sobota 5. května 2012

ELLE shopping weekend a new in

Co všechno můžete ulovit (nejen) během této nákupní akce. Dlouho zas nikam nepůjdu a budu šetřit, slibuju :) Vybrala jsem si cíl letní dovolené a něco mi říká, že by to chtělo začít šetřit...Postupem času vás seznámím asi blíže s většinou věcí z dnešního postu. Původně jsem vám chtěla vyfotit i nějaké fotky během nákupů, ale všude bylo tolik lidí, že jsem neměla ani chuť foťák vytahovat. Dneska to bude asi ještě horší a davy zhoustnou :) Tento týden byl trochu nákupní a ve znamení nových věcí, takže se brzy můžete (doufám) těšit na mé dojmy a více fotek.


Já už to mám za sebou a dneska se půjdu podívat na oživlé chodící mrtvoly do centra a vám přeji krásný slunečný víkend a těším se na vaše new in články :)




V Body Shopu jsem využila 20% slevu a pořídila si sprchový gel a tělové máslo s mou nejmilovanější parfemací Moringa


Abych sehnala tenhle set, musela jsem oběhnout asi tři Sephory, nakonec se mi to podařilo a mám z něj fakt radost :)



Díky testování mandlového krému jsem si celou mandlovou řadu zamilovala a chtěla jsem si pořídit ještě něco, takže výběr padnul na olej a mýdlo



O novince od Dermacolu jsem vám psala na fb. Nic melounové mi nesmí uniknout, takže hned jak jsem ho viděla v drogerii přihodila jsem ho do košíku. Bronzer od Rimmelu jsem dostala jako dárek a docela se těším, až si ho vyzkouším :)



V Douglasu jsem využila slevy 20% a koupila si to, co jsem už tak dlouho chtěla - YSL Touche Eclat rozjasňující korektor! A pak tu máme nějaké nové laky - Lancome, HM a Bourjois (ten jsem sehnala asi za 20 korun :)


Novinky z Douglas řady Beauty System



Něco málo od Garnieru



Na Douglas řadu je sleva dokonce 25% a co mě nejvíce zaujalo, byla termální voda ve spreji 



Žhavé novinky od L´Occitane


Ve slevě jsem ukořistila ještě rtěnku Benefit (Sephora). V Palladiu jich mají ještě dost. Druhý je set pro leštění nehtů od Douglas



Tyto šampony mají teď v Testo My Národní v akci za 49Kč. Ještě nic od této značky nemám, tak jsem byla zvědavá a chtěla je vyzkoušet :)



Něco málo z HM - náhrdelník, který jsem taky dlouho všude sháněla a plavky na léto. Celkem obyčejné a nezajímavé, ale černá je prostě klasika



A ještě něco na léto z FF. Dlouhé maxi šaty jsou lehoučké jako pírko a vidím se v nich na pláži :) Květovaná košile se mi zas líbila svým vzorem.




Byly jste také nakupovat? Co hezkého jste si koupily? Doufám, že u těch z vás, které taky píšete si o tom přečtu :)

43 komentářů:

  1. Krásné věci, těším se na recenze kosmetiky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super úlovky, úplně mne štve, že nejsem taky z Prahy(spousta obchodů, do kterých byla sleva, u nás ve městě není).:) Jinak jsem si pořídila rtěnku Rouge in love a řasenku od Maybelline - great lash lots of lashes..a zakončila jsem to koupí naušnic.:)...A teda to melounové mléko od Dermacolu mě také zaujalo, myslím, že to dlouho nevydržím :D.

    OdpovědětVymazat
  3. Taky jsem byla a budu o tom psát na blogu:-) Koupila sis pěkný věci, těším se na recenze:-)

    GIVEAWAY ESSENCE REBELS:

    http://illussoire.blogspot.com/2012/05/essence-rebels-limitovana-edice.html

    OdpovědětVymazat
  4. O té sadě Lancome stále přemýšlím.. a nevím zda do ní jít či ne.. :) pro mě je to dost peněz a je to vážně miniaturní balení.. :D na druhou stranu mě to fakt láká.. A jsem zvědavá co budeš říkat na ten sprchový olej od Loccitane.. ten mám taky a vůbec mi nevoní :D

    OdpovědětVymazat
  5. No teda, já momentálně po nákupech nemám ani na šampon :D:D skvělé věci!

    OdpovědětVymazat
  6. Teda ty si to vykoupila :D Mě strašně mrzí, že mám do Prahy tak daleko, protože jinak bych těch slev taky využila... Každopádně se těším až budou recenze a mimochodem ty černý plavky jsou fakt úžasný :))

    OdpovědětVymazat
  7. páni, tomu říkám nákupy! :D

    OdpovědětVymazat
  8. Tomu říkám nákupy :-D
    Jsem zvědavá hlavně na ty kosmetické dojmy :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Chystá se v neděli, ale nemůžu se rozhodnout kam. Vystříhala jsem kupónky a je tak těžké se rozhodnout :-(

    OdpovědětVymazat
  10. My jsme s Verunkou vydržely až do konce v Douglasu na té Guerlainovské akci. Čekaly jsme na nalíčení... Naštěstí nám dolívali dost často výborné rosé, takže to šlo:) Ale lidí tam bylo mraky, až jsem měla chuť utíkat... Veronika

    OdpovědětVymazat
  11. Teeda, takove nakupy asi nezažiju, kde na to vseci berete penizee :( :D Tesim se na recenze :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, tiše závidím a mám poslintanou klávesnici :-). Moc mě zaujala ta mandlová řada od L´occitane, budu se těšit na recenzi toho oleje.

    OdpovědětVymazat
  13. teda to je ale věcí! já se na EFSW nechystám, ale jedu do Prahy ve středu, tak se těším až si něco pořídím :)

    OdpovědětVymazat
  14. tyjo, teším se na recenze :)
    Nezkoušela jsi od The Body Shop někdy něco na pleť? Chci si koupit aloe nebo seaweed řadu a sbírám poznatky. :)

    OdpovědětVymazat
  15. tak tomu říkám nákup! sakra, já chtěla jít a pak jsem si to zakázala, jenže Ty jsi mě tak navnadila, že snad ještě vyrazím...
    těším se na recenze hlavně na lancome a to melounové mléko, jestli je opravdu osvěžující a navíc voní po melounech, tak si pro něj běžím. a ten vršek od plavek přesně takhle jednoduchý nějaký scháním, tak díky za tip ;-)

    mujfialovysvet.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Vždycky mě fascinuje, kde na to bereš a občas mi připadá, že musíš chodit jenom v pytli od brambor a nemůžeš nic jíst. A poslední dobou mě tyhle new-in posty, kde to vypadá, žes skoupila polovinu všech parfumerií a drogerií a nevím čeho všeho ještě

    OdpovědětVymazat
  17. No wow:DD to je meganákup! :)
    Moc se mi líbí náhrdelník. Hledám podobný zlato-růžový.

    OdpovědětVymazat
  18. Vše je víc než jen super!! A je toho tolik, paráda:)

    OdpovědětVymazat
  19. Už se těším na recenze :) O některých produktech silně přemýšlím tak potřebuju přesvědčit :)

    OdpovědětVymazat
  20. ZanyB: a jak jsi s rtěnkou spokojená? :)

    Mila: těším se, čím se u tebe pokochám!

    Skodulka: přemýšlej ale rychle, protože je fuška jí někde ještě sehnat :( byla prý hned rozprodaná

    Verunka: já tam byla taky hned od začátku a bylo tam teda milion lidí! fakt než se člověk probojoval ke stojanu, tak to trvalo :) budete taky psát o tom, co jste nakoupily? :)

    Eve: chodíme každý den do práce :)

    Hana: taky se na olej těším a jsem zvědavá, chtěla jsem ten tělový peeling, ale už ho nikde neměli :(

    Vlasta: bohužel, mám zkušenost jen s deodoranty, tělovými másly a sprcháči, na pleť jsem nikdy nic neměla

    Mar: to mě těší :) já taky dlouho sháněla něco obyč černého a v HM toho mají dost :)

    miňule: chodím do práce jako jiní a věř, že ráda utrácím i za oblečení, kabelky a boty...a dokonce i jídlo si kupuju a hlady zatím netrpím :)

    Mia: růžový mají také, původně jsem ho chtěla, ale v prodejně, kde jsem byla byly všechny trochu pošramocené a chyběly jim kamínky, tak jsem nakonec vzala tento :)

    OdpovědětVymazat
  21. Týjo takových věcí :) Už se těším na recenze ! :D

    OdpovědětVymazat
  22. Jaké odstíny mají ty zlevněné rtěnky v Palladiu? A kolik stojí? Díky :-)

    OdpovědětVymazat
  23. Kikina: ty jo, odstíny si fakt nepamatuju, ale mají určitě 3 a i cena je podle odstínu, ale je to kolem 200kč

    OdpovědětVymazat
  24. preco my take u nas nemame? :'( Vsetko vyzera super a na vsetky recenzie sa uz teraz tesim - hlavne na tie vonave veci - BodyShop a L'Occitane, mnam :-)

    VeVe
    imperfectwonderland.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  25. tak to je poriadny nákup! Ja som bola naposledy nakupovať v Rakúsku, zohnala som dosť vecí ale ešte by som chcela nové plavky... tiež sa chystám na HM :)

    http://mynewbeautybook.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  26. Hmm, super nákupy! Bude recenze na YSL Touche Eclat? Sice vím, že je to klasika všech klasik, ale není nad něčí osobní zkušenost!

    OdpovědětVymazat
  27. No já se tomuhle "nakupovacímu blázinci" schválně vyhnula, protože vím, že bych zase koupila věci které prostě ani nepotřebu ... šetřím si teď na jiné věci :) Jinak, ale Tvůj nakup se mi líbí a těším se na recenze :)))) hlavně na ten YSL korektor a Lancome sadu do které bych docela i šla :) no uvidíme!
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  28. Ahoj, no parádní nákup :)). Slintám tu a užírám se :D ne fakt paráda. Já šetřim na moje narozky a pak se taky rozšoupnu. Chtěla jsem se zeptat jestli ten Lancome set bude třeba i za měsíc? .. fakt bych ho moc chtěla .. pěkný víkend přeji :))

    OdpovědětVymazat
  29. angellovely-things: recenze určitě bude :) sama jsem nad ním váhala víc jak rok a říkám si, udělej si radost a tak jsem si ho pořídila :)

    Kathleen: obávám se, že i dneska by už byl špatně k sehnání, protože sama jsem ho hledala všude možně a prodavačky mi pokaždé řekly, že byl hned vyprodaný, takže za měsíc dost pochybuju, nicméně předpokládám, že se časem zase nějaký podobný objeví :)

    OdpovědětVymazat
  30. Uaaa.. tak to se těším moc na recenze, já bohužel tento elle shopping weekend nestíhám, tak bohužel budu bez dárečků :(

    OdpovědětVymazat
  31. Parádní nákup! Paradoxně mě nejvíc zaujalo "obyčejné" mléko od Dermacolu:D. A super by byla recenze na výrobky Tony & Guy :).

    OdpovědětVymazat
  32. Pááni to je nákup ! Těším se na recenze ! :)

    Zvu tě ke mně na blog na giveaway : http://michaela812.blogspot.com/search/label/Giveaway

    OdpovědětVymazat
  33. Jé, tomu říkám nákup! Kdybych mohla, tiše ti odcizím Touche éclat, sadu Lancome i ten lak Lancome a prosím o recenze (jop, jsem Lancome maniačka :))! Jinak jsem dnes měla přijímačky, takže jsem shoppingu moc nedala, byla jsem v nenáladě. Tak mám jen dva korálové laky na nehty a Kate rtěnku... Ale asi si zítra ještě zajedu pro jednu Rouge in love, těch není nikdy dost a na další slevu se mi čekat nechce..:)

    OdpovědětVymazat
  34. pani, super :) uz se tesim na recenzi na ten set na nehty a na touche eclat, zrovna mi vcera prisel spolu s tim novym lip stainem, ale jeste se mi ho nechce otevirat :D sampon a kondicioner od toni&guy jsem mela, bylo to z rady na zehleny vlasy a uz nikdy..vlasy mi nesly vubec rozcesat a celkove hruza..naopak jejich stylingovy pripravky nejsou vubec spatny :)

    OdpovědětVymazat
  35. Škoda, že se nedostanu do města...:(
    Ale moc se těším na všechny recenze :)

    OdpovědětVymazat
  36. Rendy, já jsem si právě myslela, že jsem tě tam zahlédla, ale jak psala Verča výše, bylo tam milion lidí, takže i když jsem měla odvahu jít tě oslovit, tak to prostě přes ty davy nešlo a pak už jsi asi byla pryč :) Veru si tam koupila rtěnku, já nic, anžto jsem teď trochu bez peněz, ale docela lituju, protože ta taštička na šminky, co dávali k nákupu, je prostě boží.
    A ještě mám otázku - ty černé tašky ELLE, jak ty se dají dostat? Nějak jsem na to nepřišla, to jsem prošmejdila Palladium dnes i včera. A co je obsahem? Díky za odpověď :)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  37. tomu rikam poradny nakup!!:)
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  38. Verunka: no tos do mě měla žďuchnout :) já tam poznala jen Anet Krubner, jinak jsem v tom davu nikoho nezaznamenala :) ty tašky se dávají k nákupu, resp. ty obchody, kterou jsou v té akci, tak do toho balí nákup, ale co jsem tak viděla, většinou to stejně balili do svých tašek, takže já třeba dostala jen jednu :)

    OdpovědětVymazat
  39. Ja se vyradila taky, i kdyz mene, nez jsem cekala... ale premyslim, zda nepujdu jeste dneska... ale zatim se statecne drzim doma :D. Ja mam Clinique Turnoaround serum, exfoliacni krok , gel na akne (uz jsem testla na noc a fakt funguje - tyden totiz pouzivam vzorek exfoliace 2 a dopadla jsem jako ty :D, ale cely Clinique je uzasny a v kombinaci s Benefitem fakt zazrak :D). Pak mam taky Benefiti rtenku z Paladka a par Lushich veci - Draci vejce, Sea Vegetable, Think Pink Phoenixe :D. V L'occitane jsem si koupila jen mnou milovane skoricovo-pomerancove mydlo. Jinak jsem planovala jeste C&A, ale vypadala jsem v tom jak koule a Triumph, jenze proste ne vsechno maji ve vetsich velikostech, ale s tim jsem nejak pocitala uz.

    OdpovědětVymazat
  40. Tak tomu říkám parádní nákup! :) Těším se na recenze. A ten náhrdelník z H&M je krásný, okukovala jsem ten korálový a asi se pro něj vrátím. Já jsem něco okoukla, ale nic nekoupila, protože jsem neměla ani moc času. Navíc v pátek jsem jsem si přivezla nejdražší new in ever ve svém životě (tmavě šedá I30 :)).

    OdpovědětVymazat
  41. bože to muselo stát peněz!!! :D přiznej se, kolik jsi ten den v těch obchodech nechala? :)
    jsem zvědavá, jak se ti bude zamlouvat sprchový mandlový olej - já ho mám ráda pro jeho jemnou vůni, je dokonalá a jak se na kůži napění. taky se těším na recenze na ty novinky!
    a ty černé plavky možná nevypadají zajímavě, ale až je budeš mít na sobě, jistě budou pěkné :) i mně se líbí.

    OdpovědětVymazat
  42. tak tomu říkám pořádný nákupy :))

    OdpovědětVymazat
  43. Bude recenze na Rimmel bronzer? :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)