pondělí 28. května 2012

Dior cestovní paletka líčidel

Taky když někam jedete a máte možnost si zajít do duty free shopu, tak bez rozmyslu nakoupíte všechno možné? Nevím jak jinak si vyložit můj úlet s koupí této kazety od Dioru :) Podobné sady jsou většinou k dostání jen v těchto obchodech a nikdy jsem je v parfumerii neviděla. Nechci tedy tvrdit, že Dior nevyrábí palety líčidel, ale třeba přímo tuto jsem nikdy v obchodě neviděla, za to v dutyfree pokaždé. Existuje několik variant a původně jsem váhala mezi touto a jednou s 8 očními stíny. Ještě že jsem si vzala tuhle! Teď mě milovníci Dioru asi nebudou mít rádi, ale zrovna odvázaná z této paletky nejsem. Ale tak popořadě...



Na první pohled se mi strašně líbí! Podobné paletky s několika produkty mám ráda a považuji je za praktické. V jedné sadě máte oční stíny, pudr, tvářenku a lesky na rty.



Celá sada je v semišovém pouzdru, kde je i trio štětečků/aplikátorů a paletka. Jak vidíte, na semiš se chytne kdejaký bordel a musím ho často čistit, protože mě ten prach irituje :) Na druhou stranu je to praktická ochrana paletky a zároveň pouzdro pro štětečky.



Štětečky nejsou nic extra. Houbičkový aplikátor na stíny a štěteček na lesk a tvářenku. Štětečky jsou sice měkké a jemné, ale je to taková nouzovka na cesty, než něco, co by člověk používal dnes a denně.




Co se obalu týče, příliš v lásce nemám tyto plastové modré verze. Dior to umí i líp a třeba z jejich limitovaných paletek většinou uslintávám. V tomto případě nemám nijak výjimečný a luxusní dojem a modrý plast mě příliš neuchvacuje. Ale co člověk, to jiný vkus, takže nikomu neberu pocit exkluzivity, který možná z obalů Dior má.




Paletka v celé své kráse :) Líbí se mi typický Diorovský prošívaný vzor na stínech.






Jako obligátně, tak lesky jsem ještě ani jednou nepoužila. Nikdo tuhle mojí úchylku asi nepochopí, ale já mám podobné věci nerada. Navíc mám utkvělou představu, že když do toho lesku chmátnu a vyzkouším ho, začnou do něj padat stíny a pudr a bude z toho hnusná břečka. Takže pro jistotu je tam mám na ozdobu a asi vám nikdy nepovím, jaké jsou :) Má je někdo třeba vyzkoušené?



Tak a teď ke stínům. S pigmentací na tom nejsou všechny stejně dobře. Horní levý stín je teda úplně marný a skoro nekreslí. Naopak stříbrný kolega vedle něj je parádní,krásně sytý a jemňoučký. Spodní řada je na tom také lépe - stříbrno růžová je stejně sytá jako stříbrná a tmavě fialová je taky sytá, ale není tak výrazná, protože v sobě nemá třpytky. Stíny jsou opravdu velice jemné a máslové konzistence. Malují skoro samy a nejvíc se mi líbí nejspíš stříbrný stín. Kéž by všechny odstíny byly takové. No, že bych celkově byla ze stínů bůhvíjak odvázaná se říct nedá. Už kdysi jsem měla takovou tu paletku 5 stínů a z jejich pigmentace jsem byla tak nešťastná, že jsem jí zase rychle poslala do světa. Měla jsem se možná poučit, možná jsem neměla kupovat nic, co u sebe nemělo tester :) Už to sice nezměním, ale příště mě jen tak Dior nenachytá! Navíc stíny na mě bez báze drží asi tak hodinu, poté se slejí a po třech hodinách úplně zmizí. Takže bez báze jsou mi úplně k ničemu. Nějak nevím, proč často někde čtu chválu zrovna na stíny Dior. Já vím, že nejde hromadně házet do jednoho pytle všechny odstíny a druhy, ale po tom, co jsem tedy vlastnila celkem 9 různých odstínů a vesměs mi všechny přišly na prd, tak mě už asi moc recenzí nepřesvědčí, abych si nějaké běžela koupit. Výjimky se samozřejmě dají najít všude, takže nikdy neříkej nikdy, ale momentálně na Dior stíny vůbec chuť nemám :)



Oční stíny ve své kráse, která mě moc neoslnila a fakt si takhle drahé stíny ve výsledku nepředstavuji...




K tvářence ani pudru nemám jedinou výtku. Opět nic, co by člověk používal denně, ale na cesty ideální :) Moc se mi líbí růžovo-broskvová barva tvářenky a pudr mi svým odstínem taky sednul.




Celkově tedy spíš zklamání. Určitě si už podobné paletky jen tak nekoupím a kdybych si jí kupovala za cenu v ČR, tak bych se mlátila do hlavy ještě teď. Alespoň, že ty dutyfree jsou o něco lacinější. Od Diora bych očekávala něco víc a za tu cenu se dají najít mnohem kvalitnější stíny, které mi z oka neslezou po chvíli a které jsou mnohem více pigmentované. Hodnotím samozřejmě jen své dojmy z této paletky, nechci určitě házet do jednoho pytle automaticky všechny Dior paletky. Pro mě je to tedy bohužel už druhé zklamání, ale samozřejmě jsem neměla možnost vyzkoušet všechny stíny, co Dior nabízí proto bych ráda zdůraznila, že hodnotím jen tuto paletku. No, nedá se nic dělat, nějak to s ní doklepu nebo paletku případně pošlu zase dál. Své favority mám prostě někde jinde, takže za mě dneska ne.


Co vy a Dior? Máte podobnou zkušenost? Nebo je máte naopak rády? :)

27 komentářů:

  1. Paletka od Diora je na mém wishlistu a ani tvá recenze mi neodradí. to jsem prostě celá já, musím to vyzkoušet a nabít si i třeba nos, i když už si ho někdo nabil přede mnou. :D
    Jinak stíny jsou krásné, škoda té výdrže aa tvářenka i pudr mají pěknou barvu, která by myslím sedla i mě.
    Mně se nejvíc líbí paletky od Diora ve střbrných a zlatých obalech, ale ta cena...

    OdpovědětVymazat
  2. Já vlastním jedny stíny od Dioru a jsem s nimi nadmíru spokojená. Jsou dobře pigmenované a stín opravdu vydrží na oku celý den.

    OdpovědětVymazat
  3. Veronika: naprosto tě chápu, mě občas taky nic neodradí :) ty stříbrné jsou většinou limitky a ty se mi líbí o dost víc :)

    Honey: mám holt asi smůlu :)

    OdpovědětVymazat
  4. ty jo... no já teda Dior ráda mám, ale nutno říct, že mnoho produktuů ozkoušeno nemám... Velice mě uchvátily laky na nehty; oční stíny bych ráda zkusila, ale není to zrovna moje priorita.

    koukaám že tvoje nákupy z dovolené snad ani neberou konce:D

    jinak hezká recenze, en teda mě mrzí, že jsi z toho tak rozpačitá, to já bych byla z toho hodně zklamaná:(

    OdpovědětVymazat
  5. Souhlasím s názorem o modrém plastu :D
    Jinak jsem teda dokonale odrazená. Sice jsem neměla v plánu si teď něco takovýho od Diora kupovat (vlastně nemám teď v plánu nic si od něj kupovat), ale kdybych náhodou zatoužila, vzpomenu si na tenhle článek. Nemám ráda, když produkt neodpovídá své ceně.

    http://ellspot.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Tak o mně asi víš, že jsem milovník Diora :). Přesto s tebou musím v něčem souhlasit. Možná jejich stíny nejsou vhodné pro lidi, kterým se stíny obvykle slívají, potřebují bázi a tak. Já žádnou bázi nenosím a ta máslová konzistence mi vyhovuje. Jako teď v těch vedrech mám taky sem tam mírně vidět čárky, ale stačí jednou za den opravit a je to, chodím s nima celej den, takže tak třeba 14-16 hodin pohoda. Ono je to opravdu individuální, já mám prostě takovej tvar očí a asi se mi ani víčka příliš nemastí, že mi vydrží skoro vše od rána do večera prakticky bez úprav. A modrý obaly se mi teda moc líbí, asi proto, že modrá je prostě moje barva. Škoda, že stíny nejsou úplně moje barvy, jinak bych už asi škemrala, ať mi ji prodáš :) Stíny Dior určitě nejsou moje poslední, na stíny mám tuto značku moc ráda, ne všechny výrobky od nich jsou super, ale to je tak asi všude. Jaký oční stíny máš vůbec nejradši?

    OdpovědětVymazat
  7. Ano, to pouzdro na mě působí zvláštně, taky by mě štvalo kdyby se na něj lepila špína, ale stíny a lesk se mi moc líbí!:)

    OdpovědětVymazat
  8. Teda takovou kritiku bych nečekala:)

    OdpovědětVymazat
  9. To ja si kozmetiku od Diora neviem vynachváliť (okrem liniek, tie takmer putovali do koša:-). Tiene mi praveže zo všetkych značiek vyhovuju najviac. Ale to je samozrejme individualne. Podobne ako Dashulka som tiež fanatik. Hned ako daju na trh novu limitovanu kolekciu obieham parfumky, či už ju maju aj u nas:-).

    OdpovědětVymazat
  10. Color Beam: no, a to jsem stále ještě nepsala o všem, o čem jsem chtěla :) ale tak nechci to psát nárazově hned, tak to tak postupně zkouším a dávkuju :)

    Dashulka: já jsem bez báze úplně marná a nedrží mi nic, teda teď jak zkouším Inglot stíny, tak ty mi pefektně drží 5 hodin a pak se začnou slévat. takže já bázi mít musim na 100% jinak je to děs :) jinak oblíbených stínů mám dost :) Třeba M.A.C, Naked paletka mi vyhovuje, taky Sleek paletka, Sephora mono stíny, teď nově i Inglot mi vyhovuje :) Všechno výše jmenované mi prostě drží lépe a déle. Ale je to prostě individuální

    Kass.enka: proč nečekala? myslíš, že co je značkové je automaticky hodno pochvaly a juchání? :)

    Ivi: mě se ty limitky většinou moc líbí, ale většinou mě odradí cena a teď prostě nemám ani dojem, že bych musela Dior zkoušet více :) to mám na seznamu jiné značky, ale třeba se to jednou zas obrátí :)

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to máme ty oblíbence podobný....třeba jednou vyzkouším i Inglot, jestli bude někdy v Brně, ale jinak ne :)

    OdpovědětVymazat
  12. S modrými obalmi súhlasím. Podľa mňa vyzeraju ako stará a lacná kozmetika:(
    http://www.facebook.com/OsobnyBlog

    OdpovědětVymazat
  13. Ja mám tiež jednu takú cestovnú paletku, z nejakej letnej edície a musím povedať, že je na tom dosť podobne ako táto, tiene boli taktiež 4 a pigmentované boli naozaj mizerne - aj napriek tomu som ich používala často, lebo dodávali taký ten jemný zlatý lesk, ktorý v lete vyzerá úžasne. Bronzer aj lícenka boli ok, lesky som skúsila - asi 2 krát, lebo potom bol z nich totálny mišung plný očných tieňov.. Nechápem, prečo to nejako neoddelia!
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  14. Wow! Tak s tímhle bych na cestách taky chtěla občas zamachromat. Luxusní věcička, fakt že jo:-)

    OdpovědětVymazat
  15. Vyčerpávající recenze, paletka se mi líbí. Já a kosmetika Dior...Mám pro ni slabost, když se chci plácnout přes kapsu, většinou skončím u Diora. Mám ráda většinu parfémů od Diora, makeupy celkem ujdou(až na Forever, to byl propadák), oční stíny mám jen jedny, ale jsem moc spokojená jak s výdrží tak s pigmentací. Jejich rtěnky, řasenky...líbí se mi jak obalem tak funkčností. Jejich pudru Diorskin Nude je ten nejlepší co jsem kdy měla a asi si ho pořídím opět...Takže Dior je má srdeční záležitost.:-)

    OdpovědětVymazat
  16. Mně se tyhle paletky líbí, ale ještě jsem nezkoušela.

    anesagill.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. Vypadá hezky, ale odstíny nejsou nic pro mě ... a celkově Dior dekorativka mě neláká ...
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Víš, že já s nimi mám dobrou zkušenost, takže já k nim kritická určitě nejsem. Třeba nikdy se mi nestalo, že by se mi slévaly (ale mně se to teda nestává u žádných stínů a vždycky mě zajímalo jak to vypadá když se to někomu stane :-D), navíc mi přijde, že z tvých swatchů vypadají, že jsou dost dobře pigmentované. Já třeba teď zažívám úplný opak u stínů MAC, u kterých jsem se setkala s PŘÍŠERNOU pigmentací.. takže zase zklamání tady :-( Podle mě si tohle každý musí vyzkoušet sám na sobě :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Ty jo, tak to mě trochu zklamalo, protože děsivě toužím po paletce Swimming pool (http://www.newyorkgirlstyle.com/blog/wp-content/uploads/2012/04/Dior-Croisette-5-couleurs-Swimming-Pool.jpg) a jestli je to bída, tak si investici ještě rozmyslím. Každopádně hezká recenze. Dior stíny jsem já osobně ještě neměla. Zkoušela jsem jedny od mamči, a pigmentace dobrá, jen mi neslušely zas barvy. :DD Mě zklamaly zase stíny MAC. Měla jsem sice jen dvoje, ale prodala jsem je kamarádce, která je miluje i bez pigmentace, což teda moc nechápu, ale to už je fuk. :DD :)

    OdpovědětVymazat
  20. Dashulka: já myslím, ža časem bude :)

    Levandule: pro mě zatim teda nic moc :) ale tak nemůže se mi líbit a vyhovovat všechna kosmetika na světě :) budu hledat dál

    Simbli: fakt ti to přijde dobře pigmentované? mě přijde, že třeba ta nejsvětlejší vůbec nemaluje :( navíc abych dosáhla syté barvy, tak musím oko přetřít několikrát, než barva chytí podle mých představ, ale prostě jak říkám, nechci házet do jednoho pytle všechny odstíny :) ale každému sedne něco jiného a má jiné představy, takže je dobře, že je těch značek tolik a můžeme pořád zkoušet něco nového :)

    Mia: s touto paletkou zkušenosti nemám, takže nemůžu soudit, třeba je úplně skvělá :) nejlepší je si vždycky všechno na sobě vyzkoušet :) já už jsem se snad poučila :) mě fakt sedí víc stíny M.A.C a momentálně ten Inglot, ten je fakt báječnej a za ty peníze jsem nadšená :)

    OdpovědětVymazat
  21. Mě přijde hrozně zajímavý, jak každej každou značku hodnotí jinak - třeba i ty MAC stíny. Simbli, Mio, jsem zvědavá, nepamatujete si, jaký to byly konkrétně odstíny od MACu, který pigmentací tak zklamaly? Děkuji

    Rendy: kéž by :). Už z principu mě poslední dobou štve např. MAC a nový věci si moc nekupuju, protože nevím, proč musí být v Praze asi 5 poboček nebo kolik a v Brně ani jedna...tak ať si trhnou :)

    OdpovědětVymazat
  22. Co mam zkusenost, tak vetsinou vsechno stalo za prd...( muze se takove slovo pouzivat? :) ) Se stiny mam stejnou zkusenost, nejak se po chvili proste ztrati a kolikrat je nezkroti ani baze :( rtenky taky zadny zazrak, makeup nevim, vsechno je desne zlute...No, asi jsem silena "Lancomecka", ale tam zatim nemam co vytknout!

    OdpovědětVymazat
  23. Chápu tvůj úletový stav, taky ho mívám. Dokonce dost často. Díky němu mám doma tucet nepoužitelných parfémů, troje oční stíny Chanel a bláznivý laky na nehty...Příště už se nenecháme zmámit "duty free" pozlátkem, jo? ;-)
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  24. já pak za tebe ty lesky ráda vypotřebuju:P

    OdpovědětVymazat
  25. Já tuhle hodně drahou kosmetiku nemám ráda, protože mi naprosto vyhovují třeba stíny od Loreálu nebo i Dermacolu, Avonu... Ale já ani nemusím používat bázi pod oční stíny a stejně se mi začnou slévat až na konci dne, takže by mi vyhovovaly asi všechny stíny. Já Dior nemám v kosmetice moc ráda, mám dva laky na nehty a je to zoufalý! Jsou to jedny z nejhorších laků. Jinak k leskům v paletkách mám stejný vztah, jako ty. Vůbec je nepoužívám. Většinou mi ani nechutnají a společnost stínů a pudru ve mně taky nevzbuzuje důvěru :-D.

    OdpovědětVymazat
  26. Dior paletek mám několik a všechny jsou super, co se týče výdrže a pigmentace (teď ještě kdybych je používala tak pravidelně, jak by si zasloužily :D), takže to asi individuální ... a bázi v podstatě nepoužívám.

    Ale co mě zaujalo :DDD jsou ty lesky - to prostě nechápu, že vydržíš nevyzkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  27. Dior forever makeup za me propadak :-/ Nemam moc rada diora...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milé komentáře! Blogger mi bohužel technicky neumožňuje odpovídat na komentáře jednotlivě, proto odpovídám vždy hromadně. Pokud se stane, že vám na váš dotaz neodpovím, kontaktujte mne prosím mailem, děkuji :)