úterý 12. června 2012

L ´Occitane Eau Ravissante

Dneska jsem si pro vás připravila tip na chystanou novinku! L´Occitane již 18.6.2012 uvede novou řadu dámských kolínských vod. Já testovala růžovou verzi Eau Revissante. Co mě nejvíce uchvátilo a zaujalo po rozbalení byla velikost balení. Opravdu přímo obří, 300ml velký skleněný flakon. To je něco pro milovníka vůní jako jsem já! Když si vezmete, že běžné parfémy se prodávají v tom největším balení většinou ve 100ml verzi, jistě uznáte, že Eau Ravissante je opravdu obr. Není to sice na tahání po kabelkách, ale na mém kosmetickém stolečku se nádherně vyjímá. Balení mi přijde trochu retro a připomíná mi moji dovolenou v Paříži(přijde vám ta "etiketa" taky tak francouzská? :). Flakon je opravdu bytelný a těžký, ale to ho činí ještě kouzelnějším. A teď to hlavní, jak voda vlastně voní? Božsky! Tedy pro můj nos určitě, protože jak se níže dozvíte, ve složení se objeví i frézie a ty já miluju! Když jsem kdysi zkoumala složení mých oblíbených vůní, frézie spojovaly téměř všechny. Takže v čem jsou frézie, mi většinou i voní (a to tak že dost :) Jsem vážně špatná v popisování vůní a hlavně to beru jako velice subjektivní záležitost, takže stejně nejlépe zjistíte jestli vám něco voní tak, že si to půjdete očichat osobně. Mě voní Eau Ravissante jemně, svěže, příjemně. Jestli to co cítím jsou jen frézie si netroufám tvrdit, ale vůně se mi líbí moc moc moc! Vůně je jemná a určitě nečekejte těžký odér, který se za vámi potáhne. Po nějaké době jí přestanu cítit a někde jsem četla, že je to dobré znamení, protože to znamená, že vám vůně sedla a nijak vás neruší :) Pro mě je to na léto ideální vůně. Cena je 1250Kč.





Něco málo z oficiálních stránek L´Occitane (ať si trochu procvičíme jazyky):

The Eau Ravissante Fresh Cologne offers a dazzling bouquet of floral aromas with fruity citrus notes. This mischievous fragrance combines the sensual softness of rose petals w
ith the sparkling freshness of citrus fruits. The Eau Ravissante contains the essential oils of Mediterranean bergamot and damascena rose.


Možná by někoho zajímalo, co to vlastně znamená označení kolínská voda. Toto označení určuje dle příslušných norem, jak mnoho vonné kompozice je v dané vůni. Jednoduše řečeno, jak silná vůně je a jak dlouho vydrží.

- parfém - obsahuje 15 až 30% vonné parfémové kompozice v koncentrovaném lihu (alkoholu)
- parfémová voda (Edp) - obsahuje 8 až 15% vonné parfémové kompozice v cca 85-90% lihu
- toaletní voda (Edt) - obsahuje 4 až 8% vonné parfémové kompozice v cca 80% lihu
- kolínská voda (Edc) - obsahuje 3 až 5% vonné parfémové kompozice v cca 70% lihu (zdroj)





Kolínská voda má několik využití:

můžete jí používat jako parfém, osvěžovat s ní vzduch u vás doma, stříkat jí do skříně, aby vám krásně vonělo oblečení a nebo si jí před spaním nastříkat na polštář :)


(web)

Já osobně jsem vůní jako takovou nadšená, protože mi vážně sedla a moc se mi líbí. Chápu, že vůně jsou strašně individuální záležitost a těžko se jedna bude líbit všem. Berte to jako tip pro vás, až půjdete kolem obchůdku L´Occitane, tak si běžte nové vůně vyzkoušet a uvidíte samy, jestli vás taky tak okouzlí :) Každopádně pokud se vám zalíbí, zůstane s vámi dlouhou dobu, protože je opravdu velká :)

Jaká je vaše momentálně nejoblíbenější vůně? Nějaké letní tipy? :)


PS:kolínská voda mi byla poskytnuta k recenzi firmou L´Occitane. Tímto bych jim velice ráda poděkovala a zároveň dodávám, že dnes prezentuji své názory a zkušenosti, které nejsou nijak ovlivněny ani podplaceny :) Čestné slovo

16 komentářů:

  1. Přijde mi tedy dost nepraktické tak obrovské balení u kolínské, která rychle vyprchává, a je potřeba přes den ,,přiživovat" :(. ,,Po nějaké době jí přestanu cítit a někde jsem četla, že je to dobré znamení, protože to znamená, že vám vůně sedla a nijak vás neruší" - já myslím, že to není tak uplně pravda, je to prostě tím, že si na ni nos přivykl. Proto mám vůní víc - střídám je a tohle se mi nestává, přestože mi všechny mé vůně rozhodně sedí a miluju je :).

    OdpovědětVymazat
  2. Swan: tak já mám několik vůní a po kabelkách tahám jen ty nejmenší, a nemám s tím problém. a přestávám na sobě cítít úplně všechny vůně, ať je to toaletka nebo parfém, a taky je různě střídám :)

    OdpovědětVymazat
  3. dosť ma to láme, aby som si ju bežala kúpiť ale bojím sa výdrže. Cez leto budem používať novinku od Chloe - L'Eau de Chloé

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá moc hezky, svěží vůně mám ráda. Jen bych měla obavy z toho velkého balení - aby se stihla vypotřebovat dřív, než se "zkazí"...

    OdpovědětVymazat
  5. Flakon vypadá moc hezky a podle tvého popisu i popisu z webovek by miměla vonět. Tak uvidíme, ale já teď šetřím na Chanel Chance. ;) Jinak celoročně je má oblíbená vůně Flower Party od YR a na rozdíl od ostatních vůní YR je cítit dlouho. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy: Tak to je dost zvláštní, mně se to už neděje od dob, co jsem přestala používat jen jednu vůni a začala to střídat. Mám jich teda asi 15 a všechno hodně výrazné (Angel, Addict, Shalimar atd.), tak možná to bude tím. Každopádně k tomuhle si dojdu minimálně čuchnout, flakon je krásně secesní:)

    OdpovědětVymazat
  7. Příště teda zrobíme plánovací kalendář, Rendy :-D
    Jinak - moc si na sobě neumím představit žádnou těžkou vůni (nebo jsem možná jen nenašla tu srdcovou). Tyhle svěženky jsou pro mě přesně to pravé! A navíc fakt nádherně voní :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Jj, je to tak, jakmile vune stridate (ale to chce fakt pomalu denne), tak vuni citite minimalne pul dne. Ja ted jedu Angel Aqua Chic uz vic jak mesic skoro v kuse a obcas se mi stane, ze ho uz necitim dopoledne, nekdy zas az vecer. Za to o to vic citim jinou vuni, kdyz nejaky den porusim Angela a dam neco jineho :).

    Ja na vune od Loccitane zatim nebyla, ale urcite ji pujdu minimalne ocuchat. Kdyby bylo mensi baleni, asi koupim hned, pokud by mi vonela. Ale to velke je zbytecne a drahe. I kdyz samozrejme kdyz porovname ty velikosti parfemu, tak je levne :).

    OdpovědětVymazat
  9. opravdu obřík, ale flakon má nádherný! holt je asi budu muset jít očuchat, dost mě lákají! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ty vůně vypadají dobře, budu se po nich muset podívat =)
    Já miluji parfémy s růží, nejradši mám Paul Smith Rose =)

    OdpovědětVymazat
  11. to, že vůni necítíš, není tím, že ti sedla, ale tím, že prostě už vyprchala ;))) a to je samozřejmě špatné
    ale vzhledem k tomu, že tohle je kolínská, tak to není zároveň nic divného a máš se prostě přestříknout - proto je také v tak obřím balení :) člověk se má prostě polívat a nešetřit, kvůli tomu to dělají ... ne nadarmo jsou čísté parfémy naopak v pidi baleních, tam to stačí

    ta etiketa a flakon jsou moc pěkné, takové retro, ale čím to totálně zkazili, je ten levně vypadající plastový (!) rozprašovač

    nicméně mě k vyzkoušení nezaujala, já na tyhle květinovky vůbec nejsem

    OdpovědětVymazat
  12. Moora: já na sobě necítím ale ani Edp po chvíli :) a ostatní to ze mě cítí, třeba i tuhle kolínskou jsem dávno necítila a kolegyně se mě ptá, čím tak pěkně voním :) na sobě bych cítila asi jedině něco jako Opium od YSL a to bych zase psychicky nevydržela :)

    OdpovědětVymazat
  13. Vyzerá to tak , že znova navštívim L´occitane. Som zvedavá aj na ostatné vône. Uvidím, čo si odnesiem lebo mňa už dlhšie láka pivonia delicate od nich.

    OdpovědětVymazat
  14. Miluju vůně L´Occitane! Já jsem měla citrónovo-medovou, která voněla neskutečně nádherně! :) Tahle bude určitě také skvělá.
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Balení je vážně hezké! Chtělo by to očichat.. škoda že nikde u nás není L´Occitane :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)