pátek 18. května 2012

Maybelline Color Tattoo

Už nedávno jsem vám slibovala, že vám ukážu něco z novinek od Maybelline. Stíny Color Tattoo sice zatím ještě v ČR k sehnání nejsou, ale na internetu nebo třeba v Německu už běžně v prodeji jsou, takže kdyby někoho zaujaly nebo si je chystá pořídit, tak ví kde :) Já se přiznám, že jsem si stíny pořídila spíš za účelem používání jako oční linku. Schválně jsem proto vybrala takto tmavý odstín - 15 Audacious Asphalt (jak roztomilý název). V době, když jsem je kupovala byly zřejmě tak populární, že byly všude téměř vyprodané a byl problém sehnat tmavý odstín. Víc jak 7 odstínů jsem nikdy pohromadě neviděla ani v USA, ale to bylo spíš tím, že byly vyprodané. Podle oficiálních stránek existuje 10 odstínů (viz foto níže).



Stíny jsou gelovo-krémové a dobře se nanáší, protože štěteček po nich pěkně klouže. Jsou výborně pigmentované a stačí trochu barvy, abyste vytvořily sytou linku. Jak jsem říkala, koupila jsem si je hlavně na vytváření očních linek, jako stíny je tolik nepoužívám. Odstín číslo 15 je tmavě šedo-stříbrná barva s drobnýma stříbrnýma třpytečkama. Jak název stínů napovídá, jsou opravdu dlouhodržící (24hodin jsem je sice na sobě neměla, ale nehly se od rána do večera). Ani s odličováním nemám problém a olejovým jdou dolů dobře a nezůstávají po nich na očích žádné stopy ani třpytky. Co se nanášení týče, tak u linky je to jasné a při nanášení na celé víčko se mi osvědčil spíš štětec, protože prstem jsem si stíny neustále roztírala do ztracena a nepodařilo se mi dosáhnout takového krytí. Ale nevylučuju, že je to jen mou nešikovností :)



Na fotce výše vypadají tak pěkně našlehaně, ale ve skutečnosti mají hladkou strukturu, žádná našlehaná pěna ...




Na začátku týdne jsem vám psala o voděodolných očních stínech od MUFE a musím říct, že ty jsou fakt o něco lepší. Hlavně aplikace mi přijde rychlejší a jednodušší :) Je to asi tím, že MUFE jsou neutrální barva a nemusím se s nanášením tak babrat. Takže za mě Color Tattoo super jako linka a MUFE na celé víčko. Samozřejmě si to každý přizpůsobí svým potřebám a šikovnosti, takže to berte spíš jako můj laický pohled :)




No, vidět to není tolik, jak bych si přála, ale lepší než vůbec nic. Pro malou představu to snad stačí...




Tak co, kdo už je má? A kdo je ještě pořád shání? A kdo je vůbec nechce? :)

24 komentářů:

  1. Tento odtien mi velmi pripomina jeden z kremovych dlhotrvacnych tienov od Essence - Steel the Show.. Nemas s nimi nejake skusenosti? Zaujimalo by ma ci su si podobne aj texturou...
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  2. rozhodně bych chtěla :)
    jen doufám, že to nebude nějaká přemrštěná cena a taky, se bojím, aby to nebylo vyprodané, protože teď se o tom dosti mluví ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám krémové stíny ráda, takže bych je určitě ráda vyzkoušela. Navíc mají docela dost barviček:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  4. v červnu budou i u nás a pak vykoupím celý obchod

    OdpovědětVymazat
  5. vis to jiste ze se budou prodavat i u nas?

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem na linky celkem levá :-D takže bych klidně brala nějaký světlejší stín na celé víčko :))

    OdpovědětVymazat
  7. Ja som na nich zvedava, zatial mam skusenost s podobnymi tienmi od Essence a tie sa tiez nehnu cely den, len vyber odtienov je dost obmedzeny. Tak uvidime co predvediet Maybelline. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já se hlásím, že je vůbec nechci :-D. Ale hlavně proto, že vlastním pouze jedny oční stíny a ty mám jen kvůli zrcátku. Nejsem prostě "stínovej typ" ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadají hezky! Pěnové stíny mám ráda ... mám jedny od Rimmel a jsou super! :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadají dobře, asisi je pořídím, až je uvidím... Přeci jen, jako zvědavec to prostě budu muset zkusit. :))

    carre-de-sucre.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. od červa prý mají být i tady... no mě je to fuk, koupím si je v Německu :)

    OdpovědětVymazat
  12. LadyZet: jestli myslíš ty jejich gelové linky, tak ty jsou zkoušela a mě se teda po čase mažou, ale tyhle vážně drží a ani se nehnou :)

    Darinka: docela by mě česká cena zajímala, uvidíme :) ale tipuju, že pod 200Kč to nebude :)

    Lena: už jsem to slyšela z více stran, takže předpokládám, že je to pravda :)

    Vivi: to chápu, měla jsem dlouho bezstínové období a teď jsem do nich blázen :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ještě nemám, ale vypadají pěkně. Díky za tip. Ráda používám stíny jako linky, a tyhle na to budou super! =)

    http://anesagill.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. na nějakém fotu jsem viděla i černý odstín a ten by mě zajímal, ráda bych porovnala s MUFE

    ale zatím jsem nesháněla, akutka to není, počkám, až budou i u nás

    OdpovědětVymazat
  15. Moora: a nebyl to tenhle? V nabídce má být jen těch 10 odstínů a tenhle je nejtmavší, úplně černý jsem nenešla, ale taky bych radši úplně černý :)

    OdpovědětVymazat
  16. Zkoušela jsem si v Německu na ruku takový zlatý stín a musím říct,že i po celodenním nakupování byly stíny jako čerstvě nanesené,vůbec se neotřely ! ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkná recenze, určitě po nich kouknu.. po obou :))

    Zvu vás ke mně na giveaway, poslední dva dny :)

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
  18. čoveče nevím, nepátrala jsem po tom, ale jsem teď lehce googlnula a asi jo - to jsem tedy zklamána :) vůbec nevím, jaký bych si vybrala ...

    OdpovědětVymazat
  19. A odkud to máte, že v červnu? Já bych je strašně ráda viděla všechny naživo, nicméně u těhle informací se nějak nemůžu dopátrat zdroje :)

    OdpovědětVymazat
  20. To líčení je moc pěkné, takhle ti ti sluší :)
    A je k nim nějaký štětec? Nebo jsi měla nějaký svůj? Myslím, že k těm gelovým linkám štětec dávají, ale tady asi ne, co...když jsou to vlastně stíny.

    OdpovědětVymazat
  21. Dashulka: taky jsem to nikde nevyčetla, ale psalo mi to už asi 10 slečen

    Tipy-pro-krasu: děkuji :) štěteček k nim nebyl, mám svůj, takový obyčejný od E.L.F

    OdpovědětVymazat
  22. minule jsem se inspirovala a vyzkoušela jsem své zlaté jako oční linku a vypadalo to skvěle! takže díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  23. Takže asi další věc, o které jsem si myslela, že se bez ní obejdu. Na krémové stíny mě moc neužije a navíc mě jaksi odpuzuje název (Color Tattoo - prostě tattoo v jakékoliv formě se mi prudce nelíbí), ale jako ta linka - to by stály za hřích snad všechny barvy! Uáááh, to by bylo! Už vidím tu dvojitou linku v kombu oranž+tyrkysová, to musí být úžo! A jestli dlouho vydrží, tím lépe.
    Verunka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)