sobota 16. června 2012

Sephora mini paletka

Dlouho jsem váhala, jestli o této paletce vůbec něco psát, nebo se o ní zmínit. Důvodem byl fakt, že paletka pochází z vánoční Sephora kolekce. Nicméně na prodejnách tyto paletky stále potkávám a dokonce se mě nedávno i jedna z vás ptala, kde se dají sehnat. Takže nakonec se tedy zmíním, co kdyby se našel někdo, komu by se líbila :) Paletku jsem si nekupovala, ale vybrala jsem si jí jako náhradu za reklamaci v Sephoře. Budu dneska asi výjimečně stručná, protože mám pocit, že není potřeba psát bůhví co :)



Líbí se mi vtipně řešený design paletky, který představuje sephoráckou nákupní taštičku. Asi už víte, že mám poměrně ráda podobné multifunkční paletky a tato není výjimkou. Obsahuje 9 očních stínů, tvářenku a 4 lesky. Lesky a tvářenka jsou vyšupovací a jsou ukryté z boku. Celé balení je celkem maličké a skladné



Lesky už jako obligátně nepoužívám a nechávám je v krásném a neporušeném stavu odpočívat. V tomto případě by mi do nich sice stíny ani tvářenka neprášily, ale už z principu prostě podobné matlací lesky nemám ráda.


Tvářenka je poměrně dost pigmentovaná a trochu bych s ní asi šetřila. Barva je na můj vkus celkem výrazná. Matná růžová mi sluší v jen opravdu malém a decentním množství. Samozřejmě to beru tak, že je to taková nouzovka, když sebou netahám líčení a chci vypadat trochu jako člověk.


Stíny jsou vážně moc pěkně pigmentované, jsou krásně měkké a práší jen minimálně. Stačí opravdu málo a vytvoříte výrazné líčení. Paletka obsahuje matné i třpytivé stíny a mými favority je zejména horní řada. Mám ráda i matnou černou, která v sobě obsahuje pidi stříbrné třpytky (matný černý stín na mě asi nikdy neuvidíte). S výdrží stínů není taky vůbec problém a mě osobně na bázi drží celý den. Celkem mě nic víc nenapadá :) Na paletce není nic zázračného ani výjimečného, ale svůj účel plní dobře. Cena paletky je zhruba 250Kč, ale nevylučuji, že jí ještě více zlevnili :) Seženete několik variant i velikostí paletek včetně velké multifunkční paletky, kterou jsem vám také již dříve ukazovala.




Pokud by vás napadla nějaká další otázka, klidně se ptejte :) Je jako vždy možné, že jsem něco zcela zásadního vynechala.

Máte taky tak rády podobné multikunční paletky? Nebo máte raději každý produkt pěkně zvlášť? :)

20 komentářů:

  1. Taky mám asi dvě takové multifunkční paletky, řaději mám ale všechno zvlášť, nemůžu si pomoct :-) Je to takové.. hezčí! :-D

    OdpovědětVymazat
  2. to balení je strašně úžasně vymyšlené! :)

    OdpovědětVymazat
  3. No tak musím říct, že paletka mě opravdu zaujala. Balení je vtipné a praktické, opravdu oceňuji, že jsou lesky a tvářenka v samostatném "šuplíčku". Výběr barev se mi taky líbí a cena není zase tak vysoká, pigmentace taky vypadá dobře. Musím říct, že si mi dala solidního brouka do hlavy:D

    OdpovědětVymazat
  4. ten fialový stín a ta tvářenka..jéééj ;);)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem si rikala, proc na prvni fotce ukazujes tasticku :). Moc pekne baleni. No, to me spis laka paletka Inglotu, kde si muzes vybrat co chces. I kdyz zase tahle je levnejsi. Mam vybranou jednu michaci od elfa, za tu cenu to chci zkusit.

    OdpovědětVymazat
  6. Tyhle paletky jsou super praktické, také přemýšlím, že po nějaké skočím :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Je úžasná, krásné odstíny! tu bych ve své sbírce kosmetiky mooc potřebovala :D

    OdpovědětVymazat
  8. To balení je vážně vtipný :D

    OdpovědětVymazat
  9. vypadá moc hezky, ale nic pro mě, protože já bych z toho používala max. pár stínů a zbytek by ležel ladem. právě proto mě víc zaujaly paletky od inglotu, které si můžu podle sebe poskládat :)

    OdpovědětVymazat
  10. Mám raději všechno zvlášt, jedině paletky stínů mě baví. Multifunkční paletku bych si musela sestavit sama, aby mi vyhovovala, jinak je tam vždycky něco, co mi barevně nesedí (tvářenka, nebo jenom některé stíny atd.) a hlavně bych lesky nikdy v tomhle provedení nepoužívala. Ekluje se mi nanášet lesk na rty prstem, zejména přes den, kdy nemáš možnost si předtím umýt ruce. Lesk a balzám je zkrátka něco, co jsem schopná na rty nanášet fakt často (pro pocit upravenosti, někdo se často musí přepudrovat, já použiju lesk na rty), třeba i v autobuse a přestava, že jsem se zrovna držela tyče a pak hrábnout do lesku na rty v kelímku, no fuj. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ty stíny vypadají krásně a ještě jsou v takové originální palatce : ) Já stínů moc nevlastním, protože je moc nepoužívám a to co mám tak jsou většinou monostíny od drogérkových značek. Ale moc se mi líbí paletky, protože v nich je více stínů pohromadě a člověk je nemá všude možně rozházené : D Teď se chystám zainvestovat a uvažuju o paletce od NYX - The runway collection. Četla jsem na ni chválu a ty barvy v paletce Bohemian Rhapsody se mi moc líbí : ) Rendy, máš nějakou zkušenost s kosmetikou NYX?? Před nějakou dobou jsem si přečetla všechny články na tvém blogu : ) Nějaký čas mi to zabralo : D Ale nevzpomínám si že bych narazila na nějaký článek kde by byla zmíněna kosmetika od NYX... Možná se pletu, ale zajímalo by mě jestli si od té značky měla možnost něco vyzkoušet.

    OdpovědětVymazat
  12. Nejdřív jsem myslela, že na první fotce je opravdu taška ze Sephory :). To balení je skvělé.

    OdpovědětVymazat
  13. ja jsem si taky pra rikala, proc si fotis tasku ze sephory, nejak mi to k tobe nesedelo :D paletka je hezky vymyslena, ale ja uz bych asi do zadne nesla..mam jich nekolik a zadnou nepouzivam, treba takovy naked paletky mam uplne nedotceny...radsi pouzivam veci, co se lip drzi a jsou mensi..:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já moc na tyhle sety nejsem, já totiž nemám ráda, když něco nevypotřebuju a mám to jen tak :D Ale nevypadá špatně :)

    OdpovědětVymazat
  15. tak to balení je naprosto suprové :)))))) ale já osobně takové paletky moc nevyhledávám ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Janush: přiznám se, že NYX mě nikdy moc nelákal a jediné, co od něj mám jsou pigmenty, ale ty zase tolik nepoužívám, protože na to přes týden nemám většinou čas :) Takže ti moc neporadím, ale třeba Petra z Lovelyhair ho používá celkem dost, takže bych se možná zeptala jí :)

    OdpovědětVymazat
  17. Rendy děkuju za tip, určitě u ní tu kosmetiku podrobněji prozkoumám : )

    OdpovědětVymazat
  18. Naprosto úžasná!ty barvičky sou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  19. Super článek :) Hned jak se dostanu do Sephory, tak si jí koupím ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)