neděle 6. května 2012

Peelingy - přehled

Najít ideální peeling je pro mě celkem fuška. Jsem asi moc náročná a chci příliš mnoho funkcí a vlastností v jednom kelímku. Vyzkoušela jsem už pár těch, které jsou podle mě obyčejné, některé jsou za svou cenu předražené a jiné mě zase mile překvapily. Nicméně stejně žádný z těchto není ON. Ten pravý a mnou milovaný peeling. Asi si někdo z vás zaťuká na čelo a řekne si, že peeling jako peeling. Ovšem já tvrdím, že to by pak šlo říct i o krémech, rtěnkách nebo lacích na nehty. Tak jako vám musí sednout krém na obličej, měl by vám sednout i peeling (nejen svou hrubostí nebo parfemací). Méně náročné z vás by si dneska určitě nějaký peeling vybraly. Já stále ještě čekám na svého šampiona a tudíž v dnešním přehledu nezačnu od prvního místa, ale až od druhého.




Jelikož jsem si článek připravovala ještě před dovolenou, netušila jsem, že narazím na dva peelingové skvosty :) Dnešní článek je tedy ještě neobsahuje, ale samostatně vám je představím v samostatných článcích (to jsem ale mrcha, co? :) Svého šampiona jsem už našla a tyhle jsou v závěsu za ním :) Myslím, že jsem o všech už psala a nechci se opakovat, takže dneska to vezmu stručně v bodech :) Co je pro mě (+) může být pro někoho (-), takže samozřejmě záleží na vašich preferencích a náročnosti :) Berte to jako malý přehled spíš než nějakou recenzi...



Rival de Loop
- chemická vůně jablek (-)
- cena (+)
- limitovaná edice (-)
- střední hrubost


Opravdu asi nejlevnější ze všech. Jablečná verze byla limitovaná edice, takže stejný k sehnání už nebude, nicméně kdyby někdo chtěj opravdu super laciný peeling a nepotrpí si na značky, nechť si zajde do drogerie Rossmann, kde se tato značka prodává a určitě si vybere :)


Yves Rocher
- cena (-) bez slevy je docela vysoká
- dostupnost (+)
- jemná parfemace (-)
- střední hrubost
- celkem tekutá konzistence (-)


Peeling od Yves Rocher je pro problematickou pleť. Příště se asi vyprdnu na nákupy peelingů pro problematickou pleť, protože mi přijde, že mi ještě nikdy nepomohly :) Celkem mi na něm vadí jeho tekutá konzistence a poměrně vysoká cena.



Amie
- bio (+)
- nákup přes e-shop (-)
- pastovitá textura (-)
- větší hrubá zrníčka
- voní (+)


New Leaf od Amie mi příliš nesednul od začátku. Nelíbí se mi, že je opravdu hodně tuhý a člověk ho z tuby skoro doluje. Je to spíš taková peelingová pasta. Někdo bude odvázaný z toho, že je to "bio" a někdo zas nerad nakupuje přes internet a proto si nikdy tento peeling nepořídí :)


Yves Rocher
- gelovitá textura
- menší zrníčka (+)
- střední hrubost
- podivná parfemace (-)
- bio (+)
- cena (-)


Yves Rocher podruhé. Nesedla mi ani parfemace, ani konzistence a vlastně celý peeling. Cena mi také přijde lehce přepálená a nesmyslná.



Yes To...


- nejjemnější ze všech (+)
- podivná parfemace (-)
- cena (-)
- dostupnost (-)


Jak mám jinak více výrobků od Yes To ráda, tak tenhle peeling teda ne. Vážně mi vadí jeho nehezká parfemace. Plusem je, že je velice jemný a mohl by vyhovovat někomu s citlivou pletí. Mínusem je i dostupnost (pouze v Sephoře nebo přes internet).


Formula10.0.6
- krásně ovocně voní (+)
- gelová textura s různě hrubými zrníčky (+)
- hrubší
- nedostupnost (-)


Ze všech výše jmenovaných je mému srdci (a obličeji) nejbližší. Líbí se mi jeho vůně, vyhovuje mi hrubost (i když je trochu větší). Co se mi nelíbí je, že už ho v ČR nikdy v obchodě nekoupím, protože Formula definitivně skončila v Sephoře.




Ryor Peeling
- bez parfemace (-)
- balení v kelímku (-)
- krémová textura (+)
- hrubší
- cena (+)


Jeden z nejnovějších ve sbírce. Možná si ho ještě pamatujete z nedávné recenze. Peelingu bych vytkla jen trochu nepraktické kelímkové balení a nulovou parfemaci (holt jsem přes ty vůně). Nicméně patří k těm lepším, které jsem vyzkoušela a i jeho cena je velice příznivá.




Uff, ruku už mám rozedřenou od všeho zkoušení a očuchávání :) A stejně dneska ještě neuvidíte ten podle mě nejlepší ze všech. Brzy se ale dočkáte, slibuju :) A teď úplně vážně: jaký je váš nejmilovanější peeling? Nebo je vám to úplně jedno a koupíte si jakýkoliv, který najdete v regálu drogerií? :) Vážně mě to strašně zajímá, i když chápu, že pro to asi moc lidí pochopení nemá :) Myslíte si, že má smysl utrácet vysoké částky za peeling?

39 komentářů:

  1. Ja dlouho pouzivala od Garnieru, nez jsem nasla kolem vanoc Benefit :). Ano, cena je velka, ale kdo z vas nakupuje Benefit za normalni ceny ;)? Je jemnoucky, krasne voni :). Na nic lepsiho jsem zatim nenarazila. A jako peeling na telo u me asi zvitezi lushi Buffy...

    OdpovědětVymazat
  2. Vzpomínám si na pár peelingů, které byly moc fajn:
    Crabtree & Evelyn - Citron Body Scrub
    Weleda - Březový peeling proti celulitidě
    L'Occitane - mandlový peeling
    A parádní srovnání, Rendy :-) Muselo to dát práci jak blázen tohle sepsat!

    OdpovědětVymazat
  3. fuha, ja si na peeling az tak nepotrpim, ale som ozaj zvedava ktori novacikovia budu tvoji favoriti :)
    ja som v poslednom case spokojna s vitaminovym peelingom od salvusu, hoci je uplne iny ako tie predtym, ale len v dobrom - uplne jemne zrniecka a nechava sa na obliceji 20 minut, pokozka po nom je ale zaroven jemna a pritom i vyzivena a hydratovana :)

    OdpovědětVymazat
  4. já momentálně používám peeling od ziaji z řady růžové máslo a celkem mi vyhovuje - nevysušuje, obsahuje hodně zrníček, takže nemusíš dřít jak šílená, voní..

    ale taky to pořád není úplně, úplně ten nejlepší.. :D

    OdpovědětVymazat
  5. Mě nejvíce vyhovuje právě tento od ryoru. Jediné co mi na něm vadí, je právě to kelímkové balení. měla jsem i od Neutrogeny a ten mi vůbec nesedl. Sice mi pomáhal bojovat s pupínky, ale zas mi přivodil černé tečky.

    OdpovědětVymazat
  6. Já vyzkoušela zatím jen jeden a to od Garnieru a docela mi vyhovoval.Možná měl jen trochu slabší zrníčka,na to jsem zase háklivá já :D

    OdpovědětVymazat
  7. ja by som si vybrala tu formulu :)

    zivotvosvete.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. já mám teď jen nějakej no name z drogerky, ale je příšernej. Jenže se furt nemůžu rozhodnout jakej jinej koupit, takže tenhle hroznej u mě v koupelně furt bydlí :D

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. hele, já tě uplne chápu, taky jsem ještě nenašla svůj oblíbený peeling ;)
    mně zase vadí to, že pokaždé jsou buď až moc jemné nebo je tam tak málo zrníček, že se navzájem ani neznají ;))

    OdpovědětVymazat
  10. Zrovna včera jsem kroužila po Dmku a ne a ne si vybrat. Na tělo si dojdu pro skleněnou dózu s řady proti celulitidě. Líbí se mi právě to balení (ikdyž do sprchy nepříliš praktické) a efekt peelingu je, samozřejmě celulitida odoláva, ale kvuli tomu ho nekupuju. Kdysi jsme měla i z limitované edice hamam - cukrový a taky byl fajn.
    Na obličej je to ale složitejší, dávám přednost jemnějšímu - chystám se vyzkoušet meruňkový od Alverde. Ale rovněž se těšim na ty tvé dva favority.!

    OdpovědětVymazat
  11. já vlastním ten od Yves Rocher a používám to jako čistící gel, není to vůbec hrubé a nepovažuji to za peeling, protože to ani peeling být nemá ;), ale záleží holt na každém :)
    ale jinak mi tento výrobek vyhovuje, já ho měla ve slevě, normálně bych si ho asi nekoupila :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám už strašnou dobu detoxikační peeling pro normální pleť od Garnier a snažím se ho spotřebovat...je to průměr - kvůli příliš hrubým zrníčkům - hledám něco jiného. Děkuji za přehled, nezaujal mě ani jeden :D.

    OdpovědětVymazat
  13. Ani já ještě nemám ten nejoblíbenější peeling. Momentálně za něj považuju Konjac houbičku, protože po jejím použití mám pleť mnohem jemnější než po použití peelingu :-)

    OdpovědětVymazat
  14. Já mám vyzkoušený akorát peeling na ruce od Body Basics (super) a peeling od Balei.. :D takže asi čas to napravit :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ten Yves Rocher na problematickou pleť je úplně na prd a navíc divně smrdí :) Za to Ryor je celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  16. ten Ryor mě zaujal ;) mrknu po něm i když já na peelingy si teda vůbec nějak nepotrpím :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Mám malinový peeling od Freemana a nehodlám ho měnit. Gelová konzistence, jemná zrníčka - připomíná mi to trochu gomáž a vůně je dle mého vkusu pěkná. Můžu jen doporučit.

    OdpovědětVymazat
  18. Můžu se zeptat na další výrobky Yes to carrot?
    Mám zatím balzám na pusu a super, koukám mlsně po šamponu a kondicioneru. Vážně to za tu cenu stojí?
    dík

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám ráda peelingy od Freemana, mám grep a je super :)

    OdpovědětVymazat
  20. lucifrid: myslím, že si kápla i na můj top peeling, o kterém bude článek někdy příště :)

    bebe: díky za tipy, madlový od L´Occitane jsem chtěla, ale už je vyprodaný :(

    Darinka: ona je to spíš gomáž, ale počítala jsem ho mezi peelingy

    Vlasta: psala jsem už o šamponu i kondicionéru a oba můžu doporučit. kondicionér patří mezi nejlepší, co jsem kdy vyzkoušela a mám už několikáté balení :)

    OdpovědětVymazat
  21. ja jsem svuj oblibeny peeling na oblicej jeste nenasla..za to ten nejhorsi jo - clinique - to co mi udelal na obliceji bylo vazne neco...takze clinique uz nikdy..chystam se na ten od salvus, ale musim se k nemu prva nejak dostat :) jinak telovy uz jsem nasla - mandlovy od l'occitane, uzasne voni, nedre tolik kuzi, ale i presto funguje, takze jiny uz nechci :)

    OdpovědětVymazat
  22. Já mám ráda takzvané ,,daily" peelingy. Mají jemňounká zrníčka, ale právě to mi na nich vyhovuje. Denně je nepoužívám, ale třeba 2x do týdne a krásně to stačí. Nejlepší jsou dle mě Nivea (- krásně rozjasňuje, je v takové vyšší růžové lahvičce) a Neutrogena s růžovým grepem (ten zas božsky voní)

    OdpovědětVymazat
  23. Ten ryor je k sehnani v drogerce? Treba takovy Rossmann ...

    OdpovědětVymazat
  24. poslední dobou jedině peeling od Freemana

    http://cosmeticsandthings.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Já mám ráda Alverde meruňový (ačkoliv mi tahle značka zas tolik nesedí, tak půl na půl, tak tenhle peeling jsem měla stokrát a ještě tisíckrát koupím :)

    OdpovědětVymazat
  26. Teď se mi všichni budou smát ale... je to kafe. Prostě dvakrát týdně když si myju obličej gelem tak k tomu gelu ještě přidám kafe a peelinguju, leť je pak jako dětská prdelka a účel to plní. Nějak se mi nechce vyhazovat peníze za peeling z krámu když mi stejnou službu udělá kafe (ne, nikdy mi peeling nezlepšil akné, ani jsem po něm nebyla matná a kdesi cosi jako to k účinkům peelingů někdy píšou).

    OdpovědětVymazat
  27. Garnier mi dlouho výborně seděl. Teď jsem přešla na neutrogenu, která je taky faj, ale nevoní tak dobře. S pletí problémy nemám, takže nic dražšího nepotřebuju. Na druhou stranu ale nemám chuť si patlat na pusu levné šmejdy, takže toto je prostě takový zlatý střed:)

    OdpovědětVymazat
  28. Amy: ano, v drogerce je určitě k sehnání :)

    Iva: proč by se ti smáli? :) hodně lidí používá třeba cukr jako peeling, nebo med na zvláčnění rtů atd. takže jestli ti to takhle vyhovuje, tak to neměň :)

    OdpovědětVymazat
  29. Já si udělala DIY peeling ;D olivový olej+třtinový cukr. co je lepší? :P

    OdpovědětVymazat
  30. Ten Ryor vypadá moc pěkně! Já použila peeling zajím jen párkrát, protože mám velmi jemnou pleť a jen tak nějaký mi nevyhovuje :-)

    OdpovědětVymazat
  31. Priznavam, naprosto nesouvisejici komentar, ale ja se musim zeptat - jaktoze mam od tebe zeno takovej masivni traffic? O.o Tolik lidi na me nechodi ani z Googlu:D x

    OdpovědětVymazat
  32. Tereza: to je dobře doufám? :) napadá mě jediné vysvětlení, že tě mám mezi sledovanými blogy a všichni ostatní to vidí a asi tudy k tobě chodí :)

    OdpovědětVymazat
  33. No ja si za posledni dva dny par blogu pridala do google ctecky, kterou diky vam vsem ted pouzivam :). A vetsinou prave pres ten sloupec napravo. Ale neprehanim, jen par. Dalsi treba az za par tydnu, kde ma clovek brat porad prachy na ty uzasny veci, co se na tech webech doporucujou :D.

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy: to me taky napadlo, ale ze by stovky lidi delaly prave tohle? No zustava mi nad tim rozum stat, ale samozrejme dekuju a sem vdecna a budu drzet jazyk za zuby:D x

    OdpovědětVymazat
  35. Ani jeden z nich nemám vyzkoušený, ale používám dvoufázový od Sephory a vyhovuje mi, vyčistí i póry, což mi meruňkový od YR neudělal. A chtěla bych vyzkoušet peeling od Samparu.

    OdpovědětVymazat
  36. používám už léta freeman, myslím že je meruňkový, a nic na tom nebudu měnit :)

    OdpovědětVymazat
  37. Ja tu musim ventilovat svou radost, jelikoz jsem prave objevila favorite peeling :) Je to Balea 3v1 odlicovac, peeling a maska na smisenou plet. Zatim jsem ho pouzila dvakrat, jako masku, tj. asi 3 minuty nechala pusobit. Zrnicek nema nejak moc a jsou celkem jemna, co mi to ale provadi s pleti je nadhera, je neskutecne jemna, ty mensi pory zmizely a plet jsem ani nekremovala a vysusena jsem nebyla. Ma pastovitou konzistenci, ale to mi neva. Cena 70 kc/150 ml. Jinak mam z peelingu vyzkousene Yves Rocher, Eucerin, alverde, lavera, jina Balea, vse prumer.

    OdpovědětVymazat
  38. Ja jsem mela nejradeji jeden od Nivea, byl na rozzareni pleti, byl kremovy, velmi jemny a tech peelingovych casti tam bylo hodne, vubec mi nedrazdil plet. Celou radu ale prestali delat, jak jinak. Ted mam peeling od Manufaktury (okolo 150kc za 150ml). Maji novou radu Sensitive na plet a ten peeling je dost ridky, kremovo-gelovy, hodne husty co se zrnicek tyce, jsou jemny. Vune je takova hermankova, jako u detske rady. Me se moc libi, ale pokud se ti libi ovocne vune, tak nevim nevim.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)