neděle 24. června 2012

Low cost kosmetika podruhé


Dneska si posvítíme na cenově velice dostupnou kosmetiku. Pro někoho je třeba veškerá drogerková nabídka cenově dostupná, ale dneska jsem stanovila cenovou laťku na 50Kč. Často si píšete, že chce další tipy na levnou kosmetiku, která nezruinuje vaší peněženku. A naprosto vás chápu, protože když jsem byla mladší a neměla jsem pravidelný příjem, tak jsem si taky nemohla dovolit dražší věci. Proto mám dneska pro vás pár cenově dostupných kosmetických produktů.Do této kategorie by se samozřejmě dalo zařadit mnoho věcí a budu ráda, když se o podobné low cost produkty podělíte s námi všemi v komentářích :)

Do svých tipů jsem zahrnula tyto produkty:

- Cien pleťový peeling
- Blanchette B micelární vodu (článek již zde)
- Cien masážní olivový olej
- Cien čistící gel
- Blanchette B oční krém
- Cien foot deodorant




Olivový masážní olej seženete v Lidlu, tak jako celou Cien kosmetiku. Mě osobně moc pěkně voní, taková jemná, nevtíravá vůně. Nevím jak lépe popsat olej, přijde mi úplně stejný jako vyrábí např. Nivea (takový ve světle fialovém obalu). Prostě je to olej, je mastný a slouží svému účelu jak má :) Jediné mínus vidím v balení, protože abyste olej dostaly na požadovano
u část těla, musíme divoce klepat lahvičkou a po malých kapičkách ho dávkovat.


Oční krém Blanchette B seženete v Kauflandu za 27 Kč. Uznávám, že to není asi vrchol kosmetického průmyslu, ale pokud chcete třeba s očními krémy začít nebo naopak mít nějakou nouzovku v záloze, tak proč si hned kupovat krémy za stovky. Trochu jsem se bála, jestli mi krém nepodráždí oči a tak, ale nic z toho se nestalo. Krém má spíš neutrální vůni a je lekce krémový. A můžu vám říct, že svou kvalitou předčil i oční krém z Douglasu, který stál asi 5x tolik (a který je tekutý jak voda a není moc příjemný). Na oční krémy zatím nejsem příliš náročná a často je měním a zkouším nové. A zatím mi všechny krémy v cenové kategori 0-200Kč přišly stejné (Nivea, Ziaja, Garnier, Ryor...) Takže proč nezkusit i tento za výrazně nižší cenu.



O deodorantu na nohy toho asi moc psát nemusím :) Praktická záležitost pro všechny, zvlášť teď během léta. Vůně není sice nic moc, ale hlavní, že to plní svůj účel. A je dokonce ještě levnější než ten od Balei :)

Přiznám se, že největší lákadlo pro mě byl
peeling a čistící gel od Cien. Pokud bydlíte třeba na koleji, nebo často jezdíte za přítelem/kamarádkami a nechcete sebou mimo svůj domov tahat drahou kosmetiku, tak podle mě je tohle ideální alternativa. Pokud vám spolubydlící při divoké party "omylem" vycamrají gel po celé koupelně, tak vás to asi nemusí vůbec štvát :) Nebo když ho někde cestou ztratíte, tak si nemusíte rvát vlasy, že vás peeling stál půlku kapesného. Peeling i gel voní celkem podobně, taková jemná svěží vůně. Svůj účel splní dobře a překvapivě jsem se vůbec nedočkala vysušeného obličeje. Peeling je spíš jemnější, protože zrníčka jsou drobná a jsou v gelu, takže ani s citlivou pletí se nemusíte bát. Vážně oba přípravky jsou moc příjemné a za neuvěřitelnou cenu :) Nebudu vám samozřejmě tvrdit, že je to to nejlepší na trhu, ale asi chápete, kam mířím všemi těmi tipy dneska. Levná kosmetika na cestování, do vaší druhé koupelny nebo na rozšíření vašich kosmetických obzorů :) Oba tyto přípravky jsem zaparkovala u rodičů a kdykoliv k nim přijedu, mám jistotu, že tam na mě budou čekat.


Na fotce máte jak gel, tak peeling. Jen koukám, že na na ruce příliš zrníček neulpělo, nevadí, běžně jich tam bývá více a peeling není tak "chudý" :)


Složení očního krému, peelingu a čistícího gelu, kdyby to náhodou nešlo přečíst, řekněte a já to zkusím nějak napravit :)


Tak nevím, jestli jsem dneska někoho potěšila nebo mu dala tip na přípravek, který ještě neznal. Každopádně můžu konstatovat, že ne pokaždé je to levné i automaticky nekvalitní a k ničemu. Všechny tyto přípravky mě velice mile překvapily a všechny používám. Jsou to sice "záložní" věci do mé druhé koupelny u rodičů, ale to nic nemění na faktu, že nemá cenu mít drahé přípravky, když je člověk použije párkrát za měsíc. A navíc, když některý z těchto přípravků přihodíte při nákupu potravin rodičům do košíku, ani si nevšimnou, že vám něco nakoupili :) Rozpočet vám určitě nezatíží. A protože máte určitě samy v záloze dost svých dobrých tipů na podobně levné přípravky, budu moc ráda, když nám je prozradíte :)

34 komentářů:

  1. Moc povedený článek :) Tak ten čistící gel a peeling se mi zamlouvá. Přesně něco takového tedka na léto potřebuji :)
    Ale musím se přiznat k tomu, že kdyby nebyl celý blogový svět Cien výrobky tak nadšený, tak bych je asi v obchodě přehlížela. Bála bych se, že se mi po tom osype obličej :)
    A mohu se Rendy zeptat, kdy/ jestli se dočkáme článku, ve kterém vždy píšeš o o jedné značce? Už jsi takto udělala Baleu a tuším, že snad i Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám to tak nějak podobně. Dobrovolně bych po Cien nesáhla, ale po tolika článcích, co jsem v poslední době četla a všechny chválily, tak až někdy půjdu kolem Lidlu, tak si určitě něco vyberu. Nejvíc mě láká šampon.

    Jinak, můj oblíbený levný výrobek je odličovač očí od AB Cosmetics. Dobře odličuje, vůbec neštípe a stojí 40 - 50Kč.

    OdpovědětVymazat
  3. Chiarlotte: článek Koupit nebo nekoupit určitě bude, ale měla jsem teď technický problém s bloggerem a článek, který jsem měla přichystaný nešel dodělat :) ráda bych příští týden jeden uvedla :)

    Stannah: já bych se taky jinak dlouho odvažovala, ale nadšená nejsem sama, takže mě to přesvědčilo :) Jo,jinak jsem slyšela, že právě AB Cosmetics prý skočili. Tak nevím, co je na tom pravdy, nevíš? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Cienu jsem měla šampón, kondicionér a tělové máslo a bylo to docela OK, ale cenově je to tak na úrovni Baley a ta mi sedí asi více. Takže znova kupovat nebude, dopotřebovala jsem to, nebyl to propadák, šlo to, ale nic z čeho bych si sedla na zadek.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja mam opalovaci krem a krem po opalovani, a ten po opalovani je velmi dobry, vynikajuco vonia:)
    A naopak velmi zle skusenosti mam s odlicovacim mliekom od Cienu, nikdy viac, oci som mala cervene koza ma palila, podrazdila som si kozu na tri dni dopredu, cize neodporucam, aspon na mne to nefungovalo a ani sestre to neurobilo dobre.

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezký článek, Rendy! Za mě ještě pár tipů: na nohy se mi moc osvědčil levandulový krém Ozalin (stojí něco mezi 20 a 30 Kč) - namažu na nohy, většinou přes noc, a udělá mi nádherně hebké nohy. Potom zinková mast (v lékárně kolem 40 Kč) - má to sice být na opruzeniny nebo co, ale já ji namažu na obličej, nechám třeba půl hodiny, smyju nějakým čistícím gelem - a mám hezky vyčištěnou pleť (mám smíšenou pleť, černé tečky, nějaký ten pupínek). A také se mi osvědčily krémy na ruce Essence, hlavně růžový 24H hand protection.

    OdpovědětVymazat
  7. já jsem spokojená se Ziajou :) a micerálka od Blanchette je u mě už klasika ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Pro gel od Cien jsem nadšeně běžela do Lidlu. Přestože mám smíšenou pleť, nemohu se zbavit pocitu, že tento gel trochu vysušuje. Líbí se mi ale jemná "mořská" vůně. Jako záložní přípravek bych jej ale také doporučila. Používala jsem jej pár dní, netuším, co to s pletí udělá po dlouhodobém užívání. Od Cien jsem měla taky pěnu na holení a tělové kokosové máslo. Myslím, že kvalitou je Cien srovnatelný s Baleou, ovšem za nižší cenu : )

    OdpovědětVymazat
  9. Já jsem si kdysi dávno koupila od Cien olivové tělové máslo a strašně mi smrdělo! Ono nesmrdělo, ale jen mě strašně nevonělo, ale až tak, že jsem ho nemohla používat a musela dát mámě. Jsem na vůně dost citlivá (třeba i poznám, jakou má kdo voňavku, pokud ji znám). Takže tenhle zážitek mě nadobro od téhle značky odradil. Navíc je spoustu jiných možností, kde koupit levnější kosmetiu, takže já jsem s Cienem skončila. Což neznamená, že je to špatná kosmetika. Jen já si ji klidně odpustím :-D.

    OdpovědětVymazat
  10. Od Cien jsem nic nevyzkoušela, láká mě asi jen ten peeling. Jinak doporučuji malý balzám na rty od Astrid. Stojí 10 Kč a je to nejlepší balzám ze všech! Prodává se klasický bílý a taky růžový :)

    OdpovědětVymazat
  11. O tom peelingu a čistícím gelu od Cien už jsem četla dost kladných recenzí a tenhle článek mě přesvědčil, že opravdu musím oba produkty vyzkoušet : ) Jinak já mám tip na levný hydratační krém. Co jsem koukala, tak v Rossmannu jsem nepotkala žádný, který by stál méně než 100 kč... A když už, tak to bylo malinké balení. No a tak jsem zamířila ke stojanu s dětskou kosmetikou a tam jsem si koupila za 70 Kč dětský hydratační krém na obličej a tělo značky Nivea, kterého je 200 ml : ) Mě naprosto vyhovuje, protože od hydratačního krému nepotřebuji žádné zázraky - stačí mi ta hydratace a tu splňuje na jedničku : ) Článek o něm mám zde: http://simply-cheaply.blogspot.cz/2012/06/detsky-hydratacni-krem-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  12. Ten deodorant na nohy musím vyzkoušet, protože mi ten od Balei zrovna dochází :)

    OdpovědětVymazat
  13. Já vyzkoušela, po přečtení mnoha recenzí, Cien šampon a naprostá spokojenost, nevysušuje jako například šampon od Yves Rocher :)) Blanchette B micelární vodu mám už doma taky, odličuje průměrně, mám ji spíše na dočištění, nerada s ní odličuji oči-jsem zvyklá na mléko, které tak nedře.) Ozalin krém na nohy mohu taky doporučit, jak psala slečna výše, navíc krásně levandulově voní a 50g vyjde na cca 30kč. Levné čistící mléko je Amia, která mě vůbec neštípe a naprosto mi vyhovuje, ve slevě stojí cca 30 kč. Na ruce používám ty nejlevnější krémy tipu Indulona, Isolda, které jsou pěkně mastné a na noc ideální (a taky levné :D)

    OdpovědětVymazat
  14. V dlouhé chvíli jsem četla různé výsledky testování v Dtestu a testovali tam šampony na barvené vlasy, a jedním z dvou nejlepších byl právě Cien.:)

    OdpovědětVymazat
  15. Peeling mám taky a je super. Taky o něm plánuji časem psát. Rozhodně to není špatný, na to že to stojí 30 Kč..! :)

    OdpovědětVymazat
  16. já osobně jsem radši, když tu u tebe vidím v recenzích tipy na dobrou, cenově přijatelnou kosmetiku, než na tu luxusní, protože tu si tady málo kdo z nás může dovolit, si myslím. takže já takové články ani neotvírám. i kdyby ty výrobky byly sebelepší, tak bych si je dovolit nemohla ... takže za články o běžné, ne až tak drahé kosmetice, anebo téhle úplně nejlevnější, jsem ráda :)

    OdpovědětVymazat
  17. tuto značku mám také ráda na to že stojí pár korun je dobrá!:) můžu doporučit šampon a kondicionér!:)

    OdpovědětVymazat
  18. Diky moc za tipy Rendy :). Asi nekdy zajdu na nakup do Lidlu :D.

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám Cien peeling na tělo a je také super! :) Jinak jsem nic nezkoušela ... teda kecám - zkoušela ještě šampon a kondicionér a naprosto v pohodě! Takže bych Cien určitě také nezatracovala :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. teď zrovna mám šampon Cien a jsem opravdu moc spokojená, zdá se mi lepší než drogerové šampony jako je garnier nebo syoss :)
    a v zimě jsem z těch levných přípravků používala hydratační krém značky MY, koupila jsem ho v bille asi za 40 korun :D a byla jsem s ním opravdu spokojená, žádné velké nároky jsem neměla, jen abych neměla tak vysušenou kůži a na to fungoval pěkně, póry neucpával, pupínky se mi nedělaly..

    OdpovědětVymazat
  21. mam otazku k tomu cistiacemu gelu - odlicuje, alebo nie?

    OdpovědětVymazat
  22. No já jsem si takhle zařídila kosmetiku k přítelovi, ale bývám tam docela často, takže nakonec stejně s sebou tahám tu lepší, protože prý není nejlepší tu kosmetiku tak střídat. Každopádně je paráda, že to tam mám a můžu tam kdykoliv odlíčit, aniž bych si to předem plánovala.

    OdpovědětVymazat
  23. Od Cienu občasně používám šampon a je dobrý. A už dlouho se třesu i na ostatní přípravky, ale v Táboře máme zatím dva lidly a oba na pěkně blbém místě takže se tam většinou ani nedostanu :)

    OdpovědětVymazat
  24. Já jsem od Cienu pořád nic nevyzkoušela, budu to muset napravit. Láká mě ten olej, za tu cenu vypadá fajn.

    OdpovědětVymazat
  25. rendy super článek :) já určitě vyzkouším peeling ,čisticí gel a oční krém , protože tyhle věci mě lákají nejvíc :) jinak od cienu jsou super i šampóny a sprchové gely :)

    OdpovědětVymazat
  26. takovéhle tipy se vždycky hodí! :)

    OdpovědětVymazat
  27. Musím skočit už asi vážně do Lidlu a pořádně to tam prošmejdit..používám od nich pouze lak s pumpičkou, který je suprový :)) děkuju za tipy :))

    OdpovědětVymazat
  28. :D ja z cien pouzivam len vreckovky :D ale inak dobry namet na clanok, ja som mala vsak to stastie, ked som bola mladsia, ze som ziadnu kozmetiku nepotrebovala (ako pilingy a podobne) licit som sa zaacala az v 18 rokoch a to som uz zarabala, takze som si mohla dovolit kvalitnu kozmetiku, ktora je aj pochopitelne drahsia..

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  29. Bellatrix: když si s ním umyju obličej a pak jdu ještě dočišťovač micelárkou, tak už nic na tamponku není a je čistý :) takže by se dalo říct, že odličuje :)

    OdpovědětVymazat
  30. niekde som citala že cien je jedna z najlepších mimo drogérkových kozmetík :) ... a na tužidlo/lak na vlasy moja suseda spieva ódy :D

    OdpovědětVymazat
  31. Od cienu používám šampony.. vyzkoušela jsem hodně šampónů, ale Cien mi opravdu zvětšuje objem a nemám po něm tak splihlé vlasy.. :)

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  32. No, ja som si minule v Lidli kupila Cien sampon na vlasy s olivovym olejom a ten je naozaj skvely!! :) Lepsi ako niektore drahsie produkty :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)