středa 27. června 2012

Inglot AMC rozjasňující pudr

Jak už asi všichni víte, mám moc ráda rozjasňovače. Posledních několik měsíců u mě zažívají doslova boom a jejich používání si náležitě užívám (teda ne že bych si užívala to šmrdlání štetcem po obličeji, ale spíš ten výsledný efekt). Obecně si myslím, že jsou rozjasňovače hodně podceňované a je stále spousta slečen, které je nepoužívají nebo se jich dokonce bojí. Když se zeptám většiny mých kamarádek, jaký mají oblíbený rozjasňovač, většinou se dočkám odpovědi, a co to jako je? :) Nevadí, alespoň vím, co jim dát k narozeninám :). Dneska bych vám ráda představila rozjasňující pudr Inglot. Když jsem ho poprvné uviděla, napadlo mě jediné, že je to klasický kompaktní pudr, ale pro opravdové bledulky. Chyba lávky, hned jak jsem ho vyzkoušela, tak zjistila, že je to rozjasňovač. Ve sbírce teda žádný podobný nemám, většinou mám buď vyloženě růžové nebo zlaté rozjasňovače. Odlesk tohoto je spíš lehce stříbrný.



Obal je černý, celkem pevný, malinko těžší. Co oceňuji je fakt, že víčko pevně drží a samo od sebe se jen tak neotevře. Součástí rozjasňovače je i zrcátko. Na fotkách níže jsem se pokusila zdokumentovat jak rozjasňovač vypadá i na tváři po rozetření. Mě se velice výsledný efekt líbí :) Rozjasňovač je velice jemně namletý a to způsobuje fakt, že celkem dost práší. Záleží jaký štětec používáte, ale chce to nabírat s citem :) Jinak je velice dobře pigmentovaný a jak vidíte na ruce, stačí jen trochu přejet po tvářích a barva je dostatečně viditelná a člověk docílí pěkného rozjasnění. Výdrž je také velice dobrá, mám vyzkoušené, že celou pracovní dobu a ještě část odpoledne je rozjasňovač v původním stavu. Rozjasňovače mi většinou na obličeji vydrží déle, než klasické tvářenky a i když postupně blednou a z obličeje se ztrácí, tak i ten minimální třpyt se mi líbí a plní svojí rozjasňující funkci. Pudr neobsahuje parabeny a není ani testovaný na zvířatech. Pudr má 9g. a stojí 450 Kč





Když to shrnu, tak se mi rozjasňovač vážně líbí a jediné, co mi na něm vadí je to prášení. Dá se to přežít, ale drobná vada na kráse to pro mě prostě je.




Jaký je váš oblíbený rozjasňovač? Používáte raději pudrové nebo tekuté? Nebo vám přijde, že jsou rozjasňovače obecně zbytečné?


PS: děkuji PR oddělení značky Inglot za poskytnutí rozjasňovače a čestně vám slibuji, že dnes prezentuje své názory a zkušenosti s tímto výrobkem :)

28 komentářů:

  1. Ty jo, ten vypadá dobře! Rozjasňovač používám, mám obyč od Essence, kompaktní a teď mám objednáno něco od e.l.f.u. Žádná hitparáda, ale tak uvidíme. Mpoc bych chtěla rozjasňovač od Nars, ale to je asi jen zbožný přání :D

    OdpovědětVymazat
  2. Rozjasnovače nepoužívám, je to stejné jako s bronzerem, ještě jsem mu prostě nepřišla na chuť. Ale tento vypadá moc pěkně!

    OdpovědětVymazat
  3. Hmmm jsem z těch lidí, co rozjaňovač nepoužívají :-) Ani moc nevím, co bych s ním dělala. Takže se mám co učit :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já se dobrovolně přiznám, že patřím k těm, co se rozjasňovače bojí :-) Mám problém s lesknoucí se pletí a dá mi velkou práci ji zmatnit, takže představa, že hned potom na ni dám něco, po čem se budu zase lesknout a třpytit, mě trochu děsí. Ale možná je to prostě tím, že s takovým přípravkem neumím pracovat a použít ho tak, aby na mně vypadal dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. Ha, o pudrovych rozjasnovacich jsem zatim neslysela... Me ted ale vic laka bronzer, ktery jsem nikdy nepouzivala a bala se ho. Ale vypada na me dobre :).

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to dobře.
    Já je nepoužívám, protože i tak mám pocit, že se lesknu víc než bych měla, tak to nechci pokoušet ještě rozjasňovačem. Navíc se snažím svou ranní proceduru co nejvíce urychlit a zkrátit a tohle je pro mě už nadbytečnost. Ale, znám se, "nikdy neříkej nikdy", tak si pak vzpomenu na tebe a na INGLOT ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  8. Lenka: mě to taky trvalo dlouho, než jsem jim přišla na chuť a teď mám chuť si ho dávat i na spaní :)

    Cosmetics: jukni třeba na nějaká videa na YT a uvidíš, že je velice snadné ho používat :)

    Stannah: já taky bojuju s lesknoucí se pletí, ale na lícních kostech nebo pod obočím mi lesk nevadí, ba naopak :) ale chápu tě, moje ségra třeba rozjasňovače nesnáší a vždycky mi řiká, že si nekoupí něco, po čem se bude třpytit jak diskokoule :)

    Lucifrid: pudrové jsou mé nejoblíbenější :) a jaký bronzer se chystáš vyzkoušet?

    Petra: uvidíme, třeba někdy :) víc se mi líbil spíš tento :) jinak tento eshop je nelegální, má ceny vyšší než v kamenné prodejně a brzy by měl být odstraněn :)

    OdpovědětVymazat
  9. je to asi 14 dní,co jsem si koupila rozjasňovač od sephory, tuším, že jsem ho kdysi viděla i u tebe, jsou v něm vylisované takové kytičky. teĎ se spolu snažíme sžít, protože je to můj první a moc tos ním neumím.

    OdpovědětVymazat
  10. Byla jsem zvyklá používat rozjasňovače spíš tekuté teď jsem si pořídila Highbeam ve vzorkovém balení, ale tenhle Inglot vypadá hodně zajímavě.

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám rozjasňovače moc ráda, od Inglotu mám ten krémový (stříbrný), jinak mám ráda Pearl od MAC, rozjasňující pudr od DIOR a poslední dobou jsem si oblíbila i rozjasňující perličky Lily Cole (z The Body Shop). A chystám se na Benefit!:-)

    OdpovědětVymazat
  12. Vypada fakt dobre, skoda toho praseni, ale myslim, ze ten vysledek za to stoji:-)

    OdpovědětVymazat
  13. Meduňka: ten si u mě určitě viděla :) mám ho taky moc ráda, ale barevně je úplně jiný, než tenhle :) je to s ním snadné, jedním tahem přes lícní kosti a dosáhneš krásného rozjasnění

    In your face: já se těch tekutých zatím ještě bojím a netroufám si na ně, pudrové mi zatím přijdou k aplikaci snažší, ale časem bych je ráda taky nějak používala :)

    Mila: bude recenze na na ty rozjasňující perličky? :)

    verunky: z důvodu časové úspory vynechávám obočí a konturovací tužky na rty :) a někdy bych si přála se vzbudit nalíčená nebo být tak přirozeně krásná, že není potřeba žádných malovátek :) ale to se mi může jen zdát :)

    Plum: to prášení se dá redukovat, když nebudeš divoce šmrdlat štětcem, ale tak zmínit jsem to musela :)

    OdpovědětVymazat
  14. mám rozjasnovač od catrice urban baroq, ale či je to ozaj rozjasnovač? neviem...
    každopádne tento vyzerá velmi pekne. (mimochodm aký to máš rúž na fotke, velmi pekný...)

    OdpovědětVymazat
  15. Yep, pravdu díš :) Ale zase, o čem by to pak bylo? Žádná zábava, žádné tvoření... proto celkem opovrhuju i permanentním make-upem, protože to malování se - je to pro mě taková slast, aspoň něco příjemného po ránu, protože (co si budeme namlouvat) každé není úplně růžové ;-)

    OdpovědětVymazat
  16. diky za recenziu..nad rozjasnovacom uvazujem, ale bojim sa toho, ze bude moc odrazat svetlo a budem potom vyzerat umelo...nema tento nahodou v sebe trblietky?

    OdpovědětVymazat
  17. Naďka: děkuji, tvářenka je Chanel Blush Horizon

    Verunky: jo, však mě to moc baví, ale víš jak, někdy člověk nemá chuť a radši by ještě zalezl pod deku :))

    Tina: ten lesk je jednolitá barva, žádné třpytky navíc v něm nejsou. podle mě ten lesk není tak řvavý a nepřirozený :) ale posuď to z fotky sama :)

    OdpovědětVymazat
  18. Rozjasňovače miluju. Udělají totiž takovou krásnou tečku ve finálním vzhledu, já ten rozdíl "s" a "bez" vidím. Tenhle se mi moc líbí, píšu si ho na wishlist. Zatím nejvíc používám High Beam, vyhovuje mi ve všech ohledech.

    OdpovědětVymazat
  19. Už je připravená na pátek, bude společně s tou tvářenkou lip and cheek dome:-)

    OdpovědětVymazat
  20. Tento rozjasňovač sa mi vôbec nepáči. Tiež mám pár ružových a zlatých a tie mi prídu krajšie. A hlavne prirodzenejšie.

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadá moc hezky, já mám zatím zkušenost s pudrovými rozjasňovačí, ale chtěla bychzkusit ten od NARSu. :)

    OdpovědětVymazat
  22. I já jsem ta, která neví, proč je dobré používat rozjasňovač, jaké má výhody a tak. Jedině, co tak nějak vím, že se dává do dekoltu, do výstřihu mezi prsa pro opticky větší dekolt. :-)
    Kam si ho ale dát na obličej vůbec, ale vůbec netuším, z toho vyplývá, že žádný ani nemám doma.
    Mylně se mi totiž automaticky spoluje s tím, že pleť bude vypadat jako lesklá a to přeci nechceme, mít lesklý obličej, nebo jo? Asi si budu muset vygůglit informace.

    OdpovědětVymazat
  23. To musím mít taky! Na Tobě to vypadá opravdu skvěle.

    OdpovědětVymazat
  24. Mila: tak to se moc těším :)

    Sirii: rozdíl je značný, taky jsem to dřív považovala za zbytečnost a neuměla ho ocenit, ale teď bych skoro nic jiného na obličej nedávala :)

    Harmony: najdi si nějaké video na youtube, tam jsou miliony návodů a když to uvidíš na druhých, tak je to lepší pro představu :) na obličej dáváš rozjasňovač nad lícní kosti, pod obočí, na hranu nosu nebo bradu. vzhledem k tomu, že mám mastnou pleť a má tendence se lesknout, tak ho dávám jen na lícní kosti nebo pod obočí :) to bohatě stačí :)

    OdpovědětVymazat
  25. tak já bohužel žádný "pořádný" rozjasňovač nevlastním ,ale tento vypadá dost slibně :)

    OdpovědětVymazat
  26. Jsem ráda, když k článku přidáš i fotku jak věc vypadá na obličeji :)
    Pudrový žádný nemám, ale kdybych si měla nějaký koupit, tak ze Sephory jak si o něm psala.

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  27. Já jsem tak nějak líná používat rozjasňovače. Takže nějaké doma mám (pudrový od Sephory, ze sady od Benefitu), ale jak říkám, moc je nepoužívám. Hlavně mám pocit, že na sobě ten rozjasňovač vůbec nevidím.

    OdpovědětVymazat
  28. Vypadá sakra dobře, a Inglot jsem ještě nezkusila :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)