středa 9. května 2012

YSL Glossy Stain - lak na rty

Jestli mě nějaká kosmetická novinka letošního jara nadchla, tak právě Glossy Stain od YSL. Nemá asi cenu vysvětlovat, k čemu stainy jsou, protože o tom stejně všichni víte víc než já :) Na podobném principu jsou např. tinty od Benefitu nebo nedávno i v Essence upíří kolekci lesky na rty. Jsou to prostě vodičky, co vám obarví rty/tváře a barva na nich dlouho vydrží. A navíc v tomto případě máte v jedné lahvičce vlastně tři produkty - stain, lesk a rtěnku.


Jelikož a protože je má přírodní barva rtů lehce mrtvolná a nijaká, uvítám cokoliv, co mi rty trochu zabarví na delší dobu. Vím, že exituje něco jako rtěnka, ale to není to samé. Rtěnku olíznete nebo otřete, ale tint vám vydrží a rty jsou dlouhou dobu zabarvené. Dokonce se mi s tímto ani nestalo, že by se po namočení rtů lehce rozpil a musel pak zase nějakou chvíli zasychat. Barvou se přetřou rty vážně jako lakem na nehty a barva drží. Glossy Stain se dobře nanáší, má celkem velký ale zároveň praktický aplikátor a na jeden zátah s ním nabarvím celé rty a hlavně barva neflekatí a nanáší se rovnoměrně. První chvíli je to trochu zvláštní pocit, protože "lak" začne rychle zasychat. Ale po chvilce ani nevíte, že ho na rtech máte. Mě se osvědčilo přetřít před použitím rty malinko balzámem a ten divný pocit se odbourá. Barva je pak lesklá a už není ani potřeba rty přetřít bezbarvým leskem a jsou jak vymalované :) Rty nevysušuje, je krémový a po zaschnutí se leskne. Na poli produktů určených rtům je to něco nového a nenapadá mě jiný produkt, se kterým by šel porovnat. A vážně skvěle drží, neotírá se a svačina ani pití nejsou překážkou :)



Když jsem šla poprvé "lak" okouknout do parfumerie, trochu jsem se zděsila nad výběrem odstínů. Jako klasicky se u nás prodává tak třetina dostupných odstínů (celkem jich je 19 u nás 6). A barevné spektrum mi nepřišlo nijak zajímavé. A cena je taky astronomická (v ČR 800 Kč). Proto jsem opět využila možnosti dutyfree shopů a při přestupu v Amsterdamu rychle zaběhla pro tohoto krasavce. Jako obvykle u YSL miluju jeho obal. Jestli mi nějaká dekorativka přijde svými obaly fakt luxusní, tak je to právě YSL. Ale jen o obale to samozřejmě není ( i když já se ráda kochám a kupuju pro mě krásné věci).



Vybrala jsem si odstín 7. Tento odstín v českých parfumeriích k dostání je. Chápu, že pro někoho jsou podobné výrobky zbytečné a nevidí v nich smysl, ale my kosmetičtí úchyláci musíme prostě zkoušet všechno :) Asi to nebude bestseller v našich končinách, ale v zahraničí se u stojanu s ním stály skoro fronty a ženské si ho braly ve velkém. Ale tak prostě za hranicema našeho státu je všechno jinak, takže si myslím, že u nás příliš nepofrčí. I když co já vím, třeba se šeredně mýlím a půlka z vás ho už má doma...




Úplně nejlepší je se podívat na kouzelné video a pochopíte, jak Glossy Stain funguje :)



Jak vidíte, tak po setření vrstvy "laku" zůstane na kůži jen pěkná barvička, co drží a drží...



Sice nechápu, proč se na fotce tváří trochu růžově, když je spíš tmavě lososový, možná malilinko korálový, fakt nevim jak to popsat, ale růžové v sobě moc nemá :) Vlastně vůbec žádná růžová se nekoná...






Tak co vy a podobné vychytávky? Používáte něco podobného? Nebo ho samy vlastníte?

22 komentářů:

  1. Vypadá to zajímavě.. YSL má zaručeně jedny z nejhezčích obalů, to se jim musí nechat! :) A můžu se zeptat kolik to stojí v zahraničí? Je v tom hodně velký rozdíl? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá krásně, nebo spíš to zní velmi dobře, ale na tobě mi přijde, že vypadá snad jako obyčejný lesk na rty za pár kaček. Ale možná je to fotkou, těžko říct :-( Ale určitě bych ho chtěla vyzkoušet, stainy mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  3. podobný efekt mají intenzivní lesky na rty od illamasquy (barva se pod nima ani nehne, i kdyz lesk po case zmizi)..

    OdpovědětVymazat
  4. Priznam se, ze nic takoveho me zatim neoslovilo. Proto bych treba rada vyzkousela Benetint :). Jinak jsem zkusila fixu na rty a to bylo fajn :). Sice taky divny pocit, ale vydrz velka.

    OdpovědětVymazat
  5. To video je úpně úžasný, řekla bych pro kosmetické úchylačky. Ale mně se moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem si tuhle novinku koupila hned první den, co dorazila do Sephory. Odstíny hrůza, ale nakonec jsem vybrala taky 7:-) Tahle věc mě hodně nadchla a jsem ráda, že se do ČR vůbec dostala:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  7. Rendy, ten odstín bych si vybrala i já, fakt pěkný. Jak dlouho ti na rtech vydrží?

    OdpovědětVymazat
  8. To video je kouzelné! Škoda, že tak to ve skutečnosti nefunguje:-D

    OdpovědětVymazat
  9. Skodulka: 20euro, takže trochu rozdíl tam je :)

    Simbli: fotka je vyloženě hnusná, ale neměla jsem čas fotit znovu, až bude, vyměním jí, protože ani barva tam nevypadá tak pěkně jako na rtech :) ono to na první pohled vypadá jako lesk, ale barva drží dlouho :)

    Lilili: s tou vůbec bohužel nemám zkušenost, takže nemůžu posoudit :)

    Mila: u tebe jsem jí vlastně viděla úplně poprvé a nejdřív jsem si říkala, že ten odstín nic pro mě, ale nakonec se mi zdál jako nejlepší :)

    Levandule: několik hodin, přiznám se, že jsem to nestopovala, ale i když zmizí třeba lesk, tak barva pořád drží a rty jsou zabarvené, takže já jsem spokojená

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá skvěle! To by bylo něco pro mě. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Reklama je suprová :) nemůžu si pomoct ale těch 800 korun je docela dost :(

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. To vypadá dobře :)
    Zaujala mě tvoj poznámka o nijaké barvě rtů - to já je mám zas moc červený a ráda bych světlejší :)

    OdpovědětVymazat
  13. mě to přijde celkove v česku problém u hi end produktu s tema cenama...ono totiz ne jenom že je to v zahraničí levnější ale i kdyby to stalo uplný ekvivalent těch 800 pořád si to mužete dovolit i když vydeláváte jen pár šupu. pořád je to proste víc cenově dostupné než v čr. V čr je všechno předražené a bohužel člověk si většinu toho nemuže dovolit.

    OdpovědětVymazat
  14. mam uplne stejny odstin jako ty a musim rict, ze fotak ti teda pekne vyzral barvu..ve skutecnosti je totiz mnohem vyraznejsi a hezci (teda jako nemyslim to zle, jen to uvadim na pravcou miru:)), na me teda moc dlouho nevydrzi, maximalne tak dve hodky, ale je to tim, ze ja neustale neco piju, olizuju a kousu si rty atd, takze zadny stain nema sanci :D.. nemam moc rada rtenky, takze pro me je tohle revolucni vynalez a planuju si poridit dalsi odstiny..

    btw ve skutecnosti to opravdu jako lesk za par kacek nevypada..ta barva je skvela, hodne syta a drzi..

    OdpovědětVymazat
  15. Alce: uznávám, že foto se vážně nepovedlo protože jsem to fotila, když bylo venku zataženo, a barva je fakt hezčí, ale tak sama to víš, když ho máš taky :)

    OdpovědětVymazat
  16. podle mě jsou stainy na rty super věc, takže z týhle novinky jsem teoreticky docela nadšená - prakticky se uvidí, až si je prohlídnu, barevnou představu u čehokoli na rty mám docela jasně danou a tak mám celkem obavu, že se mi do ní u YSL netrefí ani přibližně .)

    OdpovědětVymazat
  17. ... o tomhle jsem už četla a moc mě to láká, ale mám teď na cestě YSL rtěnku takže si dám na chvíli zase pokoj, protože poslední dobou nějak moc kupuju samé rtěnky :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Taky už jsem tento stain viděla, ale nenadchnul mě na tolik, abych si ho koupila. Ale ještě jsem nebyla ani v parfumerce omrknout odstíny, tak se ještě uvidí :D

    OdpovědětVymazat
  19. Taky už jsem o něm spoustu četla, ale oproti tobě, mě YSL obaly nelákají, protože nesnáším žluté zlato :D. Tak mu jednoduše odolávám...(vím, obsah je odlišná věc...ale..)

    OdpovědětVymazat
  20. Ááá, to chci!
    Prosimtě, na kolik tě vyšel v dutyfree? Za měsíc letim do Říma a nevim, jestli si mam počkat a nebo zhřešit v Praze:D

    OdpovědětVymazat
  21. Rendy mám č. 12 Corail Fauve a fakt ji MYluju!! Občas se namaluji u kamarádky i výraznějším odstínem, ale vím, že by mi to doma leželo. Díky za tip, že venku se prodávají i jiné odstíny, na to musím juknout. Souhlasím s Tebou naprosto v tom, že YSL má jednoznačně nej-luxusnější obaly, jsem stejného názoru! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)