středa 13. června 2012

Victoria´s Secret nákup

Dneska si posvítíme na kosmetiku Victoria´s secret. Nikdy jsem asi nepatřila mezi ty, co by po této kosmetice nějak prahly a toužily jí vlastnit. Všechno co dnes uvidíte je spíš vedlejší efekt mé nákupní mánie spodního prádla, které já od VS osobně miluju :) V mých očích asi nikdy nebude VS jako luxusní značka kosmetiky, spíš takové pěkné, barevné a voňavé záležitosti. Nicméně vyzkoušet se má všechno, tak jsem přihodila do košíku i pár produktů, o kterým jsem si říkala, že se budou na léto hodit.



Na pověstné lesky na rty Beauty Rush mě lákalo tolik lidí, že bych to snad ani nespočítala. Takže to bylo to první, co jsem vyzkoušela a koupila. Mám ho doma teda už přes dva měsíce a stále jsem nepřišla na to, v čem tkví jeho kouzlo a oblíbenost. Podle mě je to úplně obyčejný lesk v tubičce, který pěkně voní (a trochu lepí). Ale nic víc. Nemá delší výdrž, nemám díky němu o polovinu větší rty ani si nepřijdu víc svůdná. Kdybyste mi dali do ruky stejný lesk třeba od Maybelline, tak řeknu, že je to to samé. Asi jsem divná no :) Ano voní pěkně, líbí se mi jeho barva (foto výjimečně odpovídá), na rtech je příjemný, ale to je celé. Výdrž je spíš podprůměrná, jídlo ani pití určitě nepřežije. Je to takový ten lesk, co když nanesete vypadá krásně, ale nesmíte nic dělat, nic pít ani jíst, jinak je hned v háji :) Aplikátor má klasický-zkosený, nic neobvyklého. Takže asi dále zůstanu u své posedlosti VS prádlem a lesky si asi nechám ujít, protože mě osobně bohužel nijak neoslovily. Cena je pokud si dobře vzpomínám kolem 6 dolarů, prodávají se i různé sety a čím více lesků nakoupíte, tím levnější pak jsou :)





Z tekutého rozjasňovače PRO Radiant FX jsem odvázaná už poněkud více. Když jsem se v obchodě ptala, jak by mi ho doporučili používat, tak odpověď zněla jednoznačně na celý obličej, slečna v obchodě mi řekla, že ona sama ho používá jako bázi pod make-up. Docela se mi toto doporučení líbilo, takže ho taky tak používám. Ne teda vyloženě pod make-up, ale spíš pod tónující krém, protože rozjasňovač lehce sjednotí obličej a dodá mu pěkný jas a tónující krém pak zakryje drobné nedostatky, ale tu rozzářenost úplně zapohřbí pod svým nánosem. Já vím, vysvětluju to asi jako retard, ale snad mě chápete :) Nevylučuji použití rozjasňovače i na jiné části těla (dekolt, tváře, nohy..) ale já osobně ho používám jen na celý obličej. Párkrát jsem ho nanesla na celý obličej a už ani nepoužila tónující krém a taky se mi to líbilo a měla jsem pocit, že na obličeji trochu něco mám a můžu jít alespoň na nákup (a lidi nebudou omdlívat hrůzou při pohledu na mě :)



Nevýhodou balení je podle mě jeho pumpička, protože ač je praktická, tak její dávkování není moc košer. Na jedno pumpnutí vyteče příliš mnoho produktu a malé množství z ní prostě nedostanete. Což mě dokáže lehce vytočit vždy, když potřebuju zakrýt zbývající pidi místo na obličeji a vyteče mi znovu množství jak na celý obličej :)



V silnější vrstvě to vypadá možná hrozivě, ale když rozjasňovač rozetřete, tak je jemný, lehce perlěťovo-růžový a dodá pleti jemné rozjasnění.



O tomto zlatavém krému na tělo jsem vám už psala, resp. jsem ho srovnávala s podobným krémem od Balei. Asi vám nemusím přibližovat k čemu podobné krémy slouží :) Natřete s nimi ruce, nohy i dekolt a třpytíte se jak bohyně. Krém není nijak hydratační a skoro bych řekla, že je lepší si pod tento krém namazat ještě nějaký jiný, co kůži zhydratuje a tímto pak jen lehce kůži přetřít. Jinak vypotřebujete zbytečně moc přípravku. Není to asi nic, z čeho bych skákala do stropu a doporučovala jsem vám ho. Spousta z vás se zřejmě bez takových "vymožeností" obejde a bude žít v klidu dál :) Ale uznávám, když jste na dovolené, pěkně se opálíte, tak to vypadá moc pěkně když se tím na večer natřete a vyrazíte do víru města :)





Teď jsem si tak vzpomněla, že jsem zapomněla vyfotit ještě jeden body splash (z kolekce PINK), který jsem si koupila. Nevadí, není na něm nic zajímavého. Mě osobně všechny vůně VS voní podobně a přeslazeně, takže jsem si vybrala jednu celkem svěží, která je ale zase v plastovém obalu, což z ní dělá vhodného pomocníka spíš někam na pláž nebo do fitka :) Takže nic extra zajímavého a "luxusního". Jinak by tě tedy velice zajímal váš názor na tuto kosmetiku a taky jestli máte nějakého svého kosmetického oblíbence? :)

27 komentářů:

  1. Ty lesky jsem měla asi tři a mám podobný názor jako ty. Nic výjimečného a vadilo mi, že lepí.

    OdpovědětVymazat
  2. kamaratka si raz v duty-free na letisku v Istanbule kupila parfem, netusim ako sa volal, ale pamatam si, ze volal uplne uzasne, najlepsia letna vona aku som kedy cuchala :)

    OdpovědětVymazat
  3. Priznam se, ze od VS jeste nic nemam, ani kosmetiku, ani pradlo... Mozna nekdy poridim pradlo, jak je videt, tak s kosmetikou to neni zas tak horke :).

    OdpovědětVymazat
  4. Já si od VS kupuji jen prádlo, ale lákala by mě i ta kosmetika a docela bych ráda vyzkoušela i vůně:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  5. popravdě musim říct, že s touhle kosmetikou zkušenost nemám (jen s prádlem) a popravdě taky klidně řeknu, že mě vůůůbec neláká, přijde mi to takové... fórové... jakoby mi to připomíná pouťovou kosmetiku, nebo kosmetiku z HM a takovéhle.

    (pokud někomu vyhovuje, s tim nemám problém, jen prostě mě samotnou to neláká, na to je na trhu příliš mnoho pro mě zajímavějších věcí:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Lesk a ten zlatistykrem vyzeraju lakavo ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Prádlo mám také velmi ráda, ale s kosmetikou žádnou zkušenost nemám ... ale kdybych na ní někde nerazila tak bych nejspíš neodolala a něco si pořídila jak se znám :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tahle kosmetika mě vůbec nebere. Působí na mě podobně, jako kosmetika H&M (no možná o malinko líp).

    OdpovědětVymazat
  9. Od VS také miluju prádlo!
    Z kosmetiky mám vyzkoušený lesk, souhlasím s tvým názorem, ale podle mě i hezky hydratuje rty. Rendy, na kolik vychází rozjasňovač? Líbí se mi a mám kamarádku momentálně ve státech, tak bych jí řekla. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám od nich ráda stíny z very sexy kolekce, maji takovy černý obal a růžovým nápisem, ale vůbec netuším jestli se tO ještě prodává. Pak parfémy a body spreje, ale jinak z dekorativky jsou ty věci celkem na prd, lesky, makeupy, nic moc, obzvlášt v porovnání cena/kvalita:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Color Beam: mě vždycky rozesměje, jak VS andílci tvrdí, že nic jiného než VS kosmetiku nepoužívají, ale já jim to prostě nevěřím :) jo, HM to trochu zavání, ale řekla bych, že kvalita bude o něco lepší

    Veronika: v článku je přímo odkaz na ten rozjasňovač, stojí 15 dolarů :) ale mají často různé akce, takže by se možná dal pořídit i levněji :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten lesk jsem mela, je hezky, ale ja nezvladam tyhle vune. Ale tak ja nemuzu ani MACy :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já bych brala právě ten body splash.:)

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, absence obchodu Victoria's Secret v ČR je to jediné, co mě dělí od osobního bankrotu :-D

    Z kosmetiky jsem od nich zkoušela tu přírodní řadu (peeling Acai Berry & Magnolia, a nějaké ty tělové krémy) a byly velice fajn a příjemně voňavé. Objednávala jsem je tehdy z Aukra. A kdybych na to narazila, klidně objednám zas :-)
    Z dekorativky jsem nezkoušela zatím nic...

    OdpovědětVymazat
  15. Jo ještě link: http://thegloss.com/beauty/naturally-victorias-secret/ ... tak tohle je ono :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Já měla taky tenhle lesk a lepení mi vadilo. A pak duo stíny v černém obalu a ty byly na prd, pigmentace žádná.

    OdpovědětVymazat
  17. Díky za info. :) Článek jsem četla v práci a odtamtud se bohužel na některé stránky nedostanu.

    OdpovědětVymazat
  18. Jejich prádlo mě láká už hodně dlouho, tak snad se k němu jednou dostanu :-)
    Ten lesk mi už na pohled přijde takový obyčejný, ale rozjasňovač se mi líbí, má pěknou barvu a i to balení je dobré.
    BTW. v Nové Karolině v Ostravě je obchod Victoria´s Secret. Jestli si to někdo objednává z USA a pak to tady prodává nebo to je franšíza, to nevím, ale v brzké době se tam chystám pozjišťovat co a jak. Snad si nějaké prádelko odnesu :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám lesk, stíny, taková klasika, co neurazí nenadchne:) Prádlo to už je jiná, jiný kalhotky už bych snad ani nechtěla:)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem si jednou na letišti zkoušela od VS krém na ruce. Krásně voněl a i po dvou umytích jsem ho na ruce pořád cítila, což se mi moc často nestává. (Celou cestu letadlem jsem si k rukám čuchala, musela jsem vypadat jako blázen.):) Dodneška lituju, že jsem si ho nekoupila :( Zuzka

    OdpovědětVymazat
  21. Nemůžu si pomoc, ale takovéhle obaly na lesky na rty na mě působí strašně lacině:/ Ale barvička je moc hezká :)

    OdpovědětVymazat
  22. Ja mám od VS lesk na pery a jediné, čo je na ňom fakt úžasné, je vôňa :)

    OdpovědětVymazat
  23. Rockin´Body potřebuju, to je jisté...:-)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem tenkrát vyhrála ten lesk.. a máš pravdu.. není to nic extra.. ale tak mě udělal radost, vzhledem k tomu že se k VS jen tak nedostanu.. :D :)

    OdpovědětVymazat
  25. Och, krasne..skoda, ze ja sa na Slovensku k VS nijako nedostanem :/

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Tak pradlo z Victoria Secret je aj moj sen...:)) ved koho nie?:D :)
    Asi by som bola v raji keby na slovensku otvorili predajnu:D To by som ta chodila kazdy den:))
    Cenim si tvoje uprimne recenzie:)

    OdpovědětVymazat
  27. Mám tělový krém a toaletní vodu.. Voní krásně a ta vůně na rozdíl od jiných mi dlouho vydrží,ale jsou hodně silné. Jinak náhodou sem se dostala i k noční košilce (tetě nebyla) a je příjemná :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)