úterý 26. června 2012

Balzámy - EOS, Carmex, Blistex a Burt´s Bees

Dneska si dáme málé balzámové porovnání. Některé z bálzámů jste mi vy samy doporučily a já vám za vaše tipy moc děkuju, protože se všechny velice dobře osvědčily :)



Jako první je tu trio EOS balzámků. Nad jejich rozkošným balením jsem se rozplývala už zde. Asi k nim nemá cenu dodávat něco dalšího. Rozkošné balení možná malinko převyšuje jejich kvalitu, resp.ve srovnání se všemi balzámy z dneška jsou EOS ani nejméně hydratatční (ale komu by to vadilo, když jsou tak rozkošné?). Tentokrát jsem chtěla vyzkoušet i jiné příchutě, takže kromě tradičního červeného Summer fruit jsem koupila ještě růžový Strawberry sorbet a zelený Honeysuckle. A musím konstatovat, že ten původní červený mi sedí nejlépe. Růžový ani zelený tolik nevoní a přijdou mi sušší. Seženete přes Aukro nebo Ebay.



Nechápu, že jsem ještě do nedávné doby Carmex balzámy tak okatě ignorovla. Až když jsem je viděla v každém druhém Wallgreens za dva tři dolary, tak jsem si udělala zásoby jako sysel. Balzámy mají trochu mentolovou vůní, resp.na rtech jsou mentolově cítit a dokonce mě i lehce brní rty po jejich použití. Hlavně tedy u kelímkové verze (seženete např.zde) se mi to stává, ale naopak mi to nijak nevadí a celkem je to i příjemné. Balzám v kelímku mi trochu připomíná svou konzistencí vazelínu, ale není tak hutný a mastný. Když ho srovnám třeba s Bi mat cay balzámem, tak ten je mnohem hutnější a jakoby na rtech vytvoří vrstvu, kterou cítíte. Carmex je mnohem jemnější, ale rty hydratuje výborně. Tubičková verze (seženete např. zde) je také trochu jako vazelína, dobře se roztírá, má klasický kulatý aplikátor a jeho vůně je obohacené o třešně. Takže voní jako třešně šmrncnuté s něčím mentolovým. Jinak co mi u této verze trochu vadí je fakt, že když si na rty dám balzámu moc a dostane se trochu i do pusy, tak pak cítím takovou hořkost. Klasický balzám mi do kabelky vyhovuje nejvíce. Voní stejně jako ten v tubičce , hydratuje taky výborně a má příjemnou konzistenci (jak jinak to popsat když je vám něco prostě sympatické? :)




Balzámy Burt´s Bees byly pro mě naprostou novinkou a nikdy předtím jsem tu čest s touto značkou neměla. Konkrétně tyto balzámky obsahují olej z granátového jablka, který je znám pro své antioxidační účinky. Podle výrobce mají balzámy i jemně tónovat rty, ale mě to ani tolik nepřijde. Rty jsou spíš lesklé, než nějak zabarvené. Nicméně mi to tedy vůbec nevadí a ani to od balzámu neočekávám, spíš to říkám proto, kdyby to někdo třeba náhodou očekával, tak aby nebyl třeba zklamaný :) Balzámy mají příjemnou vůni, nechci tvrdit, že voní přesně jako granátové jablko, ale vůně je příjemná. Hydratace je taky dobrá, na rtech drží a hned nezmizí. Balzámy seženete přes český eshop např. zde, za 120Kč.


Tento balzám od Blistexu jste mi také hojně doporučovaly. Cena byla opět něco kolem 2,50 dolarů a nejsem si úplně jistá, jestli ho seženete i u nás v drogeriích. Přiznám se, že jsem podobný kelímek od Blistexu viděla, ale blíže jsem ho nezkoumala a pamatuju si, že stál něco kolem stovky. Ale jestli je to ten totožný si nejsem 100% jistá. Někdo z vás určitě bude vědět :) Jinak balzám je také trochu jako vazelína, ale mnohem jemnější. Na rtech také chviličku brní a je cítit něčím mentolovým. Podle výrobce by to měl být chladící efekt. Každopádně je to celkem příjemné. Balzám by také měl obnovovat rovnováhu vlhkosti rtů a měl by ulevit i velmi popraskaným a suchým rtům. Takže pro mě hlavně pro zimní období ideální balzám. Kelímkové balení sice není praktické do kabelky, ale na doma mi to nevadí a balzám si dávám většinou na noc v silnější vrstvě na rty a ráno jsou krásně heboučké a není na nich ani jediný kousek suché kůže.


Ráda bych tedy ještě jednou poděkovala za vaše dobré tipy a jsem moc ráda, že jsem si mohla rozšířit své "balzámové" obzory. Všechny dnes zmíněné určitě stojí za vyzkoušení a podle mě si většina vybere. Pokud chcete něco roztomilého, voňavého a zároveň ne moc mastného tak doporučuji EOS. Pokud hledáte přírodní záležitost tak Burt´s bees. A pokud hledáte něco, co uleví i hodně suchým a popraskaným rtům, tak Carmex nebo Blistex. Budu se těšit na vaše zkušenosti s těmito balzámy a vaše další doporučení :)

18 komentářů:

  1. Rendy, Rendy, co mi to delas :D. Jak ma pak clovek setrit :D. Po Eosu uz chvili koukam a asi vyzkousim ten oranzovej. Ale na ty ostatni si me taky nalakala :D.

    OdpovědětVymazat
  2. Super clanek! Ja porad patrim k ignorantum carmexu, prestoze ho vsichni tak chvali. A burst bees me tedy vubec nenadchl, akorat teda koukam ze je u nas eshop, to jsem vubec netusila!

    OdpovědětVymazat
  3. Uzasny clanok...popravde, ani o jednom z nich som predtym este nepocula....takze musim trochu po nich popatrat a zaobstarat si aspon niektory z nich :)

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. carmex miluju, teď používám mentolový v tubičce :)
    jinak ty eos mě vůbec nelákají, ten tvar je podivný

    OdpovědětVymazat
  5. Super recenze! Carmex je opravdu zázračný! :) A ty ostatní vypadají také moc dobře.
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. O EOS už přemýšlím dlouho, ale furt mám šílenou zásobu jiných, takže ještě musí být odsunut do pozadí. Blistex jsem měla, ale mě ta mentolová vůně vadí, takže ani Carmex pro mě nepřipadá v úvahu a můžou být jinak sebelepší:-( Od Burt na mě čeká ten klasický medový, ale asi ho nechám až na zimu, myslím, že s touto značkou nikdo nemůže šlápnout vedle;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý článek! BB i Ceramex jsem chtěla vyzkoušet! Tak zas mám o důvod víc :D

    OdpovědětVymazat
  8. EOS i Carmex už chci vyzkoušet nějaký pátek, ale stále jsem se nerozhoupala k tomu si nějaký objednat :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek, o některých balzámech jsem slyšela o jiných zase ne, takže pro mě byl určitě přínosný :) škoda že EOS moc nehydratuje, chtěla jsem ho na suché rty a koukám že to nebude nic pro ně :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja pouzivam carmex uz asi 4 roky a nedam ho z ruky..mam jich asi 10 pohazenych vsude mozne, tak mam po ruce vzdy aspon jeden :)) je docela usmevny, jak je najednou v cr popularni...jinak eos me docela zklamal, ale to vajicko jsem proste musela mit, burt's bees je dalsi moje stalice a blistex byl muj prvni balzam, co jsem si kdy koupila za svoje, kdyz mi bylo tak 8, doted si to pamatuju..:)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak který si já zas jen koupííím:-DD
    www.beautyinatub.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Já nedám dopustit už roky na balzámy Helle. Je to hodně muziky za málo peněz a zatím je nic nedokázalo překonat a že jsem toho vyzkoušela hodně. Docela mě láká ten Carmex, tak možná vyzkouším něco nového

    OdpovědětVymazat
  13. Super článek, já si brousím zuby na Carmex. Doteď jsem používala hlavně Labello, ale hrozně vysušuje! Potom taky balzámy od Baley a kouzelný kelímek z Oriflamu (doporučuji karamelový, nedoporučuji čokoládový!)

    OdpovědětVymazat
  14. skvěle napsáno - výstižně a oceňuji hlavně porovnání
    jsem balzámový maniak a díky Tobě :-) a dalším blogům, jsem objevila řadu nových výrobců
    v poslední době mě z těch nových objevů úplně zklamal snad jen Badger, naopak příjemně překvapil Hurraw a Fig&Rouge, EOS je opravdu rozkošná "kulička", ale fakt nehydratuje

    OdpovědětVymazat
  15. Já miluju Carmex balzámky :) První jsem si koupila v Madridu a další v Budapešti (to jen my jsme tak zaostalá země???). Miluju tu divně mentolovou chuť :-D

    OdpovědětVymazat
  16. ahoj, zkus Yes to carrot balzamy, cena cca 4 eura, nebarvi, ale prijemne voni :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)