čtvrtek 28. června 2012

Balim to tu...

...nééé, nebojte...balím to tu jen na pár dní a jedu si odpočinout na západ :) Příští týden jsem zase zpět. Snad to tu nebude úplně mrtvé, ale potřebuju si konečně odpočinout. Tak se tu mějte tu chvíli moc pěkně, na všechny vaše případné dotazy odpovím buď až se někde připojím nebo až se úplně vrátím :)

PS: kdo jako první pozná, kam přesně jedu může přidat ještě jeden komentář do probíhající giveaway s Inglotem :) Nápovědu máte níže a můžete tipovat...




????



A samozřejmě vás nemůžu ochudit o svou kosmetickou výbavu na cesty. Všechno mini a krásně skladné :) Jooo, mé syslí zásoby konečně našly uplatnění. Snad mám vše potřebné a na nic zásadního jsem nezapomněla.




Mějte se tu krásně! Těším se na vás (a doufám, že i vy na mě)

pápáá :)

30 komentářů:

  1. Jee, Rendy, hned bych jela s tebou!:-) Hezky si to užij a budu se těšit na fotky...a na novou kosmetiku, kterou si určitě nakoupíš!:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Šťastnou cestu :-) Ty miniatury jsou super!

    OdpovědětVymazat
  3. děkuju holky :) jestli nakoupim, tak se určitě pochlubim :)

    OdpovědětVymazat
  4. Užij si volno a těším se na fotky! :) Já jedu v sobotu pryč. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Rendy, jestli je to Amsterdam, tak se tam potkáme :-). Kosmetická výbava na cesty nemá chybu :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Uži si to a hlavne sa nám vráť :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak si to uzij :). Jestli je to Londyn, tak krute zavidim, tam bych nakupovala az do uplneho padnuti. Krasnou dovcu :)

    OdpovědětVymazat
  8. užij si to tam, jak jen můžeš :)
    mini výrobky ti závidím, to já s sebou vždycky tahám celou igelitku, protože toho mám hrozně moc, když je to vše v původní velikosti :)

    OdpovědětVymazat
  9. Přeju šťastnou cestu! Pořádně si to užij! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Prosímtě, odkud máš ten skládací kartáček? Já ho kdysi měla, ale od té doby jsem ho nikde prodávat neviděla.

    OdpovědětVymazat
  11. Moc krásná cestovní kosmetika :-). Taky mám nasysleno spoustu minibalení a minilahviček. Otázka mimo: jak se vyrábějí ty popisky na fotkách, v jakém programu? (Ano, ptám se jako pako :-).

    OdpovědětVymazat
  12. vodu ve spreji od Avene mam taky a jsem s ni moc spokojena! A tělový balzam z Bodyshopu mam take a miluju jeho vuni! Stastnou cestu!

    OdpovědětVymazat
  13. jéé tak si to tam užij, jela bych taky! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Uzi si cestu, oddychni si a nacerpaj energiu na nove skvele clanky :)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé.. já bych asi nejraději jela do Amsterdamu, protože v Londýně a v Berlíně jsem už byla :) užij si to.. a pokud jedeš do Amsterdamu, tak nezapomeň navštívit nějaký speciální shop ;):D

    http://bornto-shop.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  16. ty miniaturky jsou fakt bezva, zrovna by se mi taky nějaké hodily, díky limitům zavazadel :D každopdáně si výlet užij:))

    OdpovědětVymazat
  17. Taky miluju miniaturky. Dneska sem stála v DM před tim jejich stojanem (a že na Pankráci je pěkně zásobenej:-)) a koupila bych všechno!
    Pěkně si to užij, at už jedeš kamkoli:-)

    OdpovědětVymazat
  18. děkuji moc všem :) užívám už plnými doušky :)

    dejnicka: kartáček mám z USA, z nějakého supermarketu, ale myslim, že třeba na ebayi je budou mít :)

    OdpovědětVymazat
  19. tak to si užij, také bych nejradši někam zmizela :) miniaturky jsou ty nepraktičtější věci na cesty!

    OdpovědětVymazat
  20. tito průvodci jsou naprosto skvělí! mám s nimi projitý Londýn, Řím, Vídeň, Budapešť a naprostá spokojenost. Malý, skladný, lehký. akorát do kabelky nebo do kapsy :o)

    OdpovědětVymazat
  21. No jestli jedeš trasu Amsterdam - Berlin - London, tak to mi pak nezbývá, než Ti těžce závidět:-D. Užij si to moc!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)