čtvrtek 7. června 2012

návštěva Inglotu podruhé

Psaly jste si o více fotek a ceny Inglot kosmetiky, tak jsem se vám pokusila podruhé a o chlup lépe vyfotit všechno co šlo. Doufám, že jsem nic nevynechala a kdybyste náhodou u něčeho neviděly ceny, tak mi zkuste napsat a já se vám je pokusím z jiných fotek v počítači vyčíst :) Nezlobte se, kdybych to zjistila až zítra, jsem momentálně pryč, tak mi to může trvat. Jinak díky blbému bloggeru nevidím, jestli jsou fotky pořádně vidět nebo ne, takže si je kdyžtak zvětšte kliknutím na ně. Veškerá kosmetika Inglot neobsahuje parabeny a není testována na zvířatech (což určitě spoustu z vás velice potěší). Doplnila jsem do textu i odkazy na jednotlivé výrobky, kdyby si někdo chtěl prohlédnout všechny dostupné odstíny.

A ještě jedna technická poznámka: zkratka AMC znamená Advanced Make-Up Components. Všechny tyto produkty jsou více pigmentované než základní řada produktů a použávají je např. vizážisté.






Božské pigmenty, jejichž barvu snad nikdy pořádně nezachytím, ale věřím, že si tu jejich krásu a třpyt dokážete náležitě představit :)





YSM Cream Foundation



AMC White highlighting powder - na recenzi se můžete těšit brzy :) Ač na první pohled vypadá jako pudr pro běloby, tak věřte, že je to krásný rozjasňovač, ale nebudu předbíhat :)


AMC Multicolour System Highlighting Powder


AMC Multicolour System Highlighting Powder FEB







odličovací ubrousky

Podkladová báze pod make-up

Odličovač make-upu ve velké a mini verzi


Náplně do paletek Freedom System - korektory

AMC Face and Body bronzer je můj tajný favorit. Kdo by neměl chuť se natří od hlavy k patě a na sluníčku pak zářit jak bohyně :)

AMC Face liquid blush


AMC Cream Blush


Rtěnky z Freedom systému

AMC Face and Body Illuminator


AMC Cream foundation

Laky na nehty snad v milionu barev


Prodyšné laky na nehty, které nechají vaše nehty volně dýchat a nezatěžují je



V horní řadě jsou AMC Lip paint a ve spodní řadě Lip Duo Lip Gloss



V tomto koutku vás šikovné vizážistky nalíčí podle vašeho přání

Balzámy na rty

Matte Collection AMC Lip Pencil

Lesky na rty Sleeks cream vypadají jako zkumavky, ale co se mi na nich líbí ještě víc, že vůbec nelepí!


Někdo se mě na to už také ptal - jestli Inglot vede lepidlo na řasy. Tak vede a dokonce ve dvou verzích.






Profi kufr na kosmetiku, který unese i vás :)

Nechala jsem se přemluvit a vyzkoušela jsem líčení v modré barvě. Běžně jí na mě asi neuvidíte, ale ten den mi to ladilo k oblečení, tak jsem si řekla, proč to nevyzkoušet :)

A teď trochu alchymie - názorná ukázka toho, jak z pigmentů vytvořit díky Duraline multifunkční voděodolné líčidlo (na oči, rty, tělo)











Tady v procesu líčení, já vím, že mi ta modrá úplně nesedne, ale není nad experimenty :)

Oko ještě není celé domalované, ale chtěla jsem zachytit tu úžasnou modrou barvu! Běžně takové barvy vůbec nenosím a mám pocit, že se ke mě nehodí, ale tuhle barvu miluju!

Táák, to by pro dnešek zase stačilo, ať vás nepřesytím :) Ptejte se na cokoliv, co vás zajímá v souvislosti s Inglotem, pokusím se vám odpověď, případně se vám na to přímo zeptat u těch nejpovolanějších :)

36 komentářů:

  1. prvý krát počujem o tejto značke, kto je výrobca Inglot? Krásne fotky, aj oči jedia ?)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak z toho mi přechází zrak. A ta modrá ti krásně rozzážila pohled. Rozhodně se nemyslím, že by ti neslušela ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. florinka mi vyfoukla komentář :D já chtěla napsat jak se oči přechází když se na to člověk dívá a modrá ti vyloženě sedla! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný článek! :)) A moc Ti to sluší.

    OdpovědětVymazat
  5. Radost pohledět, na vlastní oči to musí být ještě lepší :-)

    OdpovědětVymazat
  6. ach, krásne fotky, konečne to aj u nás vyzerá presne ako si predstavujem zahraničné predajne :)
    musím sa už na ten Chodov raz vybraŤ!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky a krásný článek, už se moc těším až se na Chodov vydám.

    OdpovědětVymazat
  8. Prosím, jaká je cena pigmentů. Buď jsem slepá a nebo to opravdu na fotkách není. Děkuji

    OdpovědětVymazat
  9. Ach, já tam snad budu muset zajet :-) Kolik zhruba stojí ty laky na nehty? Ta škála barev je úžasná a nějaký chci :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Panebože, to je prostě ráj!:-D Velice poctivě si to nafotila, šikula.;-)

    OdpovědětVymazat
  11. náhodou to líčenie vyzerá krásne, hodí sa ti to! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Úplně tu polykám na prázdno. Tohle je přímo továrna na krásu, tam bych chtěla pracovat...:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Tak už jsem to našla - cena pigmentů je 320,- Kč

    OdpovědětVymazat
  15. Mě doslova nadchly ty odličovací ubrousky, ale nenašla jsem u nich cenu (na rozdíl od jiných odličovadel, co tam mají k dispozici). Netušíš, Rendy? Nebo někdo jiný?

    A být tebou, tak se té modré tolik nebojím, vždyť to není žádná divočina a občas je třeba si zpestřit den a polevito od svých běžných béžovek/šedí/hnědých/taupe apod. ... ne?

    Verunka

    OdpovědětVymazat
  16. Krásný článek, to je hotový ráj. :) A moc ti to sluší!

    OdpovědětVymazat
  17. holky vy jste tak hodný! :) to mi nějak moc lichotíte :) je fajn občas změnit vizáž, ale modré stíny nemám snad ani jedny :) jinak jsem teda zjistila, že jsem ještě spoustu fotek zapomněla přidat, takže vám je pak zas někam šoupnu :)

    OdpovědětVymazat
  18. Wow, opravdu se ti podařilo zachytit každý detail :) Inglot určitě vyzkouším! :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Já myslím, že naopak ti to sluší moc:)

    OdpovědětVymazat
  20. To je prostě ráj! Těším se až Inglot také navštívím a něco si koupím! :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Výroba multifunkčního líčidla vypadá jako příprava ,,lajny" :D
    Jinak děkuji za fotky, už mám vytipované další dvě věcičky, které by se mi opravdu hodily. A budu naprosto upřímná, taky mi to líčení k tobě moc nesedne, ale s tim modrým je to vždycky kříž. Třeba je to jenom tím, že to na to nejsi zvyklá a když se člověk necítí, tak mu to najednou nesluší v ničem, že ano :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj super krásne fotky ! Chcem tam ísť :))

    OdpovědětVymazat
  23. Modrá ti sedne, jsi v ní roztomilá! A obchod? Znovu velké áááách!

    OdpovědětVymazat
  24. už aby byl taky nějaký v Plzni :)
    http://your-honeybee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  25. ten pigment na paletě vypadá jako koks :DD

    já tam teď byla, ale byla jsem z toho obchodu docela dezorientovaná, spousta věcí, barev, všeho..:) více mi vyhovuje mac apod

    OdpovědětVymazat
  26. Mně se v obchůdku líbilo :) a tvoje krásné fotky mi to připomněly :) Přijde mi, že je tam přátelštější atmosféra než v MAC prodejnách :)

    OdpovědětVymazat
  27. Než jsem si přečetla co to s tím líčidlem děláte, myslela jsem, že tam máte koks a říkala si, že to chce odvahu zveřejňovat takové věci:) Díky za další spoustu fotek! Dnes jsem tam konečně byla těším se až výrobek vyzkouším! Veronika

    OdpovědětVymazat
  28. To je nádhera, toľko farieb, toľko výrobkov.. wow :)

    OdpovědětVymazat
  29. Nemůžu být šťastnější, že mám Inglot u čumáku :)) Obávám se, že na mém blogu se bude objevovat až otravně často :D Moc ráda se tvými fotkami pokochám ale i tak, i když jsem tam včera byla :)))

    OdpovědětVymazat
  30. Mohla bych se zeptat, kde tenhle obchod najdu? :) A nebo jestli nemají e-shop? Moc děkuji!!

    OdpovědětVymazat
  31. Catherine: tento obchod je v OC Chodov v Praze, oficiální e-shop zatím není :)

    OdpovědětVymazat
  32. Mockrát ti děkuji :) Jsem totiž z Brna a chystáme se s přítelem jet do Prahy, tak jsem právě chtěla vědět kde tenhle obchod najdu :) Můžu ještě otázečku, v obchodě tě nalíčí zdarma??)

    OdpovědětVymazat
  33. Catherine: no, jako vyloženě tam přijít, nechat se nalíčit a jen tak odejít to nejde, resp.nějaká útrata musí být, ale když si budeš chtít vybrat třeba make-up nebo stíny, tak ti to určitě nechají vyzkoušet a klidně tě i nalíčí, takže se určitě neboj :)

    OdpovědětVymazat
  34. Tak jsem to myslela :) Chci si koupit ten rozjasňující pudr, možná tvářenku, těch není nikdy dost :D Jen jsem myslela, že mají třeba líčení na objednávku jako třeba M.A.C :))

    OdpovědětVymazat
  35. Catherine: já myslím, že něco takového taky mají, ale to bude určitě podmíněný nějakou částkou, co tam musíš utratit. Podle mě je lepší tam přijít s tím, že chceš poradit třeba s výběrem odstínu a oni tě nalíčí rovnou a vyzkoušíš to na sobě :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)