středa 30. května 2012

Revlon Colorburst Lip Butter

Než jsem stihla sepsat své dojmy z těchto rtěnek od Revlonu, tak už mě předběhla třeba Day nebo Viennettka :) Nevadí, tak konečně i já se dočkala. Hádáte správně, že trio rtěnek pochází z mé dovolené za oceánem. Původně jsem je neměla ani v plánu kupovat, ale několik z vás mi je doporučilo a po tom, co jsem si koupila jednu a vyzkoušela jí, jsem musela dokoupit ještě další! Byla jsem vážně nadšená. Rtěnky jsou hodně krémové, až skoro jako balzám a tudíž jejich pigmentace není tak silná. Týká se to teda hlavně tohoto tria, protože jak vidíte, všechno jsou to vesměs neutrální nude barvy. U Day jsem viděla, že její tmavší barva je celkem dost pigmentovaná a rozhodně výraznější, než na co jsem zvyklá u těch mých.



Jelikož u rtěnek nebyly žádné testry, tak jsem vsadila jen na intuici a vybrala barvy jen podle odstínů víček. A tentokrát se musím pochválit, že se mi to docela povedlo a odstíny jsem trefila (narozdíl od mých eskapád s odstíny make-upů :) Když jsem vyzkoušela první rtěnku, říkala jsem si, že mi něco strašně připomíná. A pak si říkám jo, to je něco podobného jako Dior Addict Extreme. Nechci vůbec tvrdit, že jsou rtěnky totožné, to vůbec, ale konzistencí i balením jsem si je prostě spojila.











Jak vidíte na ruce, odstíny jsou vážně decentní a skoro neviditelné. Rtěnky jsou krásně krémové, rty hydratují a krásně se lesknou. Jsou to vážně spíš rtěnko-balzámy. Na rtech jsou příjemné a nevím jak lépe to popsat, ale člověk má chuť si rty mnout pořád o sebe :) Nenapadá mě co více by je vystihovalo. Díky tomu, že barvy nejsou tak syté a pigmentované, je i jejich výdrž spíš slabší. Ale to mi vůbec nevadí a ráda a často se s nimi maluju. Pro někoho, kdo se nechce líčit s klasickými rtěnkami a hledá nějakou alternativu je určitě můžu doporučit. Pro ty z vás, které mají rády syté a výrazné odstíny to asi nebude zajímavé. Ale každopádně musím uznat, že jsou rtěnky silně návykové a co mě taky překvapilo, že stojí pár dolarů. Ebay k nákupům tak často nevyužívám, takže vám nedám dobrý tip na prověřeného prodejce, ale co jsem se tak letmo dívala, ceny jsou v rozmezí 6-11 dolarů. Což se mi za ně nezdá zas tolik (sice víc jak 180Kč bych za ně nedala, ale to je každého věc :) Trochu mi jen vadí, že celkem rychle mizí a tím jak se s nimi člověk často během dne maluje, tak ubývají před očima. Na druhou stranu mám zase dobrý pocit, že něco vypotřebuji a maximálně využiji.




odstín číslo 065


odstín číslo 095


odstín číslo 025





Více o rtěnkách se můžete dočíst např. zde.


Jsem moc ráda, že jsem rtěnky nakonec vyzkoušela a určitě vím, co si zas příště dovézt :) Za ty peníze je to hotový poklad a ráda vám je doporučím k vyzkoušení. Škoda, že Revlon zatím u nás neprodávají. Je to asi další ze značek, které bych uvítala. Když občas narazím na nějaký eshop v ČR, tak jsou ceny předražené a většinou stejně nemají celý sortiment. 


Máte nějaký dobrý tip, kde kosmetiku Revlon nakupovat? Znáte tyto rtěnky a taky jste si je oblíbily? :)

24 komentářů:

  1. Odstín 065 vypadá moc hezky .)

    beautystylecosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. kdyby to šlo si dycky rtěnku vyfotit i na rtech bylo by to super.)já si to totiž nikdy neumim představit pořádně kdy to vidim jen na ruce.)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě uchvátily právě v zahraničních videích a pak u bazengy . Hrozně by mě zajímalo kde se dají sehnat tady :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyhle rtěnky často okukuju v anglickým Vogue a vidím, že vypadaj skvěle i ve skutečnosti:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné, ale po přečtení posledního odstavce mě celkem zamrzelo, že je u nás nemají :(

    OdpovědětVymazat
  6. akorat vcera jsem se na ne divala v casopise..myslim, ze hned po praci na jednu vletim dneska :D

    OdpovědětVymazat
  7. Všechny barvičky jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  8. ja po nic pokukujem odkedy vysli v USA a snazim sa najst nejakeho vyhodneho predajcu, avsak to postovne je stale minimalne kolko stoji lip butter :-/
    ale skvele farby a recenzia :)

    OdpovědětVymazat
  9. Po rtěnkách od Revlonu pokukuji již delší dobu a chtěla bych Revlon natural Peach, takže stále hledám, na britském ebayi jsem ji nenašla. Tyhle vypadají dobře a 065 má skvělou barvu, na léto podle mě ideální. :)

    OdpovědětVymazat
  10. lálilálilá: nemělo cenu je fotit, protože barva není skoro vidět, jen jsou rty lesklé :)

    OdpovědětVymazat
  11. Mě tyhle rtěnky taky docela zajímají (zatím nevyzkoušeno) a z odstínů bych určitě vybrala:-).
    Dřív u nás v distribuci Revlon byl (ale to už je tak 20 let zpátky, to ty nemůžeš ani pamatovat:PP), škoda, že to změnili.

    Jak jsem psala, zkšenost s Lip BUtter nemám, ovšem s rtěnkou Dior Addict ano, a nezlob se, ale podobné mi to úplně nepřijde:/.

    OdpovědětVymazat
  12. Color Beam: mě přijdou opravdu svojí konzistencí podobné :) nechci tvrdit, že je to to samé, ale mě je prostě připomínají :) spíš taková asociace :)

    OdpovědětVymazat
  13. tyhle chci strašně moc vyzkoušet! moje oblíbenkyně na youtube (essiebutton) je hodně vychvaluje :))

    OdpovědětVymazat
  14. nevypadají špatně a vybrala sis hezké odstíny :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ja od patku na Ladvi, ale tyhle rtenky tam nemaji :(.

    Taky Revlon pamatuju, tak 20 let zpet :).

    OdpovědětVymazat
  16. lucifrid: včera jsem se tam byla zrovna podívat a docela mě to zklamalo, přijde mi, že ty věci, co tam prodávají, už Revlon snad ani nevyrábí :))

    OdpovědětVymazat
  17. vypadá opravdu lákavě :) barvičky jsou tedy opravdu skoro nenápadné, já bych si vybrala nějakou výraznější, ale věřím ti že musí být super.

    OdpovědětVymazat
  18. Mě ty Amíci fakt štvou, mají tolik bezva značek kosmetiky, široký sortiment a solidní ceny. K nám se dostane jen něco a ještě polovina odstínů.

    Vypadají fakt krásně, určitě bych si taky nějakou vybrala.

    OdpovědětVymazat
  19. Teda taky bych je už konečně ráda vyzkoušela!:-) Škoda, že se u nás neprodává, některé značky jako s-he bych v drogérce klidně oželela..:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  20. asi nebudu mít na výběr, a budu si muset koupit všechny odstíny :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  21. Vypadají zajímavě, škoda že u nás nejsou. :(

    OdpovědětVymazat
  22. This is so attractive post! tell me if you wanna follow each others blog! ;)

    FashionSpot.ro

    OdpovědětVymazat
  23. Páni, vypadají skvěle :) mně se líbí jen lehké tónování rtů, takže bych je určitě uvítala ve své sbírce :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)