úterý 29. května 2012

L´Occitane olej a mýdlo mandle

Toto duo výrobků od L´Occitane jsem si pořídila při Elle shopping weekendu. Jelikož jsem byla nadšená z mandlového zpevňující gelu a celkově jsem si zamilovala mandlovou parfemaci, tak jsem chtěla vyzkoušet něco dalšího z této řady. Nejpraktičtější se mi zdálo duo sprchového oleje a peelingového mýdla. Oleje na mytí mám moc ráda a zejména v létě nebo na dovolené u moře je to must-have, protože nic nevrátí kůži její původní formu jako právě oleje. A peelingové mýdlo je taková třešnička na dortu.




Sprchový olej je v menším balení a seženete i 250ml verzi. Při sprchování vytvoří příjemnou mléčnou pěnu a kůži pěkně provoní. Je obohacený o mandlový olej a lipidy, které vyživují pokožku. Není příliš mastný ani hutný, takže se po koupeli nemusíte bát jít hned do postele nebo se obléknout. Jak už jsem říkala, mám sprchové oleje moc ráda a na léto jsou výborné, protože většinou trpím na suchou kůži na nohách, díky tomu, že si je často holím. Takže olej je dobrý doplněk ke každodenní péči. Nemluvím ani o tom, že když jsem na dovolené a třeba se trochu přismahnu a trápím kůži v chlorovaném bazénu, že se bez oleje neobejdu.
Vůně oleje je lehce nasládlá a jemná, ale je trochu jiná, než na jakou jsem zvyklá u zpevňujícího gelu. Olej seženete za 180Kč v této menší verzi nebo za 495Kč ve větší verzi.




Mandlové mýdlo obsahuje rozdrcené skořápky, které mají exfoliační efekt. Mýdlo jemně a sladce po mandlích voní a když jsem ho rozbalila a položila do koupelny, tak za chvíli provonělo celý byt! Mám ráda všechny možné tělové peelingy a užívám si jejich používání. Exfoliace s ním je poměrně "drsná" a opravdu cítíte, jak si z kůže odstraňujete všechny odumřelé buňky :) Není to ale nepříjemné, spíš naopak. Měla jsem už několik podobných exfoliačních mýdel a většinou v nich pevné částice nebyly skoro cítit a efekt byl tedy nulový. Nicméně s mandlí se pěkně vydrhnete a kůže pak bude božsky jemná. Jediné co je mi trochu proti srsti je, že po použití mýdla cítím takový ten zvláštní povlak, který na kůži zanechávají běžná mýdla. Takové to jak vám ruce drhnou, když chcete po kůži přejet. Ale to hned odstraním olejem, kterým se pak umyju, takže je to hned pryč. Škoda, že není efekt takový jako u peelingů s olejem v jednom :) Cena za mýdlo je 85Kč.





Oba výrobky mi velice zpříjemňují koupel a zvláště na přicházející léto jsou praktické. A ta jejich mandlová vůně, áách...Co vy a peelingová mýdla? Nebo sprchové oleje :)

18 komentářů:

  1. Už druhý článek o téhle řadě... nejspíš se jí budu muset na konci června odměnit, láká to.
    Jinak z peelingových věcí jsem si nejvíc zamilovala Lush tělové kondicionéry. Konkrétně mám Mouřenína, který udělá jemný peeling a zároveň obsahuje oleje, takže vylezu ze sprchy a kůže je nádherně hebká. Bohužel ale strašně rychle ubývá.

    Měj se pěkně.

    OdpovědětVymazat
  2. já mám ráda buffy, ale strašně rychle ubývá a ta cena....no, jednou za čas si to dopřeju, ale napravidelné používání to není...
    toto mýdlo vypadá dobře, až se dostanu do nějakého většího města, ráda se po něm podívám.

    OdpovědětVymazat
  3. Jedině oleje :) Momentálně Eucerin :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ten olejíček vypadá moc dobře. Teď v neděli jsem si koupila dva první výrobky od této značky a jsem moc spokojená. K této řadě jsem čuchala a voní opravdu skvěle.

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tak do mýdla určitě půjdu. :) Škodulka psala o sprchovém oleji celkem negativně, tak nevím, co si o tom mám myslet, ale sprchové oleje mám ráda.

    OdpovědětVymazat
  6. Ja nerada mandle :(. Jako peeling mam Lushi Buffy a zatim mi vyhovuje... po pouziti mam pokozku jak po oleji, takze olej samostatny pak neni treba :).

    OdpovědětVymazat
  7. miluju vůni mandlové řady a ten sprchový olej je super!

    OdpovědětVymazat
  8. to peelingové mýdlo vypadá dost dobře :) ale ten pocit potom co ho spláchneš, to taky nemám ráda ..

    OdpovědětVymazat
  9. mňa ten olej vysušoval :( pre mňa je č.1 lush buffy

    OdpovědětVymazat
  10. mam ho taky, ale moc mi nevoni, abych se priznala, peeling z te same rady ovsem voni bozsky :) jinak body shop tedka nabizi telove oleje a jsou uzasny!

    OdpovědětVymazat
  11. zboznujem peelingove mydla a ta cena ma naozaj navnadila, musim ho ist ceknut, kedze ja mam rada poriadny peeling a ako vravis, u vacsiny podobnych mydiel su tie peelingove castice takmer nepocititelne..
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  12. Milá Rendy, zvláštní náhoda. Já si přesně tuhle kombinaci dvou výrobků koupila nedávno. Mýdlo jsem sice ještě nenačala, ale ten olejíček je fakt výbornej. Mě ten L´Occitane vždycky tak nadchne:-)

    OdpovědětVymazat
  13. To mýdlíčko mám. Je celkem fajn, ale taky mi vadí takový ten pocit po smytí mýdla...

    OdpovědětVymazat
  14. Joo mandle jsou boží. Mám mandlové máslo z Body Shopu a je to jedna z nej vůní :)
    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Tohle jsou mé oblíbené výrobky, respektive celá mandlová řada, takže palec nahoru!

    OdpovědětVymazat
  16. Kunkuli: já si jí prostě zamilovala :)

    Eve: ten mám taky, ale nevoní tak pěkně :)

    Veronika: holt nemůže všem všechno vyhovovat, ale mě třeba parfemace voní, ne tolik jako u zpevňujícího gelu, ale rozhodně mě nijak neobtěžuje a smradem jí taky nazvat nemůžu :)

    Daniela: ten odbourávám tím olejem :) ale uznávám, že kdyby v mýdle byl rovnou nějaký olej, tak by to bylo o mnoho luxusnější :)

    Alce: je zajímavé, že každý výrobek voní trochu jinak a přitom je to jedna řada :)

    LadyZet: mě přijdou podobný mýdla s peelingovým efektem většinou fakt k ničemu (např. od Oriflame) protože ty částice nic neobrousí

    OdpovědětVymazat
  17. Sakra, s tím mýdlem si mě nahlodala :D Asi se na něj půjdu "podívat" až budu v Praze :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)