pondělí 14. května 2012

MUFE Aqua Cream oční stíny

Dneska tu máme po dlouhé době něco od Make Up For Ever. Konkrétně Aqua Cream voděodolné oční stíny. Dlouho jsem si je chtěla pořídit, ale klasicky cena v českém obchodě nic moc, takže jsem si je koupila na dovolené. Původně jsem tedy chtěla trochu jiný odstín, ale ten byl vyprodaný. Nakonec v košíku zůstaly stíny č.16. Krabičku už jsem bohužel vyhodila a nevyfotila, ale hlásala, že jsou vhodné jak pro líčení očí, tak rtů. Některé odstíny se mi vážně na rty i hodily, ale zrovna tenhle úplně moc ne. Každopádně na očích se mi moc líbí a na nadcházející léto jsou parádní, protože drží, drží a drží!



Btw. věděly jste, že s kosmetikou MUFE se líčil i Avatar? :)



Stíny jsou krémové a trochu tužší konzistence. Nejlépe se mi nanášejí prsty, za což si asi vysloužím kritiku, ale štětcem jsem prostě nedosáhla výsledku, jakého jsem chtěla. Stíny používám buď jako podklad na celé víčko nebo naopak jen pro projasnění do vnitřního koutku oka. Drží vážně fest celý den a ani ve vodě se nehnou :) To jsem si už otestovala. Bacha si dejte jen při nanášení, aby vrstva stínů nebyla moc silná, protože po zaschnutí by vytvořila nepěkné "šupinky", které by se mohly odloupnout. Proto se mi nejlépe nanáší prsty, lépe se mi tak rovnoměrně nanášejí na víčko. Barva je taková zářivě starorůžová, nebo jak lépe to popsat. A má v sobě stříbrné odlesky :) Zkoušela jsem s ní malovat i linku a taky do šlo dobře (ale to už chce štěteček). Výběr odstínů je široký (minimálně za oceánem byl :) a pro někoho by mohlo být zajímavé použití i na rty. Upřímně jsem to nezkoušela, protože se mi tento odstín na rty moc nehodí, ale původní odstín, který jsem chtěla byl dost podobný Orgasmu od NARS a u něj si to už představit dovedu :)


Přehled všech dostupných odstínů. Foto je z oficiálních stránek MUFE. Na léto jsou v nabídce tři nové odstíny - kanárkově žlutý, hráškově zelený a blankytně modrý.



Uznávám, že barva není bůhvíjakej odvaz, ale mě se líbí to, že je taková neutrální a dá se použít i na celé víčko.




Foťák trochu vyžral barvy a hlavně třpyt stínů, ve skutečnosti jsou takové více zářivé a blýskavé :) Jako na fotce na ruce výše...




Stíny jsem si zamilovala hlavně protože ustojí všechno. Jak vodu, tak parno venku i klimatizaci v práci. Některé stíny postupem dne slábnou a intenzita se vytrácí. MUFE drží nehnutě celý den a jak je ráno nanesete, večer je zas stejné odlíčíte. A co se odličování týče, tak úplně v pohodě, bez problémů s dvoufázovým odličovačem. Odličovače bez olejů by teoreticky mohly mít při odličování problém (ale na 100% vám to nepotvrdím, protože takové nepoužívám). Takže za sebe vám je můžu určitě ráda doporučit, zejména na nadcházející parné období, plné vodních radovánek :)


PS: tyto stíny používají k líčení i například aquabely :)


Znáte je? Používáte je? Ujíždíte si na waterproof líčení?

27 komentářů:

  1. Na tyhle stíny už si dělám zálusk delší dobu!

    OdpovědětVymazat
  2. A kolik že tedy stojí? Nějak si to z té Sephory nevybavím...
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  3. Neber to jako urážku, ale nedělej si vnitřní linku. U tebe to nevypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
  4. Verunka: víš, že teď přesně nevím :)

    Jája: teď nevím na co narážíš, ale na téhle fotce jsou stíny na celém víčku, nebo myslíš, nějakou jinou? :) já si vnitřní linku nedělám, nebo spíš není to linka, jen tak do koutku stín "naťupkám", takže jsem z tvého komentáře lehce zmatená :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jája podle mě myslela linku ve waterline, nebo to aspoň vypadá, jakobys tam měla jemně tmavou linku...
    mě to ale nijak pohoršující nepřijde, ais bych si toho ani nevšimla...
    A AC chci zkusit, ale předtím asi vyzkoušít přeci jen cenově výhodnější color tattoo....

    OdpovědětVymazat
  6. jj, používám, jsou bezkonkurenční, takhle žádné jiné stíny nedrží :)

    (btw. jája asi myslí waterline ... jak se to vlastně jmenuje česky, kua? :))

    OdpovědětVymazat
  7. Jj já myslím na waterline. Na většině fotek se ti ti nějak rozpíjí do řas. Mě se to prostě nelíbí, pokud holka nemá tmavé celé oční stíny.

    OdpovědětVymazat
  8. Jája: jo táák :) spodní linka :) no já když si jí nenamaluju, tak vypadám vyblitě a nenamalovaně, takže od toho mě asi jen tak někdo neodradí, protože když jí mám, mám lepší pocit :) nedá se nic dělat, že se to jiným nelíbí :)

    Dashulka: na ně se rence tento týden taky objeví, jako drží dobře, ale není to úplně to samé, MUFE fakt vydrží ještě o chlup víc :)

    OdpovědětVymazat
  9. Nevím, jestli je barva odvaz, ale vypadá úžasně. (Jinak i když se mi linky takto normálně moc nelíbí, tak ji máš jen jemnou a vypadá to hezky), takže za mě jo ;-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ja se priznam, ze ja stiny nepouzivam. Po ruznych barevnych exerimentech jsem vsechno uklidila do krabicky a vic jak rok jsem pouzivala Eye Bright od Benefitu. Bohuzel, ted co pres rok chodim na doplnovani ras, tak nepouzivam nic, jelikoz mi to ty rasy vzdy zapatla... a ja nejsem zrovna sikovna... ale jestli to fakt drzi, tak bych to mozna zkusila :) :)) prece jen prstem se maluje lepe nez tuzkou :). Jsem navrtana, uvidim, az bude nejaka slevovka v Sephore nebo je koupim jinde. Problem bude vybrat barvu :). Nejlepe jako je Eye Bright, ten krasne rozjasni, ale je takovy patlaci :(.

    OdpovědětVymazat
  11. Presne toto teraz potrebujem!
    Odtien sa mi paci velmi, ja mma prave najradsej taketo neutralne, nie tie "odvazove" :)

    OdpovědětVymazat
  12. Miluju, pouzivam a maji misto v poslednim videu :-) Premyslim o porizeni vic odstinu, mam jen 12, ale ta cena:-/

    OdpovědětVymazat
  13. Co clovek to nazor, me se na tobe ta namalovana waterline prave moc libi. Stejne mam podezreni, ze si budes delat co chces :D

    OdpovědětVymazat
  14. Jelikož miluju panit poty od macu, tak si asi tohle taky brzy pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  15. Vypadají stejně jako pěnové stíny od Rimmel v odstínu Get Fresh.

    OdpovědětVymazat
  16. Mám takřka stejnej odstín od Maybelline Color definer v tužce...nedávno ve výprodeji za 30 a dělá mi stejnou službu :) Takže to tomhle kupodivu neprahnu :) N.

    OdpovědětVymazat
  17. Krásná barva! :)
    Kolik cena cca?

    OdpovědětVymazat
  18. Eve: cenu v ČR nevím, nepamatuju si jí, ale já je sehnala v akci za 18 dolarů

    OdpovědětVymazat
  19. pěkné :) takže další položka na můj seznam :D
    http://your-honeybee.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. ... vypadají dobře připomínají mi jak už tak někdo poznamenal pěnové stíny Get Fresh od Rimmel, které mám moc ráda! ;)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  21. Waau to je ale krasny odtien presnepodla mojho gusta :) dovol mi pozvat ta na moju giveaway
    http://redblackwhite-nelka.blogspot.com/2012/05/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  22. Opravdu nádherné stínky a nádherná očka:-)

    OdpovědětVymazat
  23. Barva je moc pěkná, ale ta cena už tolik ne. Co se dá dělat :)

    http://borntobe-awesome.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. tyhle stíny mě hodně zaujaly..jsou nádherné!:-) Ten odstín je krásný..

    http://marsis-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. Další věc, co bych ráda vyzkoušela. Make-up Forever mě moc láká, obecně mám hodně ráda francouzskou kosmetiku. Stín ti sluší, tyhle barvy jsou úžasné na rychlé líčení přes celé víčko a hurá ven.

    OdpovědětVymazat
  26. Paráda, tohle je přesně to, co jsem hledala jako tečku do svého výběru voděodolného líčení (voděodolný korektor i řasenku už mám, chybělo mi jen něco voděodolného na projasnění :-) ) A tvůj odstín je moc bezva :-) Už to mám napsané v mobilu ve wishlistu :)
    A to s tím Avatarem je zjímavé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)