sobota 9. června 2012

Co nového?

Dneska mám pro vás pár tipů na probíhající akce, které mě zaujaly a na které se sama chystám či je už využila. Přeji vám pěkný víkend :)

Včera začal Chodov Fashion Week, který probíhá až do 16.6.2012. Níže máte program a seznam obchodů, ve kterých najdete různé slevy. Kdo uhádne, jaké mě zaujaly? :)

- Sephora sleva 20% na všechny vůně a 30% na značku Sephora

- Douglas sleva 15% na značku Douglas a 10% na ostatní sortiment

- Inglot - k nákupu nad 500Kč dostanete dárek

- Yves Rocher sleva 30% na jeden produkt





U Sephory ještě zůstanu. Právě probíhá akce 2+1 na novou tělovou řadu Sephora a sleva 30% na laky Sephora a exkluzivní značky. Laky značek Orly, Sephora, Nars, Essie, Givenchy, O.P.I a Sally Hansen seženete tedy výhodněji.


K nákupu nad 1000Kč dostanete teď nově odlakovač Sephora a při nákupu nad 1500Kč dostanete držáček na kabelku.

Pokud máte věrnostní kartu Yves Rocher, tak vám určitě ve schránce přistál nejnovější leták, kde kromě slevy získáte dárek k nákupu - orientální sprchový gel Tradition de Hammam. Dárek získáte i bez nákupu.

Další novinka je tentokrát v Douglasu - nově můžete využít manikérských služeb značky Alessandro. Ceníky jsou v obchodě (nějak jsem se na to nestihla podívat). Služeb můžete využít v prodejnách na Pankráci a Chodově v Praze nebo v Brně v OC Galerie Vaňkovka nebo OC Olympia.


Ve čtvrtek probíhal VIP nákupní večer se značkou Guerlain v Sephoře na Floře. Myslíte, že jsem si něco pořídila? :) Byl se někdo z vás také podívat?




Tento týden mi přišlo pár balíčků, takže se brzy zase můžete těšit na novou kosmetiku! Já se nemůžu dočkat až si tento víkend konečně odpočinu, načerpám (snad) novou energii a vyzkouším všechno, co mi dorazilo :) New in bude na facebooku :)

18 komentářů:

  1. Na ten Guerlain jsem teda zvědavá, mně se ta letní kolekce nějak nelíbila, ale třeba mě svým nákupem přesvědčíš:-)

    LUSH GIVEAWAY:
    http://illussoire.blogspot.cz/2012/06/vonava-giveaway-s-lush.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak už jsem zvědavá, co ti dorazilo! já už mám taky několik nově vyhlédnutých věcí :)

    OdpovědětVymazat
  3. pekné, len financie chýbajú :)
    inak ma ešte napadlo, že od 7.-17.6 VIP dni Sephora, 20 % na všetky nákupy a nejaké tie darčeky potom tam sú :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé tak do té Sephory budu muset zajít ! :))

    http://michaela812.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Po dlouhé době se v úterý chystám do Pahy a zrovna na Chodov, takže jsi mě velice mile překvapila! Díky. :)

    OdpovědětVymazat
  6. A sakra! To já zrovna přijíždím do Prahy, to jsem neměla vidět tenhle post:-D

    OdpovědětVymazat
  7. Mila: nakonec jsem neodolala, to balení mě dostalo :)

    Blacktina: on bude i Lancome VIP nákupní večer, ale nejsem si jistá, jestli na tyto akce není nutné vstupenka, tak jsem to ani neuváděla, abych někoho nezmátla :) ale díky jinak

    Michaela: tak to mě těší :)

    OdpovědětVymazat
  8. asi využiju tu slevu na laky :-)
    jinak nechci být šťoura, ale ten dárek v Yves Rocher je jen k nákupu nad 249,-. já jen, že by to mohlo někoho zmást :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Mar: tak já nevím, na mém letáčku je napsáno "bez povinnosti nákupu" (dárek v hodnotě 219Kč) :)

    OdpovědětVymazat
  10. já mám na svém taky povinnost koupit minimálně za 249Kč. Ale ty tam máš fakt bez povinnosti nákupu. to jsem netušila, že mají dvě verze a každý to má jinak :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Stannah: tak se klidně podívej na foto, spíš si ho tedy zvěč, není to tolik vidět, ale vážně tam mám bez povinnosti nákupu :) a teda koukám, že existuje více verzí!

    OdpovědětVymazat
  12. Yves Rocher mam taky, ale povinnost nakupu 249 Kc. Asi zalezi, jak moc tam kdo utracime :).

    OdpovědětVymazat
  13. Na Chodov FW jdu ve čtvrtek, protože budu mít cestu do těch končin :) tak se těším, ale poté, co jsem si teď hodně zautrácela, bych se už asi měla začít krotit...
    Prosímtě, do kdy je ten Y.Rocher? Chodí mi to do Brna, tak abych věděla, zda si ho stihnu vyzvednout nebo ne...

    Fajn tipy...a na tu kosmetiku, co ti přišla, se už moooc těším :) jsem zvědavá, co sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  14. (Aha, už to vidím, do 30.6. :-( tak to mám smůlu)

    OdpovědětVymazat
  15. škoda že to na slovensku nie je :D čo už ..

    OdpovědětVymazat
  16. Rendy prosímtě, nevíš jestli ty kupony na slevy musí být vytisklé nebo je to automaticky ta sleva? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  17. Suzie:já myslím, že to chce asi ten kuponek, ale budou je tam určitě všude rozdávat, takže bych se nebála :) nebo si je vytiskni a je to :)

    OdpovědětVymazat
  18. so cuuuteee :)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)