čtvrtek 10. května 2012

Lancome Vernis in Love lak a řasenka

Díky českému zastoupení Lancome jsem dostala šanci vyzkoušet novinku na trhu - a to lak na nehty Vernis in Love a řasenku Doll Eyes, kterou ode mě už znáte :) Tak jsem zkoušela a zkoušela a co jsem zjistila?







Laky na nehty z této kolekce se prodávají ve 24 odstínech, které máte na fotce níže. Nevím jak vás, ale mě neuvěřitelně baví se na ně jen dívat, jak krásně barevné všechny jsou. Já jsem testovala odstín Rouge in Love (112B). Je to jasná korálovo-červená barva. Je krásně zářivá, přesně podle mého gusta. Kdyby někdo chtěl vidět, jak vypadá podle mě ideální červený (rudý) lak na nehty, tak přesně takhle :) Po nalakování je barva krásně lesklá a já ani nemusela použít nadlak, aby se ještě více leskla. Lak kryje už v první vrstvě, nicméně já ze zvyku dávám vždy dvě. Výdrž je skvělá, i jako u mého předchozího lila laku Lancome ho po týdnu odlakuju neporušený, protože mi barva začne odrůstat. Téměř se ani neošoupe na konečních nehtů, což se mi s laky většinou stává (a považuju to za normální, protože manuální prací se to prostě stává). Je to vážně držák :) Je mi vždycky líto odlakovávat neporušný lak, ale ráda střídám barvy, takže se nedá nic dělat. A ještě oproti svým předchůdcům má vylepšený štěteček, který je plošší a širší. Některé nehty tak díky tomu nalakuji jedním tahem a dobře se mi se štětečkem pracuje. A to je co říct, protože jsem fakt malé kopýtko, co někdy s laky a jejich štětečky bojuje :) Nemůžu jinak, než vám ho doporučit!







Celá nabídka odstínů Vernis in Love (360Kč)









Řasenku Doll Eyes už pravidelní čtenáři u mě na blogu viděli - konkrétně zde. Dneska pro připomenutí pár fotek a shrnutí mých poznatků o řasence. Teď jí můžu zhodnotit po cca 5ti měsících používání, protože tu první jsem dostala na Vánoce. Někde jsem se setkama i s názorem, že Lancome řasenky rychle vysychyjí. Nemůžu mluvit za všechny, protože mám vyzkoušenou jen tuto, ale mě přijde, že je její trvanlivost až nadprůměrná a stále je jako nová! Třeba řasenky z drogerie mi vydrží tak max.2 měsíce a pak většinou letí do koše. Doll Eyes báječně maluje i po této době, nežmolkuje, drží a neopadává. Takže s tímto názorem se neztotožňuji a za sebe ho nemůžu potvrdit. Asi hodně záleží, kde si člověk řasenku koupí, protože třeba přes internet člověk nemá jistotu, kolik let se kde řasenka válela ve skladu atd. A teď už jen v pár bodech připomenu, proč mám Doll Eyes tak ráda. Kdyby někoho zajímal první článek, nechť využije odkazu výše :)


- jsou jen dvě řasenky, které považuji ve svém dosavadním žití za božské a Doll Eyes je jednou z nich (druhá je They´re real od Benefitu)
- řasy mi oddělí, prodlouží, lehce natočí a neslepí, což je pro mě základ všeho
- na řasách drží celý den, nehne se, nedrolí se (voděodolná sice není, ale běžně si do obličej během dne necákám vodu :)
- krásně voní po růžích
- vyhovuje mi její kuželovitý kartáček
- nepotřebuji další řasenku k tomu, abych byla po stránce nalíčení řas dostatečně uspokojená, Doll Eyes to zvládne sama
- pěkný obal je třešničkou na dortu
- cena 690Kč





Máme tu jedno nenalíčené oko, díky kterému vypadá jeho majitelka jako zombie :) Pak vezmeme kouzelnou řasenku Doll Eyes a máme tu hned člověka, na kterého se dá už trochu koukat :)





Je mi jasné, že ty z vás, které mají od přírody místo řas vějíře nic takového nepotřebují, ale pokud máte řasy na prd jako já, tak vám Doll Eyes určitě doporučuji alespoň vyzkoušet a samy uvidíte :) A úplně nakonec mám pro vás ještě malý tip v podobě facebooku Lancome ČR-SR. Sledujte a dozvíte se první o připravovaných novinkách nebo návodech na líčení :)


Vlastníte něco z kolekce Vernis in Love? Nebo vlastníte některou z Lancome řasenek? :)

24 komentářů:

  1. Laky jsou naprosot úžasné a ty barvičky nádherné. Taky jsem jich už spoustu vyzkoušela a opravdu paráda! :)

    Zato řasenka mě nějak nepřesvědčila..

    http://michaela812.blogspot.com/2012/05/jeste-jedna-soutezicka.html

    OdpovědětVymazat
  2. musím teda říct, že jak se podívám na ty laky, tak každý z nich si na svých nehtech dokážu představit. všechny odstíny se mi opravdu líbí. to třeba o drogerkových lacích říct nemůžu... tam je to spíš naopak, že se mi líbí tak maximálně tři ze všech :D

    OdpovědětVymazat
  3. Nevlastním bohužel ani jedno od Lancome, ale řasenka vypadá moc dobře. Myslíš, že je lepší než 2000 Calories od MF?

    OdpovědětVymazat
  4. Ty odstíny laků jsou úžasný. <3

    OdpovědětVymazat
  5. Teda! Ten lak vypadá vážně božsky! Hned bych ho brala! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem ty laky už okukovala, mně se kupodivu nejvíc líbil ten šedý odstín:-) Tu řasenku jsem nezkoušela, až mi dojde ta, co mám, tak asi půjdu zase do benefitu, ty mám taky nejraději:-)

    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  7. No, me odstiny laku nejak nedostaly, ale nalakala si me na ten lak. Jak me nejaky odstin od nich zaujme, pujdu do nej :D. Taky Ti tak rychle rostou nehty? Desny, co? :( Ja mam kvuli desne lamajicim se a trepicim se nehtum gelove a hrozne rychle odrustaji. Uz 1 tyden je videt, ale jen pro me :). Nikdo jiny se nevsimne, kdyz ho neupozornim :D. Ale i tak, chodit kazde dva tydny na nehty a rasy :(. Jeste ze do fajn salonu a k fajn kamosce :).

    OdpovědětVymazat
  8. Vernis in Love se mi moc líbí, ale mám stop stav na laky, víc jich nepotřebuju, nevyužila bych je :( (jinak bych už měla ten co ty, a pak šedý a fialový). A na nějakou Lancome řasenku se chystám hned, jak dodělám Benefit.

    OdpovědětVymazat
  9. lak je opravdu krasny ale ta rasenka me zas tolik neoslnila, z fotek mi prijde ze proste zvyrazni a lehce prodlouzi, zadny objem :-(

    OdpovědětVymazat
  10. to udělá ta řasenka jen tohle? na to kolik stojí a jak jí vychvaluješ jsem čekala něco EXTRA tohle udělá každá druhá řasenka z drogerie za 50Kč...

    OdpovědětVymazat
  11. Jsem ráda, že si konečně vyfotila nalíčené oko lépe :)) Řasenku ti závidím, myslím, že ti řasy dost zvýraznila, natočení vidět nejde, dost mě láká i když asi mi stejnou službu udělá moje oblíbená 2000 Calorie.

    OdpovědětVymazat
  12. Promiň ale tvůj blog mi poslední dobou začíná připadat akorát jako jedna velká reklama na věci co dostáváš zadarmo.
    Nejdřív vychvalujeme do nebes Benefit, pak Ziaja a teď zase Lancome, ačkoli podle těch fotek vůbec nejde o nějaké extra úžasné výrobky, červenej lak a řasenka co ani moc nemaluje.

    Sice chápu že věci zadarmo jsou super ale chtělo by to trochu objektivity, a ne okatě učůrávat z každý spolupráce. Dřív jsem tě četla fakt ráda, ale teď čím dál tím míň :-((

    OdpovědětVymazat
  13. Nad lakem Lancom jsem taky přemýšlela, vyzkoušela od kamatrádky a byla ráda, že 370 korun mi zůstalo v pěněžence.
    Řeasenka me nálakala v Sephoře za cenu 700Kč. Toužila jsem po Byby Doll, ale jelikož vyloženě nesnáším lacinost černé řasenky ( a to jsem tmavovláska) vzala jsem si Hypnose, protože ta byla i v hnědé a kartáček mě nalákal. Momentálně schne v šuplíku, protože větší šunt jsem ještě neměla. Z fotky soudím, že bys z ní byla nadšená, stejně jako z Baby, ale já chci řasy, ne slepené štětky.

    OdpovědětVymazat
  14. Odstíny laků jsou sice fajn, nicméně téměř 400 bych za něj nedala. Řasenka mně přijde také porovnatelná s tím, co seženeme běžně v drogerii za čtvrtinovou cenu...Chtělo by to vážně něco zajímavějšího.

    OdpovědětVymazat
  15. Veronika: tu jsem bohužel nikdy nezkoušela, takže srovnávat nemůžu

    Michalinda: tak to si počkej na srovnání, co mi s řasy udělá řasenka od Maybelline za pár dní a uvidíš veliký rozdíl :) musíš to brát tak, že každý má jiné řasy a efekt je pokaždé jiný, takže když mám řasy na prd, tak někdo, kdo je má pěkná, tak je bude mít ještě hezčí

    janya: to mě mrzí, že to tak vidíš. nemusela jsem vůbec psát, že jsem to dostala na zkoušku a nikdo by na to neřekl ani slovo :) pokud čteš můj blog déle, všimla by sis, že o řasence jsem sama psala už po Vánocích kladně a o laku to samé :) a nikdo mi je předtím nedal, takže tvůj komentář neberu jako objektivní kritiku, protože je jen vidět, že nečteš mé předešlé články. A co se jiného týče, počkej pár dní a uvidíš, jak "chválím" jiné "darované" produkty :)

    EM: to naprosto chápu :) většina mých laků je taky v jiné cenové kategorii a z drogerie mi vyhovuje jediná žlutá od Maybelline :) ale každý má prostě jiné řasy a očekává od řasenky něco jiného :)

    OdpovědětVymazat
  16. jó tu řasenku si chci pořídit už strašně dlouho :) jen se pořád nemůžu rozhodnout, jestli za to ty peníze dát nebo ne :D

    OdpovědětVymazat
  17. baby doll vypada, ze hezky procisne a zvyrazni rasy holkam, co maji husty, cerny rasy, takze ne me..po fiasku s virtuose uz do zadne lancome nejdu ani nahodou..na ceste mam vychvalovanou chanelku, tak doufam, ze nebudu zklamana..:)

    mimochodem, me vubec nevadi, ze dostavas veci zadarmo a ocenim, kdyz napises, ze si to dostala, ctu tvuj blog uz od zacatku a nemyslim, ze bys neco vychvalovala jen tak..mela bys byt pysna na nabidky diky blogu ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Natálje: nejlepší je sama vyzkoušet, já mám řasy fakt na prd a z Doll Eyes mám radost, ať si každý říká co chce :)

    Alce: děkuji,jsem ráda že to někdo vidí i jinak :) já jsem měla ještě jednu mini od Lancome, nevím název, ale měla takový zahnutý kartáček a ta mi taky nesedla a byla fakt hrozná! prostě co řasy, to jiná řasenka, která jim sedne :)

    OdpovědětVymazat
  19. lak se mi líbí a řasenka taky nevypadá špatně, ale já měla od Lancome miniaturku Hypnose u parfému a teda jako no byla hrozná :X slepovala a celkově byla suchá ... jako nevim jak dlouho byla stará, ale prostě docela hrůza! Takže Lancome mě řasenky mě nijak zvlášť nelákají :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. Na řasenku Doll Eyes mám už nějakou dobu spadeno. Teď už jen čekám, než vypotřebuju ty své současné :)

    OdpovědětVymazat
  21. Jé, to je náhoda, na Doll eyes taky zrovna chystám recenzi :)
    Ale musím říct, že mě zklamala....za ty prachy hrůza. Klasická Hypnose je celkem fajn, kdyby stála tak 3 stovky možná....

    A laky neposoudím, žádný od Lancome nemám a ani neplánuju. Ta barva vypadá ale hezky a pokud ti vydrží tak, jak říkáš, je to super. Mě tak dlouho nedrží nic, tak se vsadím, že ani L. ne :)

    OdpovědětVymazat
  22. Me je jedno zda vychvalis/zkritizujes to, co sis koupila sama nebo dostala :). To je mi uplne jedno :). Hlavne, ze vyjde novy super clanek :). Podle me to bude tak 50:50 kdy kritizujes a chvalis :). A kritizujes i ty veci, co si dostala :). Ale zatim porad nemam precteny vsechny clanky, tak odhaduju :).

    OdpovědětVymazat
  23. Dashulka:co řasy, to jiná vyhovující řasenka :) těším se na tvůj článek, není nad to si přečíst pohled někoho jiného :)

    OdpovědětVymazat
  24. Doll Eyes miluju, stejne jako cely Lancome...teda krome laku. (asi se vzdy musi neco najit) Nevim cim to je, ale proste nedrzi :( Mela jsem 5 kousku a musela jsem je rozdat, protoze vydrz byla minimalni, hned se mi oloupal. Pritom ty barvy jsou uzasne.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)