sobota 19. května 2012

M.A.C korektor a oční linky

Po delší době tu máme M.A.C. Tento korektor jsem si plánovala pořídit už nějaký čas a konečně mi říká paní :) Kupodivu to první, co mě na něm zaujalo nebyly tolik krycí schopnosti jako jeho poměrně velké balení. K tomu se ale vrátím až za chvíli. V obchodě mi byl doporučen na maskování kruhů pod očima, ale paradoxně ho teď takto nepoužívám. Světe div se, ale korektory jsou oblast kosmetické sféry, která mě nijak nenutí dělat velké zásoby a vlastnit jich bůhví kolik, takže momentálně u mě najde tak 3-4 maximálně. Úlohy mají rozdělené a M.A.C používám na maskování drobných nedokonalostí pleti nebo pupínků.



Pár faktů o korektoru:


- na výběr je ze 13 odstínů (a to už si sakra vyberete)
- má SPF 35 (doba je zlá a SPF mají dneska pomalu i sprchové gely)
- je voděodolný
- je obohacený o antioxidanty a oxid křemičitý, který absorbuje z pleti olej a maz
- výrobce uvádí, že je vhodný k zakrytí kruhů pod očima, nedokonalostí pleti, mateřských znamének, skvrn nebo tetování
- má lehkou krémovou texturu


Po tom, co jsem si tohle všechno o něm přečetla, nabyla jsem dojmu, že vlastním asi ten nejlepší korektor na světe. Je tedy s podivem, že ten dojem až tak úplně nemám, protože mi přijde fakt úplně normální. Faktem je, že kryje vážně dobře. Na mé nedokonalosti bohatě stačí a zakryje je v pohodě. Na pleti také drží, nezalézá do pórů nebo vrásek. SPF a nějaké ty antioxidanty se taky hodí. Ovšem nepřijde mi lehký a tak moc krycí, že bych si s ním každé ráno tajně maskovala všechna svá tetování (zatim teda žádný nemám, ale až si nějaký pořídím, stejně s tímhle nic neschovám :) Tetování nebo nějaké ošklivé mateřské znaménko by asi lépe schoval Make-up cover od Dermacolu (to beze srandy). Jinak co se aplikace týče, používám staré dobré prsty, akorát nevím, až korektoru trochu ubyde, jak korektor budu dolovat z té pidi krabičky. Co jsem viděla testry v obchodě, tak mě trochu vyděsily, protože krabička je vážně hluboká a plná korektoru (je stejná jako u stínů, ale těch tam tolik bohužel není). Tak uvidíme tak za pět let, až budu tak v polovině balení, jak moc je to praktické :) Něco mi vážně říká, že pro jednoho člověka je toho korektoru na celý život. Jo a taky jedna dobrá rada pro vás, nenechávejte ho (omylem) na sluníčku, protože pak z něj na povrch vyleze nějaký olej, který je fakt nepotřebný a budete ho muset otírat, abyste korektor mohly použít. Tak nějak přemýšlím, jestli ho miluju nebo ne. Jestli vám ho můžu z celého srdce doporučit a říct, utíkejte si ho koupit/vyzkoušet. Já fakt nevím. Na jednu stranu mu nemám co vytknout, protože mě bohatě stačí a nejsem na korektory náročná, ale zase mi nepřijde tak superbombaskvělý, abych ho považovala za must-have. Tak to nechám na vás, jestli máte pocit, že podobný korektor potřebujete. Faktem je, že pokud si ho pořídíte, bude to dobrá investice na několik let, protože mi přijde, že neubývá a vzhledem k jeho velikosti je to fakt obr mezi korektory.



Jak jsem mluvila o té jeho nadstandardní velikosti, tak mám pro vás malé srovnání tuhých korektorů.


M.A.C Studio Finish Concealer - 7g
Bobbi Brown Creamy concealer - 1,4g
YSL Anti-cernes concealer - 2g
Benefit Boi-ing - 3g
Illamasqua Concealer - 2g


a takto můžeme pokračovat dál a dál a zjistíme, že M.A.C je opravdu velký a přemýšlím nad tím, jestli ho vůbec stihnu upotřebit, než mě omrzí a budu chtít vyzkoušet nějaký další :) Existují samozřejmě i větší korektory, ale ty bývají většinou tekuté.



Odstín NW20 mé pleti dobře sednul a i když se na fotce tváří tmavě, je poměrně světlý. Já bych ho nazvala ivory beige.




Všechny dostupné odstíny z oficiálních stránek M.A.C.



Korektor je trochu tužší, ale po doteku s kůží začne pomalu měknout a dobře se s ním pak pracuje. Prsty se mi prostě k aplikaci osvědčily nejlépe :)




Druhým dnešním M.A.C produktem jsou gelové oční linky Fluidline. Odstín je klasicky černý Blacktrack. Linky jsou opravdu velmi jemné a šteteček po nich klouže a neboří se do barvy. Barva je matná černá, která je sytá a stačí jedno přetření a barva je tak akorát výrazná. Výhodou linek je, že se neotírají, nerozmazávají a drží na svém místě. A i přesto není večer s odličováním problém a jdou snadno dolů. Např. u Essence gelových linek jsem měla trochu problém, že šly špatně odlíčit a stále na oku zůstávaly malé černé stopy po linkách. M.A.C snadno odlíčíte a nemusíte si přitom vydřít díru do očního víčka :) Víc toho asi dodávat nemusím. Na závěr ještě dodám, že Černá Moora nedávno psala, že linky používá už několik let a stále jsou ve výborné formě, takže předpokládám a doufám, že ty mé taky tak dlouho vydrží a spolu s korektorem mě budou těšit pomalu až do mého důchodu :)




Všechny odstíny očních linek z oficiálních stránek M.A.C





Pokud vás zajímají jiné otázky, ptejte se. Je dosti možné, že jsem na něco zcela zásadního pozapomněla a nenapsala to. Máte někdo zkušenosti s těmito produkty? Zajímaly by mě i názory a zkušenosti s jinými M.A.C korektory (čistě ze zvědavosti :)

19 komentářů:

  1. skvelá recenzia :) ja o kúpe korektoru rozmýšľam už nejaký ten čas, avšak musím sa držať aspoň kým spotrebujem BB corrector, tento Mac mi ho dosť pripomína, kedže ho chcem používať na kruhy, ale cena je aspoň nižšia a to balenie je super veľké tak uvidíme :) pri kúpe BB som si vravela, veď je to nvestícia na dlho a pod, až kým som si potom po mesiaci uvedomila že tých 1,4 g je dosť málo teda :)

    OdpovědětVymazat
  2. Libi se mi, ze ma ten spf vysoky. A ty gelove linky mam moc rada, ale me teda asi po 8 mesicich zacaly vysychat.

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám od MACu ráda Select Cover Up :-) ale tenhle mě taky láká, zvlášť kvůli tomu, že je ho tam, jak říkáš, hodně :)

    OdpovědětVymazat
  4. Asi koupeno v zahraničí, že? :-)

    Já mám korektor Nars, v tyčince (u nás za 690 v USA za nějakých 25 dolarů).

    OdpovědětVymazat
  5. Tieto gelové linky mám aj ja, zatiaľ teda len pol roka, ale paráda. Dobre držia,dokonca prežili sprchu! Odličujú sa celkom dobre- ale to trošku závisí aj od použitého odličovača, nevysychajú, stačí ich naozaj len trošku, sú vynikajúco pigmentované a páči sa mi final look po zaschnutí :)

    OdpovědětVymazat
  6. jj, přesně, Essence se opravdu špatně odličují - nebo špatně, přetřu micelárkoua pořád vidím stopy, takže musím přetřít víckrát, MAC jdou dolů jednoduše a přitom nedrží o nic hůř ... ne nedarmo ten můj test vyhrály :)

    OdpovědětVymazat
  7. teda, toho korektoru je vážně dost :) no kecala bych, kdybych řekla že ho nechci vyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  8. to máš při škole tolik prací že na tu drahou kosmetiku máš? Nebo jak předpokládám ti to zčásti sponzorujou rodiče???

    OdpovědětVymazat
  9. Mně ty linky vyschly během pár měsíců, proto bych si černé od MAC už nekoupila :-( Ale mám stříbrné, ty byly při koupi mnohem měkčí a i po cca dvou letech jsou v pohodě.

    OdpovědětVymazat
  10. Korektor vypadá hodně dobře, ale mám teď od NYX taky tuhý a s tím jsem maximálně spokojená a navíc mám taky ten od Dermacol cover a víc nepotřebuji (zatím) :D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Já se musím přiznat, že i ty linky taky vyschly zhruba po roce, stejně jako třeba MAC paintpot. Trošku mě to mrzí, protože jinak jsou oba produkty super. Co se korektorů týče, od Macu jsem vyzkoušela skoro všechny. Nejraději mám Studio sculpt, přijde mi, že má lehčí strukturu než ten, co máš ty a přitom lépe kryje. Na druhé místo bych dala ten Studio finish, jsem s ním poměrně spokojená, ale kdybych měla vybrat jen jeden, beru ten Studio sculpt. Select moisture cover je taky fajn, ale na moje kruhy pod očima moc slabý a trochu lezl do vrásek. Nejhorší byl pro mě Select cover up.

    OdpovědětVymazat
  12. Moora: joo, Essence na mě třeba tak dobře nedrží a rozmazávají se, takže M.A.C u mě vede určitě :)

    Michalinda: mám jen jednu práci na plný úvazek a žiju sama s přítelem a rodiče mi nedávají ani korunu :) Navíc korektor jsem si kupovala v USA, kde jsou ceny trochu někde jinde než v ČR takže ho za extra drahý nepovažuju :)

    viennettka: hmm, tak tohle mě moc nepotěšilo :) snad mi vydrží déle, uvidíme :)

    Blanche: děkuji za tvé zkušenosti :) jsem zas o něco chytřejší :)

    OdpovědětVymazat
  13. A jak zvládáš se školou a prací na plný úvazek si vydělat peníze na to aby si letěla do USA???

    OdpovědětVymazat
  14. Michalinda: trochu nechápu otázku :) peníze si vydělám v práci a pak mám taky nárok na dovolenou, tak si na ní našetřím :) co je na tom divného? psala jsem o tom už předtím, že letět do USA není vůbec tak drahé, takže nevím, na co narážíš :)

    OdpovědětVymazat
  15. no pochybuji že si při škole vyděláš tolik aby si měsíčně zaplatila byt/dům se vším všudy, nakupovala si drahou kosmetiku a ještě si našetřila na dovolenou v USA to by si na to vydělávala aspoň tak 5 let a navíc pracuješ při škole, takže o tom silně pochybuju že si to platíš vše sama

    OdpovědětVymazat
  16. Michalinda to trochu prehani myslim...

    jinak ten korektor me dost laka, jsem zklamana z touche eclat, takze hon za novym zacina :)

    OdpovědětVymazat
  17. Michalinda: víš co, nevím kdo si a nemám potřebu ti říkat o svých příjmech, zní to od tebe jako závist a mě je líto všech, co závidí. Mám dobrou práci a věř, že si to platím sama :) To ti musí stačit a je tvoje věc, jestli tomu věříš nebo ne, ale jestli chceš otravovat, tak prosím někde jinde, taky se bavíme o kosmetice :)

    OdpovědětVymazat
  18. Ja souhlasim s Blanche, nejradeji mam Studio Sculpt, ktery kryje uplne uzasne a dost dlouho vydrzi. Pouzivam hlavne na nedokonalosti, pod oci mi prijde az moc hutny, ale da se i tam=) Ale ty linky mi neprijdou zas tak cerne, jak jsem si puvodne predstavovala...nebo je to jen fotkou?

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, mám korektor Boi-ing v odstínu 1 a přijde mi hodně světlý (2 už je zase moc tmavá). Takže uvažuji právě nad tímto korektorem, zejména také kvůli jeho 7 gramům,protože Benefit mám po dvou měsících už uprostřed "prodřený". Můžu se zeptat - pamatuješ si, kolik korektor stál??? Děkuji za tento článek!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)