sobota 2. června 2012

Inglot oční stíny a tvářenka


Mé první dojmy z návštěvy Inglot prodejny jste si mohly přečíst nedávno zde. Dneska tu mám pro vás dojmy z několika výrobků, které jsem si pořídila. Je to zatím jen skromný začátek, ráda bych se časem více rozšoupla a jejich nabídku vyzkoušela hojněji. Přece jen, mé okouzlení stále trvá a asi mě jen tak něco od toho neodradí. Někde jsem četla diskuze, že oproti Polsku jsou ceny o dost větší, ale mě přijdou normální a v některých případech i nízké. Jako řeči o tom, že je u nás něco přepálené mi přijdou úplně mimo, protože to by pak šlo říct o každé značce bez výjimky. Od M.A.C po Benefit jsou české ceny úplně někde jinde, ale kvůli nákupu asi nebudu lítat za oceán pokaždé :) Takže já jsem vděčná, že tu obchod vůbec je, že si tam můžu zajít, všechno vyzkoušet a nebudu se užírat tím, jestli je to v Polsku o pár korun levnější :) Ceny jsou v Evropě hned po Polsku nejlevnější a je logické, že jejich výrobek nebude na zahraničním trhu stejně drahý jako na domácím. Když pojedete do Anglie a dáte si tam české pivo, bude taky dražší než u nás (a můžeme se rozčilovat jak chceme)...



Takže začněme refily očních stínů, které se vkládají do paletek (Freedom system). Několik z vás se mě ptalo, jestli budou v českém obchodě i kulaté oční stíny, ale ty se bohužel už doprodávají jen v Polsku a tyto hranaté stíny je nahrazují. Časem se má údajně ještě rozšiřovat barevné spektrum. Zajímá mě, kam až se může rozšířit, když už takhle je těch odstínů tolik, že nevím, který dřív vyzkoušet :) Oční stíny lze tedy koupit jen jako refily a samostatně v krabičce se neprodávají.


Jaké typy paletek si můžete vybrat zjistíte v prvním článku (odkaz je v úvodu)
. Já si pro začátek vybrala paletku jen pro 4 stíny. Bylo vážně těžké si nějaké z té barevné škály vybrat! Kéž bych tak jednou měla paletku pro 50 stínů a byla plná :)


Refily stínů se prodávají v krabičce s fólií, což je super a máte jistotu, že váš stín je úplně nový a nikdo se ho ani nedotknul. Věřím, že někomu by nevadilo, kdyby měl stíny i bez krabičky doma, já to ale moc ráda nemám, takže jsem ráda investovala do paletky.


Odstíny jsou číslovány, což je praktické. Odpadá náročné zapamatování několikaslovného názvu :) Jak už jsem psala v prvním článku, tak když si odstíny vybíráte, dostanete magnetickou destičku, na kterou si stíny lípnete a předáte je slečnám vizážistkám a oni vám je připraví na pokladnu. Měla jsem opravdu problém s tím vybrat nějaký odstín, který bych ještě neměla a který bych teď hojně využívala. Růžový stín číslo 29 jsem chtěla, protože jsem kdysi téměř stejný odstín měla, ale od Mary Kay. Je to jemná růžová s fialovo-stříbrným odleskem. Fotka by mohla být o chlup sytější, ale odlesky se holt špatně fotí. Druhá je tmavší růžová až vínová s jemně stříbrným odleskem. Obě barvy jsou výborně pigmentované, měkké a syté. S bází nemají problém vydržet celý den až do večera a nijak se neslévají. Bez báze mi stíny vydrží cca 6 hodin, což je u mě docela výkon. Barva světlejšího odstínu zůstala celý den stejná a u tmavšího se mi zdá, že o chlup vybledla (to se mi ale stává téměř u všech tmavších nebo výraznějších stínů nehledě na značku). Celkově jsem z nich tedy vážně nadšená a nenapadá mě jediná výtka. Když to porovnám např. se stíny Dior (o paletce jsem vám psala nedávno), tak ty u mě teda naprosto propadly a Inglot je svou pigmentací i výdrží rozválcoval :) Jsem si naprosto vědoma faktu, že co člověk, to jiné zkušenosti i nároky, ale za sebe můžu říct, že mi stíny naprosto vyhovují a nemám s nimi problém. Do budoucna plánuji vyzkoušet další odstíny a ráda bych zkusila i nějaké matné barvy, na které jsem četla chválu.


Na sluníčku





Paletek, do kterých můžete refily ukládat je několik typů. Líbí se mi, že jsou bytelné a pevné. Jsou na magnet a víčko se z nich odšupuje. Někde jsem četla, že vrchní průsvitné víko je ze skla, ale mě to přijde spíš jako tvrzený plast a sklo by podle mě popraskalo. Ale hádat se o tom nechci :) Tím, že je vrchní část paletky poloprůsvitná, tak vidíte jaké stíny (tvářenky, lesky, pudry) jsou uvnitř, což je taky praktické.






Tvářenka byla jako dárek k nákupu. Což mě samozřejmě velice potěšilo a tak hodnotný dárek jsem ani nečekala. Vybrala jsem si odstín číslo 34, což je růžovo-broskvový odstín se zlatýma třpytečkama. Mám takové nenápadné barvy ráda a na léto se mi docela hodí (o něco víc, než klasické růžové odstíny). Pro milovníky matných odstínů tento asi nebude vhodný, protože třpytky jsou viditelné i na tváři.



Barva je poměrně sytá, ale ne tolik, aby vám na tváři vytvořila tmavou šmouhu, se kterou už pak nehnete :) Mě stačí většinou lehce párkrát přejet tváře a dosáhnu sytosti, která mi vyhovuje a stačí. Tvářenka trošku práší a jediné, co bych jí asi vytkla je její menší průměr. Je to sice asi jen můj "technický" problém, ale štětec mi do ní pasuje tak akorát, takže bych se nezlobila, kdyby byla o chlup širší. U tvářenek z jiné řady tento problém odpadá, protože jsou svým průměrem větší. Výdrž je dobrá, celou pracovní dobu a ještě kus odpoledne se mnou v pohodě a ve zdraví přečká, když chci pak ještě někam večer vyrazit, tak tváře jednou přejedu a barvě trochu dodám grády :) Mám to tak ale s většinou tvářenek, co mám, takže to hodnotím kladně. Nabídka odstínů je opravdu široká a na výběr je i řada pro "profesionály", ve které jsou tvářenky ještě sytější a pigmentovanější.







A protože mám pocit, že vás tato značka celkem zajímá a líbily se vám fotky z první návštěvy, tak se brzy můžetě těšit ještě na nějaké další fotky z prodejny, kde jsem se tentokrát fakt snažila lépe zachytit některé produkty a taky ceny, na které se často ptáte. Takže v dohledné době podobný článek můžete očekávat. Jinak bych ráda podotkla, že dnešní věci jsem si kupovala sama a se spoluprácí, která mi nedávno byla nabídnuta ještě neměly nic společného :)

Stihly jste už prodejnu navštívit? Chystáte si něco pořídit? Ráda posbírám inspiraci od někoho, kdo už má zkušenosti :)


PS: Nezapomeňte na probíhající soutěž o POREFESSIONAL zde. Pravidelní čtenáři mohou přidat ještě jeden komentář a zvýšit tak svou šanci na výhru :)

33 komentářů:

  1. Ty stíny jsou super. I když obyčejně jsem spíš na hnědé, tak i tyhle růžové nemají chybu! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze a ta značka vypadá moc sympaticky! :)
    http://saras-island.blogspot.cz/ Dnes mám na blogu svou první kosmetickou recenzi :))

    OdpovědětVymazat
  3. Mě ten Inglot tak strašně láká, moc se mi líbí ten systém paletek, který si můžu sama sestavit:)


    www.slecna-k.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. škoda, že nemáme inglot aj na Slovensku! :)

    OdpovědětVymazat
  5. No já jsem se rozhodla hned na základě tvého prvního článku, že si něco pořídím:) Asi tu paletku 3 oční stíny + tvářenka. Dám si tam jeden rozjasňující, jeden na celé víčko + jeden tmavší na vykreslení a spolu s tvářenkou mi to tak bude stačit třeba když někde přespím atd jako kompletní paletka:) Prostě na líčení na každý den. Podle mě se i vyplatí si koupit ty věci které člověk používá každý den kvalitnější, i když trochu dražší:) Jinak se strašně těším na článek s dalšíma fotkama:D

    OdpovědětVymazat
  6. Zase si me nalakala :). Ten svetle ruzovy by mohl byt ma nahrada za Benefiti Eye Bright, ktery mi zapatlava falesne rasy :).

    OdpovědětVymazat
  7. Inglot mě začal hodně zajímat. Doufam, že ho taky otevřou někde v Plzni. :)
    http://your-honeybee.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Mě zaujal jejich výběr milionu odstínů laků. Mám pocit, že u nich konečně najdu tu správnou pastelovou světlou růžovou, jakou sháním už sto let :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ten světlý stín se mi moc líbí! Těším se na další fotky z prodejny, úplně pak nad tím slintám a už si plánuju, co všechno bych nakoupila :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj môžem sa ťa opýtať či je aj nejaká netová stránka, kde si ich môžem kúpiť? A nevieš či sa dostanú aj na slovensko?

    http://www.stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. Chiarlotte: musím uznat, že jsem si jejich barva zamilovala :)

    Psychomania: třeba jednou bude :)

    Anonymní: to mě těší, že jsem tě inspirovala :) ten systém paletek se mi moc líbí a přijde mi praktický a člověk si vybere co se jemu nejvíc líbí

    Lucifrid: vidíš, to mě ani nenapadlo, jistá podoba tam bude :) hlavně na sluníčku se nádherně třpytí

    Lili: laky mě taky zaujaly, ale momentálně jich mám tolik, že asi další nebudu pořizovat, dokud jiné nedodělám :)

    Limett: už brzy se dočkáš :)

    Stoker: zatím oficiální stránka neexistuje a nevím, jestli plánují nějakou spustit, ale uvidíme, třeba se dočkáme :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super článek, úplně jsi mě navnadila! Barvy i pigmentace jsou u obou produktů skvělé. Už dlouho sháním třpytivý nude stíny, ale ještě jsem nenarazila na ty, co by plně odpovídaly mým představám. Nevím, jestli vůbec něco takového existuje, jestli si jen nevymýšlím, ale přesto doufám, že to v Inglotu najdu :D

    OdpovědětVymazat
  13. ta tvářenka má krásnou barvu! :)
    ale i ty stíny...určitě musím Inglot navštívit! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ten odstín 48 je super a tvářenku bych také brala! Co nejdříve se prostě na Chodov musím vypravit :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  15. Odstín 48 vypadá zajímavě :))

    *INTERVIEW + GIVEAWAY* - aktuálně na mém blogu: interview s Petrou Holíkovou + možnost vyhrát vegan-friendly neonovou kabelku značky MOJE!!!

    just JE NE SAIS QUOI
    Independent Fashion Bloggers
    Follow my blog with Bloglovin
    about.me/Jesika

    OdpovědětVymazat
  16. paletka vypadá super.Hlavně se mě líbí jejich nepřeberné množství odstínu od čehokoliv.Myslím, že do Inglotu taky někdy zavítám :-).
    Iva

    OdpovědětVymazat
  17. tie tiene a aj tvárenka vyzera super ! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Super clanek. Porad jsem zkousela vyndat stin z krabicky a ted vidim, ze jsem to vickem zkousela odmagnetovat z opacne strany:) Tvarenku mam ten stejny odstin a jsem s ni hodne spokojena. Dokonce vystrnadila z pozice č. 1 Chanel blush horizon. Prijde mi, ze min vydrzi. Jedine stesti (pro mou penezenku)/smula (pro me barevchtive srdce) je, ze mam Inglot na opacne strane Prahy.
    Tvuj blog je super!
    Martina

    OdpovědětVymazat
  19. Ta tvářenka vypadá dobře, má krásný odstín =)

    OdpovědětVymazat
  20. Taky si plánuji pár odstínů koupit (odstíny hnědé a zlaté :)), můžu se zeptat, kolik stojí refily? Nikde jsem to nenašla :/ děkuji moc :)

    OdpovědětVymazat
  21. O Inglotu chci určitě číst dál, těším se na další článek! Stíny vypadají úžasně, musím se vypravit do Prahy..

    OdpovědětVymazat
  22. SUper článok, často chodím do Poľska a chodím aj okolo INGLOT predajne ale ešte nikdy som si tam nič nekúpila.. najbližšie ked tam pojdem tam už určite zájdem a niečo nakúpim.Ďakujem za tip !

    OdpovědětVymazat
  23. Veľmi ma táto značka zaujala, snáď príde časom aj na SR :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  24. Hezký článek :) chtěla jsem se zeptat, studuješ ještě? Nebo už máš školu hotovou? :)

    OdpovědětVymazat
  25. Jé, ta tmavá paletka, ta mi nedá spát:-). Jinak naprosto souhlasím s tím cenovým bysnysem - v Čechách je možná leckterá značka dražší než v zahraničí, ale v zahraničí je zase rohlík dražší než v Čechách řasenka, že:-)?

    OdpovědětVymazat
  26. Luxus !! :) wooow, aj ja chcem :)

    http://nicimakeupartist.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  27. S těmi cenami částečně souhlasím, je jasné, že to u nás nemůže být za stejnou cenu jako v Polsku. Na druhou stranu se rozhodně nejedná o pár korun. Plná paletka s 10 stíny mě v Polsku vyšla na necelých 750kč. Tady by to bylo minimáně 1400kč, takže cena je prakticky dvojnásobná a podle mě je to tedy předražené. Pokud má někdo možnost, určitě je lepší nakupovat v Polsku.
    Jinak pěkný článek, ráda čtu recenze na Inglot v češtině a do teď jich zatím moc nebylo. A na další fotky už se moc těším! :)

    OdpovědětVymazat
  28. Jo a prosím tě, co se týká těch kulatých refilů stínů, pochopila jsem správně, že už se nevyrábí nebo jak to je? To mi nějak uniklo. :( Ale je to škoda, protože ty hranaté mi přijdou zbytečně velké, to se nedá nikdy spotřebovat v tom množství, které mám a které ještě plánuji :)

    OdpovědětVymazat
  29. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  30. Vesper: tak kdybych porovnala kolik např. refilů stínů bych měla v ČR a kolik v USA za jednu cenu, tak by to bylo ještě víc k pláči :) jako samozřejmě, když budu bydlet na hranicích u Polska a budu to tam mít kousek, tak se pojedu zásobit, ale z Prahy by se mi to vážně nevyplatilo :) jinak ty kulaté končí definitivně, do ČR ani nedorazily, protože se poslední kusy vyprodávají v Polsku a končí a nahradí je ty hranaté :)

    OdpovědětVymazat
  31. No v USA stojí jeden refil 6 dolarů, takže pořád levnější než u nás, ale chápu, že se zastáváš. S těma kulatýma si mě teda ale nepotěšila.

    OdpovědětVymazat
  32. Hezký článek :) chtěla jsem se zeptat, studuješ ještě? Nebo už máš školu hotovou? :)

    OdpovědětVymazat
  33. Milý anonyme, proč se stále ptáš dokola pořád na to samé? Může Ti to snad být jedno ne? Už mě unavuje v každé diskuzi číst stále dokola ty samé dotazy, které nemají s beauty nic společného! Nebo se snad ptáš proto, že chceš přijít s nabídku nějaké spolupráce?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)