pátek 15. června 2012

Inglot Slim Gel rtěnka

Díky spolupráci s Inglotem jsem si mohla na vyzkoušení vybrat nějaké produkty. A jako první bych vám ráda představila dlouhotrvající rtěnku Slim Gel. Neváhala jsem ani minutu, který výrobek si na testování vybrat, protože tato rtěnka mě svou příjemnou texturou zaujala už při první návštěvě v obchodě.

Vybrala jsem si odstín číslo 52, což je růžovo-nude odstín. Vážně mě nenapadá lepší přirovnání, protože na mě je celkem decentní, nevýrazná, ale úplně tělová nude to není. Každopádně se mi ten odstín strašně líbí a ve sbírce mi přesně takový chyběl :) Rtěnka má příjemnou texturu, trochu gelovou, napadá mě přirovnání k lip butters od Revlonu, ale rozdíl je určitě v pigmentaci. Revlon jsou spíš rtěnko balzámy, ale toto je rtěnka s balzámovou konzistencí :) Rty nevysušuje, krásně kryje, barva je sytá a krásně se leskne. Nezalézá do vrásek, nerozpíjí se, drží výborně a přežije i sváču nebo sem tam nějaké to pití. Takže co se výdrže, krytí i hydratace týče, nemám jedinou výhradu a považuju jí za jednu z nejlepších, co mám. Když to porovnám s mými jinými oblíbenými rtěnkami, tak např. YSL Rouge Volupté nebo Rimmel by KM jsou víc krémové, kdežto Slim Gel je je "tužší", o chlup hůře se nanáší, ale zase vydrží na rtech déle. To nanášení myslím jakože krémové prostě více kloužou po rtech, nechci říct, že by Slim Gel nějak dřela nebo se špatně nanášela :)


Rtěnku seženete ve 24 odstínech (můj další favorit je odstín č.50). Obsahuje vitamín E a avokádové máslo. Hydratuje rty, nelepí se, její barva je sytá a jemná a má dlouhotrvající "vlhký" efekt na rtech. Neobsahuje parabeny a není testovaná na zvířatech jako celá Inglot kosmetika. Cena je 270Kč.




Obal rtěnky je kovový a pevný
. Nemám k němu žádnou výhradu a přijde mi celkem pěkný a elegantní. Rtěnka je tenčí, než jsou klasické rtěnky.




Omluvte lehce retardovaný výraz, nikdy nevím jak se tvářit, aby rtěnka byla vidět a já nevypadala jak po obrně :) Zatím jsem na to ještě nepřišla.

Co dodat závěrem? Rtěnku vám za sebe můžu velice ráda doporučit a vážně mě nadchla! Z dostupných odstínů si určitě vyberete a pokud nemáte rády suché rtěnky nebo naopak úplně krémové, tak tahle bude něco pro vás :) Kdybych měla nějakou hodnotící škálu, rtěnka by dostala plný počet bodů! A samozřejmě doufám, že mi věříte a neberete to jako úplatné řeči! Však jestli si jí třeba někdy vyzkoušíte, tak mi dáte třeba i za pravdu :)

Nezkoušel jste jí někdo už náhodou? :)


20 komentářů:

  1. Chjo, zase si me nalakala jak jinak :D. Navstevu Inglotu zatim odkladam, ze zjevnych duvodu :). Necham to nekdy na prazdniny, az si moje penezenka trochu odpocine :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze. Jakmile navštívím Inglot, tak už vím, co díky tobě dám do nákupního košíku. :) Navíc je to pěkná barvička a na fotce ti to sluší. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta rtěnka na Tobě vypadá úžasně. Jsem ráda, že jsem se o Inglot dozvěděla:-D

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá moc hezky. O prázdninách se chystám do Prahy, tak asi navštívím jejich obchod.

    OdpovědětVymazat
  5. nedá mi to a musím to napsat..
    docela mě překvapilo, jak se maluješ.. u takové známé kosmetické blogerky bych čekala spíš něco nápaditějšího.. nebo takhle - tvoje líčení se mi líbí, maluješ se přirozeně, hezky, jen mi tam nesedí ta černá linka na waterline .. (kterou jsem zaznamenala pokaždé, co tu byla tvoje fotka).. tu jsem si já malovala tak v sedmé třídě a prostě se podle mě k takovému líčení nehodí a celý efekt to kazí. navíc mi nepřijde, že bys měla velké oči. aby sis tohle mohla dovolit... to jen takový postřeh, podle mě by ti víc slušela tlustší protáhlejší linka na vrchním víčku a na waterline nic :)
    ale možná z té černé linky mám jen takový pocit, protože jsem to nosila několik let jako puberťák :D i když je pravda, u výrazného kouřového líčení se mi to hodně líbí.
    k Inglot rtěnce - strašně se mi líbí ta barva a i konzistence zní z tvojí recenze příjemně. obalem mi připomíná avon rtěnky, které já mám osobně asi nejradši z celé jejich nabídky (plus oční stíny), nebo měla jsem.. nevím jestli je ještě vyrábí. každopádně nějaká taková rtěnka by se mi líbila :))

    OdpovědětVymazat
  6. Rendy, barvička je krásná! Já mám od Inglotu tu barvu na rty v kelímku a jsem s ní taky hodně spokojená!:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  7. Nikol: asi tě zklamu, ale to že ráda píšu o kosmetice neznamená, že se maluju jak na karneval :) navíc v tomto případě jsem téměř nenamalovaná a šlo o to zachytit spíš rtěnku :) Já si bohužel bez spodní černé linky přijdu doslova vyblitá a vypadá to, že jsem nenamalovaná. Horní linky tolik nenosím, protože mi slzí oči a i ty sebelepší se mi přes den obtisknou na víčka a vadí mi to :) Uznávám, že se to nemusí líbit všem, ale razím názor, že když se člověk sám cítí dobře, tak ať si na sebe maluje co chce :) Takže trapnou černou linku si asi budu malovat do důchodu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Hezká! Já jsem už mám naplánováno, že do konce tohoto měsíce prostě musím do Inglot už vyrazit ... takže jsem zvědavá s čím odejdu :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Odstín ti moc sluší, je takový decentní a přitom vypadá fakt pěkně, ideální na denní nošení :) Rtěnky jsem od inglotu zatím nezkoušela.. mám připravený článek o Inglotu v akci v mém podání ( i když se žádná spolupráce nekoná, ráda si tuto kosmetiku nakoupím sama :D ) a nemám foťák! Bez něj to moc holt nejde, ale taky jsem se vším zatím spokojená :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já jsem si v úterý dovezla 2 klasické rtěnky. Taky jsou lehce růžové (odstíny 130 a 237), ale z nepochopitelných důvodů se mi odstín 130 ještě při nanášení drolí... Nevím, v čem je problém. Nikdy se mi to ještě nestalo... Zkoušela jsem si ji dát na balzám na rty i na rty bez balzámu, ale nic nepomohlo.

    OdpovědětVymazat
  11. Tak tato je velmi pekna a presne taky odtien, aky sa mi paci :)

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnka vypadá moc dobře. Barva je úžasná a určitě by u mě našla uplatnění! :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tenhle odstín už dlouho hledám :) Podobný jsem viděla na internetu. Byla to rtěnka od Rimmelu č. 16 z jarní kolekce Kate. Těšila jsem se, až dojde k nám, ale oni do nabídky nových rtěnek, vložili pouze ty staré odstíny. Docela mě to naštvalo.. Nevíš, jestli by k nám vůbec ty nové rtěnky měly přijít :)?

    OdpovědětVymazat
  14. Markvitka: děkuji a na článek se těším :)

    Michaela: tak to slyším poprvé, tak běž rtěnku reklamovat a vyměnit :) tohle by asi dělat neměla :)

    thetis: když jsem viděla rádoby novou kolekci a zkoušela si ty rtěnky, tak byly úplně stejné jako ty z klasické kolekce a nepochopila jsem, proč to nazývají novinkou, když to už dávno prodávají :) těžko říct, spíš se k nám asi nedostane

    OdpovědětVymazat
  15. Navnadila jsi mě teda vážně hodně, až se s rtěnkami sžiju (doteď jsem je dost brutálně přehlížela), zajela bych si kvůli ní snad i na Chodov, stejně mě lákají Ingloťácké gelové linky...
    Ale z těch rtěnek mi jde hlava kolem, už ani nevím, pro jaké se ve finále rozhodnout. :D Jak to tak vidím, nakonec se zase vrátím k lesklým balzámům a ukořistím nějakou jednu obyč rtěnku na léto, jednu na podzim a budu mít vystaráno. :D

    OdpovědětVymazat
  16. Na tuto rtěnku už si dělám zálusk delší dobu, tak asi taky konečně vyzkouším. A musím říct, že ta barva ti moc sluší, na té poslední fotce to vypadá vážně skvěle. Těším se na další články o Inglot a doufám, že si vybereš ještě nějaké další produkty na rty. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nepamatuješ si náhodou prosím, jaký byl odstín 51 a 50? Myslím přibližné srovnání s tímto, který máš. Děkuji moc.

    OdpovědětVymazat
  18. Vesper: 50 byla víc nude, spíš taková hodně neutrální a 51 přesně něco mezi tím a 52 :)

    OdpovědětVymazat
  19. Perfektní barva, která se hodí ke všemu, supr:o)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)