středa 20. června 2012

Podkladové báze Too Faced, Urban Decay a Elizabeth Arden

Dneska jsem si pro vás připravila srovnání tří podkladových bází, které jsem si v nedávné době pořídila. Myslím, že dvě jsou celkem známé a jedna sice "značková" za to jsem o ní nikdy předtím neslyšela ani slovo :)



První bází je provařená Primer Potion od Urban Decay. Na fotce vidíte menší verzi báze, protože tato byla součástí Naked paletky. Strašně jsem se těšila na to, až jí budu mít taky čest vyzkoušet, protože patří taky k těm provařenějším kosmetickým kouskům (nebo mi to alespoň tak přijde). Tak popořadě - balení: mini dózička má sice roztomilý tvar i pěknou fialovou barvu, ale něco mi říká, že až se bude blížit konec a báze docházet, tak bude problém s tím obsah nějak vydolovat. Na internetu už jsem dokonce viděla i videa jak správně a efektivně balení rozříznout a vypoužívat ho do poslední kapky. Bázi nanášíte štětečkem, což já moc nemusím a raději si jí na oči nanesu prsty. Báze je téměř průhledná, malinko narůžovělá, ale po nanesení nijak oční víčko nezabarví. Konzistence bází jsem vyfotila níže. Ze všech bází, co dneska uvidíte má nejtekutější konzistenci a je malinko mastnější. Upřímně mi konzistence příliš nevyhovuje a není to můj favorit. Stíny na bázi samozřejmě drží výborně, celý den se ani nehnou. Ale tak nějak ta aplikace báze není můj šálek kávy a mě se více osvědčily jiné. Kdyby měl někdo zájem se o bázi dozvědět více, nechť se podívá zde na oficiální stránky UD. Bází je víc druhů a když jsem trochu zapátrala, objevila jsem i balení bez aplikátoru, které by mi vyhovovalo asi více (což jak jsem pochopila je plná verze báze, ale klidně mě opravte).





Kosmetiku Too Faced tak nějak vesele ignoruji a něco mi říká, že to též způsobené cenami v našich končinách. Tato podkladová báze je tedy první vlaštovkou v mé sbírce. Musím říct, že ze všech tří bází mi vyhovuje nejvíce a kdybych se příště mohla rozhodnout kterou si pořídím znovu, tak určitě tuto. Báze je v klasické tubičce s úzkým hrotem a na oční víčko jí nanáším prstem. Má lehce béžovou barvu, ale na očním víčku to opět není nijak vidět. Konzistencí je něco mezi gelem a krémem. Stíny na ní drží skvěle celý den a ani se nehnou. Silikony jsou v bázi opravdu cítit, ale na druhou stranu báze neobsahuje žádné parabeny, sulfáty, syntetické vůně ani barviva a ani ftaláty. Popis pak ještě uvádí, že díky bázi se zintenzivní barva stínů a báze je uzamkne, dokud je neodlíčíte :) No, nepřijde mi, že by se barva bůhvíjak zintenzivnila, nebo ne o tolik oproti jiným bázím, ale když porovnáte jak stíny vypadají na oku bez báze a s ní, tak je to opravdu rozdíl (myslím tím obecně jakoukoliv bázi). Báze opět existuje v několika verzích, u nás v Sephoře seženete 4 druhy. Jedna z bází je dokonce vhodná pod flitry (glitry, třpytky, pigmenty, říkejte tomu jak chcete).




Poslední z bází je od Elizabeth Arden. Nikdy předtím jsem o ní neslyšela a upřímně mě tato značka nijak neláká. Nicméně jsem bázi sehnala ve výprodji za lidovou cenu několika dolarů a tak jsem neodolala a musela si jí koupit a vyzkoušet. No, a zjistila jsem, že mi celkem nevyhovuje :)Nesedí mi ani konzistence (tekutá) a výsledky nejsou prostě tak dobré (v mých očích). Většinou s bází nemám problém, ale tato oční stíny příliš nezafixuje, takže se mi někdy stalo, že v koutku oka začaly stíny mizet nebo se dokonce olupovat (většinou díky tomu, že mi často slzí oči). Jiné báze to většinou ustojí. Možná s ní jen špatně pracuju a vlastně je úplně výborná, ale to by musel posoudit někdo další. Snad jí nekřivdím bez důvodu, ale prostě mi nemůže sedět všechno, co si koupím :) Bohužel netuším, kolik stojí v plné ceně a ani mě to asi nezajímá (jsem to ale hrozný ignorant) :) Jinak co na ní oceňuji je obal, který je jednoduchý a takový čistý a decentní. Vedle něj vypadá UD trochu jak z cirkusu :)








Pro mě to dneska vyhrála jednoznačně báze Too Faced. Konečně trochu pozitvní je, že se dá sehnat i v české Sephoře. Báze UD taky není špatná, ale jak říkám, úplně mi svou konzistencí a praktičností balení nesedla. A stále mi vrtá hlavou, jestli je Too Faced báze lepší než moje stálice M.A.C prep+prime. Asi tomu dám ještě nějaký čas testování a pak se definitivně rozhodnu, která je lepší :)

Hrozně by mě zajímalo, jaká je vaše milovaná podkladová báze pod oční stíny :) Těším se na vaše zkušenosti a dojmy, co se očních bází týká.

42 komentářů:

  1. No, ja si oci ted dlouho nelicila. Ale zas zacinam a zkusila jsem benefiti F.Y.eye, ktery se uz neprodava a musim rict, ze to jsem fakt necekala :). Rada bych otestovala i jine, ale pri tech cenach, co stavaji, asi zustanu jeste dlouho u tehle.

    OdpovědětVymazat
  2. A co ceny? O nějaké bázi uvazuju, ale chapes, nemám moc chuť platit za něco, co vlastně není vidět, stovky. Takže...u které je nejlepší pomer cena-výkon?

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem na nanášení očních stínů fakt šlompák,ráno vstávám do práce před 6 a jsem líná něco extra nanášet, takže se většinou obejdu bez stínů....ač mě to mrzí.... takže i bázi používám jednou za uherský rok.... vyzkoušela jsem zatím jen tu od elfu, ale jelikož nemám srovnání, tak jsem s ní spokojená. bez báze mám stíny hned slité a nedrží

    OdpovědětVymazat
  4. ja mam velke balenie Primer Potion od UD a nova verzia ma iny, omnoho lepsi design, uz clovek nemusi dolovat a rezat ;-). Tie stare designy na stranke Sephory (fr) dokonca predavaju za polovicnu cenu :-).

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam nejradeji tu bazi Too Faced, mam ji ve verzi Lemon drop a na mych mastnych vickach konecne stiny vydrzi cely den ( a tim myslim 12 i vice hodin), je skvela. Na bazi od MACa mi nedrzeli stiny vubec. Pak jsem mela rada Artdeco, jak drzic je baze dobra, ale zase se na ni spatne nanasi linky a blendi stiny.

    OdpovědětVymazat
  6. Já mám doma Essence a to je fakt tragedie.... je to jako obyč korektor, akorát oranžovější. Mám hodně ráda ArtDeco, nestojí moc (200kč) a má naprosto super konzistenci - takovou lepivou, ale stíny fakt držej. Někdy jsem si říkala, že vyzkouším i jiné, ale proč nahrazovat něco co mi funguje? Navíc mi připadá, že jí budu mít snad do konce života :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tu Urban Decay jsem si vyhlídla, tak tedy radši spíš zkusit tu Too faced? A nevíš, kolik stojí (Too faced) u nás v Sephoře cca?

    OdpovědětVymazat
  8. Z tychto troch mam vyskusanu len UD a za mna nic moc.konzistencia fajn,ale vydrz ziadna, zatial je the best Zoeva Eye Primer,ludova cena ajedina baza ktora na mojich vieckach drzi ako pribita,a to mi teda nedrzi skoro nic,nevyhodu ma ze je v tegliku,ale to sa da poriesit stetcom

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám nejraději podkladovou bázi od MAC, ale ani Elfem nepohrdnu. Ještě jako podkladovou bázi používám stíny v tužce od Oriflame, mám ho v hnědé barvě a stíny zafixuje bezvadně. Musím ale podotknout, že se mi oční víčko nemastí nijak extrémně.Určitě bych časem chtěla vyzkoušet ty tvé, jsou to hodně chválené primery.

    OdpovědětVymazat
  10. Myslím, že jsem někde četla, že ta Too Faced u nás za 350,-

    OdpovědětVymazat
  11. Ja momentalne pouzivam bazu od znacky Pupa (myslim ze v Cesku nie su ziadne ich obchody), stala ma v prepocte okolo 200 Kc a som s nou viac-menej spokojna, mozno v lete ked je strasne horuco sa tiene zacnu trosku zlievat, ale tak to asi neustoji ziadna baza. Je v kalisku a musim povedat ze ju mam uz skoro rok a pri dennom pouzivani mi ubudla mozno tretina.

    OdpovědětVymazat
  12. Ivet: no jelikož jsem to kupovala v zahraničí, tak ceny v dolarech asi nikomu moc nepomůžou :) UD je v plné verzi cca 19 dolarů, Too faced byla o chlup levnější a v Sephoře se tuším pohybuje od 350-400 Kč :)

    Veve: no tak alespoň, že to inovovali, protože vypadá to sice roztomile, ale lahvička je fakt trochu nepraktická :)

    mafi: nad tou jsem také uvažovala, ale nakonec jsem vzala tuhle klasickou :)

    Suzie: pro mě byla dřív Art Deco taky nejlepší, ale po čase používání mi jaksi vyschla a byla strašně tuhá a to mě odradilo. A teď když jsem vyzkoušela i další, tak jsem zjistila, že mi vlastně AD tolik nevyhovuje. Ale kdyby mi bývala nevyschla, tak jí používám vesele asi doteď a taky bych jí neměnila :)

    Tipy-pro-krasu: já bych příště šla raději do Too Faced, záleží samozřejmě na každém, ale UD na mě takový dojem nezanechala. Hlavně Too faced seženeš i v Sephoře :)

    Levandule: tu stejnou jako já nebo jinou? :)

    OdpovědětVymazat
  13. nemůžu si pomoct, ale ani jedna mi není sympatická a žádnou bych si asi nekoupila... jen se mi líbí obal té too faced :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám teď Benefit Stay don't stray a jako celkem propadák ... čekala jsem prostě více (ještě, že nemám plné balení) asi bych si vyrvala vlasy za tu cenu :X jinak přemýšlím o téhle Too Faced, ale nejspíš půjdu do Artdeca tak uvidíme :) doufám, že mne nezklame ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. angellovely-things: Stay don´t stray na mě taky valný dojem neudělala a přijde mi na stejné úrovni jako je Essence báze, ale na druhou stranu jsem na ní četla i kladné ohlasy :)

    OdpovědětVymazat
  16. Giveaway: http://artjournalstories.blogspot.sk/2012/06/trnava-minute-part-3-international.html

    OdpovědětVymazat
  17. je divne ze na to aka si odbornicka na kozmetiku si nikdy nepocula o elizabeth arden. ich 8 hour cream je uplne kultova vec.
    ale inak dobra recenzia, mne je velmi sympaticka znacka too faced, pride mi podobna ako benefit, strasne sa mi pacia tie retro obaly

    OdpovědětVymazat
  18. Já mám mastnější víčka a u mě vede nejvíc UD, stíny mi na ní drží celý den a i ta konzistence je mi sympatická a práce s ní jednoduchá a pohodlná. Na TF mi stíny vydrží sotva půl dne a pak se polovina kamsi ztratí a druhá trochu slije do čárky. Strašně mě to štve, chtěla jsem aby mi sedla, když se konečně něco dá koupit u nás a nemusela bych furt prolejzat ebay:-(
    O levnějších bázích nemluvím vůbec, to pro mě bylo všechno vyhozený peníze.

    OdpovědětVymazat
  19. Barbor:a kdo říká, že jsem o Arden nikdy neslyšela? :) já tu značku samozřejmě znám, ale o té bázi jsem nikdy neslyšela :) to jsi asi jen špatně pochopila nebo jsem se spíš spíš špatně vyjádřila :)

    OdpovědětVymazat
  20. ahaaa! lebo z toho co si napisala som to tak pochopila :P ale je pravda ze u nas ju ani moc nepredavaju. ale maju uplne uzasny balzam na pery! a este som sa chcela spytat, co si tu mala minule clanky o tej kozmetike inglot, nevies aka je kvalitou? hladam nejake matne ocne tiene a chystam sa do prahy tak by som tam isla do ich predajne len by som chcela vediet ci su aj kvalitne :P dakujem :)

    OdpovědětVymazat
  21. Báze od Too faced je jedním z mých holy grails, vzhledem k tomu, že na mých rozmarných a ultra mastných víčkách jinak nedrží naprosto nic - a to mám jinak pokožku spíš suchou, ta nespravedlnost!
    Jen mě štve, že Too Faced prodávají jen pražské Sephory, takže musím drahocenný čas, když už se jednou za čas v Praze vyskytknu, trávit nákupem Too Faced a MACu :D

    OdpovědětVymazat
  22. ja mam jen tu od urban decay, na baze asi nejak nejsem..kazdopadne me zarazi, ze ceska sephora prodava bazi too faced levneji nez londynsky boots, teda pokud je pravda, jak jsme nekde cetla, ze v sephore je za 350kc, v londyne stoji £16.50, coz je tak o stovku vic, pokud dobre pocitam..zvlastni :)

    OdpovědětVymazat
  23. ta Too Faced už mě taky zaujala, tak jsem ráda, že o ní píšeš a tak nějak vím, co mám čekat :-))

    OdpovědětVymazat
  24. Barbor: zatím jsem stihla vyzkoušet jen pár věcí od Inglotu, ale stíny mi vážně vyhovovali a vzhledem k množství odstínů a různých finishů si troufám říct, že si vybere opravdu každý :) samozřejmě pod slovek kvalitní stín si každý představí něco jiného, ale já jsem s nimi spokojená a jelikož je mají rádi i profi vizážisti, tak asi tak úplně marné nebudou :) určitě se tam skoč podívat a sama si je vyzkoušet

    Eiwen: má víčka jsou taky marná a hned se lesknou a bez báze si ani neškrtnu :) no, ani všude v Praze Too faced není, takže to taky není taková hitparáda, ale chápu, že jezdit třeba z Moravy kvůli kosmetice do Prahy taky není časově nejlepší

    OdpovědětVymazat
  25. Na tvoji recenzi UD báze jsem byla zvědavá...škoda té konzistence. Nějak asi zjišťuju, že mi stačí ELF báze a rozmazlovat se v této oblasti nepotřebuju, to si radši koupím nějaký jiný kvalitní výrobek dekorativní kosmetiky.. :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jj, stay dont stray od Benefitu je asi prvni vec, ktera me od nich zklamala... ale ta baze pod ocni stiny F.Y. eye je desne vychvalovana, schvalne jsem se mrkla na web, ze vsichni nadavali, ze skoncila... ja ji zatim zkousela jen parkrat a musim rict, ze jsem velice spokojena... Artdeco jsem taky chtela zkusit, za tu cenu, ale ted nevim...

    OdpovědětVymazat
  27. mám z paletky mini UD a jinak artdeco, UD mi nevyhovuje, slévá se, AD je fajn, drží
    ale nepoužívám moc ani jednu, nějak to není potřeba

    jinak musím podotknout, že to, že takováhle kosmetika neobsahuje ftaláty, snad ani nejde považovat za výhodu, protože ty prostě obsahovat ani nesmí! :D ještě toho tolik :D
    ftaláty jsou rozpouštědla, nějčastěji jsou v plastech, a pokud v nějaké kosmetice dříve byly objeveny, tak se to týkalo např. parfémů, laků apod. ne věcí na o obličej

    OdpovědětVymazat
  28. Potěšilo mě, že báze Too Faced ti vyhovuje :-) Já po ní koukám už pěkně dlouho, ale ze zahraničních e-shopů objednávat nechci, ceny nic moc.. plus ještě pošta, to by se prodražilo. Navíc se hodně padělá, takže ebay taky radši nehrozí. Celkem by se mi líbilo vychytat nějakou slevu v Sephoře a pak bázi koupit, jenže k sehnání je bohužel jen ve vybraných Sephorách v Praze (ani nevím v jakých konkrétně, v těch, co jsem se ptala já, Too Faced nevedou), takže pro mě jakožto mimopražskou dost komplikace :-(.
    Po neúspěších s bázemi elf, NYX a dalších, jsem spokojená s bází od Zoevy :-), ale doufám, že se jednou dostanu i k té od Too Faced ;-)

    OdpovědětVymazat
  29. NARS pro-prime eye shadow base taky neni spatna :-) ale urcite rada vyzkousim Too Faced :-) Doufam, ze ji v Ostrave mit budou... :-)

    OdpovědětVymazat
  30. Díky za hezký článek, mně se víčka hrozně mastí a nedrží mi na nich pořádně nic, tak postupně zkouším různé báze, i když s žádnou jsem nedocílila toho, že bych stíny našla v původním stavu i večer. na mých očích to prostě nejde. zatím se mi nejvíc osvědčila ta od Artdeco, půl dne to drží, což je u mě úspěch.

    OdpovědětVymazat
  31. ja som sice too faced vyskusala, len na ruku, ale uz vtedy ma ohromila dokonalou vydrzou a sytostou farieb. Kedze to by som nebola ja, keby na nu nevyskusam dat aj nejaky tien. Ani som ju nemohla dostat z ruky:)))

    OdpovědětVymazat
  32. Naprosto souhlasím, Too faced (ta originální) je skvělá báze! Kdysi jsem se rozhodovala mezi NARS a TF a jsem ráda, že jsem zbytečně nekupovala NARS:-)

    OdpovědětVymazat
  33. Klárko, určitě jí mají v Paladiu a na Chodově.

    OdpovědětVymazat
  34. ja uz bazi vyzkousela... too faced - mi nedrzi vubec, bohuzel, urban decay - trochu drzi, art deco - trochu drzi, mary kay - nedrzi, elf - nedrzi, nyx - nedrzi, dalsi pan na holeni :-)

    OdpovědětVymazat
  35. já začínala s Artdeco, protože mám strašlivě mastící se víčka, bylo to zázrak (ale hrozně mi vadí sahat pro cokoliv do kelímku). Pak jsem přešla na UD, za mě lepší výdrž než Artdeco, ale naprosto s Tebou souhlasím s hodnocením - rozhodně to nebyla ani z poloviny taková bomba, jak jsem očekávala poté, co jsem načetla stovky nadšených recenzí. Ovšem největší zklamání byl Lancome Aquatique (rozhodně nekupovat!!!). Též jsem váhala mezi NARS a TF a nakonec mě přesvědčili recenze dvou mých oblýbených youtubaček a šla do NARS (ještě neotevřeno)

    OdpovědětVymazat
  36. Klárka: vím, že je mají určitě v Palladiu, na Smíchově a na Pankráci. Václavák, Harfa a myslím, že i Letňany je nemají. Ale stačí si zavolat na prodejnu a určitě ti to poví :)

    Stannah: mám stejný problém, s TF mi stíny vydrží bez porušení, ale barva postupem dne bledne a je jedno jaká je to značka

    Mila: mě se ta Narsovská zdá zbytečně drahá a představa, že by ještě byla na prd, no nebudu to pokoušet :)

    OdpovědětVymazat
  37. Drive Artdeco, ted UDPP uz nekolikate baleni a nemenila bych!

    OdpovědětVymazat
  38. Dejnicka, Rendy: Díky holky za tipy ;-)

    OdpovědětVymazat
  39. Too faced je perfektní. Mám i sypký pudr a nemůžu si stěžovat. :)

    OdpovědětVymazat
  40. báze od UD je už dávno na mém "wishlistu", protože jsem na něj slyšela jak pozitivní, tak i negativní ohlasy. proto si jí chci také sama ozkoušet :) balení mi asi taky nebude zrovna vyhovovat, mám ráda báze v "mističkách" jako je například od NYXu, ta je fajn, používám jí ráda.

    OdpovědětVymazat
  41. Ud ma jen dobrou reklamu, mne teda tak moc bohuzel nefunguje :-(

    OdpovědětVymazat
  42. Nejdřív jsem měla Essence=hrůza, naprosto žádný efekt, potom jsem zkoušela artdeco (tu v tom kalíšku), ta byla hodně mastná a stíny se díky ní více slévaly a rozdíl ve výdrži jsem pozorovala jen malinkatý. Nakonec jsem podlehla dlouhodobé touze a koupila Too Faced v té základní verzi a jsem naprosto nadšená! Stíny vydrží celý den, mají krásnou intenzitu a výborná je i cena (asi 380 Kč)!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)