sobota 30. června 2012

Dr.Popov a několik výrobků


Dnes bych vám ráda ukázala několik produktů z e-shopu Dr.Popov. Produkty této tradiční české firmy jsou přírodní a v nabídce seženete různé mastičky, přírodní kosmetiku, čaje nebo doplňky stravy. Možná si řeknete, že u mě se běžně podobné (= přírodní) produkty nevyskytují a příliš se o nich nezmiňuji, ale pravdou je, že na produktech jako jako např.mumio mast jsem vyrostla. Moje drahá matka si na podobných přírodních přípravcích celkem ujíždí a absolutně neuznává žádné drahé kosmetické vymoženosti. Dražší kosmetiku dostává vlastně jen ode mě a ségry, takže jinak si celoročně vystačí s mumio mastí a různými olejíčky. Něco na tom asi bude, protože ve svých 45 letech vypadá fakt dobře a po vráskách nemá pomalu ani stopy.



Tea tree spray je bylinný balzám k regeneraci nohou a při nadměrném pocení. Já ho mám ve skříňce v práci a každé ráno s ním osvěžím jak boty, tak své nohy. Nevím jestli třeba vy nosíte v práci silonky i takhle během léta, ale pokud ano, deodorant je většinou nutností. Kromě osvěžení obuvi nebo svých nohou ho můžete využít i jako dezinfekci po použití společných sprch, šaten a bazénů (což je zrovna aktuální téma). Vůně je opět typická pro tea tree oil (eukalyptová, pronikavá vůně) a uznávám, že to není nejvoňavější na světě, ale po chvíli se vůně vypaří a už nijak neruší :) Docela by mě zajímalo, jestli je někdo z vás, kdo má tuhle typickou vůni rád? Přiznejte se :) Jinak sprej není nijak mastný, na kůži nezanechává žádný povlak a rychle se vsákne.



Tea Tree Oil vám asi nemusím více představovat. Myslím, že o něm slyšela asi většina z vás. Olej z australského čajovníku má antiseptické a hojivé účinky. Jeho použití je celkem široké a univerzální. Můžete s ním léčit akné nebo ekzémy, hojit jím opary, afty nebo drobné poranění na kůži. Já si olejíček kapu na vzniklé pupínky. Ten, kdo tea tree vyzkoušel mi asi potvrdí, že má značně pronikavou vůni, ve které cítím eukalyptus. Není to zrovna libá vůně a chvíli si vždycky musím zvykat, ale po chvíli už cítit není. V tomto případě si ale víc než vůně nebo líbivého obalu cením jeho účinků. S pupínky zatočí rychle a bezbolestně. Jen musíte přežít jeho výraznou vůni. Olejíček není tolik mastný a rychle se vsákne do kůže.




Měsíčková mast je podle mě celkem univerzální záležitost. Člověk by měl mít kromě krémů doma i něco, čím si natře podrážděnou nebo třeba odřenou kůži, když je potřeba. Mast má regenerační účinky, hodí se pro všechny typy pleti a má dobré ochranné účinky. Mast je v kelínku a má trochu pastovitou konzistenci, která ale po dotyku s kůží pomalu taje a měkně. Vůní mi mast připomíná drobenkový koláč, který se trochu déle nechal v troubě :) Zvláštní přirovnání, ale vážně to přesně cítím. Mastičkou si momentálně nejvíc mažu na svou stále ještě "aktivní" jizvu po odstranění znamének a musím říct, že kůži vážně svědčí. Je mnohem jemnější a vláčnější. A taky si jí dávám jako zábal no nohy na noc (znáte to, vrstva krému, igelit, ponožky a ráno se probudíte s heboučkými nožkami). Podle mě je to opravdu takové univerzální mazadlo, co se doma nikdy neztratí a své využití si najde.



Poslední z testované várky je Panthenol Spray. Asi vám nemusím sáhodlouze popisovat, k čemu jsou podobné přípravky dobré :) Když se řekne panthenol, vybaví se mi léto, dovolená u moře a spálená záda. Asi to znáte všichni, občas se každý z nás trochu přismahne a pak si celý večer nadává, že se měl lépe namazat. A abysme přežili noc a nemuseli tolik trpět jsou tu přípravky obsahující panthenol, který pokožku zklidňuje a chladí. Druhý den je situace už většinou snesitelnější a méně dramatická. Já osobně k moři bez panthenolu ani nejezdím, protože zatím jsem pokaždé měla příležitost někoho, nebo i sama sebe namazat. Panthenol od Dr.Popova má praktické balení se sprejem, což osobně oceňuji a nahrává to mé pohodlnosti. Po nastříkání na kůži uvidíte čirou tekutinu, která trochu voní po bylinkách. D-Panthenol váže v pokožce vlhkost, regeneruje ji a vyživuje. Také podporuje tvorbu kožního pigmentu po opalování. Dokonce jsem se dočetla, že si Panthenol můžete nastříkat na vlasy a zlepšit tak jejich kvalitu a podpořit jejich růst. Jediné co bych změnila je jeho parfemace. Nicméně Panthenol stačila otestovat na vlastní kůži už moje mamča, která mi ho drze sbalila na dovolenou :) A jak byla ráda, že si ho vzala a svůj prohřešek v podobě usnutí na sluníčku mohla večer uhasit tímto sprejem (děkovala mi hned po příjezdu z dovolené).


Doufám, že jsem dneska všem milovnicím přírodní kosmetiky udělala radost a po dlouhé době se zmínila i na toto téma. Třeba najdete zalíbení v některém produktu (nebo už ho třeba máte)? Znáte značku Dr.Popov a používáte samy nějaký jejich výrobek? :)

PS: produkty mi byly poskytnuty zastoupením e-shopu Dr.Popov a tímto bych chtěla poděkovat velice milé paní Popové za možnost jejich vyzkoušení :)

11 komentářů:

  1. Super článek, já se snažím používat jen přírodní kosmetiku a souhlasím s tebou v tom, že na tom opravdu něco je! :D
    Na ty stránky se podívám, tuhle kosmetiku vůbec neznám.
    Jo a měsíčková mast je vážně super, já mám každoroční zásoby od mé tety :))
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Všechny výrobky se tváří skvěle, asi si časem pořídím ten tea tree oil. Mimochodem, mně to skutečně voní. :))

    OdpovědětVymazat
  3. to máme podobné mamky! :D jak je něco přírodní, tak to musí hned vyzkoušet! :D :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten tea tree sprej na nohy jsem viděla u nás v lékárně Dr. Max a váhala jestli si ho koupit nebo ne... Nakonec jsem ho tam nechala, ale zřejmě se pro něj brzo vrátím : ))

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Rendy, teď jsi mě skutečně navnadila! Ten Tee Tree Oil jsem také dostala a právě se ho snažím nějak využít. A ano, voní mi...:-D

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký článek, tea tree olej mám také, akorát od Saloosu, a léčím s ním pupínky:). Ale trochu mě zarazil ten igelit na nohy přes noc - nejsem žádný odborník, ale teda dost bych se bála, že si tím zadělám na plíseň.

    OdpovědětVymazat
  7. jeej, nechtikova mast mi pripomina moje detstvo...uz davno som ju nepouzivala, ale mas pravdu je to univerzalna zalezitost a v kazdej domacnosti by mala byt :) asi si ju pojdem zase kupit..

    OdpovědětVymazat
  8. tea tree olej je jednou z mých "nezbytností" v péči o pleť, jen používám ten od Dr.Müllera. neslyšela jsem o oleji ve spreji, určitě to vyzkouším, na nohy se teď v létě rozhodně hodit bude :))

    OdpovědětVymazat
  9. Tea tree oil je opravdu univerzální medicína. Já už ho bohužel nemůžu ani cítit. Když jsem byla malá a měla rýmu, moje podobně založená maminka mě nutila to inhalovat. Pak přišlo dospívání a na akné jsem dostala předepsáno od doktorky opět kosmetiku s tea tree. A z toho pochází má silná averze vůči němu.

    OdpovědětVymazat
  10. ta jizva se ti tak dobře hojí, protože v masti je sádlo - kdyby sis ji natírala čistým sádlem (nesoleným), tak se ti bude hojit asi úplně stejně dobře
    jinak jsem slyšela, že ta mast je dobrá na metličky na nohou - prý po ní mízí
    a také na vrásky, proto jsem si ji koupila já, ale nic moc jsem neviděla, jak jsi mi ji teď připomněla, tak se podívám, kam jsem ji zašantročila ..

    tea tree mám klasický australský a vůni neoblibuju, ale zase úplně mi nevadí

    (btw. technická drobnost - přírodní kosmetikou bych je nenazývala, protože certifikáty nemají .. ne že by na tom záleželo, to nic neznamená, že je nemají, pokud jde o kvalitu, jen že termín přírodní kosmetika se používá spíše jen pro ty certifikované věci, no ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Moora: co se přírodní kosmetiky týče, tak to jsem si z prstu nevycucala, to mi bylo řečeno :) však víš, že já tomuhle příliš neholduju, že bych podle složení poznala, jestli je to BIO nebo přírodní atd. Jinak ano, klasické sádlo je na tohle výborné, ale já moc nejsem ten typ, co by si koupil kostku sádla a tou si mazal záda :) takže já uvítám cokoliv v podobě takovýchto mastiček :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)