neděle 17. června 2012

Loreal kód mládí rozjasňující péče

Novinku od L´orealu jsem si pořídila téměř hned jak byla dostupná v drogeriích. Nechtělo se mi ani čekat na recenze ostatních a tak jsem se jednoho dne za úspěšnou zkoušku odměnila. Dokonce jsem se dočkala i dárku v podobě "perlového" náhrdelníku. Celkem mě to potěšilo, málokdy se vídají takové poměrně pěkné dárky (dárky v podobě trička nebo kšiltovky k nákupu mě tolik nedojmou). Můj úplně první dojem byl, že tohle přeci musí být alespoň malinko podobné Idealistu od Estée Lauder. Ten jsem zkoušela před nějakým časem a i ze vzorku mě poměrně nadchnul. A protože kosmetické firmy od sebe kopírují různé přípravky a snaží se přijít s různými náhradami, tak mi to nedalo a řekla jsem si, že Kód mládí vyzkouším. Jedná se o rozjasňující péči, která má sjednotit tón pleti a poradí si i s pigmentovými skvrnami. Skvrny mě naštěstí zatím netrápí, ale kdo by nechtěl mít pěknou, sjednocenou a rozzářenou pleť. Já teda moc!



Balení s pumpičkou je praktické, krém se dobře dávkuje, ale trochu mi vadí, že krém jako takový nemá žádné víčko. Já vím, je to jen detail a znám spoustu lidí, kteří víčka záměrně vyhazují, protože je obtěžují, ale já bych si nějaké docela přála. Mám pak lepší pocit, že krém nemůže vyschnout, nebo že se tam nedostane žádná špína. Další menší negativum je pro mě to, že do lahvičky není vidět a těžko se odhaduje, kolik krému uvnitř ještě zbývá (ale chápu, že nad tím asi většinou lidi moc nepřemýšlí :)


Kód mládí obsahuje 4 aktivní složky:

- Vitamín B3 (pomáhá uklidňovat mikrozápaly pleti
- Vitamín CG (účinná antioxidační látka, pomáhá v procesu pigmentace pleti)
- Cell KLT (pomáhá zlepšovat kvalitu pleti a oddělovat zrohovatělé kožní buňky)
- Hepes (pomáhá regulovat proces pigmentace pleti)

Mě osobně to nic neříká a chemickému složení nerozumím, ale spousta z vás si na tom ujíždí a rozumí tomu, tak z toho třeba něco vyčte :)




Z fotky je doufám alespoň trochu patrné, že krém má bílo-perleťovou barvu. Na obličeji to ve výsledku působí přirozeně, člověk se neleskne ani netřpytí, ale obličej má takový příjemný a rozzářený vzhled. Pokoušela jsem se to vyfotit a vážně nebylo vidět vůbec nic. Takže fotky před a po jsou zbytečné, protože toho rozdílu jsem si všimla spíš já sama, protože se samozřejmě často pozoruji :) Konzistence krému je příjemná, není hutná ani příliš tekutá, takový příjmený krémový střed. Cítím z něj i jistou parfemaci, kterou neumím popsat. Není nepříjmená a není ani tak zajímavá, že bych se nad ní pozastavila. Co se používání krému týče, za sebe ho určitě nedoporučuji používat pod make-up, protože má tendence dělat cucky. Zkoušela jsem ho se 3 různýma make-upama a pokaždé to samé. Takže ho používám na večer a ve dny, kdy se nemaluju (během zkouškového byl mým velkým pomocníkem). Za sebe také nesouhlasím s tvrzením, že na obličeji zanechává ulepený pocit, protože mě je na obličeji vážně příjemný a téměř ho necítím. Rychle se vsákne a obličej pak není mastný. Není tedy příliš hydratatční, takže to chce kombinovat s nějakým výživnějším krémem. Beru to samozřejmě z pohledu své smíšené až mastné pleti.


Pokud je vám ještě -náct, je pro vás tato péče jistojistě zbytečná. Pokud jsem to studovala dobře, tento krém je doporučen pro věk 25+, což už skoro splňuji. Takže vidět ho v rukách slečny střední školou povinné je asi zbytečnost a ani bych takovou péči nedoporučovala, protože si vaše pleť akorát zvykne a až budete starší a budete vážně něco potřebovat, tak vám hned tak něco nepomůže. Prvních výsledků a změn k lepšímu jsem se dočkala cca po 3 týdnech, kdy jsem si všimla, že pleť je jasnější a rozzářenější. Myslím, že ten výsledek není příliš viditelný a zaznamenáte ho spíš vy samy. Po ránu jsem se cítila lépe, protože pohled do zrcadla nebyl tolik zničující :) Nechci samozřejmě tvrdit, že vám po natření vyhladí krém obličej a že se okamžitě rozzáříte do dálky, nicméně není úplně k ničemu a to je pro mě hlavní. Kdybych se jen tak mazala něčím a neviděla žádné výsledky, asi by mě to štvalo. Dokonce i vzhledem k jeho ceně, která je na drogerkové poměry si myslím trochu vyšší. Běžná cena je cca 399Kč, ale samozřejmě se dá sehnat levněji v různých akcích. Nedokážu odhadnout, jestli by krém pomohl i starším ročníkům a jestli by je zázračně zbavil pigmentových skvrn a rozzářil je.





Můžu konstatovat, že Kód mládí splnil má očekávání a rozdíl jsem zaznamenala. Výsledek rozhodně nečekejte velkolepý, nicméně já sama jsem ho zaznamenala a rozdíl jsem pocítila. Na výběr máte buď krém nebo toto koncentrované sérum. Příště možná vyzkouším ten krém, abych měla porovnání. Kód mládí nechci přirovnávat k Idealistovi od E.L., protože jsem ho zkoušela jen ve vzorečku a toto sérum mám už téměř 2 měsíce, takže je to nepoměrné. V mých očích je Kód mládí ale zatím asi nejvíce fungující krém/sérum z drogerie a za ty peníze stojí :) Beru to samozřejmě ze svého pohledu a nechci tvrdit, že je to zázrak a že každému rozzáří hned pleť, ale na mě dojem udělal a za sebe ho můžu ráda doporučit k vyzkoušení :)

Máte s ním už někdo osobní zkušenost? Nebo láká vás ho vyzkoušet? :)


Více informací se dozvíte na oficiálním webu zde.

23 komentářů:

  1. no vypadá to dobře, ale v 18ti to ještě nepotřebuju, ale recenze moc povedená:))

    OdpovědětVymazat
  2. Serum/krem nevlastnim, ale mela jsem moznost ho vyzkouset. Take mam smisenou plet a tento krem mi delal ulepeny pocit :( Jeste jsem nenasla krem od Lorealu, ktery by mi vyhovoval. Premyslela jsem o Triple active, ale bojim se, ze bude ucpavat ...
    Potrebovala bych nejaky tip na nekomedogenni, lehky pripravek vhodny pro smisenou/mastnou plet.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ho také ještě nepotřebuju, každopádně je fajn že funguje :))

    OdpovědětVymazat
  4. Mám krem a moc dobrý se mi nezdá. Je moc gelový, špatně se vsakuje, dělá hrudky a výsledek žádný...za tu cenu nebrat.

    OdpovědětVymazat
  5. Ja som mala vzorku sera, čo sa mi na nom vôbec nepacilo - obsahuje alkohol a to aj z neho cítiť. Nepáči sa mi to aj napriek tomu, že mám zmiešanú pleť.

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, nechceš sem prosím ještě vyfotit složení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu napr. je http://3.bp.blogspot.com/-eYfAqLNitQs/T5PN-Q0BB0I/AAAAAAAABcA/BgMx_y9ggz0/s1600/IMAG0758

      Vymazat
  7. Určitě bych ráda vyzkoušela, ale mě LÓreál krémíky nějak zvláštně vysušujou, takže to nakonec musím přetřít stejně něčím méně lukrativním, ale mastnějším. Ach jo...:-/

    OdpovědětVymazat
  8. Já ho mám ve vzorku, tak se na něj musím podívat (i když samozřejmě z té trochy výsledky neočekávám). Ale na plné balení mám asi zatím čas, na kódy mládí mi přijde i 25 let celke brzo. Ale to je asi každého názor. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Premyslim o nem.. Zkousela jsem vzorek a byla jsem nadsena a ted ho dokonce maji ve sleve.. Ale je mi teprve 19 a nechci plet zvykat.. Na druhou stranu jsem zatim nepotkala krem, ktery by mi vic vyhovoval..

    OdpovědětVymazat
  10. Pěkná recenze! Mám ho také a úplně to sedí ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Zkoušela jsem vzoreček a přišel mi fajn. Žádný ulepený pocit se nekonal, používala jsem ho na noc. Ale nic, pro co bych okamžitě musela do drogerie. Připadám si na to ještě mladá :-) (je mi 23).

    OdpovědětVymazat
  12. Bebe: super, že slečna složení našla, já už krabičku nemám :( asi jsem to nějak zapomněla zdokumentovat!

    Skodulka: on je ještě klasický Kód mládí, ten je opravdu ještě pro dost starší ročníky, ale tahle rozjasňující péče by měla být i pro mladší :)

    Jedikats: být tebou, asi bych počkala :) je to samozřejmě individuální a jestli ti vyhovuje proč ne, na druhou stranu případně víš, co si pořídit za čas, až přijde doba, kdy sérum bude potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kočko, já ho používám právě pod make-up krásně rozjasní pleť bez zbytečného třoytu či lesku...je to sérum, je tudíž potřeba nechat dostatečně vstřebat a na to dát ještě krém,páč ten na sérum prostě patří...ale kažodpádně pod makeup na něj nedám dopustit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Já ho měla ve vzorečku a byla jsem celá nadšená, protože se mi líbí to jeho balení a už jsem si plánovala jak si ho pořídím a ještě budu mít perly :D No ale když jsem ho vyzkoušela hned mě to nadšení přešlo ... neuvěřitelně mě začal na obličeji štípat a po chvilce mi jakoby zcuckatěl/srazil se :X No opravdu hrůza!!!!! Hned jsem si musela obličej umýt :( Spíš mi to ale přišlo úplně jako nějaká alergická reakce ... pleť jsem měla podrážděnou, červenou :( takže za mně určitě NE! :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Lucík: zkoušela jsem vážně všechno :) a pokaždé stejné, takže jsem to vzdala a prostě ho používám večer :) To je to samé, jako někdo tady tvrdí, že má po něm ulepený pocit, taky to nechápu a nepřijde mi to :) Každý holt reaguje jinak :)

    Angellovely-things: ono je to koncentrované, tak je dost možné, že to někomu způsobí třeba i alergickou reakci, holt všechno nemůže sedět všem :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak já už jsem dva kroky od třicítky, ha, tak je asi vhodná doba začít něco takového zkoušet:)

    OdpovědětVymazat
  17. Doma mám už měsíc vzoreček a pořád jsem se nedostala k vyzkoušení, teď jsi mi to připomněla, že ho musím testnout :D

    OdpovědětVymazat
  18. tak já mám ještě 7 let, než ho budu potřebovat, ale mamka má doma vzoreček a celkem ho používá, tak jsem zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ja jsem ho zase kupovala s tim, ze to bude lorealovska varianta Lancome Visionnaire (stejne jako kod mladi mel byt dupe Genifique), ale naprosto me odradila ta silikonova konzistence a nasledny pocit na pleti. Navic jsem se po 2 dnech osypala, takze putoval zpet do DM=) ALe je super, ze tobe zabira!

    OdpovědětVymazat
  20. Skvělé, že ti zabírá. Já bych chtěla zkusít sérum Génifique od Lancome, měla jsem možnost vyzkoušet vzoreček a bylo moc fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy, aplikuješ 2-3 pumpičky? Teď to čtu na obale :D...já aplikuju jednu a zdá se mi to až dost teda :D

    OdpovědětVymazat
  22. Lucík: aplikuji 1-2, víc určitě ne :) ta jedna většinou ale stačí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)