pátek 8. června 2012

Chanel Luminous Bronzing powder

Konečně je můj! Koukala jsem na něj už asi 2 měsíce ve všech časopisech a zahraničních blozích a posledních 14 dní doslova hypnotizovala všechny parfumerie a chtěla si ho konečně sama vyzkoušet. A jakmile jsem pokořila tu strašnou Makroekonimii pro pokročilé brala jsem to jako jasné znamení čím si udělat radost :) Takže jsem naběhla do Sephory ke stojanu Chanel a začala jsem oba odstíny zkoumat. Dostupné jsou dva odstíny - sable beige (golden beige) a sable rose (golden pink). Ve výsledku jsem si pořídila o chlup světlejší sable beige. Druhý odstín je o malinko tmavší, ale rozdíl není zas tak markantní a myslím, že oba odstíny jsou krásné a nositelné, i když vám přátelé familiérně říkají Sněhurko :) Ještě bych tedy ráda dodala, že tento pudr nepovažuji tolik za bronzer, jako spíš za rozjasňovač. Má sice barvu bronzeru, ale má spíš rozjasňující efekt. Rozhodně to není takový ten tmavý bronzer ala Terracotta od Guerlainu.





Obal je semišový a už tradičně se na něj přilepí kdejaký prach a bordel. Možná by měly kosmetické firmy vymyslet něco stejně luxusního, ale více praktického :)






Odstín je složen z 5 barev, které dají ve výsledku dohromady jemně zlatou barvu. Líbí se mi, že není příliš "bronzová" a tmavá. Mám s tímhle u některých bronzerů problém. Oba odstíny těchto rozjasňujících bronzerů sednou i úplným bělobám :) Opět dodávám, že bronzer mi přijde o něco více jako rozjasňov ač, protože je opravdu krásně třpytivý a matný rozhodně není. Bar vy lze míchat buď dohromady, nebo je používat zvlášť, ale na tohle nemám nervy ani chuť, takže mě vyhovuje jeho výsledný odstín po smíchání všech barev dohromady. Na sluníčku se božsky třpytí a někdy mám chuť si ho dát na celý obličej a jen se na dívat na to, jak se třpytí a leskne ! Jsem fakt blázen, ale co naděláte :) Výdrž dobrá, téměř bych tomu říkala Rendy standart = cel ou pracovní dobu i kus odpoledne se ani nehne, k večeru se začíná lehce vytrácet a na tvářích je patrný spíš už jen třpyt. Mám to tak téměř se všemi tvářenkami/bronzery/rozjasňovači, takže nic neobvyklého :) Pokaždé když pak ještě někam vyrážím, tak tváře trochu osvěžím a lehce pudrem popráším znovu a je to.



Celé balení je o něco větší, než např. klasické tvářenky, protože má v sobě aplikátor. Jsem za to ráda, protože u tvářenky, co jsem si před nějakým časem pořídila je aplikátor mimo balení a to mi trochu vadí a díky tomu ho téměř nepoužívám. Na druhou stranu by tento fakt mohl někomu vadit a balení bronzeru by mohl považovat za příliš velké. Vyberte si, do které skupiny patříte :)



Aplikátor není zas tak zajímavý. Je sice velice jemný a příjemný, ale beru ho spíš jako nouzovku, když člověk nemá po ruce normální štětec (jo a taky s ním ráda oprašuju celé balení pudru). Jinak jako menší mínus vidím v tom, že pudr trochu práší. Jde to samozřejmě korigovat a když člověk divoce nešmrdlá štětcem, tak se tomu dá zabránit a pudr práší jen m inimálně. Pudr je velice jemný a barva je dobře pigmentovaná (tím, že je pudr třpytivý ho podle mě stačí i menší množství a člověk dosáhne potřebné intenzity). Já si moc nepotrpím na nánosy čehkoliv na lících, takže mě textura i pigmentace pudru naprosto vyhovuje :)






Doufám, že barva alespoň trochu vynikne, a nebude vypadat jako tmavé fleky. Dejte mi vědět, jak to vidíte, v náhledu jsou fotky příliš malé na posouzení :/

Jednotlivé barvy extra a nad tím po smíchání všech barev
V poslední době jsem nějak zanevřela na dekorativku z drogerie a ještě pár takových lákadel a jsem na mizině :) Zejména si všímám své záliby v limitovaných kolekcích všeho druhu :) Asi nějaká nová úchylka, či co. Co dodat závěrem? Já ten pudr miluju a strašně jsem ho chtěla (člověk si čas od času musí udělat prostě radost). Určitě vám můžu doporučit jít si ho vyzkoušet do parfumerie a pokochat se jím. Nevím, jestli vám taky přijde tak božský a krásný. Určitě by si ho spousta z vás nekoupila kvůli ceně (běžně 1490,- fuj, mé srdce při pohledu na to krvácí, ještě že se slevy v Sephoře tak často a pravidelně opakují) a bude mi tvrdit, že za tu cenu existují lepší a levnější. To nikomu nebudu vyvracet, ale v mých očích je tohle prostě miláček. Každý si ujíždíme na něčem a tak to má být.

Líbí se vám letní Chanel kolekce? Vybraly byste si něco pro sebe? :)

PS: budu velice ráda, když "lajknete" mé foto zde :)




27 komentářů:

  1. elegantní balení, krásný design a výsledný efekt dle fotek moc pěkný, v reálu věřím bude ještě lepší, také nemám ráda příliš tmavé, matné bronzery, ale takovéto výrobky, které obličej rozzáří a tváři dodají nádech lehkého opálení :)
    Mě pro mou úchylku zaujaly laky :)

    lackovy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Osobně si myslím, že neexistují lepší a levnější verze Chanelu, ať si říká kdo chce, co chce :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Och, krása :D A na tváři to vypadá moc dobře! :)
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Vobec nejde o to, ci existuju lepsie a lacnejsie verzie Chanelu - ja to beriem z toho hladiska, ze 1490 za bronzer proste nedam :))) Ale to je moj postoj, tym vobec nechcem povedat, ze kupovat si drahu kozmetiku, ak ma clovek z toho radost, je nieco nemoralne alebo zle :)
    Paletka sa mi inak paci, hlavne skladba odtienov.

    OdpovědětVymazat
  5. Kdybys věděla, jak po něm slintám! Já ho chciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!! A doufám, že se brzy poštěstí, protože tohle byla láska na první pohled...(a to jsem ho prosím ještě neviděla v reálu, jen na něj každej den koukám na fotkách :)

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá fakt krásně :) Nemáš prosím nějaký tip na levnější bronzer z drogérky? Nikdy jsem žádný nepoužívala a teď jsem si jako první koupila ten nový od Rimmelu, což asi nebyl nejlepší volba pro začátek...

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá úžasně, cena je sice vysoká, ale proč si jednou za čas neudělat radost, ne? :-) Na léto si taky musím pořídit nějaký bronzer, abych doladila případné opálení :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Vypadá krásně, cena je sice vysoká, ale proč si jednou za čas neudělat radost, ne? :-) Taky si musím koupit bronzer, abych v létě mohla doladit opálení :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Krasnej, uzivej si ho :). Ja na bronzery moc nejsem a s tvarenkama teprve zacinam nejak vic radit. Ale treba taky jednou na nej dojde :). Btw, jestli ty si Snehurka, tak ja jsem po tom pruhledna :D

    OdpovědětVymazat
  10. Je strašně krásný. Prahla jsi po něm asi jako já po chanel paletce, jak jsem Ti jednou posílala odkaz. :))Doufám, že jí také ulovím.

    OdpovědětVymazat
  11. jee, divala jsem se na ni na letisti minuly tyden zrovna :) moc se mi libila, ale zakaznicky servis me natolik odradil, ze me presla chut i na ten pudr, pro ktery jsem si tam sla :/

    OdpovědětVymazat
  12. L.a B.: jsi můj člověk :)

    Rena: tak víš co, vždycky se najde někdo, kdo bude tvrdit, že Essence udělá ten stejný efekt :)

    lučiak: myslela jsem to spíš ve smyslu jako lepší nebo horší verze bronzerů obecně :) nemusí jít o konkrétní značku a chápu, že někdo za určité položky prostě nechce utrácet :) já to mám tak třeba s čímkoliv na obočí, pro mě to jsou vyhozené peníze :)

    Dashulka: umím si to živě představit, protože sama jsem hypnotizovala stojany Chanel takovou dobu :) tak držim palce, ať si s ním taky uděláš radost :)

    Evina: no, z drogerie zrovna ne, ale do lacinější kategorie určitě patří ELF bronzer ze studio řady, do stovky se vejdeš a já sama ho mám taky moc ráda :)

    Cosmetics: přesně tak, člověk se občas musí rozšoupnout a odměnit :)

    Lucifrid: už chytám lepší barvu, ale po ránu vypadám hůř jak ředitel vápenky, to mi věř :)

    Mia:držím palce s lovením, naprosto tě chápu :) Kosmetika je někdy jak droga :)

    OdpovědětVymazat
  13. wow, tak teď ti teda opravdu závidím, vypadá úžasně! :)

    u mě na blogu teď probíhá GIVEAWAY, tak každého srdečně zvu :)

    OdpovědětVymazat
  14. Nádhera, po něčem podobném slintám už dlouho. Takže ti jí i trochu závidím. Každopádně strašně moc chci limitovanou paletku od Diora, jak už jsem ti jednou psala. :)

    OdpovědětVymazat
  15. Je prostě božský a myslím, že odstín by seděl i mě dobře :))) No uvidíme ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Vypadá moc hezky.. Něco podobného bych taky jednou chtěla vlastnit.. :)

    OdpovědětVymazat
  17. To jsem se zase pokochala, je jako šperk, vážně nádhera. I barva se mi moc líbí.
    http://letni-cas.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Nádhera, ta by se asi u nikoho nestratila, moc ti ji přeju!:-)Sluší ti.

    OdpovědětVymazat
  19. Rendy, moc ti sluší!:-) Držím palečky, ať v soutěži vyhraješ:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  20. Chanel mám ráda a nemyslím si, že jde nahradit značkama jako je Essence, ale nikomu názor neberu;) miluju jejich paletky stínů. jsem docela běloba, tak uvidím, kterou verzi vyberu:)

    OdpovědětVymazat
  21. Aný: to ani není důvod k závisti :) jsou pořád k sehnání a můžš si taky pro jeden zajít :)

    Levandule: děkuji :)

    Mila: děkuji, uvidíme, jaké soupeřky ještě nastoupí do akce :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já jsem si minulé léto pořídila všude chválený krémový Chanel Bronze Universal a musím říct, že žádný jiný mě už neláká=) Ale musím uznat, že ten Sable Beige vypadá nádherně=)

    OdpovědětVymazat
  23. Aaaaaaaaaa! Tady si někdo udělal radost ;) Vypadá úžasně...
    (Já si včera v zoufalství při učení objednala 4 kondicionéry, uff, takže nechápu, jak jsi mohla vydržet tak dlouho na něj koukat bez koupení :) )

    OdpovědětVymazat
  24. Prave jedu z letiste:) jsou fakt nadherny. Ale spis me zaujaly ty stiny, ktery jsou u toho v ty letni edici! A co rikas na ty cerny trpytkaty?ty chci! Jen mi je vychvalily a pak je nemely:-( a boze ty tvarenky taky nevypadaji spatne, zkouselas?:)

    OdpovědětVymazat
  25. Markett: no bylo to jednoduché, protože do obchodů přišel asi dva dny před tou zkouškou, takže jsem si ho dřív ani nemohla vyzkoušet :)

    clarka: stíny jsem zkoušela, byly moc pěkné, ale mě tolik nelákají, protože podobně třpytivé mám v jedné paletce od Vánoc a co si budeme podívat, jeden Chanel bronzer člověka zruinuje dost, natož si koupit ještě stíny :)

    OdpovědětVymazat
  26. jak já tyhle ty tvý recenze nemám tak ráda! :D :D pokaždý, když vidím nějaký tvůj článek s Chanelem, jenom slintám a kňourám :D já chci taky! :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)