úterý 19. června 2012

Guerlain Météorites by Emilio Pucci

Původně jsem chtěla odolat a stále dokola jsem si říkala, nepotřebuješ je, stejně na tobě nejsou tolik vidět a jsou drahé...Málo platné, protože kosmetický ďábel ve mě mě dloubl do zátylku a já podlehla. Nevím jak vám, ale mě se nejnovější limitka Guerlain od Emilia Pucciho tak moc líbí, že už dlouho mě nic tak nenadchlo (teda kromě letní Chanel kolekce, ale tam se mi líbily stejně jen ty bronzery :) Být fakt bohatá, koupila bych si půlku kolekce, ale to nejsem, takže mám jen tyhle Météorites rozjasňující perly. K výhodnějšímu nákupu jsem využila Guerlain shoppingu v Sephoře a získala tak slevu 20%. No, co vám budu podívat mám z nich velikánskou radost (a nevím proč, ale tajně už pomýšlím na to, co si dám do té božské krabičky, až mi jednou perly dojdou...což bude tak za 20let tipuju). Moje první zkušenost s Météorites jsem získala někdy v prváku na vysoké, když jsem se účastnila božského výprodeje kosmetiky a tyto perly získala za 250Kč. Trochu se mlátím do hlavy, že jsem si je tenkrát nenechala a považovala je za zbytečné. Teď už jsem chytřejší a těchto se určitě nezbavím, už jen kvůli té boží krabičce ne.





Něco mi říká, že spousta lidí je buď miluje nebo jsou jim úplně ukradené. Upřímně mi přijde, že jen já sama poznám, když je mám na obličeji a že jen tak někdo si toho asi nevšimne. Některé věci holt na sebe dáváme jen pro svůj lepší pocit a nikdo další si toho nevšimne (a neocení to). Nechci říct, že by výsledek byl nulový, ale určitě to není to samé, jako když si dám jiný rozjasňovač, který je mnohem výraznější. Efekt jsem se vám pokusila zdokumentovat o něco níže, nevím jestli z toho něco poznáte, perly po sobě zanechávají jen jemný perleťový závan. Nemám bohužel porovnání s jinými odstíny, už si nepamatuju, o které přesně jsem to tenkrát zavadila, takže v tomto ohledu bych se obrátila na některé jiné kosmetické guru, které znají všechno :) Co se Guerlainu týče, jsem absolutní nováček a vlastním pouze zatím 2 věci a dlouho tomu tak asi i zůstane



Naprosto dokonalá je i krabička! Má u mě plný počet bodů a někam si jí pěkně schovám a určitě jen tak nevyhodím. O krásném kovovém obalu od perel asi ani nemusím mluvit. Jedním slovem krása. Kéž by všechna kosmetika byla zabalená do tak pěkných obalů.










Perly nanáším pro rozjasnění na lícní kosti, spánky a nadočnicové oblouky. Použít je můžete i přes klasickou tvářenku nebo na celý obličej (toho, že se budete třpytit jako diskokoule se bát určitě nemusíte). A perly taky voní takovou starodávnou vůní, trochu mi to připomíná babičky šatník :)



Celá kolekce ve své kráse. Hned po perlách se mi líbí bronzer a oční stíny. Mít tak rozpočet na všechno, to by byla krása :)



No, je mi jasné, že tak jako Touche Eclat od YSL není pro všechny must-have nejsou ani Météorites pro většinu nutností nebo důvodem ke koupi. Přiznávám zcela bez výčitek, že pro mě byl hlavním impulsem ke koupi krásný obal a fakt, že je to limitka. Asi se mi za to od někoho nedostane pochopení, ale co nadělám :) Spíš než znalecký posudek to dneska berte jako pár fotek pro inspiraci. Guerlain pro mě ještě nějakou dobu bude velice neprobádaná kosmetická oblast. A ráda si nechám od vás všech poradit :)


Tak si zas po nějaké době pojďme udělat anketu - kdo Météorites má (klidně i slisovanou formu), kdo po nich touží a komu jsou úplně volné? :)

51 komentářů:

  1. Meteoritů mám několik, jak kuličky, tak slisované, nicméně zrovna limitky mě nechávají chladnou, protože většinou nejsou zas tak něco extra (říkám bez ohledu na to, že jinak jsem fanatický Guerlain fanda).

    Ale teda zaujal mě ten tvůj popis vůně :D k těmhle od Pucci jsem nečuchala, ale jinak všechny Meteority voní po fialkách - a moc krásně po fialkách! :) byla z toho i stejnojmenná vůně, nicméně už delší dobu se nevyrábí a dnes je to spíše sběratelská vzácnost (jo, i tu mám - a nepoužívám jí :D takže bych neřekla, že ti má kdo co vyčítat, že si koupíš limitku kvůli obalu - alespoň ji budeš používat :D to já u toho parfému v plánu moc nemám)

    OdpovědětVymazat
  2. Já po nich toužím :)! Kdoví, možná si tenhle sen jednou splním. Určitě bych si radši koupila "kuličky" než slisované. Tyhle vypadají vážně nádherně! Ale momentálně si chci splnit svůj kosmetický sen č.1 - Naked 2 od UD ;).

    OdpovědětVymazat
  3. jo, jinak ještě takový tip - výsledek na tváři můžeš zintenzivnit, když jednu dvě ty perly rozdrobíš do ostatních, přičemž jejich barevný výběr můžeš učinit vždy podle momentálních potřeb ;)

    OdpovědětVymazat
  4. in your face: to je celkem škoda, protože slisované jsou o dost lepší než kuličky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera :). Já bych je chtěla, ta krabička je krásná :). Už jen kvůli ní :). Někdy je možná zkusím, ale mě spíš víc lákají tyhle http://i179.photobucket.com/albums/w320/vmelkic/Swatchevi/guerlain_meteorite_perles_light_dif.jpg a jsem zvědavá na ty rozjasňující nové perly v Top Shopu nebo kde to budou... Není to pro mě must-have, ale ráda bych je měla.

    OdpovědětVymazat
  6. Ta krabicka je proste luxusni, vi jak nas dostat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ta krabička je fakt dokonalá. Ale já jsem ze Sephory vždycky trochu nervozní - jakmile jen vejdu do dveří, okamžitě se na mě sesype celá banda prodavaček, dávají mi testnout tohle a tamto a nenechají mě chvíli v klidu. Tak radši většinou zdrhnu, aniž bych něco fakt omrkla nebo koupila...

    OdpovědětVymazat
  8. Tak ne, Body Shop je bude mit :) http://www.thebodyshop.com/make-up/lily-cole-make-up/lily-cole-pearl-radiance-primer.aspx

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám ty kompaktní meteority, přičemž nechápu proč jsou asi tak o polovinu dražší než tyto. Každopádně když mě naposledy líčili na focení, ptala jsem se make-up artistky ohledně meteoritů jak přesně se používají. Říkala, že je to spíše produkt právě pro profesionální používání, že na běžné nošení není téměř vidět a právě proto se používá na focení, kde tvář musí být opravdu dokonalá a sjednocená. Na mě jsou vidět víc teď když jsem opálená, tak se zkus možná odpo rozvalit na slunci :-)))) A ta vůně je dokonalá, ale takhle voní všechny Guerlain přípravky (jejich rtěnky, pudry,..)

    OdpovědětVymazat
  10. Černá Moora: Tak tu vůni bych teda brutálně chtěla, protože já k nim častěji čichám, než se jimi líčím! :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Simbli: zkus číhat na ebayi, občas se tam objeví, ale cena je velmi user unfriendly ... a to se navíc objevuje většinou jen ve 30 ml ;)

    jedná se o tuhle http://www.fragrantica.com/perfume/Guerlain/Meteorites

    OdpovědětVymazat
  12. Moora: díky za tip s tím rozdrobením :) asi vyzkouším a s tou vůní jsi mě trochu překvapila, schválně si je ještě pořádně očichám, ale fakt cítím takovou starodávnou vůni, fialky vůbec :)

    Lucifrid: ale to je jen nějaká báze, ne? to se asi nedává jako rozjasňovač, ne? :)

    OdpovědětVymazat
  13. Simbli: úplně je vidím na nějaké krásné modelce při focení, musí to být větší hitparáda než na mě :)) jako já je vidím, ale myslím, že fakt si někdo na ulici neřekne, jéé ona má na ksichtě Meteority :) jak to říct, je to fakt jen pro lepší pocit...a jinak tu dvojnásobnou cenu taky nechápu

    Lucie van Knoten:toho se nesmíš zaleknout, stačí slušně odmítnout, na to není nic hrozného :) taky je mi to někdy nepříjemné, ale to bych nemohla chodit do žádného obchodu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Mě teda přiznám se nechávají docela chladnou. Mám jen jedny ty kompaktní, jsou fajn, ale stejně mám jiný oblíbence. Ovšem musí se nechat, že ta krabička je naprosto bezkonkurenční a kdyby nebylo tolik věcí, co potřebuju více než tohle, tak si je snad i koupím...

    OdpovědětVymazat
  15. Ten obal je krásný! Vědí, čím nalákat. :)

    OdpovědětVymazat
  16. Nevím, jestli jsou ty perly z limitky stejné jako ty klasické, já je měla a přišly mi k ničemu. Sice krásně voněly (já v nich cítila bonbóny fialky z dětství), ale jinak fakt efekt nulový a ještě za takové prachy. Čekala jsem od nich víc (asi že budu jak z Photoshopu :D) a nic jsem na pleti neviděla. Pro mě hodně velké zklamání a pak jsem je prodala nebo vyhodila, už nevím.

    OdpovědětVymazat
  17. Černá Moora: Fakt? No především mi přijdou praktičtější, to jo, ale myslela jsem, že lepšího efektu dosáhnu s koulema! Tak díky moc za info.

    OdpovědětVymazat
  18. Já sem zrovná z té kategorie ,jsou mi ukradené :D Nevim,nejak necitim potrebu :)

    OdpovědětVymazat
  19. Dashulka: jsem ráda, že má někdo pochopení pro pěkný obal a nákup na základě toho :)

    Tipy-pro-krasu: jestli jsem to z obrázků vyčetla dobře, tak tyto jsou jiné než to klasické trio. Já je poprvé taky zavrhla ze stejného důvodu,takže tě naprosto chápu :) ale těhle už se nezbavím a nechám si je

    http://2.bp.blogspot.com/-jJ9TPdNCh70/T3KdskNwC-I/AAAAAAAABZU/2_GvR-TOV2E/s640/guerlain+2.jpg

    OdpovědětVymazat
  20. Mě jsou úplně volné, protože to neumím s žádným rozjasňovačem a ani moc nechci- mám co dělat abych byla matná:-D Ale pokud bych někdy po nějakém rzjasnění zatoužila, tak bych chtěla Guerlain, přece jen vypadají jejich "perly" nejluxusněji a nejkrásněji a na to mě chytí vždycky:-D

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadají krásně, krabička úžasná, ale přesto bych jim lehce odolala, ten efekt by mi asi za tu cenu nestačil.:)

    OdpovědětVymazat
  22. In your face: jj, resp. mně ten efekt vyhovuje víc, úplně ho miluju
    časem tomu asi věnuju článek, zas to tady nechci Rendy moc zaplácávat vlastníma kecama :D

    OdpovědětVymazat
  23. můžeš mi říct co s tou veškerou kosmetikou děláš? Ty máš mraky produktů, téměř denně je tu nějaký nový výrobek, to nemůžeš v životě spotřebovat sama. To opravdu tak nesnesitelně moc za kosmetiku utrácíš? Spíš bych to tipla že tohle jsou všechno sponzorské výrobky co?

    OdpovědětVymazat
  24. Rendy, mě to právě přišlo, jako rozjasňovač. Tekutý :). Ale naživo jsem to ještě neviděla, vždy nad tím slintám jen v časákách :).

    OdpovědětVymazat
  25. Patřím do skupiny, která perly chce. Obal tvých limitovaných se mi ale nelíbí vůbec, nejvíc se mi líbí tento: http://www.temptalia.com/images/summer2010/guerlain_meteorites002.jpg . A chtěla bych zkusit jak slisovanou, tak kuličkovou verzi, abych to mohla patřičně porovnat. Mimochodem, já ty výrobky typu "rozdíl-poznám-asi-jenom-já" mám hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
  26. Dejnicka: já jsem pro rozjasnění, ale jen lícní kosti nebo nad očima, zbytek tváře se taky snažím udržet matný :)

    Moora: jen klidně zaplácávej, mě to vůbec neva :) já si ráda nechám poradit a holky to taky určitě ocení :)

    Michalinda:já nevim, kam na to pořád chodíš, ale už si viděla nějakou blogerku, které by někdo dal Chanel nebo Guerlain? :) myslím tedy v ČR! Opravdu to nedostávám a když něco dostanu, tak to v článku uvedu, protože je to slušnost :) ale myslet si, že člověk všechno dostává je lehce naivní a mylné :)

    Lucifrid: já si fakt myslím, že je to spíš pod make-up :) ale co já vím, třeba to jde používat i jako rozjasňovač :)

    Sirii:jsem ráda, že takový lidi existujou, očekávala jsem záplavu komentářů typu: tak proč si to kupuješ, když to není vidět? :))

    OdpovědětVymazat
  27. lucifrid: aha, ty jsi to ještě neviděla, já myslela, že jo, jinak bych to napsala rovnou :) - v tom případě si to určitě nekupuj, to není rozjasňovač, je to jen báze pod make-up, která navíc není moc vidět a v případě, že na ni dáš i ten make-up a pudr, tak nebude vidět vůbec nic, ale fakt že ne - jediné představitelné použití je opravdu bez make-upu (nebo jen velmi lehkého), jen na doladění už hezké pleti, která se tím rozzáří

    bohužel tohle je příklad vítězství formy nad obsahem, on ten výrobek vypadá naprosto úžasně, ale je vcelku k ničemu ;)

    OdpovědětVymazat
  28. Černá Moora - aha :(, to je škoda, moc se mi to líbilo. A zaujalo tě něco z té nové kolekce naživo?

    http://www.thebodyshop.com/make-up/lily-cole-make-up.aspx

    OdpovědětVymazat
  29. Lucifrid: se musím někdy zajít podívat do Body shopu a omrknout tu kolekci. Sice nevím, jak perly vypadají na obličeji, ale obal se mi zdá takový laciný, docela škoda, protože jinak můžou být super :)

    OdpovědětVymazat
  30. lucifrid: ani ne, ale to je dáno hlavně tím, že já pro barvy nemám moc využití, rtěnky nepoužívám a opálení si taky nepěstuji - letní kolekce prostě nebývají nic pro mě ;)
    ale omrkni to sama, třeba ti něco padne do oka

    OdpovědětVymazat
  31. Rendy - no mě to na fotce přijde moc pěkné. Ale realita bude asi jiná,

    Černá Moora - tak aspoň neutratím :D. Ale omrknu to někdy, ale zase beze strachu, kolik tam nechám :).

    OdpovědětVymazat
  32. To mě zase obal nechává naprosto chladnou, jsem spíš na minimalističtější design :) ale meteority jsou jednou z věcí (stejně jako třeba jejich nádherný třpytivý tělový pudr s rozprašovačem...použila bych ho párkrát do roka na večer, ale je prostě nádherný..), které si jednou pořídím, asi za odměnu, jestli se dostanu na vysněnou vysokou, třeba. Momentálně investuji větší částky spíše do pleťovky nebo vlasové péče (moje úchylka). Je pravda, že rozjasňující efekt meteoritů je velmi jemný, ale ten vlastní pocit je přece jen k nezaplacení.

    a Michalinda: haha vážně bych chtěla vidět, jak PR oddělení Guerlainu rozdává meteority blogerkám po kilech jako Ziaja :D

    OdpovědětVymazat
  33. Obal je opravdu nádherný, ale ten obsah mě nijak neláká :)))))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  34. no vypadá to luxusně, naprosto Tě chápu :-))

    OdpovědětVymazat
  35. Mám doma jen slisované ve zlaté krabičce vykládané perletí. Přiznám se, že střed už mám docela vydřený, proto jsem používání omezila, ale ani mi to nevadí, protože za a) fakt nechci aby mi tak rychle ubývaly, b) si taky k nim chodím spíš čichat než že je používám kvůli efektu, ten opravdu není příliš vidět. Kdo ví, zda je doplním, až mi jednou dojdou, taky je mám spíš kvůli krabičce. Ale je fakt, že krabičky limitek bych mohla mít všechny, jak jsou nádherné!
    Jo a slisované vs. perly: jsem pro slisované! Ten třpyt v nich je jemnější a je to na tváři mnohem přirozenější. Nesnáším na tvářích větší třpytky čehokoliv, takže jsem dala na rady zkušenějších a šla do slisovaných. Perly bych asi fakt neunosila. Navíc kompakt je vhodnější pro přenášení v kabelce a díky zrcátku se s ním dá dělat i paráda na veřejnosti, to si u krabičky s perlami neumím moc představit (hlavně tu manipulaci, třeba za chůze nebo v tramvaji) ;-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  36. To balení je úžasné!:)

    http://sessionbeauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  37. Ten štětec vypadá taky krásně

    OdpovědětVymazat
  38. Tie perly vyzeraju uzasne a popravde uplne ta chapem, ja tiez "potrebujem" kopec zbytocnosti :D inak od dnes si ta pridam k odberu, lebo vzdy ma bavia tvoje clanky a som tvoj velky fanusik :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  39. Mne sa krabička až tak nepáči- nemá rada kombináciu modrej a zelenej hentakej. Ale obsah je už čosi iné:)

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  40. Produkt není nic pro mě, ale ta krabička nemá chybu :)

    OdpovědětVymazat
  41. to už není kosmetika... to je umění :)

    OdpovědětVymazat
  42. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  43. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  44. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  45. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  46. me uz guerlain perly fascinuji dlouho, ale jeste jsem se nerozhodla jaky presne si poridim..asi to nebudou tyhle marni, protoze az se rozhoupu, stopro nebudou k dostani, ale jedny urcite..:)

    OdpovědětVymazat
  47. uz tolkokrat som si ich chcela kupit, ale stale som odolala. ja mam jeden produkt od guerlainu a to make-up, ale ich obaly su takmer vsetky bozske, aj ruze su nadherne, esteze ruze takmer vobec nepouzivam :)

    OdpovědětVymazat
  48. Bože, Rendy, člověk se nemůže ani chvilku jen tak na Tvůj blog podívat, aby se po celodenním maratonu a všem tom stresu odreagoval. Hned je tu nový stresor "ježiš, to musím mít!" :-)
    Já miluji jejich vůni (fialky?!). Mám Météorites Poudre De Perles (v podobě slisovaných kuliček) odstín 10 Nacre Des Mers. Byla jsem úplně vedle, když byly v podobě motýlků, natož později s včeličkama - ty jsem chtěla moc, moc, moc, páč jsem však neměla ještě dopotřebované stávající balení a též jejich cena způsobily, že jsem nakonec odolala...a lituji toho dodnes

    OdpovědětVymazat
  49. Mně se líbí celá kolekce, a ty perly dvojnásobně! =) Jsou krásné, už jen to balení. Já mám takové ty klasické perly od Oriflame, jsou super jako oční stíny.

    OdpovědětVymazat
  50. Mám asi stejný názor jako Ty - zaujaly mne už kvůli obalu a protože je to prostě Guerlain, ale osobně si myslím, že pleť po tom dokonalá nebude, max. trochu třpytkatá a je to fakt jen o pocitu. Oriflame má teď takovou napodobeninu techhle perel asi za 3 stovky. Mě se osobně zkoušet nechtějí, ale kdyby někdo chtěl, můžu mu je objednat.:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)