čtvrtek 14. června 2012

Nové limitované kolekce Essence a Catrice

Dlouho jsem se nevěnovala limitovaným kolekcím Essence nebo Catrice, tak dneska to napravím. Musím uznat, že několik posledních kolekcí mě příliš nezaujalo a ve výsledku jsem pak na prodejně zjistila, že jsou ještě více tragičtější, než na obrázku. Nicméně po nástinech nové kolekce mé srdce trochu zaplesalo po delší době se i těšilo. Kolekce je od včerejšího dne dostupná ve vybraných DM drogeriích. Jestli vám můžu sdělit své dojmy, tak jsem byla v DM na Pankráci v Arkádách, stojan s limitkou jsem našla uprostřed prodejny mezi akčním zbožím. Ve stojanu Essence se ještě povalovala (vyblitá) Fruity kolekce. No, po osobním setkání s kolekcí nastalo lehké zklamání. Ve výsledku jsem si tedy odnesla jen nekosmetické věci a líčidla přenechala jiným. Takže co v kolekci Ready For Boarding najdeme?







(web)

1) kajalové tužky na oči (barevné spektrum nic pro mě bohužel) 39Kč

2) krémové barvy na rty a tváře (jak možná už víte, nemám podobné věci ráda a nepoužívám je. Nicméně spousta z vás je miluje a věřím, že své fanoušky si najdou. Po vyzkoušení na ruce nebyly úplně marné a dlouho vydržely. Jak budou vypadat nebo držet na tvářích vám už ale nepovím) 65Kč

3) jmenovka na kufr (tu jsem si pořídila a chtěla jsem jí vlastně asi nejvíc z celé kolekce, protože svou oblíbenou jsem na cestách ztratila a nová se vždycky hodí :) 59Kč

4) laky na nehty (odolala jsem, i když ten růžový se mi líbil. Mám laků až moc, takže jsem ráda, že jsem nepodlehla) 39Kč

5) paletka očních stínů (balení celkem laciné, jen pevný papír, pigmentace docela ušla, ale z barev bych asi využívala jen 2 odstíny, takže opět nezájem) 99Kč

6) kosmetická taštička (druhá věc, co jsem nejvíc chtěla, moc se mi líbí design dopisu. Co mě ale zklamalo byl materiál. Fest smradlavá umělotina jí ubrala na kráse tak polovinu, ale i tak jsem si jí pořídila. Rozměry jsou cca 11x16cm, ale není moc prostorná a stačila by mi tak na rtěnku, tužku a zrcátko. Ale jsem holt taštičkovej úchyl a musela jsem jí mít (a myslím, že bude vyprodaná hned, protože je z celé kolekce podle mě nejpovedenější) 65Kč

7)vlhké kapesníčky (jelikož jsem neměla možnost si je vyzkoušet, tak jsem si na ně nemohla udělat žádný názor :) 39Kč

8)odlupovací lak na nehty (když jsem to poprvé četla, měla jsem pocit, že se výrobce seknul v překladu. Nicméně pokud jsem to dobře pochopila, díky laku se můžete zbavit svého dosavadního laku, tím že ho nalakujete a pak celé sloupnete. Nebudete potřebovat odlakovač, ale přijde mi to na hlavu postavené a chtěla bych vidět tu práci s tím olupováním a ten bordel, co by z toho vzniknul! Zvlášť to nechápu, když si za 29Kč můžete v Rossmannu koupit odlakovací kapesníčky a ty sebou tahat, abyste teda nemusely na cesty brát celý odlakovač. Za mě je to teda blbost a určitě bych si odlupovací lak nekoupila :) 49Kč



(web)

O nové Catrice kolekci jsem něco málo psala už tady, ale dneska jsem vám chtěla ukázat jen rtěnku, kterou jsem si pořídila. Jak vidíte, fotky z oficiálních Catrice stránek míjí realitu velkým obloukem. Rtěnka není sice úplně rudá, ale rozhodně je tmavší, než jak nám jí nabízí Catrice. Rtěnka je krémová, ale ne tak hrozně moc, trochu v ní jsou cítit jemné třpytečky, což nemám moc ráda, ale tak co se dá dělat. Pigmentovaná je moc pěkně a barva jde dobře vrstvit. Rty nevysušuje a celkem mě překvapilo, že i dlouho vydrží a přežije pití i jídlo. Výdrž mě tedy mile překvapila a i odstín se mi líbí. Barva rtěnky je lesklá a při bližším ohledání jsou patrné mini pidi třpytečky (které jsou tedy trochu cítit, když rty promnete). Obal je stříbrný, kovový, celkem pěkný na drogerkové poměry a ve rtěnce je vyryté logo Catrice.





Tak která z kolekcí se vám nejvíce líbí? Stihly jste si už něco pořídit?

26 komentářů:

  1. haha, ten odlupovaci lak mi prijde celkem vtipnej..me staci si dat tak dve vrstvy laku od l'oreal ci maybelline a krasne si ten lak sloupnu uz druhy den ve sprse a nemusim k tomu pouzivat nic specialniho..:D

    OdpovědětVymazat
  2. Aha, ve vybranych DM? Kruci :(. Na Arkady se ted nedostanu, snad neco najdu na Smichove nebo u Vaclavaku. Tu tasticku Essence chci :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Mě ta taštička teda vůbec nějak neuchvátila . Vlastně mě nuchvatilo vůbec nic z této kolekce. Možná tročku ta tvářenka ale po skušenisti stěmi pěnovými ,ne děkuji. Žádná sláva to není nu .

    OdpovědětVymazat
  4. Kolekce je to povedená, ale zatím to vypadá, že si půjdu jenom pro jmenovku na kufr. A mimochodem ta rtěnka od Catrice vypadá moc hezky, děsně se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. nic moc vážně, catrice rtěnky mám taky ráda, ale essence se zrovna nevycajchnovalo s nějakými novinkami :)

    OdpovědětVymazat
  6. díky za upozornění kolekce Essence v Arkádách, ta kolekce je na tak blbém místě, že bych si jí vůbec nevšimla, nebýt tvého upozornění...
    jen malá drobnost - odlupovací lak je za 49Kč :) já jsem si ho ze zvědavosti vzala (i když si myslím, že je to blbost) ale uvidím po ozkoušení a pak písnu recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Alce: taky mi někdy stačí blbý lak a sloupnu s ním celý nehet :)

    Lucifrid: většinou to do všech DM nedorazí, včera jsem byla ve dvou a kolekce byla jen na Arkádách :)

    Kassenka:ty pěnové byly tragické, tohlo je spíš na způsob balzámu :)

    L.a B:díky za upozornění, už jsem to přepsala, měla jsem zafixovanou cenu jako u obyč.laků :) to dej pak vědět, jestli ten slupovací lak k něčemu je :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten slupovací lak mi přijde jako naprostá zbytečnost. Jinak rtěnky vypadají dobře, ale v rámci šetření, si je odpustím. A ta visačka na kufr je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Dámy, nevíte, kde se dá ta Catrice kolekce pořídit v Brně??

    OdpovědětVymazat
  10. Mně se líbí ta kosmetická taštička od Catrice, je taková - cestovatelská =)

    OdpovědětVymazat
  11. rtěnky od Catrice se mi líbí, ten bytelný obal a vyryté logo, fakt pěkné. stejně tak je dobře hydratační a pigmentová. jen jsem si tehdá vzala dost špatný odstín, díky kterému se můj úsměv rozzáří do žluta :D takže mi rtěnka leží mezi kosmetikou a já ji nepoužívám. škoda. od té doby si dávám ale na výběr barviček rtěnek dost pozor.

    OdpovědětVymazat
  12. Mě poslední dobou nechávají Essence kolekce chladnou, nic zajímavého a použitelného, jen by se mi doma válely věci které vlastně ani nevypotřebuji. A kupovat je kvůli hezkému obalu? To teda ne :) Ten odlupovací lak mě vážně dostal :D větší blbost vymyslet nemohli :D

    OdpovědětVymazat
  13. Nejde mi odpovědět pod komentář, tak pro Korálku: V Rosmmanu v Kralově poli, zastávka Husitská :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak ten slupovací lak já ani nepotřebuju :-) mám úchylku že když jsem nervozní, jsem schopna si během 10 minut seškrabat všechen lak z nehtů :-)
    Ale zajímal by mě ten zelený - mentolový, asi si skočím do DM


    http://myblondeuniverse.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. mně se líbí ty rtěnky od catriceee!
    nemám zatím nic, ale teda i když jsem si zakázala cokoliv v drogerii už kupovat, tak tady asi neodolám, ještě uvidim, jak to bude naživo:-)

    OdpovědětVymazat
  16. To pouzdro vypadá hezky, škoda že materiál je takový hnus. Mě se design dopisů moc líbí, uchvátil mě na pouzdrech na notebooky v Pull and Bearu :)

    OdpovědětVymazat
  17. haha, so zlupovaním to mám ako vendy :D už sa mi stalo, že som si nechty nalakovala v jeden deň viackrát kvôli tomu :D fakt stačí hrubšia vrstva a je fuč. dizajn taštičky sa mi veľmi páči a spolu s tou menovkou ma láka kúpiť to sestre pred odletom do usa... akurát že na slovensku táto kolekcia asi nie je (ako kopec iných limitiek)

    OdpovědětVymazat
  18. No, a já byla dnes v rossmanu a byla tam trend edition Premiere league (ci jak se to pise), nic moc extra to tedy není...

    OdpovědětVymazat
  19. No, je to také všakovaké.. Ale niečo by som si vybrala určite :)

    Mimochodom chcela by som ťa pozvala do mojej letnej súťaže, v ktorej môžeš vyhrať kozmetický balíček, bižutériu a knihu. Bližšie info nájdeš u mňa na blogu:
    http://brunetteparisandchocolate.blogspot.sk/2012/06/summer-competition-2012.html

    S pozdravom Brunette

    OdpovědětVymazat
  20. Taštičku jsem taky ukořistila :). Vypadá moc krásně, jen je hoodně maličká :D.
    Jinak zkoušela jsem tu tvářenku//lesk a hrůza. Zkusila jsem obě barvy na ruce a netrvalo ani 5 minut a vyskočila mi šílená vyrážka. Takže koupě nepřicházela vůbec v úvahu.

    OdpovědětVymazat
  21. od essence jsem nadšená akorát z té kosmetické taštičky, ale to je tak všechno :)

    OdpovědětVymazat
  22. Strašně moc bych chtěla tu taštičku,už na stránkách jsem po ní pokukovala :D

    OdpovědětVymazat
  23. Tak trošinku se mi zdá, že se essence inspiroval tady http://www.sigmabeauty.com/Paris_Makeup_Palette_p/ep004.htm
    :-)

    OdpovědětVymazat
  24. Tu cedulku na furt chci také, ale jinak mě Essence nějak nebere :)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. Ta taštička je úžasná, vždycky jsem chtěla nějakou v podobě dopisu! :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Tu taštičku ti úplně závidím, já celý týden běhala po Zlíně a obíhala parfumerky a drogerky prodávající Essence a taštičku jsem nesehnala :/
    Snad na ni narazím třeba někde na netu, hrozně se mi líbí i když materiál není žádná sláva :)

    A zvu tě na svůj blog, snad se ti bude líbit :)

    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)