pátek 29. června 2012

7 smrtelných hříchů

Sice nejsem příliš na podobné hromadné tagy, ale 7 beauty hříchů mě velice zaujalo a ráda jsem si početla i u ostatních. Navíc jsem se pokaždé zamyslela, co by v mém případě odpovídalo jednotlivým hříchům a dneska to i sepsala :) Budu ráda, pokud jste také tento tag psaly, tak mi pošlete do komentáře link a ráda se podívám, protože jsem samozřejmě strašně zvědavá :)

1. LAKOTA

Jaký nejlevnější a nejdražší kosmetický výrobek vlastníš?

Nejlevnější produkt bude určitě něco od Essence a jich pověstných výprodejů za 5Kč. Tuším, že jsem si tenkrát koupila nějaké oční stíny a balzám na rty. Nejdražší výrobek bude asi bronzer od Chanelu nebo rozjasňující perly Guerlain. Ale oboje jsem si koupila se slevou a nejsem si teď úplně jistá, který byl dražší.





2. HNĚV

Jaký kosmetický výrobek miluješ a zároveň nenávidíš? Co pro tebe bylo nejtěžší sehnat?

Pro mě jsou nekonečným tajemstvím všechny možné typy očních linek. Tedy kromě těch v tužce. Jinak ostatní gelové, tekuté, pudrové a já nevím jaké jiné jsou pro mě prokletí. Strašně se mi líbí, na ostatních je obdivuju, zejména pokud jsou šikovnější než já (což je asi většina) a dokážou si vymalovat linky jak přes šablonu. Takže linek mám několik, v různých barvách, strašně se mi líbí, ale díky mé nešikovnosti a klepajícím se rukám asi nikdy nebudu umět krásné a rovné linky.

Co si tak vzpomínám, tak naposled byl velký problém sehnat set produktů Lancome, který jsem si vyhlídla v Sephoře a musela oběhnout asi 3, než jsem poslední sehnala. A někdy, když se mi líbí něco z nějaké limitované edice, tak je problém to po čase sehnat. Třeba poslední námořnická kolekce MAC, než jsem se rozhoupala, byl můj vybraný rozjasňovač v háji :)


3. OBŽERSTVÍ

Jaký je tvůj nejchutnější produkt?

Nejchutnější bude určitě něco od LUSH. Peeling na rty a sprcháč Snow Fairy! Těm se jen tak něco nevyrovná :)

4. LENOST

Co vynecháváš, protože jsi líná?

No, to je otázka přímo na tělo :) Přiznám se, že se neumím denně poctivě mazat tělovým krémem a někdy si říkám, že umýt se olejem přece stačí :) Přitom když už se mažu, tak to miluju a užívám si všechny voňavé krémy nebo tělová másla :) A někdy taky po ránu zapomínám na rtěnku. A všimnu si toho až když jedu výtahem a vidím se v zrcadle, tak pak rychle v běhu na tramvaj maluju rty :) Ale to není leností, to je mou děravou hlavou...

5. PÝCHA

Jaký kosmetický produkt ti dodává nejvíce sebevědomí?

V mém případě určitě řasenka! Bez té jsem vážně tragická a vypadám jak nemocná :) Jako další velký podíl patří make-upu, ale kdybych si měla vybrat jen jeden produkt, tak řasenka! Bledou pleť s nějakými pupínky asi přežiju lépe, než pohled nemocného zombie :)

6. SMILSTVO

Co tě nejvíce přitahuje na druhém pohlaví?

Tuhle otázka jsem sice trochu nepochopila, když se má tag týkat hlavně kosmetiky, ale nevadí. Na druhém pohlaví mě přitahuje smysl pro humor, laskavost a spolehlivost. A to přesně splňuje můj muž :)



7. ZÁVIST

Co bys nejraději v současné době dostala dárkem?

Hmm, velice těžká otázka! To by byl asi seznam věcí :) Tak třeba by mi vůbec nevadilo dostat kolekci laků Thakoon od NARS, nový make-up Oxygen Flawless od Benefitu nebo třeba plnou paletku 40 očních stínů od Inglotu. A mnoho a mnoho dalších :)






Tak co vy a smrtelné hříchy v oblasti kosmetiky? Pochlubte se taky :)



17 komentářů:

  1. jo jo, tiez som ho robila :)
    http://viacstylu.blogspot.sk/2012/06/7-deadly-sins-of-beauty-by-me.html

    OdpovědětVymazat
  2. Musím se přiznat, že jsem takovejhle typ článku četla poprvé, ale je to super nápad. Povedlo se ti :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super článek! :) Ty paletky očních stínů, rtěnek a pudrů jsou úžasné! Také by mi nevadila jako dáreček :D
    saras-island.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Super článek!!! výborná inspirace! já bez řasenky taky nedám ani ránu!!!

    www.mishastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. tenhle tag mě taky moc zaujal a dost uvažuju nad tím, že takový článek taky udělám :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, to jsem u meho tagu zapomnela... telova mleka, ne ze bych byla tak lina (ale nekdy opravdu jo), ale proste zapominam... Ten srubik z Lushe chci taky vyzkouset, stejne jako cokoliv od Inglotu a Narsu :). Napodobne, kdyz bych nahodou nestihala a nedala si rasenku, pudr/make-up, pripadne oboje, tak se hned kolega bude ptat, zda nejsem nemocna :D.

    OdpovědětVymazat
  7. dobre, že si tag spravila, dobrý na spestrenie blogu :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nemozem si pomoct, ale clanky tohto typu ma velmi bavia :) rada som si ich precitala u ostanych dievcat, a rovnako rada som si ho precitala u teba :)

    OdpovědětVymazat
  9. pěkný TAG :) taky bych zrovna nejradši dostala takovou barevnou paletku :))

    OdpovědětVymazat
  10. Tak tenhle tag mě u Tebe strašně bavil! Asi ho také udělám :))

    OdpovědětVymazat
  11. S tym natieranim telovym mliekom plne suhlasim, tiez sa mi to nechce, ale ked uz sa natriem, to je taky skvely pocit :)

    OdpovědětVymazat
  12. na tenhle tag se taky chystám, jako jeden z mála mě dost zaujal :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hmmmm, zajímavé čtení to je, Rendy :-)
    Že bych se nechala inspirovat? :-D

    OdpovědětVymazat
  14. úplně se v tom vidím, jak to čtu :D miluju všechna ta voňavá tělová, nejen z body shopu, ráda si je kupuju, ale pak jsem líná se mazat :D také tajně toužím do Hello Flawless ;)

    OdpovědětVymazat
  15. docela mě překvapilo, jak bych se s tebou shodla. nejlevnější kousky od Essence, boj s linkama, lenost při mazání tělovým mlékem a krásná paletka od Inglot.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)