pondělí 7. května 2012

M.A.C Studio Fix Fluid make-up

Dnešní post bude trochu odstrašující příklad toho, když si chcete nechat poradit od odborníka. Jako jsem to udělala já. První místo, kam jsem vpadla pro příletu do S.F byl právě M.A.C. Strašně se mi líbí ta atmosféra tam, spousta lidí, do toho pokérovaný a zmalovaný prodavači s řasama až k čelu. Není to jako tady u nás, kde přijdete do prodejny a jste tam jediní a je tam ticho (to není výtka, to je prostě fakt). Líbí se mi, že za oceánem se vám prodavači maximálně věnují, usmívají se, ptají se odkud jste a radí vám. A právě na to jsem spoléhala, takže kromě několika věcí, které jsem měla už dopředu vybrané jsem chtěla i nějaký make-up. Takže povídám super zmalované a pokérované prodavačce, že chci něco pro mastnou pleť a nejlépe, aby to i matovalo. No problem, už mě vedla ke stojanu plného make-upů. Make-up na mě vyzkoušela a podala mi zrcadlo. Odstín se zdál býti oukej, takže jsem make-up popadla a spolu s dalšími věcmi si ho odnesla k pokladně. Druhý den, když jsem celá natěšená vytáhla make-up, že ho použiju, trochu zděsila. Stála jsem v koupelně před obřím zrcadlem a vidím, jak strašně žlutý make-up je! Chvíli jsem si myslela, že jsem oslepla, nebo samou radostí přestala vidět barvy. Bohužel nic z toho se nestalo a já se dívala na tu barvu tak strašně zhnuseně, že si to neumíte představit. Navíc jsem zjistila, že make-up fakt divně smrdí, takže mé zklamání nebralo konce. Rozmazávala jsem ho snad 10 minut, abych tu hroznou barvu nějak přizpůsobila mému obličeji. Sice se mi nakonec podařilo i díky pudru barvu trochu potlačit, takže nositelný je, ale nemám z toho dobrý pocit. A co mi vadí asi úplně nejvíc, tak make-up  někdy oxiduje, ale ne na celém obličeji, ale jen u linie vlasů a u obočí! Jako netuším, proč zrovna mě tak trestá, nebo co dělám špatně. Zkoušela jsem to nanášet, rozmazávat a já nevím co všelijak, ale někdy takhle blbě dopadnu a štve mě to. Což o to, u linie vlasů je to jedno, protože mám stejně ofinu a není to vidět, ale až zkrátím i ji, tak to obočí vidět bude! A navíc make-up nemá ani pumpičku. To jsem samozřejmě věděla, když jsem si ho kupovala, takže jsem si jí extra koupila, ale nějak nechápu, proč to není automaticky. Když může mít make-up od Rimmelu za 150Kč dobrou pumpičku, proč si jí musím dokupovat u make-upu od M.A.C? Takže praktické dávkování mám, ale zase víčko na to nepasuje, takže to můžu rovnou vyhodit! Fakt mě tohle štve a přijde mi to dost blbý, u tak vyhlášený značky. Kdyby to byl nějaký šunt z drogerky, neřeknu ani slovo. To, že mi odborník neumí vybrat správný odstín je druhá věc a jiné zklamání. No dobrá, tak dost vyplakávání, jdeme na ten make-up.



Studio Fix Fluid je tedy (údajně) určený pro mastnou pleť. Kryje dobře, tak středně. Někdy se mi poštěstí a nemusím ani moc používat korektor. Rozmazává se dobře, jde i vrstvit. Vydrží taky dlouho, neotírá se, ale jak jsem říkala, to oxidování mi vadí. Taky jeho nelibá chemická vůně není příjemná. Na obličeji sice pak cítit není, ale i tak mi vadí. O praktičnosti balení by se dalo diskutovat. Já nemám ráda make-upy bez pumpiček, protože vám na ruku najednou vyjede půlka obsahu a co s ním, že? Po chvíli je make-up matný, takže alespoň, že v tomhle jsem se trefila. Pudr ale nicméně používám. Měla bych z něj asi úplně jiný dojem, kdyby mě tolik neštval ten jeho nehodící se odstín. Ono co se týče make-upů, co jsem si dovezla, tak teda žádná hitparáda, protože u dalšího, který vám časem představím je ten odstín stejně tragický :) Čech asi za oceánem působí moc exoticky a proto mu pak vyberou takové odstíny...Samozřejmě mu ale nechci odepírat to, že je to kvalitní make-up, celé mé zklamání pramení hlavně ze špatného odstínu. Nechci nikoho vyloženě odrazovat od koupě, ale nebudu psát, že jsem nadšená a juchám, když to tak není.





V létě se budu muset sakra hodně opálit, abych se dorovnala do tohoto odstínu :)



Na fotce ještě ani nevypadá tolik žlutě, ale ve skutečnosti je to fakt děsný





S dokoupenou pumpičkou. Té musím nechat, že je kvalitní a dobře dávkuje. Dokáže vymáčknout i opravdu pidi množství make-upu a to velice oceňuju.





Máte s ním někdo lepší zkušenost, než já? Jaká je vaše zkušenost s make-upy od M.A.C? Doporučily byste mi lepší make-up pro mastnou pleť?


PS: postupem času se už trochu více sžíváme a zvykáme si na sebe, ale příště radši vsadím na svůj instinkt a odstín si vyberu sama :)

34 komentářů:

  1. Ahoj, já mam ten stejný make-up už od minulého léta, kupovala jsem ho na Chodově, kde mi opravdu mile poradili a vybrali i správný odstín. Můj odstín je NW20 a jsem s ním velice spokojena. Škoda, že tobě nevybrali správný odstín, věřím, že by jsi s ním jinak byla spokojená jako já:)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé já jsem zrovna tenhle makeup hrozně chtěla :) Ale teď teda nevím :D Ale chápu ten odstín taky se mi to jednou stalo v Sephore, tam byl odstín uplně super a doma že si ho dám a vypadala jsem jak kdybych měla žloutenku, prostě hrůza..
    A s tou pumpičkou to taky nechápu a přijde mi to na prd, když pak na to ani nepasuje víčko..

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkná recenze, o tomto makeupu jsem četla rozporuplné recenze, tak mě to oxidování ani tolik nepřekvapuje.

    OdpovědětVymazat
  4. Já myslím, že problém byl prostě v tom světle v obchodě. Vždyť i tobě se tam zdálo, že ten odstín sedí ... světla v obchodech jsou prostě samostatná kapitola, já bych vždycky nejradši vyběhla ven a zkontrolovala si pravý stav věci ;) někde by měli zavést nějaké boxy s denním světlem :D

    OdpovědětVymazat
  5. Petra: mě make-up jako takový vyhovuje, ale ta barva no, to mu ubírá nejvíc na kráse

    S:pumpička je veliká záhada, na tohle soudruzi asi nemysleli :)

    Moora: já právě neměla zvláštní pocit, když jsem vylezla ven na světlo, všechno se zdálo dobré, dívala jsem se i na fotky z toho dne a nic zvláštního jsem taky neobjevila, tak nevim, jak si to vysvětlit :)

    OdpovědětVymazat
  6. Teda to je pech :(. Ja svuj make-up jeste hledam. Uz asi 2 roky zadny nepouzivam, staci mi erase paste a pudr flawless od benefitu. Make-up bych nejaky brala, ale proste mam problem. Odstin. Nic tak super jako byl Facefinity od Max Factoru se uz nedela. Sice Benefiti novy make-up je uzasny - skvele kryje a ten pocit, kdyz ho mate na sobe... Ale nesedi mi ani nesvetlejsi. Na ruce jo, ale na obliceji ne, je proste tmavy :(. Takze stale hledam, i kdyz ne nejak moc intenzivne. Priznam se, ze od MACu jsem zatim nic nevyzkousela. Nic me zatim nezaujalo... Make-up uz bych asi bez vzorecku od Sephory otestovaneho doma (uz asi 5x a porad mi nic nesedi) asi nekoupila.

    OdpovědětVymazat
  7. Mě překvapuje to s tou pumpičkou.. Takový make-up bez pumpičky..? :D No, ještě že je to mimo moji cenovou kategorii, aspoň se tím nemusím trápit :D

    OdpovědětVymazat
  8. Mám odstín NW20, který je myslím nejsvětlejší a ta barva je přirozená. Akorát já ho mám bez pumpičky a doluju ho štětečkem :D Docela mě štve, že je tak hutný, mám raději lehčí make upy :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já měla od mac jiný make-up,ale s oxidací mám úplně stejou zkušenost, navíc se mi z něj začal po čase loupat obličej! Prostě mi seschla kůže a udělaly se mi šupiny kolem rtů a i na tvářích. To samé se stalo mým dvěma kamarádkám.

    OdpovědětVymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Mám odstín NC15 mám mastnou pleť s akné a vyhovuje mi, neoxiduje, nedělá mapy. Odstín si vybírám raději sama, protože se mi vždy stalo, že mi v MACu vybrala slečna tmavší. Jinak celkově co mám zkušenost s make upy od MAC tak každému prostě sedí jinak.

    OdpovědětVymazat
  12. tak to se teda divím! bez pumpičky, víčko nepasuje a ještě ti vybrali špatný odstín. no.. za tu cenu bych si já asi omlátila hlavu o zeď :D

    OdpovědětVymazat
  13. Tak za ty peníze by mě to asi taky naštvalo =(

    OdpovědětVymazat
  14. Podle mě makeupy od Macu stojí vcelku za prd :) Jedinej fajn mi přišel face and body. A máš pravdu, že odstíny z řady NC jsou opravdu dost žlutý, na někoho asi i nepřirozeně...Ale třeba u korektoru pod oči je to zas dobrý :)

    OdpovědětVymazat
  15. Natálje: jediný, co mě těší, že jsem to nekupovala za českou cenu, protože to bych fakt hlavou do zdi mlátila

    Dashulka: mě právě i face and body přišel úplně k prdu a nemám ho ráda, takže jsem s make-upama od MAC asi definitivně skončila :)

    OdpovědětVymazat
  16. No mě osobně MAC make-upy hrozně lákají. Také mám mastnou pleť, ale mám spíš problém hlavně, že mi tekuté make-upy celkově moc nevyhovují + navíc na ty MAC čtu většinou jen negativní recenze :((( přemýšlím, že si nechám trošku v MAC odstříknout nějakého na zkoušku a pak uvidím no ... jinak takhle bez vyzkoušení se mi třeba zbytečně vyhazovat peníze fakt nechtějí :X
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. To je škoda, že barevně nesedí. Já s make-upy neexperimentuji. Mám dva pudrové - jeden světlejší a jeden tmavší, chtěla bych vyzkoušet i ějaký jiný, ale zatím jsem se nedokopala k tomu, abych si vybrala odstín. Ale na podzim plánuji pořídit BB cream.

    OdpovědětVymazat
  18. ješiš, tak to fakt naštve :-( vypadá to fakt děsivě!

    OdpovědětVymazat
  19. ahojky, a čím jsi make up nanášela? Není to jen tím, že jsi ho špatně zapracovala? Četla jsem, že MAC makeupy se musí správně nanést, jinak udělají přesně takovou masku, jako popisuješ.. a je fakt divný, že tam Ti seděl a doma už nee - prodavačka v MACu Ti ho totiž jistě nanesla dobře a pěkně zapracovala, proto byl ok..
    Kdyžtak mrkni sem:
    http://www.makeupandbeautyblog.com/makeup-tipshow-to/how-to-apply-liquid-foundation/

    taky je důležité nechat make up po nanesení trochu vsáknout a zbytek jemné odsát kapesníčkem. Tahle metoda se mi fakt hodně osvědčila, mám make up NARS a když ho dám prsty, vypadá fakt příšerně, moc žlutý a flekatý a všechno..
    tak to zkus ;-)

    OdpovědětVymazat
  20. Ja bych rekla, ze to uci vsechny pracovaniky mac po celem svete vybirat spatne odstiny. Kamaradka po vyberu ve vidni vypadala jako pomeranc a na mastnou plet ji chtela dat jako makeup na ples face and body. Ja v cr taky nemam dobre zkusenosti a sluzby macu ze srdce nenavidim. Vyhazet je vsechny :-D Takze ja bych si tam makeup uz ani netroufla koupit :-D

    OdpovědětVymazat
  21. M*: tak to slyším poprvé :) mě nepřišlo, že by to ta prodavačka bůhvíjak zapracovávala, spíš naopak. Já právě zkoušela všechno možné a pokaždé stejný výsledek. Každopádně díky za tip, podívám se na to :)

    Lou: tak já zatím neměla nikdy problém a považovala jsem je za odborníky, ale příště si ohledně odstínu asi poradit nenechám, spíš jen ohledně vlastností produktů :)

    OdpovědětVymazat
  22. Trochu mi to připomíná můj nákup Make-up Coveru od Dermacolu. Kupovala jsem ho v jejich prodejně v ulici Na Příkopech. Byla jsem tam jediná a tak mi prodavačka radila s výběrem odstínu. Když jsem ho vyzkoušela doma, byl na mě moc oranžový a tak si ho schovávám na léto, jako korektor :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Zlatý Revlon Colorstay :) který teda taky nemá pumpičku a hrozně mě to vytáčí. Odstín je fakt zásadní, pak to člověk ani nemá chuť nosit mezi lidi :)

    OdpovědětVymazat
  24. Make-up bez pumpičky, s tím jsem se teda zatím ještě nesetkala :) Holt jiná cenová kategorie, no :) Odstín na ruce vypadá vážně děsivě, nedivím se, že jsi zklamaná.

    OdpovědětVymazat
  25. Planujem si ho kupiť ale ja som ako porcelanova babika tak dufam že trafim ten najsvetlejši odtien:)
    http://bloomingflowers-ika.blogspot.com/ na mojom blogu bude LUSH giveaway ked bude 50 čitatelov pridi sa pozrieť:)

    OdpovědětVymazat
  26. Taky mám ráda make-upy s pumpičkou a i tak jsem si pořídila tenhle Mac. Nevím, jaké světlo je v těch obchodech, ale mě se taky nejdříve zdál odstín jako oukej a pak na mě vylítla žlutá hrůza. No já se ho už ani nedotkla a nechám si ho na léto, tak jsem zvědavá, co na něj řeknu v létě! :D Jinak tvé detailní recenze se mi moc líbí. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Oxidace u make-upu me hrozne stve... Tohle mi dela novy Bourjois 123 perfect foundation, nejdriv vypada ok a po pulhodine na pleti je do oranzova :/ Snazim se to jakz takz vyrovnat svetlejsim pudrem ...

    OdpovědětVymazat
  28. ty jo tak to je teda zklamani co.... jak jsem videla obrazek, rikam si - boha jeho, to je ale žlutý, asi foťák vyžral barvy... a ono ne...
    ty jo tak to přeju hodně sluníčka na léto...

    používám už leta od MAC ten jejich tonovací krém, tennejvětlejší a s tim jsem moc spokojená a pak ještě studio fix ten kompaktní makeup, a ten je taky ok...

    (jinak dik za supr recenzi, myslim, že tuhle položku si teď ráda vyškrtnu ze seznamu....)

    OdpovědětVymazat
  29. Keď som čítala túto rezenciu mala som pocit že by som napísala presne to isté. Make-up od MAC som chcela strašne dlho. U nás na SVK MAC nemáme a cez internet makeupy nekupujem. Keď som bola minulý rok v Prahe- moja prvá zastávka bol MAC. Na pokladňu som si odložila už vopred vybrané veci a predavačky som sa spýtala na make-up. Vyskúšala na mne asi 8 odtieňov. Na prvý pohľad som sa jej zdala byť medium (vravela som jej že drogérkové make-upy sú mi všetky príliš tmavé, ale nedala si povedať) tak skúšala, po 15 minútach uznala, že som mala pravdu a skúsila mi "ževraj" najbledší odtieň z ich ponuky. Keď ma nalíčíla, cítila som sa sebavedomejšie, krajšie (akurát v dobe kúpi som nemala pleť práve najkrajšiu- alergická reakcia, po ktorej nebolo ani stopy po nanesení make-upu. Mala som pocit, že som konečne našla dokonalý makeup pre bleduľu ako som ja. Musím pochváliť predavačku veľmi sa snažila a potom ma aj celú veľmi pekne nalíčila. Ja som zistila, že makeup je mi tmavý hneď po návrate do hotela, ale svoje podozrenie som si odôvodnila tým, že je už večer a že to je tým svetlom. Ráno som však zistila, že som sa nemýlila. Makeup je skvelý a keby nebolo toho odtieňu určite by to bol môj naobľúbenejši makeup.
    Prepáčte, že som sa tak rozpísala :)

    OdpovědětVymazat
  30. akinomonique: příště ten příspěvek zkrať, když se ti zdá dlouhý, nebo ho vůbec nepiš...
    nemůžu vystát, jak se na konci omlouváš, žes něco napsala - proč??? - bylo to k tématu, z vlastní zkušenosti a nebylo to na půl strany...klídek!!

    OdpovědětVymazat
  31. Zrovna mám tenhle make-up a odstín objednaný a teď s hrůzou čekám co mi přijde... měla jsem dojem, že se jedná o žlutý pod ton, nikoliv žlutý make-up.. tak uvidíme.

    OdpovědětVymazat
  32. ja som pocula ze makeupy od MACu niesu nic moc :( ale neviem co je natom pravdy , nemala som este sancu ich vyskusat ...

    OdpovědětVymazat
  33. tohle je můj nej makeup! vůně mi vůbec nevadí... krásně mi sedne.. mám asi 4 odstíny podle období .. vyzkoušela jsem mnoho makeupů ,ale tenhle mi sedí nejlíp :-)) ale každý člověk je jiný má jinou pleť a i zvyky ,takže přeju hodně štěstí a snad se časem zkamarádíte :-)

    OdpovědětVymazat
  34. ja som si tento make-up nechala priniesť od sesternice z USA a odtieň som v podstate len na slepo trafila a bol to NC 30.. bolo to ešte minulý rok na zimu, keď som bola o niečo bledšia..mala som podobné pocity ako ty že čo to je za žltosť, to som ešte ani nevidela... moc som ho nepoužívala až do leta.. keď som sa aj trochu opálila vtedy mi sadol úplne dokonalo a používam ho aj teraz ešte stále nakoľko som stále tmavšia...veľmi som si ho obľúbia dokonca ani ten pach mi nevadí...práveže mám teraz problém nájsť make-up s takým žltým podtónom, ktorý by mi vyhovoval lebo som zistila že také mi sedia úplne naj.. chystám sa do prahy, takže M.A.C. to istí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)