neděle 10. června 2012

It's A Man's Man's World

Na tento nápad mě přivedl můj kamarád, který se mě jednou zeptal, jestli bych nechtěla napsat i něco ryze chlapského. A co jiného na blogu o kosmetice než malé okénko do kosmetického světa mužů. Vyzpovídala jsem "své" muže i muže mých kamarádek a dala dohromady malý náhled toho, co najdete u nich v koupelně. Dneska je to tedy v režii chlapů a vy si můžete přečíst jejich dojmy a případně tipy na jejich oblíbenou kosmetiku. Třeba se i dneska inspirujete a nakoupíte něco zaručeného pro svojí drahou polovičku :) Článek mám připravený už nějakou dobu a věřte, že je strašně těžké dokopat chlapa k tomu, aby vám prozradil, jakou kosmetiku (rád) používá.



Dokud mě můj muž nepotkal, nepoužíval žádné krémy a kosmetiku neřešil asi tak jako 90% všech chlapů. Soužití s kosmetickým maniakem se holt lety projevilo i v jeho poličce v koupelně. Dobře tipujete, že za většinou těchto věcí stojím sama :) Ale tak on se nebrání a nechá si poradit a koneckonců jsem to já, kdo z něj cítí případné vůně a musí se dívat na jeho suchý obličej.



Drahý není nijak náročný na značky a s obyč kosmetikou z drogerie si vystačí. Můj tajný tip - toaletní voda Adidas Victory league voní skoro jako klasický Hugo Boss, který já fakt můžu!



Jsme u péče o obličej. Konečně se mi ho podařilo přemluvit, aby začal používat něco vhodnějšího než modrou Niveu v kelímku, která je dost mastná. Drahý se nejdřív bránil, že nic z toho používat nebude, pak si ale lehký hydratační gel od Nivei namazal na obličej a přišel za mnou a přiznal, že je fakt příjemný na obličeji a že ho teda používat bude :) Podobně lehký je i fluid od Skeen, který ještě v některých Sephorách vyprodávají.



Tuto modelační hmotu používá má drahá polovička jen občas, hlavně když je nově ostříhaný a má pocit, že si s vlasy musí něco udělat. Rozhodně ale nepatří mezi gelouše, co bez vrstvičky gelu ve vlasech nevylezou ven ani s odpadky :)



Tenhle deodorant od Dove mi byl doporučen jiným kamarádem, který se v kosmetice fakt vyzná :) Strašně se mi líbí jak voní a tak jednoho dne taky přistál v naší koupelně. A jak říká drahý: voní a vydrží i v náročných pracovních podmínkách.



Tenhle šampon už jste asi viděly, co? Hádáte správně, má drahá polovička si ho ode mě teď ráda půjčuje. Samozřejmě tajně a já to vůbec nevím :) Typ vlasů máme ostatně stejný, takže proč ne. Šampon je určený na rychle se mastící vlasy a stejně voní jako pánský, takže je všechno v pořádku :)


Nějak jsem vám nevyfotila ještě sprchový gel, který je taky Adidas Victory league a jiný mu asi jen tak nekoupím, protože tu vůni miluju! Ani jeden z nás nedoporučuje kosmetiku AXE, protože nejen že mě ani drahému nevoní, ale deodoranty i sprchové jsou spíš podprůměrné.


Předávám slovo svému kamarádovi Márovi a zvu vás na prohlídku do jeho koupelny...






Péče o pleť

Vzhledem k tomu, že mám problematickou pleť, používám k tomu určenou kosmetiku. Od puberty jsem vyzkoušel spousty značek, ale nejspokojenější jsem s Garnier. Denně každé ráno používám Garnier Pure (1.) už asi 7 let. Rychle se vstřebává, má nemastnou konzistenci a díky zinku a jílu výborně zmatňuje pleť.
Na čištění pleti používám čistící gel od Garnier (2.), který střídám s Brusherem (3.) a čistící krém na pleť od francouzské značky Mary Cohr (4.). Po vyčištění gelem se mažu hydratačním krémem nebo samoopalovacím krémem, protože je pokožka po vyčištění sušší a napnutá, ale dobře vyčištěná. Brusher používám tak jednou nebo dvakrát do týdne a nevěřil bych, že by mohl tak fungovat, ale jsem s ním maximálně spokojenej. Po masáži hlavicí se vyčistí většina pórů a pleť je potom hladká a vyčištěná. Za nejlepší čistící kosmetiku považuji čistící gel od Mary Cohr. Dá se použít i jako maska. Šetrně vyčistí pleť, která je potom projasněná a krásně hebká a přitom ne vysušená. Nedá se ale sehnat v obchodech, ale pouze u kosmetiček které s touto značkou pracují, já ji mám od kosmetičky Leony ze Salonu Oskar.
Od značky Mary Cohr je i oční krém (5.). Vzhledem k tomu že mi už táhne na čtvrtstoletí, začal jsem se starat i o oční okolí, protože tam se tvoří jedny z prvních vrásek. Nemůžu ale posoudit, jestli to má nějaké účinky, zatím to beru jako prevenci a každé ráno a večer se mažu. Pokud jdu někam na párty nebo do školy, používám také korektor. Momentálně mám jeden od Miss Sporty (6.), ale předtím jsem měl například od Avonu a přijdou mi stejné.. Výborně se aplikuje na Garnier Pure a pak stačí jen rozmazat do ztracena a jebáky jsou v tahu :)




Péče o vlasy
Jelikož je přítel kadeřník, tak na vlasy používám profesionální šampóny, kondicionéry a masky. Ale přípravků na úpravu vlasů jsem se nevzdal, protože mi přijdou nejlepší a jsem s nimi spokojený. Základ je u mě gel a lak. Nosím hodně číra a hraju si často s vlasy a tak potřebuju, aby účes hlavně držel. Nejlepší lak pro krátké vlasy je podle mě Taft síly 5. Základem je stříkat ho z dostatečné vzdálenosti. Po snad 15 různých gelech jsem se zastavil u Got2b Glued od Schwarzkopf. Nejedná se o gel, ale bílou pastu. Výborně drží, vlasy nevypadají od pohledu slepeně a jdou s ním vyčarovat skvělý účesy, které po přelakování perfektně drží. Výjimečně používám i Studio Silk and Gloss od L´Oreál, pokud si žehlím vlasy nebo chci aby mi hezky voněly, použiju právě tohle :)





Tělo
Rád střídám různé sprchové gely, protože nemám rád stereotypy. Nemám rád smradlavý pánský vůně vydávající se za „sport“, „ice“, „sea“ a podobně. Všeobecně preferuju Dove, protože mám citlivější pokožku a například sprcháče Avon už nikdy víc. Hodně rád mám sprchové gely od Marks and Spencer. A to ze 3 důvodů – hlavní důvod je, že netestují kosmetiku na zvířatech, další že krásně voní (například kokos nebo červené plody) a taky jsou za velmi příjemnou cenu (45 nebo 49 kč)
1., 3. a 4. jsou sprchové gely, všechny mi krásně voní, od Dove můžu doporučit například ještě okurkový a od Nivea Happy time 2. je tělový krém od MS




Deodorant a antiperspirant
Rád střídám značky a momentálně mám doma Old Spice, předtím jsem měl Niveu. Někde jsem myslím četl, že by se to mělo střídat, aby si tělo nezvyklo na jednu značku a nezačalo být vůči ní imunní. Mimochodem Bahamas nádherně voní.





Vůně
Mám spousty vůní, tohle je moje best of. Nejsem moc dobrý v popisech vůní, ale snad:
Paco Rabanne Black XS – hodně intenzivní, dřevitá vůně ideální na párty
Versace Pour Homme – takový Channel n.5 pro muže :) příjemná svěží vůně s nádechem citrusů, vhodná na pohovor, do školy, práce..
Burberry London – asi nejoblíbenější vůně, má specifickou nepopsatelnou vůni, do které jsem se zamiloval na první čuch. Už strašně moc lidí mi ji chválilo. Má i stylový flakon.
Puma Create – svěží letní vůně, mám asi už 3.balení, ale bohužel už se nevyrábí. Líbí se mi i originální flakon.





Balzám na rty
Zatím nejlepší balzám na rty je pro mě od Body basics. Hlavně teď v zimě ho často využívám. Mám několik kelímků různě po bytě a po taškách, abych se mohl pořád mazat. Nejvíc mi voní jahodový a papayový. Dlouho jsem kelímky ale nikde neviděl, asi je přestali vyrábět.




Máme tu dalšího chlapa na holení! Další kamarád, který mi svou kosmetickou sbírku vyfotit osobně nemohl, neb je stále ve vzduchu a létá po celém světě, ale jeho výběr znám důkladně a často jsem diskutovali nad jeho požadavky na kosmetiku :)


Opět tu máme pánskou kosmetiku Dove. U nás doma jsme zkoušeli taky tyto sprchové gely a jsou vážně fajn, ale velká nevýhoda je v tom, že jsou hodně krémové a jdou špatně vytlačit z lahvičky. Když jsou skoro vypoužívané, je téměř nemožné něco z lahvičky vydolovat. O deodorantech jsme mluvili, za ně dávám plný počet bodů a chlapci též :) Co se péče o obličej týče, kamarád si nejvíce chválí pánskou řadu Loreal Men Expert. Zejména pěny na holení, balzámy po holení a hydratační krémy. Jelikož si taky pravidelně geluje vlasy osvědčila se mu tvarující pasta od Got2b. Musím uznat, že z vlasů i pěkně voní a účes drží dobře. Jako poslední tu máme oblíbenou vůni a tou je Diesel Fuel for life, což je příjemná svěží vůně.

A aby těch chlapů nebylo dneska moc, pokračování bude někdy příště :) Jestli mi to tedy bude trvat tak dlouho, jako s uveřejněním tohoto článku, tak se na podzim jistě dočkáte :)

Tak doufám, že se vám malé pánské okénko líbilo a budu ráda, když mi prozradíte, co rády kupujete svým drahým polovičkám, tatínkům nebo kamarádům :) Inspirace není nikdy dost :)

18 komentářů:

  1. zajímavý článek :-) když na to tak koukám, asi budu muset taky zakročit :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý nápad na článek! :) Moc povedený :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé počtení. To já se snažím dokopat svého prince, aby se více staral o svůj obličej. Krém na obličej je totiž podle něj zbytečnost. Stejně jako peeling apod. Takže když se mi jednou za půl roku podaří ho překecat, abych mu ten obličej vyčistila tak je to zázrak. Třeba to časem bude lepší. =)

    OdpovědětVymazat
  4. Docela mě překvapil ten Garnier, protože z něj jsem měla vždycky jen pupínky :/ Seděl mi možná jen brusher :) článek i tak zajímavý, většina mužů/kluků by nepřiznala, že vůbec něco používá :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mám ráda panskou kosmetiku LOccitaine, má netradiční vůni a je kvalitní...
    A příště prosím ještě článek o tom, jak přinutit chlapa, aby se staral o pleť:)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký nápad :-)
    Já chlapa zásobuju vůněmi od L'Occitane. Zbožňuju Verdon, nebo Badian.

    OdpovědětVymazat
  7. super clanok :) ved aj muzi su sucastou zenskeho sveta ;)
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  8. Mám ráda panskou kosmetiku LOccitaine, má netradiční vůni a je kvalitní...
    A příště prosím ještě článek o tom, jak přinutit chlapa, aby se staral o pleť:)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj, na mém blogu je GIVEAWAY o odličovací mléko garnier (http://littlebigpresent.blogspot.cz/2012/06/ma-prvni-giveaway-odlicovaci-mleko.html) budu ráda, když se zapojíš ;)

    A i kdy%z je toto článek o pánské kosmetice tak jsem si dobře početla :)

    OdpovědětVymazat
  10. Takový článek plánuju publikovat na podzim :) Je to fakt super, když člověk pak ví, co kupovat polovičkám/bratrům/... :)

    OdpovědětVymazat
  11. Moc pekny, zajimavy a vtipny clanek :).

    OdpovědětVymazat
  12. joooj, môj chlap sa tiež zozačiatku strašne bránil produktom na starostlivosť o pleť, a keď už privolil, stále si nedokázal zapamätať, čo má ako používať a ako často - 2x denne si preložil do 2x týždenne a môj peeling na ruky, kt. som si uňho nechala, používal na tvár(!!) a šúchal, až bol celý červený, lebo si myslel, že to tak má robiť. Teraz už to je v pohode - odkedy spolu bývame, mám to "pod kontrolou" ;o)))

    OdpovědětVymazat
  13. Tak u nás to vypadá zhruba jako v první části článku. Tu černou Victory Adidasku si přítel kupuje pravidělně, je vynikající! Sprcháče rovněž Adidas. Šampon používá loreal. Deodoranty Old Spice, někdy Nivea. Jinak jsem ho také donutila na pleťový krém po muže, hlavě po holení. A třeba balzám na rty bych na něj nedostala :D.

    http://letni-cas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Super článek, každopádně kamarád Mára asi nebude reprezentativní vzorek typickýho českýho chlapa :) (to není myšleno nijak špatně, proti gayům v žádným případě nic nemám - pokud jsem to tak z článku správně pochopila :)

    Jo a díky za připomenutí Victory league, to je jedna z mála úžasně vonících low-cost vůní. A ten spracháč, mňam! Z těch levných mi pak ještě voní od Playboy, ale přesnej typ si nepamatuju :)

    OdpovědětVymazat
  15. Dashulka: pochopila jsi to správně :) někdy spolu debatujeme nad kosmetikou a já jsem tak moc ráda, za všechny gaye na týhle planetě, protože se svym mužem si o krémech nepokecam :) joo, VL miluju a někdy se s ním tajně taky myju :))) ale pššt ...

    OdpovědětVymazat
  16. Musím přiznat, že tvůj kamarád Mára už je na mě trošku moc, ale líbí se mi, že používá stejný sprej na žehlení vlasů jako já:-) Jsou pak opravdu hezky voňavé a hebké a prý ma i chránit před teplem, ale já se nežehlím zas tak často a navíc mám vlasy docela kvalitní, takže toto neposoudím.
    Jinak jsem názoru, že pokud má muž problém s pletí, čištění a péče o ni je nutnost. Můj bývalý měl kůži hodně suchou a nos se mu loupal, ale nesnášel krémy a nedal si vymluvit, že je to hnusné a že to nepotřebuje atp...
    Jo a pro změnu miluju pánské vůně, takže mám doma Hugo Boss XY, ale na rande to moc není:-) A můj asi nejoblíbenější je obligátní CK One - tu vůni zbožňuju. Ale holky říkají, že voní moc chlapsky a chlapi zas, že je na ně sladký. Mně vyhovuje, to je důležité.

    OdpovědětVymazat
  17. Zajímavý článek. :) Přítelovi kosmetiku kupuji vesměs já nebo už ví, co mu svědčí a koupí si ji i sám. Mně na něm nejvíc voní z levnějších vůní Adidas Team Force a pak oranžový Playboy voda po holení. Šampon mu chci teď také objednat, protože momentálně používá můj růžový Tigi na objem. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)