pátek 11. května 2012

O.P.I holandská kolekce

S holandskou kolekcí od O.P.I nikoho asi neohromím, protože o ní psalo už tolik slečen, že jsem trochu váhala, jestli vám jí vůbec znovu ukazovat. Navíc když ani nepatřím do skupiny lakovacích maniaků a příznivců. Ale tak co, kdo nebude chtít, tak dál číst nebude :) Jinak teda tuhle kolekci najdete krásně nafocenou např. u Dashulky, kde se jí pokocháte asi více :)



Protože mám poslední dobou pocit, že mám laků neúnosně moc, tak jsem si koupila jen výběr mini laků. Cenově vyšla o něco málo více než jeden velký O.P.I lak, takže se to docela vyplatilo :)




K barvám asi nemusím nic moc dodávat. Prostřední růžová je moc pěkná a zářivá, líbí se mi asi úplně nejvíc a hlavně kvůli ní jsem si sadu pořizovala. Červená je naopak jako dvojče mé milované Cajun Shrimp taky od O.P.I. Fakt bych mezi nimi rozdíl nepoznala. Světle růžová má jedinou nevýhodu a to je její štěteček, dostala jsem nějaký vadný kus, který má štěteček jak vějíř a strašně blbě se s ním lakuje, ale to neberte jako negativum všech odstínů, to jsem jen chytla vadný kus :) A poslední modro-šedá se mi líbí kvůli netradičnímu odstínů, který jsem ve sbírce ještě neměla. Nemusím asi ani dodávat, že všechny dobře drží a kryjí ve dvou vrstvách dostatečně.



A jako bonus tu máme ještě jednoho většího O.P.I bratříčka. Nebyla jsem vůbec schopná si z toho množství odstínů vybrat, tak jsem netradičně sáhla po perleťově růžovém. Je trochu zvláštní, protože tím, jak je krémový, tak s ní nejde dosáhnout jednolité barvy a růžová je taková jakoby trochu mramorovaná. Nevím jak to popsat, ale prostě to není jako odstíny výše, kde je nehet prostě celý rudý nebo růžový. No a taky musím konstatovat, že tohle je zatím nejhůře držící O.P.I lak, který vlastním a přijde mi, že déle jak 2-3 dny nevydrží a velice rychle se začíná olupovat. 




A další bratříček, tentokrát z kolekce Sephora by O.P.I. Vážně by mě strašně zajímalo, kdy a jestli vůbec k nám někdy dorazí a budou se tu také prodávat. Mám je fakt moc ráda a jsou srovnatelné s O.P.I laky plus mají taky super výběr odstínů a různé limitované kolekce nebo mini balení. A co se odstínů týče, tak jsem taky váhala a nevěděla, jaký si vybrat, ale nakonec padla volba na tento zlato-hnědo-bronzovo-nevím co dál :) Na sluníčku se krásně třpytí a mění svou barvu, na tipu vypadá spíš jako bronzový se zlatými třpytkami. Snad se mi to trochu podařilo zachytit na lahvičce, jak ve skutečnosti vypadá.







No, víte, že co se laků týče, tak nikdy nebudu guru a nikdy nebudu mít pěstěné dlouhé nehty, takže všechny články s laky berte spíš jako takový vzorník barev :) Nenapadá mě co více dodat, jestli máte nějaké otázky, tak se ptejte :) Zajímá mě, jaký odstín se vám nejvíce líbí z holandské kolekce a případně jestli jste také někdy zkoušely laky od Sephora by O.P.I? :)

9 komentářů:

  1. Mě se nejvíce líbí ten světle růžový :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Napodobne, svetle ruzovy je nejhezci :). Ja si koupila sví první dva O.P.I. laky o vikendu v Máji v akci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také se mi nejvíc líbí světle růžový a pak ten od Sephory by OPI. Chtěla bych právě nějaké laky od této značky vyzkoušet. :) Jinak jsem si v pondělí koupila 2 laky od Sephory, mají krásnou barvu, kryjí dobře ve dvou vrstvách a výdrž je zatím 3 dny, což je výkon u mých trochu třepících se nehtů, protože po dvou dnech se mi většina laků (hlavně Essence) začne dost olupovat.

    OdpovědětVymazat
  4. nejhezčí je ten malý zlatý. kéž by dorazily k nám, nechápu proč u nás nejsou. u nás je vždycky všechno až tak pozdě, pokud vůbec ... :(
    a klidně sem posty o lacích dávej, i když nejsi lakovací maniak, však to nevadí.

    OdpovědětVymazat
  5. Mně se nejvíc líbí červený, prostě klasika, která nikdy neomrzí. I když já si poslední dobou ráda lakuju nehty neutrálními barvami, protože není tolik vidět malé nedokonalosti. ;) Lenost opět vítězí.

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. ten tmavě růžový je opravdu skvělý! :) ale líbí se mi vlastně všechny.. u OPI je vždycky těžký si vybrat :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ale tak stále lepší, než kdybys mi psala, že mi to sluší a na fotce by byl někdo jiný :D... Ale to už se mi taky stalo :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám Kiss me on my tulips ve velkým balení :).

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)