čtvrtek 24. května 2012

Douglas kosmetika XS-XL

Dneska si posvítíme na pleťovou řadu kosmetiky parfumerie Douglas nazvané XL-XS. XS protože v řadě jsou i mini produkty, které můžete využít na vyzkoušení nebo na cesty, aby vám nezabrali příliš místa v kufru. Ode mě možná matně ještě pamatujete mini odličovač na oči, který jsem si koupila na zkoušku. Nebyl špatný a mé oči ho kupodivu snesly. Nic, co bych sice musela mít ve velkém XL balení, ale tak občas to nevadí a hodí se. No, ale máme tu zas jiné produkty a mé dojmy, tak uvidíme, jak se vám budou líbit :)



Odličovací ubrousky nemám moc v oblibě. Uznávám, že je to praktická věc a spousta z vás je má ráda a i je používá. Pro mě jsou symbolem toho, že si po obličeji rozmatlávám make-up a špínu a snažím se jí marně odlíčit. Nikdy mě žádný ubrousek nevyčistil pleť tak jako odličovač nebo micelární voda, takže pokud si mám vybrat, raději sebou potáhnu mini odličovač než kapesníčky. Ale nikdo neříká, že se kapesníčky nehodí na otření třeba rukou, osvěžení obličeje nebo co já vím jaké jiné části těla :) V kabelce se nikdy žádné neztratí a tyto jsou malinké a vážně skladné. Takže je vlastně používám k trochu jinému účelu. Přiznám se, že jsem neodolala a taky je vyzkoušela na očištění obličeje a zjistila, že jsou to fakt úplně stejné ubrousky, jako mají i jiné značky :) Čekal někdo jiný závěr? Ubrousky jsou taky decentně parfémované, vůni ale nějak nedokážu popsat (celkem jemná a svěží). 



V tomto případě mě oficiální popis na stránkách Douglasu malinko zmátl. Píše se tu cosi o tonizačním mléku. Nevím jak vy, ale já nevidím mléko, ale pleťovou vodu. Nevím jestli je to neznalost při překladu do češtiny nebo záměr, ale mléko to opravdu není. Tonizační voda je téměř bez parfemace, něco málo v dáli cítím, ale nejsem schopná to jakkoliv identifikovat nebo pojmenovat, takže zůstaňme u toho, že je téměř bez zápachu :) Opět se mi líbí praktické dávkování s pumpičkou, protože je to něco pro nás lenochy. U XS balení samozřejmě pumpičku ale nečekejte. Voda při nanášení na odličovací tamponek trochu stříká do všech stran a pumpička by tedy mohla býti o trochu kvalitnější. Pleť mi nijak nevysušila ani nepodráždila, takže v tomhle ohledu jí nemám co vytknout. Momentálně jí používám ráno na očištění obličeje před líčením. Je v pohodě, nemám k tomu více slov. Není to vrchol toho, co vám kosmetický průmysl samozřejmě může nabídnout, ale obličej vám očistí v pohodě a bez problémů. Je na vás, jestli si potrpíte na značku, cenu nebo množství. Pro méně náročné je si myslím dostačující a XL 400ml balení vydrží nějaký čas. Cena 249Kč




Tělové mléko je v maxi balení s pumpičkou, což mám ráda a je to praktické. Konzistence je naprosto standartní a ničím výjimečná. Co mě ale trochu šokovalo byl popis na oficiálních stránkách Douglasu, kde se píše o delikátní třešňovo-lotosové parfemaci. Jako necítím z toho ani jedno ani druhé! Vůní je spíš neutrální, takové basic bez zápachu. Ani svými hydratačními schopnostmi mě bůhvíjak neuchvátilo. Je fakt, že není mastné a rychle se do kůže vsákne, ale super suchou pokožku by vážně těžko zhydratovalo. Pro normální a nevysušenou pokožku bude dostačující. Taky pro všechny z vás, které nemusí mít tělová mléka vonící po ovoci nebo kytičkách, protože z tohoto mléka se ničeho podobného nedočkáte :) A neobsahuje parabeny...Cena 249Kč



Co víc dodávat k vodě ve spreji? Je mokrá a chladí :) V tomhle směru nejsem náročná a podobné osvěžení shledávám stejné ať je od Vichy, LRP, Avene nebo Douglasu. Svůj účel plní všechny stejně a v horkých dnech bez nich nedám ani ránu :) V tomhle případě je to XL balení, které nechávám na nočním stolku a do kabelky si dávám mini verze termálních vod. Cena 169Kč, prodává se také v mini verzi.




A ještě pár informací z oficiálních stránek Douglasu. Popis několika výrobků z řady XS-XL. A ještě info o novince - zákaznické kartě. Ráda bych dodala, že článek píšu ze svého vlastního popudu a např. o zákaznické kartě vás informuji ze svého přesvědčení a nejsem za to nijak podplacená :) Kdyby si zas třeba někdo chtěl rýpnout...








(screen z oficiálních stránek Douglas)


Fotky z nového Douglas katalogu. Do řady XS-XL přibylo pár novinek. Ale o tom zas někdy jindy :)







Máte vyzkoušené nějaké produkty z této řady? Zatím se často nesetkávám s články o ní, tak mě jen tak zajímalo, jak moc je mezi vámi rozšířená nebo populární :)


PS: kromě termální vody jsem zbytek výrobků dostala jako dárek. Nebyly darovány na účelem recenze, ale bylo by škoda se o nich nezmínit :) Určitě se objeví i na jiných místech, protože tento balíček dostalo více slečen, takže předpokládám, že čím více názorů a poznatků, tím lépe pro ty, které tato řada případně zaujala. No ne? :) Někdy příště se můžete těšit na jiné produkty z této řady, které jsem si teda pořídila sama, protože mě zaujaly a byla jsem zvědavá...

25 komentářů:

  1. V pondělí jsem se v Douglasu stavila a akorát mi slečna stážistka nabízela (chvílema až nutila), jestli chci vyzkoušet tuto řadu. Po přečtení tvé recenze si koupím asi jen vodu ve spreji. Ale celkem mi zaujal gel na oči, tak uvidíme. :) Díky za recenzi!

    OdpovědětVymazat
  2. Je mokra a chladi :D :D Pobavilo, ale mas pravdu, ja som taktiez nebadala rozdiely medzi znackami, sem-tam su mierne parfemovane.. Skoda ze Douglas nie je na Slovensku, pri najblizsej navsteve Prahy (co bude dufam skoro) sa tam musim ist pozriet :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  3. Bohužel u nás Douglas není, takže zkušenosti nemám.. ale už po tom pokukuju a až si udělám výlet do Prahy tak se tam asi zastavím :)

    OdpovědětVymazat
  4. jé, tak takový dáreček bych si taky nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jediné co mě oslovilo je termální voda .

    OdpovědětVymazat
  6. docela se mi od nich líbila čistící pěna na obličej, ale mám toho doma hodně, tak jsem si ji nevzala, třeba příště

    http://moni-loves-sunshine.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty ubrousky mám a opravdu jsou jako každé jiné, ne-li horší, používám je jen v případě velké krize, mini micelárka bioderma je i skladnější :) Doporučovaly mi tam pěnu na odlíčení, ale zatím jsem nezkusila.. akorát tu vodu ve spreji možná pořídím, jinak děkuji za recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  8. Mimo té termální vody mám úplně to stejné a asi ještě 3 další věci jiné jsem také dostala jako ty, ale bohužel mám teď věci na pleť načaté jiné takže tyhle jsem si uložila do baru a musí chvíli počkat než je vyzkouším :))) Ale upřímně jsem na ty věci moc zvědavá, protože mě třeba osobně by v Douglasu si tyhle výrobky samotnou nenapadlo kupovat :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Mohu se zeptat při jaké příležitosti, když ne za účelem recnze jste tyto dárky dostaly?

    OdpovědětVymazat
  10. Veronika: klasika no :) taky si při každé návštěvě vyslechnu přednášku, ale tak beru to tak, že je to jejich práce :)

    OdpovědětVymazat
  11. aprincesna: nemám moc s čím porovnávat, protože jak jsem psala na čištěbí je nepoužívám, ale nevidim v nich žádný rozdíl :) ale pamatuju si jednu recenzi, kde dotyčná ubrousky moc chválila, takže je to asi o tom, co komu sedne :)

    angellovely-things: to já taky, ty se zas objeví někdy jindy :) na ty teďka taky nemám prostor je zkoušet. mě řada zaujala, jak jsem říkala, zkoušela jsem ten mini odličovač a v pohodě, takže mě lákal i zbytek

    Dejnicka: byl to dárek za účast na jedné akci a jak to říct, její spolupropagování, ale nijak to s Douglasem vlastně nesouvisí :) nevím jestli můžu prozradit o co šlo, ale už je to nějaký čas zpátky

    OdpovědětVymazat
  12. Dejnicka: ale jak říkám, nebylo to darováno za účelem recenze, to je spíš jen moje věc, že jsem o tom chtěla něco napsat :) aby zase nedošlo k nějakým dohadům :)

    OdpovědětVymazat
  13. Douglas! Ta velikánská voňavá místnost, kde bych klidně mohla bydlet, že má tak lákavé kousky na cesty i necesty? Letím tam tryskem! Díky za tip, Rendy. ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  14. Já hlavně nechápu, proč tohle někdo řeší. I kdyby to bylo darováno za účelem recenze, tak snad máš svou hlavu a nebudeš chválit něco, co stojí za prd. Samozřejmě i takové blogy jsou, ale Tvoje čtenářky Tě už znají a myslím že všechny víme, že nemáš potřebu nás lakovat a doporučovat nám něco nekvalitního. To bys byla sama proti sobě a proto nechápu tu neustálou potřebu ostatních to řešit.
    Ale zpět k tématu. Z těchto produktů jsem nic nezkoušela a asi se ani nechystám, mám toho teď doma tolik, že už to nemám kam dávat :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Milá Rendy, moc a moc prosím o recenzi na stíny Dior. Několikrát jsem narazila na tvůj, ne příliš nadšený komentář a protože se chystám k jejich koupi nechám si poradit od kosmetického guru :)

    OdpovědětVymazat
  16. Vivi: tak hlavně cestou nezakopni :) a dej vědět, co tě zaujalo :)

    Simone:vždycky se najde někdo, kdo to bude chtít vědět, ale tak nebudu říkat, to jsem si koupila a šetřila na to týden, když pak přijdou ostatní a napíšou, že to dostali, že :)

    Martina: jéé, to je od tebe milé! takové označení :) ale jako guru se vážně necítím a ani nejsem :) každopádně recenze je v plánu na tento týden, nejpozději na začátek příštího, nemám v tom ještě úplně jasno :)

    OdpovědětVymazat
  17. To určitě, to mi přijde jako dost mimo a fakt by mě zajímalo, o které té blogerce jsi v minulém článku mluvila, protože jsem to vůbec nezaregistrovala. Asi čtu špatné blogy :-))
    Já spíš nevidím nic špatného na tom, že spolupracuješ s nějakou společností a dostáváš produkty zdarma, ať jen k vyzkoušení nebo k recenzi. Já se tím taky nijak netajím, ale někteří to stále nemohou přenést přes srdce. Občas mi přijde, že kdybych spolupracovala s hnusem jako je Romwe atd, některým by se to snad líbilo víc :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Nádherný článek, jsem opravdu mile překvapena podobnými výrobky. Asi se zajdu do Douglasu přesvědčit na vlastní kůži...:-)

    OdpovědětVymazat
  19. Teda Rendy, jak to jen děláš, že se mi vždycky přesně trefíš do vkusu? Člověka něco napadne, má chuť si o tom přečíst víc a do týdne je článek u tebe :)) Takže i za tenhle ti děkuju :) Vypadá to, že jsou výrobky ve stylu-nenadchne, neurazí.. ale ty malé balení by se mohly na cesty hodit :)

    OdpovědětVymazat
  20. Mě teda ani jedna věc nějak nezaujala.

    OdpovědětVymazat
  21. nikdy dříve jsem neměla potřebu si pořizovat vodu ve spreji, ale nechápu, jak jsem se bez ní mohla předešlá léta obejít. vždyť to přeci musí být super věc v těchhle vedrech. zaujala mě ta od Baley, na kterou jsi jednou psala recenzi, včera jsem se dívala zpětně na články a narazila jsem na to. tak buď zkusím tu, anebo se ještě někdo porozhlídnu kolem :)

    OdpovědětVymazat
  22. Minule jsem se divala na to tonizační mléko a přiště si ho určitě koupím:)

    OdpovědětVymazat
  23. Simone: to si piš, ale tím nemá cenu se trápit :)

    Lucie van Koten: děkuji, jsem ráda, že se ti líbí :)

    Markvitka: ani nevíš, jak mě to potěší, když se někomu trefím do vkusu, sama mám vždycky radost, když si někde jinde počtu o něčem, co mě zajímá

    Daniela: vody ve spreji jsou naprosté must-have na léto :) a já je používám někdy i po odlíčení. Tady to je vyloženě voda bez zápachu, ta Balea voní a spíš bych jí stříkala na tělo než na obličej :)

    OdpovědětVymazat
  24. já tuhle značku v životě nepoužila.)a ani mě nikjak zvlášť nezaujala teda.

    A vody na osvěžení obličeje nepochopím nikdy.)je mi to hrozně nepříjemný.)

    OdpovědětVymazat
  25. Rendy, aby to nebylo špatně pochopeno- nemyslím si, že něco schválně chválíš nebo haníš, spíš mě to zaujalo z hlediska kde se rozdávají takové pěkné dárečky, o co jsem zase přišla:-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)