pátek 22. června 2012

Oblíbené sprchové gely

Nevím jak vy, ale já jsem typ člověka, co musí mít nejen několik krémů nebo šampónu, ale i sprchových gelů :) Používám je podle nálady nebo ročního období. A protože léto konečně začalo, udělala jsem si novou zásobu sprchových gelů a dneska bych se s vámi ráda podělila o to, jaké to jsou. Věřím, že někdo si bude klepat na čelo a ptát se proč někdo tohle řeší, ale vysvětlete to kosmetickému maniakovi :) Pokud se pamatuje na článek o sprchovém gelu s oleji od L´Occitane, tak si možná vzpomenete, že jsem gel doporučovala hlavně k používání během zimy. Na léto se pro mě podobné parfemace nehodí a vyhledávám ovocnější nebo květinovější verze gelů. A přesně tyto parametry splňuje dnešní trio gelů.




Nejnovější v mé sbírce je novinka od Dermacolu - antistresový sprchový gel s hrozny a limetkou. Je to tak žhavá novinka, že v obchodě jsem jí zatím nepotkala, za to na internetu už jo. Díky tomuto krasavci se moje objednávka zpozdila asi o 20 dní, protože gel ještě nebyl na skladě. Koupila jsem ho zde. V době přípravy tohoto článku zatím o gelu nebyla ani zmínka na oficiálních stránkách Dermacolu, takže vám můžu říct jen toto:

Gel obsahuje tyto aktivní látky:

  • olej z hroznových jadérek - udržuje vlhkost v pokožce a přispívá ke zpomalení jejího stárnutí,
  • vůně hroznů s limetkou - uvolňuje nahromaděný stres po náročném dni a uklidňuje mysl i tělo,
  • glycerin - dokonale hydratuje.

Gel má jemně fialovou barvu a opravdu mi evokuje rozmačkané hrozny. Voní hlavně po nich, limetka je cítit opravdu minimálně a někde v dálce. Musím říct, že vůně je opravdu osvěžující a na léto skvělá. Nechci tvrdit, že bych po koupeli byla bůhví jak zrelaxovaná, ale gel tak nějak splnil má očekávání (to že pěkně voní, kůže je po něm příjemná na dotek a nijak nevysušuje). Je to prostě velice příjemný sprchový gel. Tečka :) Víc asi nemá cenu psát...



Další novinka ale tentokrát od Sephory. Už jste asi postřehly, že Sephora měnila design své koupelové a tělové řady a ještě jí o několik přípravků rozšířila. Gel jsem kupovala v akci 2+1, které bývají poměrně často. Gel voní jako květ bavlníku, což je pro mě naprosto skvělá vůně! Voní čistě, jako právě vyprané prádlo po aviváži (nebo jako miminko). Ségra tvrdí, že voní trochu jako klasická Indulona, ale já víc cítím aviváž :) Nejlepší je osobně očichat a pak to sám posoudit :) Sprcháč je spíš krémový, dobře pění a hlavně po něm kůže voní dlouhou dobu! Co víc říct? Vůni jsem si zamilovala natolik, že si časem pořídím i další produkty z této řady :)



Poslední z dnešního tria je sprchový gel od Body Shopu s vůní Moringa. Na gel jsem pěla ódy již dříve, takže pokud jste článek přehlédly, najdete ho zde. Další z božských vůní, které já fakt můžu a chodím si je během dne jen tak do koupelny očichávat :)

Co ze dnešního článku vyplývá? Tak za prvé vám všechny výše zmíněné sprchové gely můžu z celého srdce doporučit k vyzkoušení, a jedno pro jaké parfemace se už rozhodnete. Za druhé vám chci naznačit, že používat i 5 sprchových gelů najednou není nic neobvyklého a špatného (neukázala jsem ještě všechny, jen své nejmilejší) a taky za třetí, že by většina lidí mohla nad výběrem sprchového gelu přemýšlet a vybírat ho s láskou, protože si osobně neumím představit, že se každý den myju s něčím, co mi nevoní nebo mi vysušuje kůži. I když...během parných dní při cestování pražskou MHD bych byla vděčná, kdyby lidi používali jakékoliv sprchové gely(a deodoranty samozřejmě), jen aby tak strašně moc nepáchli! Díky za vyslyšení mých proseb!

A podle čeho si vybíráte sprchové gely vy? Je vám to úplně jedno, nebo si na tom taky ujíždíte? A ještě by mě zajímalo, jaké jsou vaše oblíbené gely právě na léto :)

29 komentářů:

  1. krásný článek, určitě vyzkouším ten gel od dermacolu, já od nich miluju ten s vůní čokolády a pomeranče, ale nějak mi nepasuje vůní k letnímu období, takže jej ráda vyměním za ten, co doporučuješ. díky ta tip!

    OdpovědětVymazat
  2. jojo s tím mhd souhlasím..včera přistoupila do tramvaje postarší paní a smrděla hůř jak bezdomovec a to byla slušně oblečená, udělalo se mi tak špatně, že jsem nejdřív utekla na druhou stranu tramvaje a na nejblžší zastávce vyskočila..vždyvky hrozně lituju těhotný ženský, být v tom tak se asi pozvracím
    Jinak já jsem na sprchové gely nějaká divná..jeden mi vydrží klidne půl až třičtvrtě roku..vubec to nechápu,přitom mi nepřijde že bych s ním nějak šetřila :) kéž by mi i ostatní kosmetika tak dlouho vydržela :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem (jak asi víš) na pomerančové sprcháče. Plus ten rajčatový od Yes To. Ale u sprcháčů se vůbec nebojím experimentovat :). Dermacolí nemám a možná někdy zkusím, ta sephorácká balvna mě na očuch nijak nezaujala a z Body Shopu (zatím) ještě nic nemam :D. Zatím asi můj největší držák je ten pomerančový od Yves Rocher. Mám ho u našich, tahám ho na dovču, doma mám zasobu :D. A na slevové kupónky v létě koupím další :D.

    OdpovědětVymazat
  4. Já ted aprcháče neřešim.Prostě používám ten, ci koupí mamka. Většinou je to nějaký Palmolive nebo Nivea - tu mám radší.

    OdpovědětVymazat
  5. Meduňka: čokoláda se mi taky hodí spíš na zimu :)

    Tereza: joo, pražská MHD je kapitola sama pro sebe, ale někdy mám vážně pocit, že ty lidi se ani nemyjou! to, že neznají slovo deodorant jsem si už zvykla, ale, že nevím, co je to sprcha a mýdlo, to jim neodpouštím :)

    Lucifrid: mě zas ty YR sprcháče tolik nelákají, vždycky v létě si je nakoupím v té akci a pak je stejně rozdám :) já ho mám tak na 2 týdny maximálně, ale je fakt, že ten s květem bavlníku mi voněl a ještě doma zbytek mám :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ten dermacol je boží, mám ho doma už měsíc (mám v Dermacolu svoje zdroje, takže mám novinky dřív a za super cenu - sprcháče cca 40,-) a nemůžu si ho vynachválit, ještě je super na léto vodní meloun, pokud jsi nezkoušela, zkus je úžasný :-)

    http://myblondeuniverse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Tak ten květ bavlníku ze Sephory musím vyzkoušet, mám hrozně ráda vůně "čistoty". Já osobně si vybírám buď dle vůně nebo když mě přípravek něčím zaujme - proto mám třeba několik sprchových želé od LUSH, ta konzistence mě prostě baví :).

    OdpovědětVymazat
  8. Ja mam moc rada ty ovocne z Body shopu. Dermacol mi zatim zadny nevonel. Na tu Spehoru jsem zvedava. Muj nej byl sprchovy olej z L'Occitane, ktery uz nedelaji a pak sprch gely a kremy od Origins, ty mi voni nejvic. A ty vune v mhd...ach jo! Cim jsem starsi tim to hur nesu a nekdy jsem z tech smrdutych spoluobcanu fakt vztekla.

    OdpovědětVymazat
  9. Na sprchové gely taky nedám dopustit, můžu jich mít plnou skřín a vybírat si podle nálady. Naprosto ti rozumím!

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám také ráda gely od sephory. konkrétně nejraději jahodový a mango:-)Původní obaly se mi ale líbily víc.

    www.mishastyle.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. ááá, ten první by mě asi zlákal hned! :-)

    OdpovědětVymazat
  12. můj oblíbený letní sprchový gel je od Avonu...nevim presny nazev ale je svetle zeleny a myslim si ze se jmenoval tropical nebo tak nejak...ach to je vazne ta nejskvělejší letní vune...ale pred casem jsem si veci srovnala v hlave a s avonem jsem prozatim skoncila a nevyplati se mi objednavat jen jeden sprchac...ale ta vune...ach...jinak posledni dobou pouzivam mydla od lush a tam si opravdu vyberu pro kazdou naladu i rocni obdobi...:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak já to tedy řešším... :) sprcháče mám hodně ráda - používám Ziaju (konrkétně olivový), potom některé z Avonu (melounový, vanilkový mmm), Niveu (výborně sprcháče - hlavně meruňkový sorbet, voní jakčerstvé meruňky), Dermacol, Palmolive a v neposlední řadě také Baleu - teď mám zrovna kokosový a tu vůni v létě miluji :)

    Mám ráda sprcháče, které voní i po umytí a dokonce i ráno po probuzení a to splňují skoro všechny, co jsem vypsala..

    Jinak super článek, určitě se budu inspirovat :)

    petulabook.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Rendy, musím říct, že jsi mě na tu moringu docela navnadila! Příště ji musím v Body Shopu pořádně očuchat!:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  15. Vendy: tak to závidím :) Dermacol vždycky přijde s něčím zajímavým a navíc má skvělé ceny, takže já osobně ho mám moc ráda :)

    In your face: mě od Lush voní zatím teda jen ten žvýkačkový z vánoční kolekce :)

    Cosmetics: ty jsi můj člověk :)

    Míša: mě se ty nové obaly taky líbí, ale přijde mi, že je trochu zmenšili

    Aja: mě od Avonu většinou voní, ale zase mi vysušují kůži, takže je nepoužívám :)

    PeťulaBook: výborně jsem ráda, že je takových lidí vícero :)

    Mila: určitě jí očichej :) a dej vědět, jestli tě taky tak citově zasáhla :)

    OdpovědětVymazat
  16. Já to teda nějak nerozlišuji zima nebo léto je mi to edno ... používám v podstatě stálou klasiku Snow Fairy z Lush, kterého si o vánoce dělám zásoby abych ho měla na celý rok :D a pak mám ráda třeba z Yves Rocher (pomerančový) nebo třeba taková ta ovocná od Balea :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Já mám nejraději sprchový gel s mikrogranulkami od Adidasu, pak krémové z YR a samozřejmě i ze Sephory a ten s květem bavlny určitě vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já miluju hlavně sprchová želé od Lush , jsou strašně osvěžující , ale ten sprcháč od dermacolu nevypadá vůbec špatně :).
    www.myideaslitterbin.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  19. ja miluju sprchace, nejradsi bych je nakupovala porad :D momentalne jich mam asi 6 na vane plus asi 20 schovanych a pouzivam je tak nejak, po cem zrovna sahnu :) nejradsi mam ty z body shopu z rady earth lovers a samozrejme l'occitane, momentalne tam mam levanduli a mandarinku..abych pravdu rekla, tak je mi jedno, jestli tim sprchacem budu vonet i po sprse, protoze se pak stejne namazu kremem, ktery voni jinak..spis mi jde o tu vuni pri sprchovani :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem tomu nikdy dříve pozornost moc nevěnovala.. ale v poslední době si na tom docela zakládám :D :)

    OdpovědětVymazat
  21. Přecházím teď na netestovanou kosmetiku, takže moje hlavní kritérium je certifikát :) Nejradši ale stejně mám sprcháče od Manufaktury, krásně voní a jsou krémový, takže si po nich přijdu taková pěkně vláčná :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jsem ráda, že nejsem jediný "magor". Potřebuju mít alespoň tři různé vůně sprchových gelů, i když si vystačím s těma "drogerkovýma" a přesně jak ty, používám je podle nálady a chuti na konkrétní vůni (ráno třeba svěží vůně citrusů či zeleného čaje), večer chci romantiku s vůní jasmínu... V zimě zase mám ráda dove či sprcháče krémového složení či s kapkou oleje.

    OdpovědětVymazat
  23. ja milujem hruštičkový od manufaktury, tomu som verná už dlho

    OdpovědětVymazat
  24. Zrovna včera jsem se cítila pod psa a přemýšlela jsem, čím se umyju. Na vaně růžový Palmolive (na takový "obyčejné" sprchování), kokosový Body Basics (až móc kokosový), zelený Radox Smoothie Energy Therapy (skvělý, osvěžující, má až pánskou vůni), peelingový grepový od Baley a dětský šampon a sprchový gel 2v1 od Baley (taková pro mě velmi příjemná ovocno-květinovo žvýkačková vůně). Tak jsem vlezla do své kouzelné skříňky a vytáhla vánoční dárek (sama bych si tak drahý nekoupila) od L'Occitanne s vůní růže. Něco tak skvělého jsem dlouho neměla! Voněla jsem ještě dlouho po tom a cítila se skvěle. Začínám mít tuhle značku ráda:-)

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Tak to jó, tihle fešáci se zabydlí v každý koupelně. ;-) Akorát novinku od Sephory ještě budu muset vyzkoušet, zatím neznám, nevím, netuším ;-), ale jsem zvědavá!
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  27. Já vybírám dle vůni :) Ten Dermacol jsme dostala od přítele a jsem z jeho vůně naprosto omámená!

    OdpovědětVymazat
  28. Holky, já miluji pěny do koupele a sprchové gely. Když mám špatný den, tak se večer pořádně vydrbu oblíbenou vůni sprchového gelu, abych to vše ze sebe smyla a při usínání si užívám aromaterepii :-D Teď právě ulétávám na Dove Purely pampering s kokosovým mlékem a jasmínem. Doporučuji. Jemná hebká vůně, která krásně uklidní a ukolébá ke spánku. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)