neděle 20. května 2012

jak jsem navštívila Inglot

Tak mám pro vás slibovaný report z mé první návštěvy v nově otevřeném Inglot obchodě na Chodově. Po všech světových metropolích je konečně i u nás! A něco mi říká, že Praha nebude jediným místem, kde se obchody objeví. Nemusím vám ani říkat, jak jsem se do prodejny těšila! Kdyby jí někdo hledal, tak se nachází ve spodním patře kousek od Marks and Spencer, vedle Swarovského. Prodejna je jednoduchá, prostorná a hraje všemi barvami díky široké nabídce odstínů. Nevěděla jsem, kam se dívat dříve, protože jsem chtěla vyzkoušet prostě všechno. Navíc většina testerů byla úplně nových a netknutých, áááách, jaká radost :) Asi nemá cenu vám říkat historii firmy, kdo bude chtít, tak ať si to vygooglí, dneska vás zahrnu fotkama, tak nechci kecat moc kolem :) Musím ještě pochválit milý a profesionální personál! Takhle o mě už dlouho nikdo nepečoval. Slečna mi ukázala všechno, co jsem chtěla vidět, řekla mi k čemu je to dobré a pak mi dala takovou malou magnetickou destičku, na kterou si vyberete, co se vám líbí a slečny vám to pak přinesou k pokladně. Maličkost, ale hned má člověk takový zajímavý a neokoukaný pocit :) A jelikož se prodejna otevírala, ke každému nákupu byl dárek - buď lesk na rty nebo tvářenka. Hádejte, co jsem si vybrala? A taky omluvte kvalitu některých fotek, díky umělému světlu nešlo všechno reálně a kvalitně vyfotit, ale nechtěla jsem vás o to ochudit, tak na to berte prosím ohled :) Ostatně, kdo bude chtít vidět produkty na vlastní oči, tak si sám zajde do prodejny je okoukat :) Tak a teď už ty fotky...






Hodně mě zajímají make-upy, dostala jsem vzoreček na vyzkoušení, tak vám pak poreferuji své dojmy :)






Tvářenky - najdete spousty dvojníků např. NARS tvářenek!



AMC Cream foundation mě nadchly svou jemnou gelovou texturou, vážně jsou neuvěřitelně heboučké!





Výběr pigmentů a třpytek je neuvěřitelný. Škoda, že na fotce nevynikly krásné a zářivé barvy! Ve skutečnosti jsou mnohem hezčí. Třeba v předposlední řadě druhá zleva je svítivě fuchsiová barva, která mě upoutala hned jako první. Není to sice na denní nošení, ale slečna vizážistka mi doporučila, že díky speciální bázi se dají používat i třeba na rty (spíš si to teda dokážu představit na nějaké umělecké fotky)




Rtěnek a lesků je taky neuvěřitelné množství odstínů! Nevěděla jsem, kterou vyzkoušet dříve.



Výběr laků je taky široký, seženete i laky na nail art s tenoučkými štětečky nebo krakelovací laky








Holografické lesky mě taky uchvátily na první pohled! Opět to není na fotce tak vidět, ale jsou nádherné!



Slim gel lipstick jsou údajně dlouhodržící, takže mě velice lákají k vyzkoušení. Pod tím jsou v řadě AMC Matte Lip pencil. Ty mám na ruce mimochodem ještě teď vidět, od toho, jak jsem si je zkoušela. Výdrž je tedy parádní :) Tím, že jsou matné, jsou i trochu sušší a pod ně to bude chtít určitě použít balzám na rty.




A teď přichází na řadu největší pastva pro mé oči! Náplně do Freedom systému paletek. Seženete lesky na rty, korektory, tvářenky, pudry, oční stíny nebo barvy na obočí. Vybrat si můžete z několika typů a velikostí paletek, které si pak samy naplníte. Níže máte pak také vyfocené typy paletek a jejich ceny. Byla jsem překvapená tím, jak jsou paletky bytelné a zajímavě řešené! Foto máte na konci článku



Zatím nevím o jiném obchodě s kosmetikou, který by v ČR měl větší výběr odstínů! Měla jsem zmalované ruce až k loktům, než jsem si vybrala. Chtěla bych nejradši všechnyyyy





Do paletek si můžete koupit i matné trio oční stíny



Přesně tohle jsou mé odstíny!





Korektory



Tvářenky se mi bohužel jaksi nepovedly vyfotit vůbec :) Nejsou tak oranžové doopravdy.




A tady už je přehled všech typů paletek. Např. do paletky BLUSH můžete dát buď 4 tvářenky, nebo 8 očních stínů.



Největší paletka je na 50 ks očních stínů. Kéž by mi jednou říkala paní :)




Původně jsem si mylně myslela, že toto jsou krémové oční stíny. Ale jsou to ve skutečnosti linky na oči.




Štětce určené k líčení očí, z druhé strany byly i na zbytek obličeje, ale jaksi jsem je zapomněla vyfotit :)












Tekuté tvářenky




Multifunkční líčidla 





Štětce a jiné doplňky. Seženete spoustu typů tašek a dokonce i kufr na kosmetiku, který jak mi bylo řečeno je špica a unese asi 150 kilo kosmetiky :)





A tady už je můj malinkatý nákup. Jako dárek jsem si vybrala tvářenku a zbytek věcí vám ukážu, až je pořádně vyzkouším :)



Kamarádky a můj nákup. Ta si zase jako dárek vybrala lesk na rty. Jo a taky se mi moc líbí malinké a barevné taštičky, do kterých vám nákup zabalí. Jsem na taštičky zatížená :)




Lesk vypadá jako malá zkumavka :)



Paletka zatím bez náplní. Je opravdu bytelná a pevná, takže věřím, že kdyby mi omylem upadla, že stíny vydrží. Když jí porovnám s M.A.C paletkou, tak ta opravdu vypadá jak kus laciného plastu. Otevírání je na magnet a z paletky se jakoby odsune.



A úplně na závěr ještě přehled umělých řas. Seženete jak obyčejné černé, tak i divoké peříčkové nebo barevné řasy.






Uff, to jsem vás zas jednou zahrnula fotkama :) Doufám, že jste si udělaly alespoň určitou představu o prodejně nebo produktech. Já jsem byla z první návštěvy vážně nadšená a určitě se tam brzy vrátím! Jen nevím, co si vyberu dřív :) A ceny jsou např. oproti M.A.C třetinové a opravdu mě mile překvapily.


Už jste prodejnu také navštívily? Máte zkušenosti s Inglotem a jejich výrobky? :)

66 komentářů:

  1. Ach, závisť najväčšia...! Ťa obdivujem, že si si dokázala z toho množstva niečo vybrať. :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za nálož fotek, moc ráda jsem se pokochala! Těším se ale na live návštěvu, chtěla bych toho vyzkoušet spoustu! Zatím mám jen jeden pigment a miluju ho, má nádhernou a originální barvu.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju za takové množství fotek, prodejna vypadá úžasně! Kéž by jednu otevřeli i v Brně, to bych tam byla pečená, vařená.

    OdpovědětVymazat
  4. Wau, neviem sa dočkať, keď tam pôjdem a teším sa na tvoje recenzie :)
    na stíny, pigmenty a pod niesom, ale rada by som vyskúšala klasiku vo forme make-upu, korektor, tvárenka :) keď spravím najbližšie skúšku, viem kam sa pôjdem odmeniť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to hodně dobře.. Sakra já tam chci taky :)

    OdpovědětVymazat
  6. To je krása!! Asi by se mi tam klepala brada :D Prosím tě, a jak je to cenově? Třeba zrovna ty laky?

    OdpovědětVymazat
  7. Prodejna vypadá moc pěkně.. :) v jaké cenové relaci se kosmetika pohybuje? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Katze: bylo to hodně těžké :)

    viennettka: pigmenty mě svýma barvama fakt zaujaly! bude to asi jedna z věcí, které pořídím příště

    Labradoora: cenově mě to mile překvapilo, dávala jsem foto ceníku na facebook, tak foto dám i sem. např. refily do paletek jsou od 120Kč a laky za 200

    PeťulaBook: dám sem tu fotku s cenama :)

    OdpovědětVymazat
  9. Tak to vypadá nádherně! Zdá se, že už vím, kde se odměním za první zvládnutou zkoušku v tomhle zkouškovém :D

    OdpovědětVymazat
  10. Jsem z toho úplně vedle! Nevěděla bych, co dřív vybrat. To spektrum rtěnek, laků, stínů, všeho!! Jen mě mrzí, že je to pro mě tak daleko...

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Aaaach, kéž bych neměla Prahu 300 km daleko :(

    OdpovědětVymazat
  13. to vypadá skvěle..jak budu v Praze, tak si tam určitě zajedu! hrozně se mi líbí ty štětce..nepamatuješ si jejich cenové rozpětí? :-) Děkujuuu

    www.bmeltingpot.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. To je raaj! Koukam, ze ceny jsou sympaticke.

    OdpovědětVymazat
  15. wáááu tak to je pecka ! !!! Už aby to bylo i Brně ! parááda :)

    http://michaela812.blogspot.com/2012/04/prvni-giveaway-je-tu.html

    OdpovědětVymazat
  16. To je panečku pastva pro oči! :)
    Ty štětce a ostatní příslušenství je dokonalé. A ten zbytek je samozřejmě taky. Kam se s barevností hrabe MAC a zbytek.
    Nejradši bych si asi koupila Slim gel lipstick a možná i ty barevné linky.

    OdpovědětVymazat
  17. ja po tejto značke túžim uždlhuuu dobu... vraj chystaju obchod aj na slovensku ale určite to bude v bratislave... ja som uplne na druhej strane štatu takže si trošku poplačem :D nevadi....

    OdpovědětVymazat
  18. Zuz: vím, že začínaly okolo 200Kč, ale zatím jsem je podrobněji nezkoumala, bylo tam toho tolik, že jsem prostě nevěděla co dřív :)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak napadá ma len jedna veta po prezretí týchto fotiek: Takto si predstavujem nebo. :)
    Nedajú sa výrobky objednať aj online na SR?

    OdpovědětVymazat
  20. Bobinka: zatím tato možnost není

    OdpovědětVymazat
  21. Nádhera. Snad se tam také brzy podívám

    OdpovědětVymazat
  22. Ještě mám dotaz na doplnění: ta cena uvedená u jednotlivých paletek je konečná? (myslím tím paletka i stíny v ní). Takže čtyři stíny vyjdou na 120 kč? Někdy jsou zvlášť ceny za paletku, stíny apd.
    Jinak super článek! Při nejbližší příležitosti se musím vydat na Chodov pro stíny! A když to tak vidím, tak možná i pro něco jiného. Opravdu jsi mě inspirovala a přesvědčila :-DDD.

    OdpovědětVymazat
  23. Therezka: nene, to jsou ceny za samotné a prázdné paletky :) náplně do ní se kupují zvlášť, to by bylo fakt až podezřele laciné, kdyby taková paletka se 4 stíny stála 120korun :) ale určitě se zajeď podívat, je to malý kosmetický ráj :)

    OdpovědětVymazat
  24. Teda takových fotek! :D I když jsem tam včera byla, zase jsem všechno hltala očima a rozplývala se nad tou nádherou :)) Škoda, že to neotevřeli před mýma narozkama, to bych měla dárky pro sebe vybraný :D
    Se vším naprosto souhlasím a opravdu se těším, až ukážeš co sis pořídila :)

    OdpovědětVymazat
  25. Krása! A ceny celkem přijatelné, možná tak na úrovni Bourjois.

    Ty odstíny jsou na pohled krásné, ale já vždy nemůžu z takového množství vybírat. Skoro mi paradoxně vyhovuje, když je odstínů pár, než milion.

    OdpovědětVymazat
  26. Uff, tomu říkám nálož fotek! :D Taky asi nebudu vědět, co vybrat dřív. JEště, že mám omezený rozpočet, jinak bych tam asi vyždímala kartu dosucha :))) Chtěla jsem se vypravit na tu otvíračku, ale zjistila jsem to pozdě, když už jsem měla jiný program, no a o přídavku na sobotu jsem zjistila dnes :D Tu tvářenku bych upotřebila... Tak jindy.
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  27. Musím říct že ten výběr odstínu je neuvěřitelný .

    OdpovědětVymazat
  28. Po tom, co jsem vidělat něco málo z Tvých fotek tohoto vskutku úžasného obchůdku, nechávám všeho a jdu tam! Díky za skvělý článek :)S.

    OdpovědětVymazat
  29. Verunka: věřím, že budou mít i někdy v budoucnu akci s dárky k nákupu :) ale co já vím, třeba ta akce platí ještě dneska

    Kasss.enka: jak mi bylo řečeno, tak ze všech odstínů lze vytvořit tři miliardy kombinací (oční stíny, pudry, rtěnky atd.)

    Sidonie: to mě těší, dej pak vědět, co pěkného jsi nakoupila :)

    OdpovědětVymazat
  30. Panejo, to je barev:-)

    http://Luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  31. Tak to je pastva pro oči. Nádhera. bohužel bydlím na druhé straně republiky, takže se tam asi nedostanu, ale třeba jednou :)

    OdpovědětVymazat
  32. o ja sa tam chcem prestahovať:-) a tie ceny, som čakala že to bude niečo pre horných desať tisíc, ale podla mna fajné...

    OdpovědětVymazat
  33. teda!!! musím říct, že to je opravdu nádhera! takových výrobků, takových barviček, to bych tam s mou nerozhodností strávila aspoň půl dne!!! :D rozhodně tam někdy zajedu a udělám si něčím radost. vidím to na laky na nehty, ty jsou nádherné a ten výběr barviček ....
    jsem moc zvědavá, co sis vybrala ty! dlouho s článkem neotálej, jsem doopravdy napnutá :)

    OdpovědětVymazat
  34. Rendy! Moc Ti děkuji za záplavu fotek!! Byla jsem tam také pozvaná na otevíračku, ale bohužel jsem nemohla jet. :(( Takže mě strašně těší, že jsi všechno nafotila. Moje mamina má doma línky a paletku stínů a popravdě nikdy jsem se o Inglot nijak nezajímala, ale když vidím ten nádherný obchod, velký výběr a super ceny, tak se to asi změní. :)

    OdpovědětVymazat
  35. Naďka: taky jsem se cen trochu obávala a velice mile mě překvapily :)

    Daniela: je to na půl dne :) a než si člověk vyzkouší všechno, co se mu líbí, je zmalovaný od hlavy k patě :)

    Mia: jsem moc ráda, že se ti fotky líbí i když nejsou nic moc :) Až budeš mít čas, určitě se tam zastav, protože je to kosmetický ráj :)

    OdpovědětVymazat
  36. Super report :) hned jak se dostanu do Prahy, což bohužel jen tak nebude, tak se tam vypravím. Ty rtěnky a tvářenky chci všechny! :-D

    OdpovědětVymazat
  37. Díky, právě proto jsem se ptala, protože mi to přišlo hodně podezřele levné, ale ty ceny pořád nejsou nejhorší!

    OdpovědětVymazat
  38. To je úžasné! Hlavne tiene, linky, rúže a riasy! Ach to je raj :) Inak tie DUO adhesive lepidla už dlho zháňam a u nás ich nikde vôbec nemajú :(

    OdpovědětVymazat
  39. ooo můj bože :O to je nádhera ! :O

    OdpovědětVymazat
  40. Tak to je úžasné!!! Já chci mít ten obchod doma =D Takový výběr odstínů jsem ještě neviděla.

    OdpovědětVymazat
  41. To se mi tak moc líbí. Všechno. výběr, odstíny, ceny. A ráda bych se pořádně podívala na ty štětce, kolik tam tak stojí? ;-) Chtěla bych nějaké lepší a vypadá to celkově dost kvalitně.

    OdpovědětVymazat
  42. Bože těch odstínů!!!! No to je ráj!!! Co nejdříve se tam musím také vypravit! :) a těším se na Tvojí recenzi!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  43. Haha, tys tam řádila!:-D Super fotky! Mně se strašně ještě líbily ty pigmenty, ale já bych pro ně nějak neměla využití! Budu se těšit na tvoje recenze:-)
    Mila de Illusoire

    OdpovědětVymazat
  44. bože můj, jsem v ráji! a ten ráj mám jednu zastávku metrem... :D
    nádhera a moc děkuju za fotky! tyjo, tolik jsem jich ani nečekala a jenom slintám, slintám a slintám...

    Jinak nevíš v jaké cenové relaci se pohybují štětce? Zajímají mě hlavně na make-up a na oči

    OdpovědětVymazat
  45. pane Bože...děláš si srandu?! to je Ráj!! :D :O

    OdpovědětVymazat
  46. Suzie+ papaya: přiznám se, že jsem ceny nestihla detailně studovat, ale začínají okolo 200Kč :)

    OdpovědětVymazat
  47. Bájo! Ve čtvrtek jedu k doktorce co je poblíž, tak se tam zastavím a omrknu. Chtěla bych zkusit nějaký korektor :)

    OdpovědětVymazat
  48. ty matné stíny mě hodně zaujaly!!

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  49. Rendy, chtěla bych se optat... Náhodou si se neinformovala o těch paletkách víc? Když se totiž objednávají z internetu, tak čím víc věciček do paletek přidáš, tím víc se cena snižuje. Tak jestli to tak funguje i normálně v obchodě... Děkuju

    OdpovědětVymazat
  50. Francoais: co já vím, tak české zastoupení nemá žádný oficiální eshop a slyším poprvé, to co říkáš, takže mě ani nenapadlo se na to ptát :) co vím, že v obchodě byla nabídka x velikostí a typů paletek a u toho ceny ale nijak víc jsem nezjišťovala podrobnosti :)

    OdpovědětVymazat
  51. Tak to právě funguje přes americký e-shop :-)

    OdpovědětVymazat
  52. Francoais: Jak říká Rendy, v čr se nedá objednat přes internet. A to co říkáš je nesmysl, nevím, kde jsi to šlyšela, ale všude (ve všech oficiálních e-shopech i kamenných prodejnách) zaplatíš za plnou paletku poměrem stejně, jako když kupuješ postupně, cena se nesnižuje ani o trochu.

    OdpovědětVymazat
  53. Nechci se tu hádat, ale tak asi vím, co jsem si koupila.

    OdpovědětVymazat
  54. Já taky ne, ale tak mi uveď příklad, co sis koupila a za kolik, protože já jsem půl roku žila v USA a Inglot jsem si tam objednávala několikrát a plná paleta prostě stojí stejně jako když sečteš jednotlivé položky, žádné slevy tam nejsou, tak jako jinde. Stačí se podívat do katalogu Inglotu, nebo na kterékoliv stránky, kde jsou ceny jasné ;-) Možná měli nějakou akci zrovna, ale tak jak píšeš to nefunguje. Jinak by mě zajímalo, jak ses dostala zrovna k US Inglotu, když k nám nezasílá.

    OdpovědětVymazat
  55. Ty laky! :-o Takhle nějak si představuji ráj :-D

    OdpovědětVymazat
  56. Inglot miluji, maji naprosto dokonale kremove tvarenky a uzasne pudrove ocni stiny. Ale treba pigmenty ani lesky na rty me nezaujaly. Kufrik na kosmetiku mam a lezi v regalu na chate.

    OdpovědětVymazat
  57. Snad bude i v Brně, mohl by. Když koukám na ty fotky, jsem si jistá, že bych konečně koupila pořádnou rtěnku v nude odstínu!

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  58. Já se do Inglotu tak těším! Tvé fotky jsou tak barevné, že se až bojím, že se tam hrozně zaseknu! Každopádně si jdu přes týden pro linky, protože nějaké potřebuji a rovnou vyzkouším tyhle... Snad budou držet... Veronika

    OdpovědětVymazat
  59. Chystám se tak pro lepidlo na řasy :)

    anasglamour.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Tak jsem se tam na základě tvého příspěvku musela jít kouknout a byla jsem úplně užaslá! fakt je to tam nádherný a ani ty prodavačky nejsou otravný třeba jako v M.A.C.u.. :)

    http://radkavackova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  61. Neskutočné! Je toho toľko, že by som asi nič nevybrala... :-D

    http://svetavonu.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)