdo poslání, to má tak někdo život...:-)

    OdpovědětVymazat
  79. Chtěla bych strávit čas s nejlepšími vizážisty z celého světa a vlajkové lodě kosmetických značek:) Vše bych si zdokumentovala a s kamarádkami podělila o zážitky,na které bych nezapoměla celý život. Teď když nad tím přemýšlím, byl by to splněný sen.
    fizkovan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Občas do zapeklité mysli mého milovaného muže. (koukám, že tohle už taky někoho napadlo :D)

    Potom jsem si vzpomněla na země, které bych si přála navštívit (ale to bych na tajnou misi zapomněla! a hledala jen sekáče a památky).

    Takže... tajná mise... Londýn!
    Nebo Chicago (mafie mafie mafie!) aaah, uklidni se...

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. chtěla bych do vesmíru
    tapeta2007@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. ahoj,
    jednoznačne New York!!

    glitterwithglitter@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  83. Mě láká San Francisco :))) ty jejich up and down ulice, osvětlený Golden gate a oceááán a samozřejmě ještě Love Parade festival :))) !

    OdpovědětVymazat
  84. a email tiarra@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  85. Takjeden můj nereálný sen je podívat se do Japonska :) je to přímo okolozlující země se zajímavou kulturou a mentalitou navíc mě strašně lákají ulici s japonskýma obchodama s oblečením atd :) a potom takový reálný sen je klasický Londýn a nebo jakékoliv město v uSA třeba kdybych se jednou dostala do Californie tak bych se vůbec nezlobila :D
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Chtěla bych do New Yorku:) už dlouho je mým snem se podívat právě tam:)
    adriana.molova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Ak by som bola tajna agentka určite by som chcela aby moja prva misia bola v Anglicku.. :D ..ale ani neviem prečo..:D ..ako tajna agentka by som asi často mala nejake misie takže kam by so mišla by mi bolo jedno myslím že by to bol pekne veľký počet miest.. :D ..najlepšie by na tom celom bolo ten pocit utajenia :D ..

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  88. Já bych chtěla určitě na Nový Zéland, který díky filmu Pán prstenů miluji.

    Tereza-ter.nova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Ja bych se chtěla podívat zpátky do Sydney...nasla jsem si tam zivotní přátele během mého skoro 2 leteho pobytu a ted mi tak moc chybi že bych radeji jela zpátky tak kde uz jsem byla abych mohla zase okusit ten lepsi zivot na druhe strane sveta...A.

    a.kusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. chtěla bych se podívat na Island nebo na Nový Zéland... barborapavelkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Kdybych měla tu možnost, tak bych se moc ráda podívala do USA, hlavně bych ráda navštívila Grand Canyon !!Pavla

    pavlamaj@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. Já bych se ráda podívala do Irska, ale tak v 15. stol. Jsem asi nenapravitelná romantička, ale úplně vidím tu divokou, nespoutanou, krásně zelenou přírodu... A podle románů např. Nory Roberts (stydím se, ale opravdu po jejích knížkách v knihovně sem tam chňapnu) :)) vyhlížím toho rytíře na svém divokém oři, jak cválá loukou, lesem aby mě stiskl v náručí a vášnivě políbil :D. Doufám, že na to mé psaní nenatrefí manžel..hihi. Takž tohle by byla má opravdu tajná mise do minulých století... :D


    Moc se mi líbí tvůj blog a každý den se těším na nový článek :)

    Silva

    silvie.dovinova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Mně by se líbil okruh po britských městech zakončený v Londýně.
    petpetpetra@email.cz

    OdpovědětVymazat
  94. Chtěla bych se podívat do Austrálie za klokanama a koalama :D :))

    Pipeta5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Já bych určitě chtěla do Austrálie a na Nový Zéland :) Alkaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Moje tajná mise by určitě měla směřovat na Upper East Side v New Yorku, kde se natáčí Gossip Girl a sledovat tam ty úžasný oblečky :-D a pak bych se vydala vyzkoušet všechny líčidla na světě! :-D

    Juiii
    cococherry@email.cz

    OdpovědětVymazat
  97. lucik.hroch@seznam.cz
    do NY, Londýna a bezva by bylo i Norsko nebo Švédsko

    OdpovědětVymazat
  98. Mě čím dál tím víc láká Skandinávie - žádné tropy (čím jsem starší, tím víc mi ta vedra vadí), krásná příroda, krátké dny, metal atd., klidně bych tam na misi strávila zbytek života ;-)

    bubak8756@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  99. Při své misi bych se vydala na Filipíny, už dlouho mě to láká ... zdravím Pája

    Pajinka17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Hmmm:) muj sen je Singapur, tam by byla skvela tajna mise! :D
    Jana
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. Zvolila bych Cookovy ostrovy!

    ewah@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Já bych jela do Mexika, protože teď se pořád učím a chce to velké rozptýlení, které by mi moje oblíbená Tequila zařídila :D. Plus sombréro a eso paso státnice :D.

    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  103. Vydala bych se do Austrálie! :-)

    klarka321@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Londýn!!
    verrsuicide@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. V poslední době mě nejvíc láká asi USA, kvůli nákupům! Jinak bych ale ráda procestovala celý svět :-)

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  106. Londýn, ten prostě miluju :)

    mhxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  108. Rada bych se podivala do budoucnosti:-)!

    clara.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Teď bych se nejradši podívala do Thajska k moři a strávit tam klidně i 14 dní :)
    veronikamagazine@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Sydney, možná i Tokio. Byla bych tam de svými 175 cm nejvyšší :D
    miklikova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Rada bych se podivala do budoucnosti:-)!

    clara.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. Moje srdíčko asi už dva roky plesá po New Yorku a celé USA, takže jsem ráda, že díky tvým článkům jsem USA tak trochu imaginárně procestovala :).

    Pak bych jela do Francie, ale možná tam tyto prázdniny pojedu, takže si to i splním :D.

    A pak Londýn a Skotsko. Ve Skotsku bych hrozně chtěla prošetřit Lochnessku.

    kejtymail@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Jeeee spolupráci s Benefitem ti maximálně přeju! :) Zasloužíš si to :)
    Já bych chtěla obletět celý svět a neustále cestovat, poznávat novou kulturu a nové lidi, kéž by se to povedlo :)
    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Ja by som chcela vidieť Los Angles , Miami a Floridu
    Veronika
    smejko4@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  115. Londýn, Paříž, New York jako každá dívka, co miluje modu, styl, luxus a samozřejmě Benefit.. :)
    niksim@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Blair Slytherin1. června 2012 14:04

    Oooh, to je těžká otázka :) Jako malá jsem chtěla bejt agentka, takže jsem přemejšlela o různym supertajnym vybavení, ale o místě ani ne :D Ale proč se nepodívat do Paříže, kde bych s rudou rtěnkou na rtech a s nožem v kozačkách chytala zloduchy? :D Docela by se mi i hodil intersekt, jako měl Chuck v seriálu Chuck :D Jéé, strašně bych chtěla porefessional vyhrát, vypadá parádně :) a spolupráci ti přeju ;)

    blair-slytherin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  118. Já bych se podívala do Rumunska a tajně pátrala po Drákulovi ;)

    Anna Š.

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Ach.. vy mi dáváte :) Moc moc gratuluji ;)
    Já kdybych byla agentkou tak bych šla na takovou "skromnou" cestu kolem světa s milióny na účtě (musím si přeci z každého státu odvézt nějaký ten suvenýrek :D)
    Daniela (daniela.bertoletti@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  120. Já rozhodně do Verony, miluju Romea a Julii a nějaká akce ohledně tajemství dopisů ve zdi u balkonku O:).
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Já bych se chtěla podívat určitě na Nový Zéland,ale asi to moc reálné není :)
    Tereza (cer.terka@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
  122. proč rovnou neprocestovat celý svět a podívat se do všech zákoutí, abych zjistila, jaká skrývají tajemství? :) petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  123. chtěla bych do USA :). Na něakej zápas NHL a nakoupit všechno do Macu, Narsu a Benefit za normální ceny (a ne to český předražený...)

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  124. udělala bych si výlet po USA jako ty :)
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Skandinavii, Spicberky a Aljasku :)
    ca.roll.ka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Novy zeland ....kam jinam ? Navrat k prirode :)

    Ilona
    keira.keira@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  127. madagaskar s lemurama :) m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Na svou tajnou misi bych se vydala někam do tropů, viděla bych to na Karibik! Doufám, že se při losování na mě usměje štěstí :P

    Barushka.janec@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  129. wow! určitě bych chtěla mít tak zajímavou a originální práci :-) nejradši bych se "vetřela" na natáčení reklamy na Nespresso s Georgem Clooneym :-D "what else?" :-D
    Marie Vágnerová
    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  130. do Paříže,New Yorku,Tokia nebo L.A. :)!
    Veronica

    veronika.penkava@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Paříž, New York, LA a nebo Tokyo! :)
    miniaturepearl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  132. Nejradši bych odplula na ostrovy v Zemi Franze Josefa. Nedávno jsme se o tom s manželem bavili, je to natolik odhlehlé a neprobádané místo, musí být tak bezpečné, téměř neobývané a izolované, strávit tam nějaký čas musí být balzám na duši. :) kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Na Hawai, ale i např. New York by mi nevadil:D
    paola23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  134. Určitě L.A !!

    mukinisek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. Ťažka otazka,kazde mesto ma inu atmosferu,ale najviac by som ju asi chcela zazit v LA,New York,Parizi,opat v Londyne a samozrejme ze aj v San Franciscu ! Tam predsa milovany Benefit vznikol!' a si ta najlepsia agentka ! :))

    OdpovědětVymazat
  136. Benátky jsou na cokoliv tajného ideální :)
    vergid@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. Ja bych chtěla pod moře, protože podmořský svět je strašne krásný a líbí se mi, že tam nejsou lidi a ryby jen mlčej a plavou. Samozřejmě bych chtěla někam do Ameriky, nebo do Asie, Austrálie, ale nevím jak dlouho bych tam s mýma neagentskýma vlastnostma vydržela - ryby dokážou uchovat tajemství narozdíl od lidí :D

    Miki.ziki@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Na svou tajnou misi bych chtěla na nějaký pustý, či naprosto zapomenutý ostrůvek, ikdyž by tím mise třeba ztratila význam, ale kdyby mi někdo nabíbl třeba NY, tak bych také nepohrdla :).

    zdendasosnova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  139. Láka ma írsko..zelená krajina...nič by nebolo krajšie ako spoznať túto zem z konského chrbta... <3 :)

    barbora6@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  140. Při misi bych se nejraději vydala do Londýna, byl by podvečer a sychravé počasí. :) asi takhle nějak bych si představovala místo mé mise.

    verunka-we@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  141. Ahoj Rendy :) Tak pokud se budu hodně učit, :D tak snad bych se jednou chtěla dostat na misi jako lékařka do Afriky, do nějáké rozvojové země, kde fungují lékaři bez hranic :) Já vím, je to tak trochu klišé. A pokud jde čistě o mě, tak mým snem vždycky byl a bude NY, kam se doufám brzo podívám. Jinak,pěkná soutěž, už teď gratuluji výherkyni! :) Denča :)..denca.mertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Pod vankúš Jamesa Bonda!

    polanka.ve@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. Nejvíc bych chtěla do New Yorku a L.A. To je můj sen už od dětství, tak snad se někdy splní:)
    ms.luccy@seznam.cuź

    OdpovědětVymazat
  144. ahoj, chtěla bych se podívat na Island :)
    miskovadana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  145. Do upršeného Londýna a nebo naopak do slunečné L.A. :)

    lena.kkk@email.cz

    OdpovědětVymazat
  146. Do Indie třeba:)
    ell.slaninova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Nový Zéland nebo ještě USA - konkrétně New York nebo Austrálie! :) Nový Zéland mě láká hlavně svým bohatým vyžitím a nádhernými přírodními krásami.. Oproti tomu New York hlavně nákupy, módou a nočním životem!

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  149. Ja by som sa šla pozrieť do Londýna a Paríža !
    Potom do Ameriky :)
    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  150. Jen si tak v klidu sedím, a najednou zazvoní telefon. Volá mi slečna z Francie a prosí ať k ní rychle přijedu, víc mi říct nemůže. Jsem ve Francii a přispěchá ke mně nějaká dívka a říká, že ONI ukradli Francii její eleganci a krásu, zjistím že ONI jsou na cestě Thajska kde má proběhnout obchod. Letím tedy do Thajska a tam je objevím jak se chystají zničit krásu a eleganci Francii, přiběhnu k nim a chystám se je zastavit, už jsem skoro před nimi když najednou přede mnou pokleknou, divím se, jsem v rozpacích. Ale pak zjistím že je poslali newyorčané, ale najednou zmizí jako by se rozplynuli. Letím tedy do New Yorku, abych zjistila více. Vstupuju do podzemí obchodního domu, kde mě čeká mexický boss, od něho zjistím, že Francie jim ukradla recept na báječné tortilly a oni si najaly newyorské obchodní podzemí aby jim ukradlo jejich krásu eleganci.
    Pomalu mně to začalo docházet.........
    Donutila jsem tedy tyto tři strany aby se sešly, a najednou bylo vše jasné. Mexičané ani krásu a eleganci nechtěly a Francouzi nechtěly tortilly a ukradly recept jenom proto ,že v něm byla složka na pěstování léčivého aloe vera. Vše se tedy vyjasnilo a Francie měla zase svou krásu a eleganci, zatímco Mexiko mělo své tortilly.
    A já jsem z toho vyšla nejlépe dostala jsem kousek krásy a špetku elegance z celé Francie a báječný recept na tortilly od Mexika.

    V povídce zazněla všechna města ( jejich o trochu více, ale nehodily se mi do povídek např.:Anglie), která bych chtěla navštívit.

    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Nový Zéland :)

    kesulatko@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  152. Navštívila bysom Tokia a LA!
    juliadreams@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  153. myanh.tran@atlas.cz
    Chtěla bych zrovan ted někam k moři nebo kde je teplo !

    OdpovědětVymazat
  154. chtěla bych na nějaký ostrov, uprostřed oceánu, kde by bylo tak krásně, že bych ostrov už nikdy neopustila!

    petra.svejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Nejvíc bych chtěla jet na tajnou misi do KLDR. Být tam v utajení je ale nemožné :D Jinak bych se chtěla ve své tajné misi podívat do Pentagonu. Velice zajímavé místo, příjde mi, že tam jsou schováné všechny amerického špatnosti.
    bandrtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. určite new york usadiť sa tam a pracovať pre Vogue:)
    fredyqa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  157. hm...ťažká voľba... ale predsa len by som išla najradšej do californie, možno Ney York, Seatle, jaaaj, tých miest by bolo...aj Sydney ma vždy lákalo... no veru nevedela by som v prvý moment kam... :)
    jankakukuckova@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  158. vydala bych se do hlubin deštného pralesa :D
    gratuluji ke spolupráci, Ejinka
    tuntel zavináč seznam tečka cz (proti spamům)

    OdpovědětVymazat
  159. sledujem aj cez gfc:)
    fredyqa@azet.sk
    a druhe miesto kam by som sa pozrela? Asi tam kde každy rok Anglicko:) milujem ho , milujem ten kludny život tam , ako sa ludia nestarajú o druhých je im jedno ako ten druhy vyzera,ako sa oblieka alebo čo robí , narozdiel ako u nas ..
    Anglicko pretože tam sú perfektne obchody o ktorých tu môžem len snivať
    a ich užasne školy?preto tam chcem isť na vysoku..Anglicko pretože milujem anglických chlapcov!:D su takí milí ;) anglicko ma same pozitiva takže asi preto:)

    OdpovědětVymazat
  160. Ja bych rada procestovala Afriku, Kapske Mesto!! :)

    Lu

    Prochazkova13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. fredyqa@azet.sk
    druhy komentar sledujem cez gfc
    napisala som ti polstranovy komentar a ukazalo mi server is unavaible!:D omg..
    Tak len v skratke, anglicko je druhy vysnena "zem" kde sa chcem usadiť,chodim tam každy rok a stale ma fascinuje ten sposob a štyl života aky tam maju:)

    OdpovědětVymazat
  162. Mě vždy lákala Jižní Amerika, Mexico, pyramidy a Májové...
    Eva - novo.eva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Nejradši bych prozkoumala celý svět, ale momentálně by mi jako nákupnímu maniakovi stačil malý výlet do Paříže:))
    petracor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  165. Ahoj,moc gratuluji.Já bych se chtěla podívat do Paříže,což se mi tyto prázdniny podaří.V záloze mám,ale už i jiná místa jako je třeba Londýn,Hawai a další skvělá místa...

    Můj e-mail:magi.z@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Gratuluju ti :) Asi Benátky :)
    Míša
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  167. Píšu druhý komentář, sleduju pod přezdívkou mishena. Jinak tvuj blog jsem začala sledovat asi mesíc po založení a byl to můh první blog, který jsem četla. Ale odiciálně jsem začala sledovat až dýl kvůli giveaway, protože blogger nepoužívám.
    Tak chtěla bych někam daleko! Zažít pořádný dobrodružství někde v džungli:D ne, stačí mi i třeba Paříž, to je mimochodem nejkrásnější místo, který jsem kdy viděla:)

    OdpovědětVymazat
  168. Nejradši bych se podívala asi do Austrálie. :))

    adamcova.a@email.cz

    OdpovědětVymazat
  169. + druhý komentář. Sleduju tě už celkem dlouho (ještě dřív, než jsem si vůbec založila blog), a tvůj blog je asi můj vůbec nejoblíbenější. :) No, ale na druhé místo bych třeba jela na Hawai na misi. :D

    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  170. Sleduju tě pod předívkou Zany B.
    Jako tajná agentka bych se chtěla podívat do New Yorku, ale protože tam se to bude určitě agentkami jen hemžit, tak bych i ráda navštívila Honolulu. :))

    zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. Výborně tak ještě jeden komentář za sledování:) Jak jsem už psaal je to Paříž, protože jsem si jí pořádně neužila a s kosmetikou Benefit by mi tam už nic ke štěstí nechybělo:)

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  172. nejraději bych se podívala do některých lidských duší, protože jednání některých lidí opravdu není k pochopení :)
    joyandyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  173. Asi do Moskvy. Tam jistě nebudu jediná špionka:)

    11maja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  174. No Já bych se chtěla při své tajné misi podívat na Měsíc:)

    Petra.kockova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  175. Chtěla bych procestovat svět, ale jako agentka bych se ráda vydala to Kapského Města.

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  176. Já bych jela do Brázílie, kde bych chtěla vidět hlavně Rio nebo třeba do Švýcarska:)
    anetta230@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  177. Já bych se chtěla podívat do Londýna. Projít si památky a hlavně obchody. :)

    Ven_dulkaProch@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  178. Rozhodně Japonsko a Maledivy - to jsou dvě místa, které prostě musím navštívit :-)

    apartments.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  179. patissie@live.com
    Já bych ráda bojovala proti rozšířeným pórům v Emirátech! :)

    OdpovědětVymazat
  180. strasne bych se chtela podivat do L.A. a Miami
    chrisgirl05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. dybych byla agentkou... chtěla bych o NY, LA, London, Paris, Brazil, Bratislava, Berlín, Vídeň...
    Splníte mi to někdo???
    Lucka.k

    l.krizova@sezna.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Chtěla bych se podívat do Maroka, Indie, Mexika :)) hanik005@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. nejraději bych agentsk prozkoumala Madeiru, a z měst Londýn! :)
    annier@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. A sleduju přes GFC -přezdívka Hanouš :)

    OdpovědětVymazat
  185. a sleduji přes GFC, takže ještě jednou - Maledivy a Londýn! ;)
    annier@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  186. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  187. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  188. Při své tajné misi bych se ráda jela podívat do Dubaje... Je to krásné město :)
    ev.xjed@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  189. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  190. Celý život toužím po návštěvě Indonesie, takže jako agentka bych zamířila na Jakartu =O)
    karolina.hegembartova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  191. Já bych chtěla do Zemé Nezemé :) :D

    b8ra1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  192. Kdybych byl tajný agent, vyrazil bych do Paříže nebo Milána. S pozdravem Fred

    fredie.fredie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  193. Sleduju tě už dlouho pod přezdívkou Lady, takže tímto přidávám druhý komentář (a doufám, že budu mít štěstí :)).

    OdpovědětVymazat
  194. A pretoze ta poctivo sledujem uz dlhu dobu, prikladam dalsi komentar s mojou prezyvkou - girlnamedz

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  195. Já bych se chtěl podívat do New Yourku :-)
    marekzigo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  196. Kdybych mohla někam vyrazit na misi, byla by to asi Brazílie :)země tance, kávy... :P
    Elda.Jedlickova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)