úterý 22. května 2012

YSL Touche Eclat rozjasňovač

Jedna z kosmetických legend mě uháněla vážně dlouho, troufnu si říct i několik let. Tak jako jsem třeba u NAKED paletky přečetla miliony recenzí a dívala se na tuny videí, tak i v tomto případě jsem s radostí okukovala u jiných s sbírala všechny možné dojmy a poznatky. Přece jen, cena není nejmenší. Zkoušela jsem ho snad v polovině evropských a většině českých parfumeriích (no dobrá, tolik jich nebylo, ale za ty roky se to nasčítá :) a pokaždé jsem odešla s tím, že to ještě počká a že si ho pořídím jindy. Až nedávno jsem podlehla a omámená slevou jsem se odhodlala si ho konečně pořídit. Kdo by neznal Touche Eclat od YSL? Rozjasňující korektor, který zakryje únavu a rozzáří váš pohled. Asi nemá cenu tu moc hovořit, protože ho většina populace vlastní nebo má o něm přečteno spoustu informací a recenzí. Tak alespoň pár fotek a mých osobních dojmů...




Korektor se dávkuje jako když otvíráte propisku, klikáním začne pomalu a jistě vylézat do štětečku. Korektor (říkejte mu klidně jenom rozjasňovač) naťupkám na inkriminovaná místa (foto níže) a prsty jemně vklepu. Někdo používá i štětečky, já na to prdim a jedu si to po svym :) Jako vždy. První vrstva je velice jemná a není příliš krycí. Pokud chci zakrýt své zhýralé kruhy pod očima, musím trochu přidat a víc vklepávat. Pak už je to oukej a zamaskuje dokonce i mou krvavou tečku pod okem, která se mi před lety jen tak objevila a zatím se jí nechce moc pryč. No, ale buďme upřímní, super mega kruhy pod očima vám to prostě nezakryje, od toho jsou tu jiné prostředky (třeba make-up cover od Dermacolu). Pohled určitě rozzáří, přijdu si méně opuchlá a krásnější (ha ha ha) :) V mých očích (a pod nima) je to spíš rozjasňovač, který dobře spolupracuje s korektorem. Takže když si chci dát hodně záležet na líčení a chci působit dokonale vyžehleně tak si dám pod oči nějaký ten korekrot a naťupkám Touche Eclat a zářím až za hranice Prahy :) Asi to říkám jak tatar, ale doufám, že mě chápete ...Vzhledem ke stoupajícím teplotám brzy začnu make-up úplně vynechávat a bohatě si s TE vystačím. Chválím, že vydrží celý den a neslévá se do vrásek. Konzistencí není hutný ani příliš tekutý, je tak akorát. Dá se jemně vrstvit, ale výsledný efekt je vždycky jemný a člověk nevypadá jako by měl kolem očí masku z make-upu.


Balení jako vždy u YSL luxusní, dávkování je taky praktické, nemám k němu jedinou výhradu. Produktu nevylézá moc, za což jsem ráda, protože se mi to občas s podobnými aplikátory stává, ale není to případ TE. Negativa? Možná cena kdyby byla poloviční :)





Foto je bez jakéhokoliv make-upu, takže výsledný efekt by byl ještě o něco lepší, kdybych nebyla tak líná se jen tak o víkendu celá líčit pro účely focení :) To po mě holt nemůžete chtít...




Touche Eclat se vyrábí ve 12 odstínech ->


(1,1.5,2,2.5,3,3.5,4,4.5,5.5,6,7)


Nicméně u nás v parfumeriích jsem nikdy více jak 6 odstínů neviděla. Než jsem sehnala svůj odstín Vanille Lumiere (2.5) chvíli to trvalo. Nějak jsem nebyla dojmu, že je to ten pravý odstín pro mě. Číslo 1 je moc růžový, 2 béžový (ale byla to záložní varianta, kdyby dvaapůlka nebyla), 3 už moc tmavý a oranžový. Škála odstínů nad 3 je už mimo Evropu, protože jsou to fakt už dost tmavé odstíny. Dole je popisek jaký odstín se hodí k určitým typům pleti.




No, tak když to shrnu. Touche Eclat asi není úplně must-have záležitost. Nechápejte to špatně, já jsem z něj vážně nadšená a mám ho ráda, ale chápu, že pro spoustu lidí je odrazující cena nebo využití. Za sebe říkám ano a můžu vám ho doporučit, ale na druhou stranu chápu ty, co bez něj umí žít. Jde to, fakt :) Trochu schizofrenický závěr, ale nemůžu říct utíkejte pro něj, protože to tak necítím. Ten, kdo si ho bude chtít pořídit, přijde na to sám a zbytek si ho může jít ve volné chvíli vyzkoušet do parfumerie a pak se rozhodnout :)

Tak si udělejme po nějaké době zase malou anketu: kdo z vás Touche Eclat má a kdo o něm třeba přemýšlí? :) Budu ráda za všechny vaše tipy nebo triky, týkající se tohoto malého zkrášlovače :)

PS: komentáře už jsou klasicky zase volně otevřené bez schvalování :)

34 komentářů:

  1. Tak toto je jednoznačně nejlepší recenze, kterou jsem na něj četla! :) Rozhodně ho zvažuju, teď asi o kousek víc, ale přesně jak píšeš, moje doba nejspíš ještě neuzrála :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já o něm přemýšlím. Mám zatím doma jeden z "něco jako Touche Éclat", prostě inspirovanej tímto YSL a je to super... Ale nejdřív asi zkusím ten od Lancome, protože je o pár set levnější..

    OdpovědětVymazat
  3. Skvělá recenze! Zrovna včera jsem na něj koukala v Douglasu, když jsem si tam šla pro bázi pod oční stíny Artdeco. Přemýšlím nad ním už dlouho a vždycky si řeknu, že až po další výplatě a takhel už to jde přes rok. :) Zatím používám korektor a rozjasňovač od YR, ale TE je úplně jiná liga už podle fotek, ale bohužel i cenově.

    OdpovědětVymazat
  4. ja jsem si ho koupila nedavno a rikala jsem si, ze si pockam na tvoji rcenzi, protoze sis ho zrovna taky koupila, ale nevydrzela jsem to :D ja jsem docela zklamana, strasne mi leze do vrasek, a to snad i do tech, co nemam..nezalezi jestli si ho dam hodne nebo malinko, vysledek je stejny, to me teda hodne stve..pouzivat ho urcite budu na takovy to rychly rozjasneni, ale dneska si jdu pro ten mac, o kterym si psala nedavno, doufam, ze bude lepsi :)

    OdpovědětVymazat
  5. komentáře už zase volně? cenzura jen u předchozího příspěvku? no dobrá tedy:D

    nicméně k věci - hezký článek:-)

    Tneto produkt doma mám, psala jsem o něm nedávno, nevím, jestli jsi se ke mně dívala:-), a tak nějak to cítím podobně jako ty. Jsem za něj ráda, když už ho mám, tak ho používám, ale když vezmu tu cenu za 2,5 ml, je to tak? teď si nejsem jistá, mám ho doma, tak tomi přijde jako až až.
    takže si to užívám, dokud ho mám, ale jestli budu pořizovat znova, to si nejsem až tak uplně jistá.
    (na druhou stranu - nic mi zatím pod oči nevyhovovalo víc... - no jak říkám, jsem na vážkách:DD

    nicméně gratuluji k úlůovku, z článku uplně dýchá to, jak sis tím udělala radost, líbí se mi to:-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Taky o něm občas zauvažuju, když všichni básní, jak je skvělý a must-have (jsi první výjimka :)), ale pro tuhle chvíli jsem se spokojila s Luminaire od Sleeku, jsou často srovnávány. Srovnání sice udělat nemůžu, ale přesto o Luminaire chystám článek.
    A ještě, že tak vrtám: mně podle toho obrázku přijdou i odstíny nad 3 vhodné pro Evropany, teda hlavně ty půlky: 3.5, 4.5, 5.5 - nejsou? A ta 8 je vyloženě světlounká!
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  7. Docela by mě zajímalo, co tam má znamenat ten L'Oréal na krabičce? YSL a L'Oréal jsou pro mě kvalitativně dost odlišné značky, ony snad mají něco společného? Něco jako Marni pro HM? :) Jinak koupě tohohle mě vůbece neláká, já na tyhle věci nějak nejsem (asi to neumím používat). Po tom, co jsem četla velmi kladné recenze na Mayelline Affinitone, jsem ho koupila, a jsem taky dost zklamaná. Nad Make up-Cover od dermacolu není prostě :).

    OdpovědětVymazat
  8. Touche Eclat je neskutečně předražená zbytečnost a upřímně lituju, že jsem si ho pořídila. Chápu, že tvoje euforie z nákupu asi ještě stále trvá, ale já osobně vůbec nerozumím, proč je okolo téhle věci takový hype!:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  9. Ja se priznam, ze pro me to must-have nikdy nebylo. Jako jo, asi bude dobrej, ale zas podle me ne tak uzasnej. Ja pouzivam erase paste od benefitu, ten taky prozari a na to sampar... dermacoli makeup cover jsem se pod oci bat dala, je desne hutnej... ale zkusim :) nikdy se mi totiz kruhy pod ocima zakryt nepovedlo, mame to rodove :( je jedno zda piju dost vody nebo hodne spim, proste tam mam desne jemnou pokozku a prosvita fialova :( mozna by stalo za to tam kydnout that gal nebo watts up :) high beam by byl uz moc :) vyzkousim :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už tolikrát jsem o něm přemýšlela, pak jsem si přečetla recenzi jako je třeba ta tvoje, kde se dotyčná sice rozplývá a chválí ho, ale vždycky vyzní ve stylu must-have věc to není.. a tak pořád váhám a váhám, no asi ještě na finální rozhodnutí nedozrál čas :D Ale upřímně, kdyby stál půlku, tak už je můj, je to dost podstatný faktor!:(

    OdpovědětVymazat
  11. Markvitka: souhlas, stat o pulku min, asi bych do nej sla. Ze zvedavosti :).

    OdpovědětVymazat
  12. Reny: jéé, tak to děkuji :)

    Sirii: já věřím, že nahraditelný je, jak už tu někdo zmiňoval, tak s tím od Sleeku, docela mě láká si ho taky pořídit a otestovat je pospolu :)

    Veronika: přesně tímhle stylem jsem ho nakupovala asi 4 roky :)

    Alce:mě teda do vrásek nezalézá, nezkoušela si přes něj poprášit trochu fixačního pudru? mě to dost pomáhá obecně se všemi korektory :)

    Color Beam: určitě jsem četla a jsem z něj taky rozpačitá a roli v tom hraje i cena, protože kdyby byla poloviční, klidně bych si ho kupovala i v budoucnu, ale takhle váhám

    Verunka:když jsem si ty vyšší odstíny zkoušela v obchodě, tak mi přišly fakt tmavé a navíc ty půlky odstínů se u nás moc neprodávají. A odstín číslo 8 je trochu záhada, protože podle oficiálních stránek žádný takový neexistuje a nevím, proč v tom přehledu je :) jinak co se mého komentáře týče, tak není vůbec zač, je to prostě fakt :)

    OdpovědětVymazat
  13. Swan: to znamená, že YSL spadá pod L´Oreal. Patří tam i například Lancome. Většinou je více kosmetických firem pod jednou větší. Např. Clinique, M.A.C a Bobbi Brown taky patří pod jednu :) Ale samozřejmě každá produkuje svoje výrobky jako jinde ve světě

    Mila: jak říkám, kdyby byla cena poloviční, koukám na to jinak. Celkem se vyplatí koupit balení 3kusů, které prodávají v dutyfree a stojí to jako jedno pero u nás

    Markvitka: nejlepší je si ho jít vyzkoušet, klidně ho zkoušet půl roku a uvidíš, jestli ti za to stojí :) jestli máš díky němu leoší pocit a rozzářenější obličej :)

    OdpovědětVymazat
  14. Líbí se mi, jak upřímně jsi to napsala. Z recenzí, které jsem na tento výrobek četla, jsem nabyla dojmu, že to je dokonalost sama a už mi to začalo být podezřelé. Díky Tvé recenzi jsem si mohla udělat trochu objektivnější názor. Možná ho v budoucnu vyzkouším (až budu konečně bohatá, ha :-D a zatim zůstanu u Dermacolu, který sice pro mě není úplně nejlepší (musím ho smíchat před nanesením s krémem, jinak mě strašně vysušuje), ale opravdu kryje.

    OdpovědětVymazat
  15. Reny to je zvláštní, já ho mám hustší takhle podle té fotky, konzistence. U mě má úplné krytí a stačí opravdu jedna vrstva (a to mám horší kruhy pod očima než ty) já jsem četla, že je více druhů. Že je třeba jenom rozjasňovač, kterej vypadá úplně stejně, jmenuje se úplně stejně, ale je to opravdu pouze rozjasňovač, který nemá krycí funkci. Tak já teda opravdu nevím :-/

    OdpovědětVymazat
  16. kdo by o něm neslyšel :). Přemejšlela jsem o něm, ale ,,svoje" korektory už mám, tak by pro mě byl zbytečný a rozjasňovače nepoužívám... vyhozená tisícovka pro mě .:)

    OdpovědětVymazat
  17. Simbli: já si právě pamatuju, že u tebe jsem četla, že ti všechno zakryje a mě fakt spíš jen decentně :) a slyším poprvé, že je více druhů! to jsem teda asi schytala ten méně krycí :/ ale paní v parfumerii ani necekla, že by bylo více vatiant

    Eli: já četla někdy i negativní recenze nebo taky to, že někomu se rozjasňovač zkazil a začal mu časem zapáchat, takže jsem si ho kupovala s lehkýma obavama :) určitě jsou věci, co mě v kosmetickém světě nadchly víc, ale propadák to určitě není :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já po něm asi netoužila nikdy :) dobře mi zakryje a rozzáří i korektor na oči od Catrice, který je můj oblíbenec. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Cetla jsem na nej jen par recenzi a zatim me zadna nepresvedcila,ze bych ho nutne potrebovala.Efekt mi neprijde nijak viditelny, coz nevim zda je chyba fotek nebo vyrobku.
    Jen male rypnuti - opet mi u tve recenze chybi udaj o cene,ikdyby alespon orientacni.

    OdpovědětVymazat
  20. Nejaky ten patek o nem premyslim, zvlast ted, kdyz mam v Douglasu 20% slevu...ale - mam krasne stiny YSL a jsou desne! Luxusni baleni, nadherne barvy, ale mala pigmentace...proste skoro nebarvi :( velke zklamani.

    OdpovědětVymazat
  21. Pro mě asi není, to jsem si říkala už dávno. I když vypadá fajn, odrazuje mě cena a taky pro mě malá využitelnost.. :)

    OdpovědětVymazat
  22. Jééé! TE jsem si pořídila k narozeninám. A napsala si to přesně, Rendy - x-krát vyzkoušené a pokaždé myšlenka "ještě se rozmyslím", nebo tak :-D
    Chtěla jsem na něj sepsat dojmy a postřehy, ale tys to tak pěkně všechno obsáhla, že už to snad ani není potřeba :-)

    OdpovědětVymazat
  23. I kdyby stal 200 kc, nejspis bych si ho neporidila. Na tekute rozjasnovace moc nejsem, takze moje chyba :)

    OdpovědětVymazat
  24. Kdysi jsem ho mela a vubec me nezaujal, pod okem mi do hodiny uplne zmizel. Za ty penize hodne zklamani.

    OdpovědětVymazat
  25. Limett: tak já v něm vidím rozdíl oproti třeba jiným levnějším rozjasňovačům, které jsem vyzkoušela, ale i tak mi to nepřijde jako naprostý zázrak :)

    Lena: vidíš, to jsem vůbec nenapsala, měla jsem asi dojem, že je tam provařený, že cenu každý ví :) jelikož jsem měla slevu, tak vyšel asi na 670Kč, a většinou stojí do 900Kč, záleží kde ho člověku kupuje :)

    Sobi: proto je nejlepší si všechno před nákupem vyzkoušet na sobě a pak člověk ví na čem je. chápu to, někdy se mi stává, že mě jeden produkt zkazí dojem z celé značky, ale člověk to nesmí házet do jednoho pytle :)

    Bebe: to o něm klidně napiš, budu ráda, zase to vezmeš třeba z jiného úhlu pohledu :) čím více recenzí, tím lépe, takže jen do toho :)

    OdpovědětVymazat
  26. No já nevim, ale spíš mě asi neláká ... jako rozhodně nemám v plánu si ho teď někdy pořizovat, ale kdyby na něj byla třeba někdy/někdy akce ... tak bych asi neodolala :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com 

    OdpovědětVymazat
  27. Mně se také zdá předražený. Několikrát jsem ho v parfumerii zkoušela, ale nakonec jsem ho nikdy nekoupila. Teď se snažím najít levnější alternativu :-) Docela mě překvapil nový korektor od Rimmel London, nezkoušela jsi ho? Sice není se třpytkama, ale zakryje kruhy pod očima a tak trošku i oči rozjasní.

    OdpovědětVymazat
  28. Asi ho taky půjdu okouknout, nebo raději ne? :D

    Jinak opravdu ten nový od Rimmelu, jak psala Kikina, mi přijde na drogerku opravdu nadprůměr - hezky rozzáří a dobře kryje, neslévá se, fakt príma :)

    OdpovědětVymazat
  29. mám ho doma už nějakou dobu, řekla bych, že cena je ok, vzhledem k tomu, že vydrží fakt dost dlouho. jestli je tak skvělý jak z něj všichni dělají nevím, jako je ok, ale zázraky taky nedělá :)

    OdpovědětVymazat
  30. rozajsnovač nepoužívám a ani zatím nemám v plánu tak nevim,spíš mě zaujal článek předtím,vážně dobře napsané a souhlasím skoro se vším =)

    OdpovědětVymazat
  31. bylo by zajímavé vidět tento korektor před a po použití přímo vedle sebe ve velkých fotografiích ... pak bych tu cenu chápala!! :)

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  32. Já si ho koupila v září v Barceloně v duty free a jsem spokojená - velké krytí jsem ani nečekala, ale jako rozjasňovač unavených očí je pro mě bezkonkurenční! Normálně nanesu běžný korektor v tenké vrstvě a do spodní části kruhů naťupkám ještě touche eclat - lepšího efektu jsem u svých velkých fialovošedých kruhů ještě nedostáhla! někdy ho používám i jako klasický rozjasňovač i na nadočnicové oblouky, na srdíčko. (nebo jak se česky říká cupid's bow :)

    OdpovědětVymazat
  33. hledala jsem recenze na pár výrobků a shodou okolností našla všechny u Tebe :)
    takže děkuji, stávám se pravidelnou čtenářkou a letím nakupovat :D :))

    http://fashionladyan.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  34. Myslím, že záleží na věku, mladá pleť má dostatek kolagenu a pokud není vyloženě problémová, září. Je mi 36 a už dva roky pozoruji, jak pleť, nevím, jak přesně to říct, ale tak trochu "šedne". Nejde o vrásky, zatím žádné nemám. Takže jakékoliv rozjasňovadla jsou super. TE je klasika ne nadarmo, i když docela schopnou alternativou je Magique Lumiére od L´Oreál asi za tři kila.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)