úterý 5. června 2012

Benefit mise pokračuje

Má tajná mise pokračuje a vy se dneska dozvíte, co bylo mým úkolem. Jako BENEagentka jsem použila svou tajnou zbraň a co se dělo potom, se dozvíte ve videu!

Na video se podívejte zde. V případě, že by vám nefungovala hudba tak zde :)






Mise úspěšně splněna!


Teď už znáte mou tajnou zbraň, díky které můžete být krásné úplně všechny :)

31 komentářů:

  1. skvělé video, šikovná agentka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Náááááááááááááááájs

    OdpovědětVymazat
  3. Super video :))
    http://saras-island.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. jsem moc ráda, že se vám líbí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Uzasny video :). Obdivuju Te, napad bych jeste nejakej dohromady dala... ale natocit to, grafika, strihani a hudba... to ani nahodou :(. Fakt skvely!

    OdpovědětVymazat
  6. tak to je paráááda! moc povedené :-) těším se na pokračování :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak tohle je nejlepší mise ze všech co jsem viděla :))))) fakt super :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. krásné, originální video! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Veľmi pekne urobené video s nápadom :)

    http://stoker-dewy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. ZVEME TĚ NA NAŠI GIVEAWAY http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash3/526878_10150863440996840_916362646_n.jpg Budeme moc a moc rády, když se taky zúčastníš a zkusíš své štěstí! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    ráda bych tě pozvala na svůj blog, kde se věnuji projektu 101 cílů za 1001 dní. Chtěla bych tento projekt v České republice rozšířit, protože mi přijde zajímavé a důležité, aby se lidé zamysleli, jaké cíle si chtějí splnit a co od sebe do budoucna očekávají. Následně, aby je to také motivovalo k samotnému plnění cílů. Budu ráda, když mé stránky navštívíš a třeba se inspiruješ. :)
    Děkuju,
    Anifares

    OdpovědětVymazat
  12. Skvělé, nápadité, orginální! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Týjo, máš to skvěle zpracované! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Zajímavý, ale mně by ještě zajímalo, jaký je v porovnání s Biodermou..

    OdpovědětVymazat
  15. Super video, můžu se zeptat co je to za hudbu?

    OdpovědětVymazat
  16. děkuji :))) jsem moc ráda, že se vám video líbí

    Janca: toto póry neléčí, ale zakryje je, Bioderma je může částečně potlačit nebo zmenšit :)

    OdpovědětVymazat
  17. california: je to Lemon Jelly aka Stay With You

    OdpovědětVymazat
  18. Jeeee to je paráda !!! Krásný video, nejlepší mise, co jsem viděla , k tomu ta skvělá hudba.... Krásný Rendys jen tak dal !!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. perfetkné video, nápadite, pre mňa zatiaľ najlepšia agentka :)))

    OdpovědětVymazat
  20. Wooow, musím říct, že tohle je moc povedené video! Super nápad, má to šťávu!! Žádné zbytečné kecy kolem. Jen to vystihuje podstavu věci, náladu, atmosféru a děj!
    Jen mě mrzí, že jsem si tam nemohla zahrát JÁ. Tak třeba přístě....S.

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to se Ti moc povedlo! :)))

    OdpovědětVymazat
  22. Skvělý vídeo, jde vidět, že sis na tom dala záležet, klobouk dolů!!! ;-)

    OdpovědětVymazat
  23. WOOOW!!! luxusní video, jednoduché, výstižné, marketingově použitelné, skvělá grafika. Nejlepší video mise, jakou jsem viděla. Dobře odvedená práce. :) moc se mi to líbí

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)