čtvrtek 21. června 2012

Inglot GIVEAWAY

Ahoj! Dneska mám pro vás další soutěž, protože předchozí GA s Inglotem měla velký ohlas, mám tu pro dvě z vás dárek. Hodně jste si psaly, že byste rády vyzkoušely hlavně laky na nehty nebo rtěnky. A protože se o rtěnky soutěžilo minule, vybrala jsem vám jako cenu lesk na rty v růžovém odstínu, který je podle mě celkem univerzální :) Lak na nehty jsem vám vybrala v tyrkysovém odstínu, protože kdy jindy než v létě nosit podobné barvy :) Snad se vám dárky budou líbit.

A co musíte udělat pro to, aby lak nebo lesk byl váš?

- veřejně sledovat můj blog přes GFC (modré tlačítko Připojte se k tomu webu)


- být fanouškem facebookových stránek Inglot (zde)

- zanechat v komentáři mail na vás

- vybrat si zda v případě výhry chcete lesk nebo lak


Tentokrát můžete přidat pouze 1 komentář, všechny ostatní budou smazány, ať je to fér vůči ostatním. Pokud ke komentáři zapomenete napsat váš mail, napište ho prosím znovu i s mailem, jinak bude taky smazán (a komentáře jako ...a ještě přidávám mail, protože jsem na to zapomněla budou také smazány, protože to dělá strašný binec, tak si na to dejte prosím pozor, díky :)


Soutěž končí 1.7.2012 ve 20:00h a vítězky vybere random :)

Hodně štěstí všem!


264 komentářů:

  1. Jee, ja bych chtela lesk :). Moc se mi libi to baleni.

    Jsem a jsem :).

    obsessions@lucifrid.com

    OdpovědětVymazat
  2. jéj, sledujem teba i inglot už dlho a v prípade výhry (haha, ja určite :D) by som si prosila lak, pretože je to krásna farba a lak ktorý sa predáva aj s krabičkou som ešte nemala :)
    mail:tiniiq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Jééé :), já bych si vybrala asi lesk, ale nevadil by ani lak :).
    marcelazva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Jednoznačne ten krásny lesk :)

    lucia.kukurovalm@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. GFC, FB: zuzana grajciarová
    Email: zuzanagrajciarova@gmail.com
    Vybrala by som si asi lak, ale v podstate by ma potešilo hocičo :)

    OdpovědětVymazat
  6. podmienky splňujem :) vybrala by som si lak, pretože by som bola celkom zvedavá akú kvalitu majú tie od Inglotu :)

    simonakocurkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Vyzkoušela bych lesk, michalkascotkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  9. Krásná GA.:)
    Na FB jsem fanouškem již dlouho, tady jsem na to tlačítko sice klikla až dneska, ale chodím na blog právě na popud zveřejňování na FB:))

    Líbil by se mi lak! lucie.kovarova@gnj.cz

    http://twobastards-and-wine.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Inglot prostě miluju, vybrala bych si lesk
    chamulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vybrala by jsem si lesk :)
    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  12. a já bych chtěla lak :) je skvělý...

    Jokinka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Vše splněno =)
    Vybrala bych si lak =)

    roni1251990@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. Splňuji už déle :) a rozhodně bych si vybrala ten LESK!! terekad@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  15. podmínky splněny
    já bych v případě výhry uvítala lak :)
    lukabaja@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. už tě sleduju ukrutně dlouho, vybrala bych si lesk :) Cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tvůj blog chodím moc ráda už skoro rok, tak jen tak dál :)
    vybrala bych si lak, protože má krásnou barvičku, kterou ve sbírce ještě nemám :)

    petra.sokolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ahoj. Splňuji všechno. Na FB sleduju pod Adelaide Hořáková. Nejvíc se mi líbí lak na nehty. Na lesky moc nejsem.

    ad.horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Já bych asi chtěla lak :)
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj takže splnujem všetko. A ja by som si asi vybrala ten lak :)

    stokyadik@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  21. SPLNENO ;)
    obe ceny vyzeraju super ale viac by sa zisiel ten lak :)
    jungleoflipstick@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  22. splněno, splněno
    mejlík: color dot beam at centrum dot cz
    a kdyby naaahodou, tak já bych si přála ten lesk prosím:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Povedený výběr :)
    Já bych si přála lesk na rty.
    vesperl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Přestože lesk vypadá moc hezky, tak bych si v případě výhry vybrala lak na nehty.

    Radka.Valuskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Vybrala bych si lak :-)
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Wow, ten lak je skvělej - přesně moje barva! Mám podobný, ale trochu světlejší od Essie a je momentálně můj nejoblíbenější - takže za mě bych určitě brala láček :))
    lucy.mrazek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Splňuji obe dvě podmínky.
    Vybrala bych si lak ne nehty, protože lesků mám doma hodně.
    nataliepavelkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. kdyz se na me usmeje stesti, tak bych prosila lak.
    lenka.sandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  29. Chtěla bych lesk:) držím si palce:D

    zapletalova.kristina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Já bych si moc přála ten lesk, protože je za prvé hrozně hezký, za druhé ještě nemám lesk v takovém ani podobném balení a za třetí jsem laková konzerva, takže ačkoli je to parádní barva, já bych jí neunosila.
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Prosím,prosím lak :))

    Karolina.Holcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, zaujal mě lesk líbí se mi ta "zkumavka".
    simkovabarbora zavináč seznam tečka cz

    OdpovědětVymazat
  33. Zkusím štěstí, já bych si vybrala lak.

    katushkaablog(zavinac)gmail(tecka)com

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, mě zaujal lesk - krásná barva:-).

    ssimka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Ten lak je krásnej!! Budu muset co nejdřív zavítat na Chodov a provětrat tam účet :-) Jinak kdybych náhodou vyhrála (o čemž pochybuju :-D) tak bych dala přednost laku, ale ani lesk by mi nevadil ;-)
    jana.polcarova@ekoten.cz

    OdpovědětVymazat
  36. já bych si přála lak, je to nádherná barva <3
    storyofcloset@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  37. ja by som brala lesk :) sledujem gfc aj inglot na fb :)
    j.smatanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  39. Lak je super ♥ Takže ten :)
    fizkovan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Juj, to je dilema, co si vybrat...ale přála bych si asi více lak, ta barva je úžasná ♥

    panova.karolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. horutovat@seznam.cz

    ráda bych lesk na rty :-)

    OdpovědětVymazat
  42. Vybrala bych si lesk:) eliska.janci@email.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Podmínky splňuji. :)
    V případě výhry by se mi líbil lak na nehty, podobnou barvičku ještě ve sbírce nemám.
    E-mail: rhonnie.kr@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. Vybrala bych si lak, protože má skvělou barvu. :)

    karamba.lou@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Krásná Giveaway, už se nemůžu dočkat až budu mít po zkouškách a zajdu se konečně do Inglotu podívat. Chtěla bych vyzkoušet lesk, moc se mi líbí jeho balení i barvička. Přes GFC sleduji už déle a to samé platí o fb stránkách Inglotu. Mail, na které jsem na fb je breberky@seznam.cz :) všem držím palce

    OdpovědětVymazat
  46. Jé,, to jsi mi udělala radost s takovou fajn GA! :) Je to těžké rozhodování, ale laky na nehty jsou moje najvětšá srdcovka, takže lak :) Podmínky splňuju, aprincesna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  47. Ja som skor lakova, takze u mna vedie jednoznacne lak. Naviac, pekna letna farbicka, takze super :-)

    mariannamasz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  49. Obě výhry jsou nádherné:) ale chtěla bych lesk

    a.n.e.t.t.t.a@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  50. prosila bych lesk
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Mne se libi lak :) ale i lesk je pekny
    amyle @ seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Miluju lesky na rty, v případě výhry bych si vybrala lesk na rty :-)

    petra.obdrzalkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. Sledujem a sledujem.Pacia sa mi oba vyrobky,ale lak farbou viac. Takze v pripade vyhry si vyberam lak. monicainessence@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  54. sleudju a miluju ten lak tkže soutěžííím:D

    Michaela.Krickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj, moc by se mi líbil ten lesk na rty :-)

    vendulajustova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  56. Sleduju lajkuju
    vybrala bych si lak :) ale lesk by mě vlastně taky vůbec neurazil :-)
    kamila.selby@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Líbil by se mi lesk :)
    janca.lt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. Zase pěkná výhra! :) Já bych brala lak na nehty.
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  59. ja bych si vybrala lesk.katulsed@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. Jednoznačně lak,vypadá skvěle:)
    TerezaSahulova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. Ahojky, obojí vypadá moc fakt dobře, ale když si musím vybrat, tak lesk :-)
    ni.kolka@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  62. Viac sa mi pozdava lak, lesky nezvyknem nosit az tak casto :)

    veri.soltesova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Jéé, obě věcičky jsou krásné a přesně podle mého gusta :) V případě výhry bych ale možná malinko víc chtěla lesk.. to balení je zajímavé :)
    kubjatova.kl@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Lesk, hrozně se mi líbí ta zkumavka :)

    zuzana.rainkeova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. jůůů, to je príma! asi mě víc zaujal lesk ;-)

    mujfialovysvet@hotmail.cz

    OdpovědětVymazat
  66. ten lak je boží, takže se mi líbí víc! :)
    annier@seznam.cz, na FB jako Anna Řepíková

    OdpovědětVymazat
  67. Podmínky splňuji :)
    Vybrala bych si lak má skvělou barvičku :)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Kdyby mi náhoda přála, prosila bych lesk.
    Sleduji samozřejmě oboje :)
    sedlarova.sarka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. Více mne zaujal lesk. :-)

    barbora.dankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. ja bych si prosila lak, je super

    al.bis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Těžké rozhodnutí, ale asi bych si radši vybrala lesk :)
    deniskaa.05@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. Líbí se mi obě věci, tak že, kdyby náhodou nechám to na tobě :-))

    MSabulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Já značku inglot znám jenom z blogů, takže by mě potěšila každá věcička, ale proč ne třeba lak v té nádherné barvě :)
    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Sledujem všetko :) Vybrala by som si lak, v prípade výhry..
    pathusqa-87@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  75. christina.z@seznam.cz

    já bych si vybrala lesk :-)

    OdpovědětVymazat
  76. asi by som si vybrala lak :)
    absolutvejs@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  77. Fanouškem jsem, vybrala bych si lak.

    majbary@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. juuj,chcem lesk :)) vicenova.dana@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. ja chci všechno :D prosííím.. amaeli@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. sledujem uz davno :) a radsej si prosim lesk ako lak :)
    makeupwithkatze@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  81. Brala bych lak:)
    adriana.molova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  83. Prosila bych si lak:)

    super.sekac@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Potěšil by mě lesk :)

    iw.jad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Jejej, ze bych konecne vyhrala :-) Prosim o lesk na rty :-)
    nikpe@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  86. jasumineren@gmail.com

    Spíše lesk, lak použiji jednou za uherák :-x

    OdpovědětVymazat
  87. páni ten lak je úžasnej!takže 100% lak! ;)

    terkaxxxa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. pokiaľ by som vyhrala tak výhru tú ktorá sa zvýši

    icka.gazdova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  89. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  90. lak prosím :)
    miss.miss.proud@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  91. Vybrala by som si lak :)ale v prípade ak by som vyhrala tak aj lesk by strašne potešíl :)

    slavkawasserrabova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  92. lak, prosim. m.radkovicova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. Těžká volba, líbí se mi obojí, ale tak tedy lesk. :-)
    thestan@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. vybrala jsme si lesk :) zvolila jsi moc pěknou barvu :)
    ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. ježiš ten lesk, to je nádherná barva....chci, chci, chci! :D

    july.mayova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  96. Určitě lesk, je fakt boží :)

    petra.krykorkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  97. Ja som blázon do lakov, takže voľba je jasná! :)

    brunetteparisandchocolate@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Ježiši, přesně takovejhle lak nutně potřebuju!

    hruskova.katerina@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. Mně by se líbil lesk:)

    Yanictta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  100. Určitě lesk.
    miklikova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  101. I když to vidím na minimální šanci, tak v případě výhry bych si vybrala lak na nehty.
    IvanaPaulusova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  102. Raději bych si vybrala lak na nehty, má krásnou barvu!:)
    prasatkopepa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  103. láááááák
    kutuntak@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Lak na nehty
    anetamizerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  105. Lak. :)
    paula.kulichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Vše splňuji :). V případě výhry bych chtěla lesk na rty.
    sindybadek@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  107. Splňuji vše :) Velmi se mi líbí lak na nehty
    sharisesis@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  108. To je dilema, obě věci jsou krásné, vůbec nevím, kterou si vybrat :-) Tak asiiii... lak.

    viennettka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  109. Chtěla bych lak:)
    rozanska.d@seznam.cz
    Zvu tě na mou 1.Giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  110. Splňuji vše :)
    nádherná give away
    Rebecca.fuhller11@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  111. Lesky moc ráda nemám, takže radši lak :)
    blancawichtlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  112. Lak! Má krásny odstín:))
    Natka.horvathova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  113. Velmi mě zaujal lak, protože takovou barvu ještě nemám a opravdu jsem zvědavá, jak by vypadal na nehtech :). janicka165@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  114. Chtěla bych lak :))
    cute.petty@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Lesk - má moc pěknou barvu. :)
    Zany.slamova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Lesk, ale neříkám to úplně s klidem. Lak mě taky láká.

    agnesef@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. splnene :)
    lesk-ma nadherny odtien
    julkabartova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  118. prosím si ten lak :)
    sdubravova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  119. Prosim lesk :) Tenhle mě už dlouho láká.:)
    misacek133@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  120. Ahoj, já jsem pro lesk :) Pokud už ale lesk nebude, lak beru taky, jeho barva je opravdu krásná! ;) Key.Es@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. líbí se mi ten lak, lesky nepoužívám :)

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. ... brala bych lesk, protože to balení je opravdu velmi zvláštní :)))

    angellovely-thing@email.cz

    OdpovědětVymazat
  123. Mě by se líbil lesk.
    l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  124. Mám skvělou zkušenost se zdobícím lakem na nehty, tak bych ráda vyzkoušela i ten klasický lak. :) misa.hruskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  125. Krásná barva lesku i laku, v případě výhry bych asi brala spíš lak na nehty. Sleduji a jsem fanoušek :) můj mail je: marketamikocziova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  126. Všechny podmínky splněny ;)
    ráda bych uvítala lak na nehty v případě výhry.
    22terinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  127. -podmienky splnené
    Potešila by som aj jednému aj druhému:) ale skôr asi ten lesk :) je prekrásny ..

    Nici_4ewer@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  128. Podmínky splněny.:)
    Jelikož na růžovou moc nejsem, tak si vyberu ten úžasný zelený lak.:)

    lucka.gor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Ahoj, podmínky splněny.
    Vybrala bych si lesk na rty.
    Lucie.Stocesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  130. vše splněno :)
    vybrala bych si lak... ta barva je nádherná :)
    sarka.berounska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  131. Určitě by se mi hodil ten lak :-)

    evelinsbook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  132. Lesk je super!
    meispn@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  133. Taky se mi líbí lesk :) slunickor@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  134. volba je jasná, brala bych lak, protože jsem lakovací maniak :D nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  135. lesk, jednoznačně lesk :))

    s.mecirova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. Teda to balení lesku je opravdu zvláštní, navíc barva je přesně má favorite, takže lesk

    lostacka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  137. lak prosím :)ale i lesk vypadá bezvadně!
    lucik.hroch@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Líbí se mi obojí, ale více bych využila lak na nehty :)
    jana.hrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. Ten lesk je boží :)
    dominikajirouskova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. oba sú super, ale lak už podobný mám, takže lesk :)
    helen.blogger0@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Ahoj, obě výhry jsou super, ale víc se mi líbí ten lak.
    bandrtova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  142. Všechno splňuju:-)
    A přesto že sem laková a vůbec ne lesková, vybrala bych si lesk. Na zelený ani modrý laky si prostě asi nezvyknu, kromě toho poslední dobou nějak podezřele okoukávám lesky a tenhle má vtipný balení:-)

    OdpovědětVymazat
  143. Vše splňuji :)
    A líbil by se mi lesk.
    denisa.cemperova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  144. Já chci taky spolupracovat s Inglotem :( :D V případě výhry bych chtěla lesk, prosííím :)

    xPlanetkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. A e-mail jsem zapomnela..

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. ráda bych lesk:)

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Lesk na pery by se hodil ;)

    castinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  148. Vzala bych si lak :)
    anetta230@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  149. Ahoj tvůj blog je suprr :D máš moc krásně napsané články. Kdybych vyhrála vybrala bych si lesk na rty protože těch není nikdy dost :D
    email: ivetagresakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  150. Mně by se líbil ten lesk :)
    mipeli@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  151. Vše splněno:)
    Raději bych vyhrála ten lesk:))

    veirauchova.marketa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. lak podobné barvy už mám, takže bych si vybrala lesk, je moc pěkný :)
    honeyblondeme@email.cz

    OdpovědětVymazat
  153. ráda bych zkusila spíše lesk:)
    LucSinQa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  154. podmínky splněny :)
    ráda bych vyzkoušela lak, má nádhernou barvičku!

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. Poprosila by som lesk v pripade vyhry :)
    Moj mail: andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. Ahoj, tak sleduju tě dlouho a fanouškem na FB jsem také. Kdybych vyhrála, tak bych si vybrala lesk. Vypadá originálně a slyšela jsem na něj samou chválu.
    reskova.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  157. Ráda bych vyzkoušela lesk na rty :)
    jitule.schneiderova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. Já bych raději lesk, ale i lak je krásný, takže klidně i ten:) Kundrtova.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  159. ten lak je úžasnej :)
    mom157@seznam.cz
    na FB - Monika Farská

    OdpovědětVymazat
  160. Lak je suprovej! :)

    heligrova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Asi radši lesk. I když ani lakem bych nepohrdla :D
    Na FB jako Šárka Havlíková
    chiarlottes@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  162. Podmínky splňuji. Tebe sleduji již dlouho, Inglot "lajkuji" (Martina Kukulová).
    Jinak se mi líbí lesk (protože léto na mě už přišlo a vybavila jsem se několika laky v těch to odstínech, protože jsou opravdu maximálně super :))

    mail: I.Like.Serials@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  163. Já bych ráda vyhrála lak, ta barvička je moc hezká a navíc už minule mě INGLOT laky lákaly:))
    petracor@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  164. lak, prosím!
    anna.kaplanova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  165. Je to těžká volba. Lak i lesk jsou super. Ale v případě výhry bych si přála lesk.
    lenkaharasimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  166. Sleduji tě přes GFC i FB (Lucie Martináková)
    Giveaway se ti moc povedla a máš pravdu, že takhle je to spravedlivé :)
    Jako cenu bych si vybrala lesk.
    lucie.martinakova@email.cz

    A ráda bych tě pozvala na svůj blog, snad se ti bude líbit :)
    http://estrella-2012.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  167. misapartlova@gmail.com

    a lak prosím :)

    OdpovědětVymazat
  168. vybrala bych si lesk =)
    izzie-blossom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  169. Luckkaa1@seznam.cz
    určitě lesk :))

    OdpovědětVymazat
  170. ten lak, ma super farbu :)

    bubbles269@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  171. Jednoznačně lak!
    marketa.formankova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  172. mhxx@seznam.cz
    tak já bych zkusila ten lesk :)

    OdpovědětVymazat
  173. Víc se mi líbí asi lak:)

    mackenzie.j@seznam.cz
    (na Fb Daniela Matysová)

    OdpovědětVymazat
  174. Ahojda
    sledujeme tě dloooouho :)
    Ingolt sdílíme na FB já i spolublogerka :)
    Víc se nám líbí lesk na rty, ale i lak je super :)
    Dáša
    joseph.16@seznam.cz

    shopaholicky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  175. Já bych chtěla vyzkoušet ten lesk. Sleduju tebe i Inglot na FB, dashulka87 gmail com :)

    OdpovědětVymazat
  176. chtěla bych lak:)
    novotmar@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  177. Můj mail je Ellegirl@seznam.cz
    A radši bych lak, protože ta barva je fakt úžasná :-)

    OdpovědětVymazat
  178. Podmínky splňuji. Máš suprový blog :-)
    Jinak bych si vybrala lesk.
    Aduska83@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  179. Více by se mi líbil lak na nehty :)

    dolliis@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  180. ta barva laku je prostě neodolatelná, hrozně se mi tvoje spolupráce s touto značkou líbí :)
    kamilabrazdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  181. Lak lak lak prosím! :D

    sabina.spalkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  182. Hodně mě zaujal lak..takže určitě ten :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  183. Chtěla bych lesk :)
    Misssha2@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  184. - veřejně sledovat můj blog přes GFC- hotovo :)

    - být fanouškem facebookových stránek Inglot- hotovo :)
    -klarykpos@seznam.cz
    - radši bych ten krásný lak :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)